collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 677676 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1875 Gepost op: 15 april 2014, 11:22:44 »
Ik ben weer thuis hihi. Met een uurtje klaar dus. Hij zat goed!! Alleen bij de borsten gaan ze nog ietsje meer innemen. Verder voor de tweede x een sluier geprobeerd en het zat toch echt erg goed en mooi!! Meteen weer huilen. Dus toch een sluier erbij. Ik voelde me helemaal wauw in de jurk! Echt mijn jurk!! Ik zal eens kijken of ik met mn telefoon een foto naar de mail kan sturen.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1876 Gepost op: 15 april 2014, 11:23:52 »
9 mei Jinny & AS
9 mei Mvlens & AS
9 mei pk88 & AS
9 mei Lu Si & AS
9 mei Rose1980 & AS
9 mei Mars & AS
15 mei Daphne89 & AS
16 mei Bolien & AS
16 mei Pinky13 & AS
16 mei FvT & AS
23 mei Pooh & AS
24 mei KvD (Kim) & AS
28 mei Audrey & AS
28 mei Rosy & AS
28 mei Kimberley27 & AS
30 mei Mardai & AS
30 mei Aens & AS
30 mei Edithd & AS
30 mei Borrelnootje & AS
30 mei A_nouk & AS
30 mei Inge89 & AS
30 mei Nita & AS

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1877 Gepost op: 15 april 2014, 11:24:39 »
Foto staat op de mail

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1878 Gepost op: 15 april 2014, 11:28:54 »
Mardai, ik bedoelde inderdaad jouw slinger! Super leuk :)

MvLens, de jurk staat prachtig! Fijn dat hij helemaal naar wens is

Hier nog 1 maand!!!

En alle weekenden tot die tijd volgepland. Aanstaande vrijdag het verlossende woord of het gaat lukken met het huis, nog een afspraak met de arbo dan zit dat er ook allemaal op.

Ik ben bezig met alle bedankjes, de kaartjes print mijn vader morgen, dan zijn ze compleet. Net een afspraak gemaakt bij de manicure voor mijn AS. Hij heeft van 'werkhanden' en die zien er niet uit. Nu schijnt de manicure een geweldige oplossing te zijn ;)

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1879 Gepost op: 15 april 2014, 13:08:22 »
MvLens, die jurk staat je echt prachtig zeg! Ik vind die kleurdetails ook zo leuk. Fijn dat ie ook zo goed zit.

Begin de stress een beetje toe te slaan bij iedereen? Het is al bijna mei!
Eerst klonk het allemaal zo ver weg, maar nu komt het toch wel heel erg dichtbij!

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1880 Gepost op: 15 april 2014, 14:07:38 »
Stress is er in zulke maten dat ik mensen al gek maak hier hahaha. 3 mei jurk afpassen en dan wat uitleggen zodat ie past.

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1881 Gepost op: 15 april 2014, 14:13:56 »
Mooi Mvlens!

Gaat echt snel nu he, voor veel bruidjes nog (minder dan) een maand! Wij nog anderhalf!
Gisteren locatie bekeken met CM. Leek groter dan ik me had herinnerd, mooi (meer ruimte voor styling :))!


Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1882 Gepost op: 15 april 2014, 15:15:46 »
Hier worden mensen vooral gek van mijn gezeur over mijn jurk "Hij is toch wel mooi he?! Hij staat me wel toch? Had ik niet beter een andere jurk kunnen kiezen?". Ach, we gooien het maar op de hormonen van mijn maandelijkse feestje. Als ik de jurk volgende week weer aan heb, na maanden, zal het vast weer helemaal over zijn.

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1883 Gepost op: 15 april 2014, 15:56:06 »
Hier begint de stress langzaamaan te komen. Vooral ook omdat iedereen tegen je zegt: 'het begint nu wel op te schieten he? En omdat we allebei niet weten wanneer ons vrijgezellenfeest zal zijn, ook heel irritant! Maar vooral omdat mijn zus en de zus van AS ons vragen beginnen te stellen als: 'mogen we de mailadressen van jullie dag- en avondgasten?' en 'wij willen jullie apart van elkaar interviewen met pasen'.... wat zijn ze van plan :blink:?!

Inmiddels zijn we bij de finetuning aanbeland. Ik krijg inmiddels nachtmerries over wat voor 'noodkit' ik mee moet slepen aan ossegalzeep / naald en draad enzo... hebben jullie daar al over nagedacht?

Waar zijn we op dit moment mee bezig:
- Zonnebank, begint langzaamaan ietsiepietsie minder wit te worden, maar of je van bruin kunt spreken... we gaan het zien...
- Beedankjes zijn binnen, dus we kunnen kaartjes gaan schrijven om eraan te hangen en dan zijn ze af.
- Schoenen heb ik inmiddels maar beneden gezet, zodat ik ze daadwerkelijk aan doe als ik thuis kom om ze in te lopen, anders komt het er niet van!
- Kleding: As heeft zijn pak inmiddels binnen, ik mag 3 mei mn jurk weer aan, hopelijk is hij dan helemaal goed!
- Morgen proefkapsel en -make up! Ik ben heel benieuwd!
- Dansles... toch maar vaker gaan oefenen. Vanavond weer les.
- Kleding familie: mijn vader is gisteren ook geslaagd voor zijn outfit, dus op mijn zwager na is mijn hele familie ook voorzien van een outfit. Ik geloof dat alleen mijn schoonvader en schoonzusje nog wat moeten verzinnen.

Nog dik 5 weken, gaat hard nu!

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1884 Gepost op: 15 april 2014, 17:56:41 »
Oooh KvD, dat zijn ook zulke spannende dingen he, wat de CM's doen. Hier wilden ze ook het mailadres van de dominee? Ook hoorde ik van de locatie-eigenaar dat hij al veel contact met onze CM's had. En ik hou daar helemaal niet van, al die geheime dingen, hihi.
Leuk dat je morgen je proefkapsel en make-up heb! Laat je foto's zien? :)

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1885 Gepost op: 16 april 2014, 08:47:15 »
Wat ben ik blij dat bij mij eigenelijk nog helemaal geen sprake is van een vrijgezelle feest , vind het helemaal niet erg :)

Pooh, wat zouden ze toch gaan doen met de dominee ?!
En niet onzeker zijn over je jurk jo, die kan je alleen maar prachtig staan!

Mvlens, de jurk staat je prachtig, stralend bruidje !

Kvd, ik heb al ossegalzeep gehaald ( vaak in de aanbieding bij de kruidvat).

Kreeg een lijstje mee van de bruidswinkel met vanalles wat ik mee moest nemen en nog moest doen. Bijvoorbeeld ook dat ik mijn schoenen in moest spuiten met een water ren vuilafwerende spray.
Blaarpleisters, pagina terug heb ik mij lange to do/ been done lijst geplaatst :p

Veel plezier vanavond met je proefkapsel. Hier is iedereen van de belangrijkste gasten inmiddels al geslaagd voor kleding, Ik ga mijn vader voor het eerst in mijn leven in pak zien  :blush:

Echte stress is er hier nog niet, nog 6 weken te gaan !

Daphne spannend met jullie huis , ik duim voor je :) Hoe gaat het verder met je nog veel last?

Misschien nog een tip, via andere forum hadden we het over pennen voor de getuigen. Die zijn nu erg goedkoop te bestellen via Vistaprint. had 55% korting.. Als je intypt : Vistaprint goedkoop pennen graveren.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1886 Gepost op: 16 april 2014, 09:57:50 »
Hier is er wel sprake van een vrijgezellenfeest en van een vriendje dat de volgende ochtend om 7 uur thuis afgezet word...  :blink:
Nu alleen eventjes kijken hoe ik het ga oplossen met onze hond. Mijn vriend en ik hebben vrijgezellenfeest op dezelfde dag en de hond gaat bij mijn ouders slapen. Alleen weet mijn vriend dat natuurlijk nog niet en ik wil ook niet dat hij 's ochtends thuis komt en in paniek raakt, omdat hij de hond nergens kan vinden.

Anouk, leuk dat je je vader voor het eerst in pak gaat zien!
Hier heb ik mijn vader alleen in pak gezien op de begrafenis van mijn opa, dus heb ik er niet goed op gelet.
Mijn broertje gaat wel voor het eerst in zijn leven (en volgens hem ook de laatste keer in zijn leven) in pak, super leuk! :)


mroz

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1887 Gepost op: 16 april 2014, 10:22:02 »
Hier nog iemand extra voor 30 mei!   :biggrin:

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1888 Gepost op: 16 april 2014, 10:53:31 »
A_ nouk,  op zich gaat het wel wat beter, het enige is dat ik snel moe ben. Heb net weer proefmake-up gehad en moest daarvoor 5 minuten heen en 5 minuten terug fietsen. Ben nu doodop. Maar ik geniet wel weer van alle voorbereidingen dus dat is het belangrijkste :)

Ik moest nog 1 keer terug naar de arbo, en drie maal raden wanneer deze afspraak is: 15 mei om 13.00 laat ik nu precies om die tijd gaan trouwen :) Gelukkig kon dit wel omgezet worden.

Proefmake-up net gehad, helemaal goed, heb geen foto's. Ze had op het laatst nog wat toegevoegd om te kijken hoe het stond, maar dat was helemaal niets.

Gisteren het proefdiner gehad, verliep een beetje vreemd. Niemand wist dat we kwamen en erg rommelig, dus zo maar even mailen. Het eten was wel erg lekker, kregen per gang 5 gerechten om te proeven. We zaten aardig vol :)

Spannend al die vrijgezellenfeesten! Ik ben blij dat ik nu wel weet wanneer het is :)

Hier ook bijna alle kleding rond, zaterdag voor mijn vader een pak kopen en voor mijn broer alleen een overhemd en stropdas, die heeft nog een mooi pak. Zo vaak dragen ze het nou ook weer niet :)

Ik ben benieuwd naar je proef kapsel en make-up kvd!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1889 Gepost op: 16 april 2014, 11:35:24 »
Weer up-to-date!

9 mei Jinny & AS
9 mei Mvlens & AS
9 mei pk88 & AS
9 mei Lu Si & AS
9 mei Rose1980 & AS
9 mei Mars & AS
15 mei Daphne89 & AS
16 mei Bolien & AS
16 mei Pinky13 & AS
16 mei FvT & AS
23 mei Pooh & AS
24 mei KvD (Kim) & AS
28 mei Audrey & AS
28 mei Rosy & AS
28 mei Kimberley27 & AS
30 mei Mardai & AS
30 mei Aens & AS
30 mei Edithd & AS
30 mei Borrelnootje & AS
30 mei A_nouk & AS
30 mei Inge89 & AS
30 mei Nita & AS
30 mei Mroz & AS

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1890 Gepost op: 16 april 2014, 11:39:34 »
Wooooow wat veel 30 mei bruidjes !

Fijn dat het goed gaat Daphne, die vermoeidheid zal ook nog wel weg trekken niet?
Proefmake Up ook goed, diner ook bevallen!

Pooh,vertel je je vriend toch dat de hond bij je ouders is voor hij vertrekt die dag, of legt een briefje op de keukentafel :)

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1891 Gepost op: 16 april 2014, 12:18:54 »
Echt heel veel 30 mei bruidjes zeg!

Anouk, mijn vriend wordt overvallen op het voetbalveld, dus ik zie hem niet. En briefjes leest hij niet, hij zal flink dronken zijn. Maar bedenk me net dat mijn broertje mee gaat, dus dan laat ik het hem wel zeggen :)

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1892 Gepost op: 16 april 2014, 17:36:27 »
Daphne wat vervelen dat je er nogsteeds last van hebt. Goed blijven genieten van alle voorbereidingen hoor en zeker van de dag zelf!

Pooh je kan het inderdaad je broertje laten vertellen of je stuurt hem een berichtje dat kan natuurlijk ook. Komt vast wel goed.

Wij mogen foto's gaan maken bij de molen! We hebben heel lang getwijfeld over een mooie locatie maar dit is het helemaal. Het uitzicht is super en we mogen ook in de naastgelegen tuin foto's maken en die is ook echt super mooi!
Nu nog hopen op een mooie blauwe hemel met kleine witte wolkjes en dan komt het helemaal goed.

Het begint nu toch wel echt te kriebelen!!

Shayna

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1893 Gepost op: 16 april 2014, 19:48:08 »
Hier een 14mei bruidje  :biggrin:

Vandaag onze Ringen weggebracht om te laten graveren :applaus:

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1894 Gepost op: 16 april 2014, 20:48:53 »
Ik heb net mn proefkapsel en make up gehad! Zie mail

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1895 Gepost op: 16 april 2014, 21:04:04 »
Dames, wat gaat het snel nu. In de email zie ik allemaal mooie kapsels en jurken voorbij komen!! Leuk spannend!

Ons gesprek met eerste bloemist was super! Hebben voor haar gekozen. Bloemen moeten nu wel helemaal uit Amsterdam komen. Maar dat hebben we er voor over. Ze gaat trouwens de locatie bellen om te regelen dat we andere tafels en stoelen krijgen. Ik ben benieuwd, hopelijk krijgt ze het voor elkaar.

Ook mijn nagels laten doen, dat is wel wennen. Typen op het werk valt mee, maar hier achter de laptop vind ik het irritant, haha.

We hebben nog een aardig to do lijstje, maar dat zijn voornamelijk de puntjes op de i.
Belafspraak met DJ, Belafspraak met Fotograaf. Flessen brengen bij bloemist, gesprek nog bij de locatie. Dans oefenen, gesprek met CM. Bordjes afmaken spullen halen voor lunch. En natuurlijk volgende week mijn jurk passen!!  :applaus:

Gisteren gesprek gehad met de Trouwambtenaar, leuke man, maar ben bang dat hij wat foutjes gaat maken met de namen, wordt wel lachen denk ik.

Ik denk dat we beide dit weekend ons vrijgezellenfeest hebben. Met een vriendin afgesproken en die komt me al om 10.15 halen. Een beetje vroeg... AS wordt in de middag gehaald. Maar kreeg vanmiddag een sms van zijn vader, waar volgens mij al iets in werd verklapt.. die sms was dus helemaal niet voor AS bedoeld oeps..

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1896 Gepost op: 17 april 2014, 07:48:51 »
Hallo allemaal.

Wat leuk dat er nog steeds bruidjes bij komen!!

Hier gister gesprekje gehad bij de feestlocatie en wij kunnen niet anders zeggen dan dat we heel erg blij ermee zijn! Alles wordt goed geregeld en het gaat ook gewoon helemaal goed komen!  :applaus:

Vandaag gaat onze ceremoniemeester langs bij onze ouders. Even voor een gesprekje en ze komt nog even hier. AS heeft vandaag zijn vrijgezellenetentje met zijn vader, broer, beste vriend, mijn vader en mijn broer. Hij weet nog van niets en ik zorg ervoor dat alles klaar ligt bij zijn beste vriend. Die belt hem met een smoesje dat er iets met een waterleiding is en dat hij moet komen na het werk. Ben benieuwd of het gaat lukken!

Morgen proef make up en worden de nagels weer even bijgewerkt. 3 weken en 1 dag!!  :applaus: :applaus:

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1897 Gepost op: 17 april 2014, 08:44:08 »
Het gaat echt hard voor sommige hier  :applaus:

Mvlens is helemaal gelukkig met de locatie.
PK heeft de bloemist gevonden, haar nageltjes laten doen en een aankomende VGF!
Mardai leuk een molen  :biggrin:


Ik ga zaterdag op pad voor mijn bloemen, de tante van VL is bloemist dus bij mij staat het zowat al vast waar mijn boeket vandaan komt.
Volgende week woensdag mag ik mijn jurk weer aan en ga ik tevens met de fotografe op pad voor locaties en gaan we de raadskamer bezoeken waar ons huwelijk plaats vind zodat de fotografe al even met de lichtinval kan spelen.

Vanavond weer even naar alle nieuwe foto's in de email kijken !

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1898 Gepost op: 17 april 2014, 12:13:27 »
Leuk kapsel kvd!

Wel een super gave locatie die molen! Nu nog hopen dat mei een mooie maand mag gaan worden qua weer :)

Het gaat echt met ups en downs hier, vandaag weer een mindere dag, veel pijn. Op de bruiloft maar de hele dag onder de pijnstillers, :)

Het gaat nu echt dichtbij komen, nog 4 weekjes :)


daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1899 Gepost op: 17 april 2014, 12:14:05 »
Weer up-to-date!

9 mei Jinny & AS
9 mei Mvlens & AS
9 mei pk88 & AS
9 mei Lu Si & AS
9 mei Rose1980 & AS
9 mei Mars & AS
14 mei Shayna & AS
15 mei Daphne89 & AS
16 mei Bolien & AS
16 mei Pinky13 & AS
16 mei FvT & AS
23 mei Pooh & AS
24 mei KvD (Kim) & AS
28 mei Audrey & AS
28 mei Rosy & AS
28 mei Kimberley27 & AS
30 mei Mardai & AS
30 mei Aens & AS
30 mei Edithd & AS
30 mei Borrelnootje & AS
30 mei A_nouk & AS
30 mei Inge89 & AS
30 mei Nita & AS
30 mei Mroz & AS

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards