collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 677651 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1950 Gepost op: 24 april 2014, 08:47:36 »
Hey dames,

Ik ben er nog en lees mee, maar heb het druk!!!!!

Het is bijna onze maand, wat gaat dat snel. Morgen is het voor ons precies 2 weken tot de bruiloft.

AS heeft zijn pak opgehaald en deze hangt bij ons thuis. Hoe nieuwsgierig ik ook ben, ik ga niet kijken. Wil wachten tot de dag. Hij vertelde dat hij toch even de kriebels had toen hij zijn pak aan had; vond ik zo lief om te horen van mijn anders zo stoere vent.
Afgelopen week werd ik gebeld door de bloemist. Ze hadden een hoop gele bloemen binnen dus dit was de tijd om even samen te kijken naar wat ik zou willen. De kweker heeft aangegeven dat het krap wordt mbt de pioenen vanwege het mooie weer, maar ik hou hoop. IK heb nog geen plan B voor het boekt dus fingers crossed...

Daarnaast mijn DIY's aan het afmaken. Ik heb nu zo goed als af:
Kooi voor de enveloppen
Letters 'love' voor de fotoreportage
Wegwijsbordjes
Houten hangers in de vorm van hartjes in onze kleuren
Potjes voor kaarsen en bloemetjes
Een lijstje met 'spooning since 2009' (met 2 lepels)

Ik moet even wat linten gaan kopen (weet iemand waar?) om aan de borden te hangen.
Daarnaast nog bloemen (gipskruid en kleine gele bloemen) voor op de locatie
Ik heb alle spullen in huis om de achtergrond van de sweet table te maken, moet nog wel snoep kopen.
Mijn backdrop moet ik nog verder afmaken
we moeten besluiten of er bloemblaadjes worden gegooid na de huwelijksvoltrekking. Als we dit willen dan maak ik van die papieren puntzakjes om de blaadjes in te doen.
De week van de bruiloft heb ik 60 pom poms om uit te vouwen.
Helium voor de ballonnen al in huis en de ballonnen zijn onderweg.

Mijn lijstje wordt korter!
Ik hoef alleen nog maar aankomende week te werken. Daarna dus vakantie!

Wat betreft de ontmoeting met de daggasten; buiten mijn ouders en getuigen zien we de rest van de daggasten pas bij de huwelijksvoltrekking. Wij zorgen dat we eerder op de locatie zijn (we hebben daar een kamer voor de dag) en wachten dan tot iedereen er is en een plaatsje heeft gevonden. Verder geen speciale dingen.

Wat een mooie jurken op de mail! Echt super! Ik vind het altijd leuk om te zien dat iedereen een hele andere jurk heeft, maar dat die dan ook perfect bij die persoon past.

Wat betreft periode: ik ben er dan net vanaf als het goed is. Ik slik geen pil dus het is even afwachten wat het gaat worden. Ik heb gelukkig wel een hele regelmatige cyclus dus ik vertrouw erop dat het dan voorbij is. Moet eerlijk zeggen dat ik me niet meer of minder voel tijdens mijn periode. Alleen lijkt het me gewoon wat lastiger met zo'n jurk aan, etc.

Maar naast al deze drukte heb ik ook nog een full time baan en ben ik ambassadeur van Jamie Olivers Food Revolution dus ik ga zo rennen. Eerst naar een basisschool om samen met de kinderen een lunch te bereiden en daarna als een idioot naar kantoor  :sprint:

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1951 Gepost op: 24 april 2014, 08:57:46 »
Edith, lief dat je het vraagt! Mijn dag was heerlijk.
Even een kopie van het andere forum waar ik ook op zit  :blush:

Citaat van: A_nouk
Moest om half 10 in de bruidszaak zijn gingen we om 11 uur weg, heb ik lekker met moeders zitten lunchen.
Chocolade taart  :9 jammie en lekker in het zonnetje gezeten.

Om 2 uur hebben we Zoey opgepikt en zijn we naar het gemeentehuis gegaan om onze huwelijkslocatie te bekijken. Gelukkig was er genoeg licht en kon ze er zonder problemen fotograferen.
Werd me wel duidelijk dat ik nog het e.e.a. moet regelen. Zo is de tafel in het raadshuis wel erg kaal en zal ik iets van bloemen moeten regelen, en ook iemand die de muziek aan en uit zet :=  en fotograaf heeft ook een hulp nodig af en toe. Dus moet toch een soort van verkapte CM uitkiezen :o

Daarna zijn we naar de Heilige eik gereden en hebben we een rondje gelopen om wat plekjes te bekijken en zijn we nog even teruggereden naar een grote visvijver wat ook wel echt een heeeel mooi plekje is. Zag er gisteren zo romatisch uit  <3 Zonnetje scheen heerlijk allemaal van die kleine pluisjes die rond dwarrelde boven en in het water.



En we hebben nog even wat zitten drinken en ons mam heeft vooral heel wat ideeen uitgewisseld :') . Ze was helemaal in der nopjes. En het lijkt erop dat toch onze hond meedoet met de foto's  :):)

Ben op het moment de foto's van mijn jurk aan het doorzenden zodat ik mochten er mensen interesse hebben weer wat pb's kunnen gaan ontvangen. Foto's zijn wel van bagger kwaliteit omdat mijn omhulsel van mijn iphone helemaal naar de knoppen is voor de lens van de camera maar agh !

Citaat van: A_nouk
Mijn bruidszaak had trouwens nog een leuke tip, ik heb heel veel nichtjes die niet (of nog niet :D ) gaan trouwen. Ze gaf de tip om de bloemist een klein boeketje te laten maken van alle afsnijdsels zodat je dat weg kunt gooien en je eigen boeket bewaard blijft !

Zat gisteren nog even na te kletsen met mijn moeder, en mijn vader heeft eigenlijk nog helemaal niet in de gaten dat hij getuigen is  _O- Dat wordt dus een grote verrassing voor hem als ik hem die pen geef  O:)



Jinny, gaat hard bij jullie !
Mijn verloofde moet nog op pad voor zijn pak. Heb gisteren een stof staal meegekregen hopelijk gaat ie snel naar de winkel...

Daphne ik duim voor je dat alles goed komt. Maar dat zal toch wel !

Zal straks proberen de lading foto's op de email te zetten!

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1952 Gepost op: 24 april 2014, 08:58:22 »
@Jinny: toevallig zag ik gisteren in de krant een aanbieding van de Action voor lint! http://www.action.nl/products/view/id/2696/-p/viewid/9/favoritelistid/40
En anders... google op goedkoop lint?

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1953 Gepost op: 24 april 2014, 09:13:41 »
http://www.hofvangelrekraaltotaal.nl/a-18140043/6mm-breed-satijnlint/006302-0120-5-meter-satijnlint-van-6mm-breed-op-een-rol-abrikoos/

Daar heb ik ze van Jinny!
Gaat snel he, morgen nog 2 weken. Ik moet ook nog 1 week werken en dan gelukkig vrij! Mag ook wel met zoveel pompoms (hebben wij ook;))

Mooie dag Anouk! Heb je helemaal geen CM dan?

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1954 Gepost op: 24 april 2014, 09:51:07 »
Ik heb mijn lint ook bij de action vandaan !
Hebben ook veel geel liggen, misschien heb je nu zelfs wel geluk met de prijs door pasen lag er erg veel geel in de schappen :)

Nee ik heb geen CM  :blush:

Ga een poging doen om mijn foto's van bar slechte kwaliteit op de email te gooien :)!


Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1955 Gepost op: 24 april 2014, 10:47:23 »
Dat klinkt leuk Anouk! En goed idee van de restjes van de bloemen een boeketje maken! Vriendin vroeg gisteren nog of ik boeket ging weggooien (euh nee :biggrin:)

Jinny: het gaat echt hard he! Geweldig dat lijstje met spooning haha :)
Goed om jouw lijstje even te lezen, ik moet nog steeds helium halen!
Ik ben ook druk bezig bloemblaadjes te drogen en wil dit weekend de 'confetti cones' gaan maken voor het strooien. Wordt het krap met de pioenen omdat ze er nu straks al niet meer zijn door het weer? Want dan kan ik 28 mei wel op mijn buik schrijven zeker??? :dry:

Wij komen ook aan op de locatie als alle gasten er al zijn en zitten. Zij zien ons ook voor het eerst tijdens de ceremonie.

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1956 Gepost op: 24 april 2014, 11:13:42 »
Zag via pinterest nog een goede vervanger voor helium, heb het nog niet geprobeerd.
Maar de cominatie van vingar en baking soda zou hetzelfde effect moeten geven !

Baking soda, als in zuiveringszout en en vinegar als azijn :)

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1957 Gepost op: 24 april 2014, 12:19:42 »
Mooie fotos Anouk, we kijken wel door de kwaliteit heen! :biggrin:

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1958 Gepost op: 24 april 2014, 12:51:12 »
Ja echt mijn telefoon is gruwelijk aan vernieuwing toe, maar het staat er allemaal op hahaha :)
Ben ondanks de kwaliteit ook erg blij met de foto van mij en mams. Ze is helemaal verliefd op de jurk  :wub: ik ook trouwens !

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1959 Gepost op: 24 april 2014, 12:51:22 »
Ik heb weer wat mooie jurken voorbij zien komen op de mail!

Nog een aardig lijstje Jinny, wel fijn dat je nog een weekje vrij bent.

A_nouk, dat helium heb ik vaker voorbij zien komen, ik zou het wel even testen van te voren ;)

Morgen weer proefkapsel, zin in! Nu nog even nerveus zitten zijn voor het antwoord van de bank

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1960 Gepost op: 24 april 2014, 13:10:17 »
Ga het ook eerst even testen hoor, en ander worden ze gewoon met een touwtje vastgebonden aan het plafond :)

Daphne, is het iets heel bijzonders van de bank waar je op zit te wachten dan aangezien ze twee keer een akkoord willen geven ? :) ik duim iig voor je !

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1961 Gepost op: 24 april 2014, 13:40:46 »
@A_nouk, het schijnt standaard te zijn, alleen normaal doen ze dit op 1 dag. Door de paasdagen is bij ons alles verschoven. Bedankt voor het duimen :)

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1962 Gepost op: 24 april 2014, 14:21:51 »
ohja natuurlijk ambtenaren werken niet op zon en feestdagen  O0

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1963 Gepost op: 24 april 2014, 16:01:10 »
Prachtige jurk Anouk! Staat je mooi!

Leuke bedankjes KvD!

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1964 Gepost op: 24 april 2014, 19:16:38 »
Dankje!
Vandaag ringboeketje binnen gekregen,  zo schattig!  Zie nail
En ik heb gegraveerde pennen besteld als cadeautje voor de getuigen. Voor de ceremonie meesters doen we denk ik een fles prosecco met een bon eraan om een keer uitgebreid met ons uit eten te gaan.

Ik denk dat we dit weekend geen vrijgezellenfeest hebben, ivm koningsdag. Wel zobdag een afspraak met de fotograaf! Gaan we met hem naar onze fotolocatie voor een proefsessie.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1965 Gepost op: 24 april 2014, 19:49:47 »
Even snel, want moet over 10 minuten in de turnhal staan en nog omkleden. Maar ik heb foto's gestuurd naar de mail van mijn proefkapsel en de 1e passessie van de jurk :)

FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1966 Gepost op: 24 april 2014, 20:15:20 »
Pooh, je hebt echt een hele mooie jurk en je kapsel vind ik ook prachtig!
Anouk, jouw foto's zijn wat onduidelijker maar ook jij hebt een mooie jurk!
En leuk ringkussentje kvd

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1967 Gepost op: 24 april 2014, 23:17:16 »
Je ziet er prachtig uit Pooh!!
Anouk jij ook! Jammer dat de foto's een beetje wazig zijn.
Leuk kussentje FvT, wij houden de ringen gewoon in het juweliersdoosje.

Vandaag het ontwerp voor de huwelijkskaars doorgegeven, vonden het nog best lastig maar volgens mij wordt ie heel mooi!
Mars bedankt voor de tip over de linten, ik heb er meteen 3 besteld!
Van de week hebben we onze trouwkaart op canvas besteld 120x80 cm ben erg benieuwd naar het resultaat!


borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1968 Gepost op: 25 april 2014, 08:21:22 »
Pooh wat ben je mooi zeg. Je straalt helemaal en je haar is ook super mooi. Leuke naam heb je trouwens:)

Leuk idee om t op canvas te bestellen edith!

Daphne hopelijk horen jullie snel wat!

Kreeg gisteren afmelding van mijn neefje uit Frankrijk en familie daar. Toch weer 4 daggasten die er niet zijn. Vriendin is 3 dagen na ons trouwen uitgerekend dus is misschien ook niet erbij...zijn dan al stuk of 6/7 daggasten:/

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1969 Gepost op: 25 april 2014, 11:48:31 »
Hey meiden.

Ik zag alweer leuke dingen voorbij komen op de mail! Je ziet er leuk uit pooh!!

Hier afgelopen dagen in het ziekenhuis doorgebracht.  :cry: woensdagavond ineens hele erge buikpijn en toen naar de huisartsenpost in Boxmeer gegaan. Daar meteen naar de spoedeisende hulp en aan een infuus met vocht en morfine. Omdat ik in november geopereerd ben in rijnstate arnhem is er overlegd wat te doen met rijnstate. Midden in de nacht nog naar rijnstate overgeplaatst. Men dacht aan een darmhernia. En als het dat zou zijn dan zou ik met spoed geopereerd moeten worden. Na een aantal onderzoeken bleek het dat gelukkig niet te zijn. Doordat ik in korte tijd meer als 30 kilo ben afgevallen zijn mijn organen gaan schuiven en dat veroorzaakte die heftige buikpijn. Gisteravond mocht ik met pijnstilling mee weer naar huis.

Natuurlijk zag ik de bruiloft al in het water vallen maar gelukkig gaat het door!

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1970 Gepost op: 25 april 2014, 12:03:29 »
Jeetje wat heftig! Veel beterschap!!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1971 Gepost op: 25 april 2014, 12:08:31 »
Heftig mvlens, gelukkig was t geen hernia. Sterkte!

Wij wachten nog steeds op antwoord van de bank, we zouden 1,5 uur geleden terug gebeld worden...

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1972 Gepost op: 25 april 2014, 12:54:38 »
Jeetje mvlens beterschap!

Nog even wachten daphne en anders zelf bellen..instanties zijn soms laks wat dat betreft!

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1973 Gepost op: 25 april 2014, 13:26:26 »
Jeetje Mvlens, beterschap !
Daphne mijn duimen draaien nog steeds voor je !

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1974 Gepost op: 25 april 2014, 16:29:44 »
De hypotheek is rond!! We zijn zo blij :) Weekend kan niet beter beginnen. En allemaal bedankt voor het duimen, het heeft geholpen ;)

Ook net voor de tweede keer mijn proefkapsel gehad, ook helemaal top. Veel beter dan de eerste keer. Ik heb foto's naar de mail gestuurd

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards