collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 677645 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1975 Gepost op: 25 april 2014, 16:41:06 »
Wat goed! Gefeliciteerd!

Mijn as is net op zijn werk opgehaald voor zijn vrijgexellenfeest! Zal morgen of zondag wel weer thuiskomen...  :blink: ik wist van niks!
Alleen ben ik nu nerveus voor mijn eigen vgf... zal toch niet morgen zijn...?

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1976 Gepost op: 25 april 2014, 17:32:17 »
Daphne gefeliciteerd met jullie huis! Nu lekker genieten.

Kvd spannend... Ben benieuwd!

Mvlens beterschap. Dat was wel even schrikken. Hopelijk voel je je snel beter.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1977 Gepost op: 25 april 2014, 21:12:59 »
9 mei bruidjes..... nog maar 2 weekjes!!!!!!!!  :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1978 Gepost op: 25 april 2014, 21:33:57 »
Over 5 weken zijn alle mei bruidjes getrouwd, wat een gek idee!

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1979 Gepost op: 26 april 2014, 10:45:03 »
Ja raar he mardai. Volgens mij ren ik als een mafketel de 30e door het huis heen van de zenuwen en ga zeker domme dingen doen. Met afvallen moet ik nog 2 kilo...maar door t sporten heb ik weer blessure aan mijn scheenbeen en moet nu rustig doen..jurk kon 3 cm uitgelegd worden dus hoop dat dat voldoende is. Over een week afpassen...

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1980 Gepost op: 26 april 2014, 11:10:07 »
We werden gisteren ineens gefeliciteerd door onze buren voor de bruidsweken. Wij keken echt zo van wat?? Maar dat schijnt drie weken voor het huwelijk te zijn. Erg grappig :)

Borrelnootje, fijn dat je de zekerheid hebt dat je jurk nog uitgelegd kan worden. Hopelijk is het niet nodig en raak je nog wat kilo's kwijt.

Mardai, het is idd onwerkelijk, zitten we hier straks te kletsen als getrouwde vrouwen :)

Pooh, je jurk staat prachtig, ook je haar zit erg leuk!
« Laatst bewerkt op: 26 april 2014, 11:15:26 door daphne89 »

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1981 Gepost op: 26 april 2014, 19:49:35 »
Gefeliciteerd met jullie huis Daphne!! Heeft ons duimen toch nog geholpen!

Het besef is er af en toe wel Mardai maar soms voelt het ook nog heel onwerkelijk!

Ja Borrelnootje, ik val juist af op 1 of andere manier maar ik ga ervan uit dat de jurk gewoon goed zit.

Het weer op 9 mei voorspelt 90% zonkans, je kan er nog niks mee maar het idee doet me goed:)

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1982 Gepost op: 26 april 2014, 19:50:07 »
Ohja wij worden ook heel veel gefeliciteerd en krijgen ook kaartjes! erg leuk bride to be gevoel! :applaus:

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1983 Gepost op: 26 april 2014, 20:02:32 »
As is vanmiddag weer terug gekomen van zijn vgf. Gisteren moest hij ineens bij de directeur komen voor overleg... daar kreeg hij een koffertje met wat hints. Hij is in een taxi gezet en is via een puzzeltocht in Bunnik aanbeland. Daar eerst geborreld met de mannen en toen uitgebreid uit eten en naar de kroeg. Na een overnachting in een herberg heeft hij vanmorgen een komkommer pak gekregen en moest hij met trein en fiets weer terug naar huis, intussen selfies maken met andere dames. Toen was het weer voorbij.

Ik ben gisterenavond maar uit eten gegaan met mijn schoonouders. Vanmorgen boodschappen gedaan en toen ik terug kwam zaten er twee vriendinnen voor de seur die mij gingen ontvoeren.  Wij naar de binnenstad,  waar we eerst wat hebben gegeten. Toen moest ik drie kleine schilderijtjes maken op de markt, die ik vervolgens op de rommelmarkt moest proberen te verkopen.... toen weer naar ons huis en ineens gingen ze weg! Valstrik dus vandaag... echte vgf moet nog komen   :confused:

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1984 Gepost op: 28 april 2014, 07:01:12 »
 :applaus: :applaus: nu kunnen we zeggen: Volgende week gaan we trouwen!!  :applaus: :applaus:

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1985 Gepost op: 28 april 2014, 08:54:26 »
Ja Mvlens, klinkt goed :applaus:

Stressmomentje voor ons: wss kan de fotograaf niet 9 mei ivm een ongeval!
onze cm is nu druk aan het alternatieven zoeken!

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1986 Gepost op: 28 april 2014, 08:58:16 »
Oh nee Mars, heeft de fotograaf zelf geen alternatief? Ik zou ook stressen!

Mijn schoonzus vroeg afgelopen weekend hoe ik het wilde hebben 'volgende week'. Kwartje viel niet meteen, maar ineens kreeg ik door dat ze de bruiloft bedoelde  :jawdrop:.

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1987 Gepost op: 28 april 2014, 09:03:23 »
Ooo nee mars! Dat is niet leuk! Waar woon jij ongeveer? Misschien weet ik nog wel iemand als het niet lukt met regelen.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1988 Gepost op: 28 april 2014, 09:28:02 »
Ja erg balen hoor!! Vooral omdat we bij hem een goed gevoel hadden en het erg klikte.
Probeer me er niet te druk om te maken...
komt vast wel goed, alleen de meeste zitten gewoon vol in mei..

@mvlens, omgeving Zwolle!!

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1989 Gepost op: 28 april 2014, 09:40:47 »
Oef Mars, dat is niet prettig, uit welke regio kom je misschien kunnen we je voorruit helpen?

Het gaat echt hard voor sommige, ik realiseerde me vanmorgen ook het is nog maar 4 weken.
Gisteren weer iets van het lijstje af kunnen strepen, VL heef zijn pak gekocht. Moeten alleen nog op zoek naar schoenen...

Afgelopen woensdag met onze fotograaf was erg leuk, gisteren met VL langs de plekken gereden en voglens mij zijn ze goedgekeurd.

Jinny, die vraag stelde mijn schoonvader me gisteren,,, ehhhh ja planning is nog niet compleet  :blush:

KvD VGL feesten ben benieuwd wat jij gaat doen ! Die van je vriend klinkt leuk :)

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1990 Gepost op: 28 april 2014, 11:13:08 »
Vervelend Mars, laat maar weten als we moeten helpen zoeken!

Volgende week klinkt wel erg dichtbij  :biggrin: Ik ben blij dat het hier een weekje later is. Moet nog wel het een en ander doen, wel zaterdag mijn vgf :)

Net de huur opgezegd en nog van alles regelen voor de nieuwe woning, wel proberen te relaxen ivm mijn nek ;)


Nita

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1991 Gepost op: 28 april 2014, 11:53:35 »
Jeetje wat vervelend Mars, ik hoop dat je een fijne fotograaf vind waar jullie net zo'n klik mee krijgen.

Hier beginnen de kriebels ook wel te komen, heb al een paar hele vreemde dromen gehad over de band die ineens bestond uit 15 jarige jongens uit een schoolbandje die niet konden zingen :blink:

As was afgelopen zaterdag jarig en veel vrienden en familie zeiden tot de bruiloft tegen mekaar toen ze naar huis gingen, dan komt het echt dichtbij hè.

Ik heb een afspraak voor proefkapsel en make-up gemaakt en voor mn nagels. We hebben info naar de trouwambtenaar gemaild. Ze wil alvast wat info over onze levensloop en waarom we willen trouwen hebben.
Nog ff mail contact met de trouwlocatie en feestlocatie gehad en de band gemaild. Heel wat dingen kunnen afvinken weer.
En dan is onze bruiloft pas de 30ste.

Kan me voorstellen dat het bij de mei bruiden flink begint te kriebelen!!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1992 Gepost op: 28 april 2014, 12:05:53 »
Inderdaad, het feit dat mensen zeggen "tot de bruiloft" klinkt erg dichtbij.
Ik merk dat ikzelf wat minder geniet van de voorbereidingen nu. Ben vooral druk in mijn hoofd bezig met dingen die we nog moeten doen en we zijn allebei nogal twijfelkonten, lastig lastig dus. Dit gaat bijvoorbeeld om de liedjes, de fotolocatie, het regelen van taxi's, etc etc.
Ik heb mezelf voorgenomen nu meer door te pakken en sneller te zeggen: "dit is hoe we het gaan doen, punt". Maar tegelijkertijd ben ik ook bang dat we dan niet de mooiste dingen kiezen, aargh.

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1993 Gepost op: 28 april 2014, 12:45:11 »
Wat vervelend Mars! Hopelijk vinden jullie een net zo fijn iemand!

Au-drey nog 1 maandje :biggrin:!

Het komt nu inderdaad erg dichtbij en krijg daar soms wel wat kriebels van... Wil en moet nog aardig veel doen1

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1994 Gepost op: 28 april 2014, 13:38:09 »
Wat ontzettend vervelend Mars!
Ik heb nog wel een suggestie voor een fotografe, zij doet ook onze bruiloft en ik woon niet heel ver bij je vandaan.
Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd met haar gegevens.

Spannend 9 mei bruidjes!! Het komt echt dichtbij voor jullie!
Zijn er al meer weerberichten bekend?

Wij hebben nu echt (bijna) alles (voor zo ver het nu kan) geregeld. Woensdag de kerkdienst doornemen met de pastoor.
Verder zal het bij ons op de laatste 2 weken afhangen, dan kunnen we beginnen met het opzetten van de feestlocatie en versieren van de schuur. Hier heb ik echt veel zin in! Wordt een gezellige tijd met vrienden en familie die mee helpen.

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1995 Gepost op: 28 april 2014, 15:31:01 »
Afgelopen donderdag zou ik proefkapsel hebben maar omdat ik in het zieke huis lig is dat verplaatst naar vanavond. Heb er zo een zin in en ben zo benieuwd!!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1996 Gepost op: 28 april 2014, 16:11:10 »
Veel plezier vanavond mvlens!

Gisteren wilde we de ringen ophalen, hadden net treinkaartjes gekocht, toen kregen we een telefoontje dat ze nog in Rotterdam waren ipv Utrecht. Nu komen ze per aangetekende post.

Hoorde net dat ik zaterdag vrij moest houden omdat die vriendin en cm samen wat wilde eten en bijkletsen. Ik weet bijna zeker dat het toch mijn vgf wordt

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1997 Gepost op: 28 april 2014, 16:48:02 »
Inderdaad, het feit dat mensen zeggen "tot de bruiloft" klinkt erg dichtbij.
Ik merk dat ikzelf wat minder geniet van de voorbereidingen nu. Ben vooral druk in mijn hoofd bezig met dingen die we nog moeten doen en we zijn allebei nogal twijfelkonten, lastig lastig dus. Dit gaat bijvoorbeeld om de liedjes, de fotolocatie, het regelen van taxi's, etc etc.
Ik heb mezelf voorgenomen nu meer door te pakken en sneller te zeggen: "dit is hoe we het gaan doen, punt". Maar tegelijkertijd ben ik ook bang dat we dan niet de mooiste dingen kiezen, aargh.

Herken mezelf wel hierin. Nu is het meer van, blij dat het over 2 weken voorbij is.

Ik heb in iedergeval mijn jurk gemaild. Moest nog kleiner gemaakt worden voor de tweede keer. Maar hij past nu.

Overige foto's moet ik nog kijken.. Sorry dames..  :blush:

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1998 Gepost op: 28 april 2014, 17:52:31 »
Veel plezier Mvlens, hoe gaat het inmiddels met je ?

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1999 Gepost op: 28 april 2014, 18:25:03 »
Hij is prachtig pk!!
Veel plezier vanavond mvlens!
Dat is idd wel duidelijk Daphne! Leuk, hopelijk wordt het mooi weer!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards