collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 685412 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2675 Gepost op: 3 juni 2014, 08:45:58 »
Leuk om bij iedereen nu ook een gezicht te zien!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2676 Gepost op: 3 juni 2014, 08:50:48 »
@Mroz jullie gingen toch verhuizen omdat je man een andere baan kreeg waarschijnlijk? Is het doorgegaan?

mroz

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2677 Gepost op: 3 juni 2014, 18:53:00 »
@Mroz jullie gingen toch verhuizen omdat je man een andere baan kreeg waarschijnlijk? Is het doorgegaan?

Klopt, hij heeft idd een nieuwe baan waardoor we zsm moesten verhuizen. We gaan vanavond de laatste dingen overbrengen en morgen ons oude huis nog helemaal leeghalen. Het gaat wel echt enorm snel nu, ik merk dat ik emotioneel continu van het ene naar het andere uiterste vlieg, haha.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2678 Gepost op: 3 juni 2014, 21:12:02 »
Wat een leuke verhalen en wat een prachtige foto's!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jullie allemaal prachtige bruiden vond!!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2679 Gepost op: 4 juni 2014, 16:08:58 »
Ja he Pooh iedereen zag er anders uit en had een andere style maar de plaatjes klopten wel altijd!

@mroz dat is inderdaad veel veranderingen, wij komen nu net weer in ons ritme hadden ongeveer hetzelfde!

Hebben al mensen zicht op wanneer ze hun boek krijgen?
onze fotograaf is er mee bezig hij mailde namelijk een paar vragen! :applaus:


KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2680 Gepost op: 4 juni 2014, 17:59:24 »
Vandaag weer voor het eerst aan het werk. Wel gek, telefoon opnemen met andere naam! En ook een paar keer 'fouten' gemaakt ermee.
Ook leuk dat iedereen er nog eens over begint  :blush:

Ons boek laat denk ik op zich wachten: onze fotograaf is een collega van mijn man,  die het foto's maken semi-professioneel doet. Boek maken moet dus in de vrije tijd. Ben benieuwd of ze elkaar nog gesproken hebben vandaag!

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2681 Gepost op: 4 juni 2014, 18:04:45 »
Trouwens, meiden die deze week/maand trouwen en meelezen met het meiforum: veel plezier!  :applaus:

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2682 Gepost op: 4 juni 2014, 18:11:43 »
Trouwens, meiden die deze week/maand trouwen en meelezen met het meiforum: veel plezier!  :applaus:


Thanks!! Ik heb echt genoten van jullie verhalen, foto's en ervaringen. Zo mooi om toch te zien dat we vaak met dezelfde dingen zitten. Voor mij nog 2 nachtjes slapen  :clap:

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2683 Gepost op: 4 juni 2014, 22:22:17 »
Ik dank ook even mee, heb ook veel aan jullie verhalen gehad :biggrin:
Jullie waren allemaal zulke prachtige bruiden!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2684 Gepost op: 5 juni 2014, 07:21:10 »
Wat een prachtige bruidjes, stuk voor stuk!
Gek dat het er alweer op zit he?

Pk, dat idee vind ik heel gaaf. Ons album komt binnen 2 a 3 maanden.

Gisteren fotos van de fotograaf omtvangen. Meer dan 1100. Hebben ruim 2 uur de diashow gekeken. Zo mooi! Gek dat wij dat zijn ;)

Iemand van jullie ook al foto's?

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2685 Gepost op: 5 juni 2014, 08:54:36 »
Ja heel gek en ook heel jammer!!
Dus meiden van juni, geniet er volop van:)

Goed idee pk, ik doe ook mee.

Nagenieten Bolien!!
Ja inderdaad ik bekijk soms ook fotos en dan denk ik wauw (stiekem hihi)

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2686 Gepost op: 5 juni 2014, 10:48:11 »
Appelsientje, leuk!! Spannend! Alvast een hele mooie dag gewenst!

Bolien, wat leuk dat je de foto's al heb!

Wij krijgen morgenavond de foto's van de fotograaf die op het feest aanwezig was en pas over 2 weken foto's van de echte fotograaf. En ik ben zo ongeduldig, hihi.
Ik weet nog niet wanneer we de film krijgen, daar ben ik ook zo benieuwd naar!

lafarina

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
    • Gerbilfokkerij Mileena
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2687 Gepost op: 5 juni 2014, 11:10:43 »
Bedankt KvD en Mars, we gaan zeker genieten!

Leuk he bruiden van mei, om dan de foto's te mogen ontvangen, lijkt me een prachtig moment!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2688 Gepost op: 5 juni 2014, 13:02:01 »
Wij krijgen de foto's begin volgende week, ze hoopte ze gisteren klaar te hebben, maar dat ging net niet lukken en alle andere dagen moest ze weer fotograferen. Wij krijgen er tussen de 300 en 350. Wel allemaal bewerkt. en dan moeten we er 90 uit gaan zoeken voor het album, lastig maar heel veel zin in!

Alle dames van juni heel veel plezier en geniet van jullie dag! Hij wordt onvergetelijk :)

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2689 Gepost op: 5 juni 2014, 20:19:45 »
Snel een berichtje vanuit het prachtige Curacao.

Als het goed is krijgen we morgen de foto's, tenminste als de fotograaf niet denkt dat we ze op vakantie toch niet kunnen zien.

We genieten hier volop en kijken terug op een prachtige dag. Die is dan wel voorbij maar ik ben blij dat ik eindelijk mijn jurk aan mijn man (typte bijna as ;) ) heb kunnen laten zien, dat we er samen over kunnen praten, en we al die mooie momenten hebben gehad.

Dames die nog gaan trouwen, geniet van die mooie ervaring!!

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2690 Gepost op: 5 juni 2014, 21:52:08 »
Gaan jullie je jurk laten stomen?
Ik heb vandaag navraag gedaan wat dat kost...  :blink:
Ik wil hem op een paspop op de slaapkamer neer zetten en zit er hard over te denken om hem niet te stomen, hij wordt toch weer stoffig en die 200 euro kan ik wel ergens anders voor gebruiken.

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2691 Gepost op: 5 juni 2014, 22:45:48 »
Mijn moegelukt!  de jurk in bad gewassen met de hand! Borsteltje en shout/fijnwasmiddel em beetje voorzichtigheid en geduld. En dan een wasrek schoon gemaakt, een wit laken erover, dan jurk en dan wit laken erover (lakens zijn voor onverhoppte nieuwe vlekken) en die heeft ze een paar uur buiten gezet in de schaduw.

Materiaal jurk was van satijn achtige stof, met beetje tule eronder. De onderkant was behoorlijk zwsrt en bovenin zaten wat make-up vlekken. Verder rook hij niet meer zo fris.

Het is goed gelukt hier! Misschien heb je er wat aan...

FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2692 Gepost op: 6 juni 2014, 07:29:39 »
Wat knap KvD! Ik heb de mijne wel naar de stomerij gebracht. Die gaat ook het eerste jaar op een pop (heb er met de bruiloft 1 gehad :biggrin:) en daarna weet ik nog niet. Misschien wel verkopen...

Verder had ik van mijn zus een koffer gehad met allemaal grappige dingen erin. Nu heb ik de koffer gebruikt om onze trouwspulletjes zoals trouwboekje, tekenpen, kaart, etc erin te stoppen. De koffer staat nu op een leuk plekje in de woonkamer zodat we er regelmatig naar kunnen kijken. Ook echt een aanrader!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2693 Gepost op: 6 juni 2014, 07:38:37 »
Wij hebben ons boek al gezien, hij is prachtig. Nu wachten tot wij hem thuis hebben.

Zijn helaas al op de helft van onze huwelijksreis, net aangekomen op onze 3de locatie. Weer is heeeel wisselvallig, maar het is genieten :)

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2694 Gepost op: 6 juni 2014, 09:12:26 »
Wat leuk dat de dames op huwelijksreis ons nog niet vergeten zijn;)
Ik hoop dat jullie de dag nog niet vergeten zijn na de huwelijksreis!
@Mardai, ja klopt het idee dat je nu eindelijk over de jurk samen kunt praten etc is fijn.

Ik ga mijn jurk ook in bad doen als ik dat zo lees van Kvd en daarna op een pop. Heb in de gang de pop staan en de bruiloft dingen (ringkussetje,schoenen etc) op een tafeltje. Heerlijk om na te kijken!

Kwam vanmorgen een prachtige auto tegen met een stralend bruidspaar! Zo mooi om te zien, kreeg haast kippenvel, terwijl ik er eerst nooit zo over nadacht. Maar nu dacht ik hee ze gaan fotos maken!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2695 Gepost op: 6 juni 2014, 10:33:38 »
Ik heb mijn jurk ook laten stomen, was 70 euro kwijt en hij is weer heerlijk schoon. Hier hangt hij in de zak, we gaan 5 juli verhuizen, dan gaat hij waarschijnlijk naar mijn ouders. Ik wil misschien kijken of ik mijn jurk in kan lijsten. Alleen wel zelf, als je het laat doen ben je al snel 1000 euro kwijt, echt te veel.

Wat gaaf dat je je boek al hebt gezien pk88! Wij krijgen volgende week alle foto's, kan niet wachten :)

Als ik een bruidspaar zie is het erg dubbel, geweldig om te zien, maar jammer dat ik al geweest ben. Had het er pas met mijn nichtje over, die is al 2 jaar getrouwd, en zij heeft dat gevoel nog steeds. :)

Alle kaarten heb ik al ingeplakt erg leuk om weer te lezen, het gastenboek (canvas met wensen) staat op de grond tegen de muur en daar lees ik dagelijks nog wat van, erg leuk.
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2014, 23:39:26 door daphne89 »

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2696 Gepost op: 6 juni 2014, 16:38:25 »
Volgende week wil ik ook eens alle kaarten in gaan plakken en ook de gedichten en speeches die zijn voor gelezen. Ook had ik van mijn vriendinnen een pak met enveloppen gekregen (want daar vroegen we immers om, haha), maar in al die enveloppen hadden ze een papiertje gedaan met daar mooie liefdesspreuken op geschreven. Die wil ik dus ook in plakken.

Vandaag trouwen er ook 2 meiden die ik ken en ik kan dan ook echt denken 'Ik wil ook weer!'. Maar net was een vriendin van mij er en die heeft het na 2,5 jaar ook nog steeds.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2697 Gepost op: 6 juni 2014, 16:51:38 »
Ik heb steeds geen puf om alles in te gaan plakken;)

hmm dat gevoel gaat dus niet weg!! Naja 2e keer is vast niet zo mooi als de eerste keer!!

Fijn pinksterweekend allemaal!

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2698 Gepost op: 6 juni 2014, 17:07:26 »
Dames,

Ben weer terug uit Bali! Iedereen is getrouwd! Ik moet nog even op de mail kijken.

Ik laat mijn jurk ook stomen, kost 100,-. Geen idee wat ik ermee ga doen nog.

Vreemd idee dat alles nu achter de rug is....

FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2699 Gepost op: 7 juni 2014, 08:19:18 »
Heb je het leuk gehad Jinny?
Mars, inderdaad de 2e keer zal vast niet zo mooi zijn. En gelukkig hebben we de foto's en video's nog om bij te zwijmelen!

Ik ben donderdag weer gaan werken en dat is weer even terug op aarde komen. De afgelopen weken waren zo een high! Gelukkig nu al weer een lang weekend voor de boeg. Iedereen een fijn pinksterweekend! 

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards