collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 685401 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2700 Gepost op: 7 juni 2014, 09:28:39 »
Wij hebben gisteren de foto's gekregen van de fotograaf. Super leuke foto's! Gaf echt helemaal de sfeer weer.
Alleen beetje jammer dat ik overal met opengetrokken ogen op sta, omdat ze een flits gebruikte en ik dan als een achterlijke ga kijken. Dus daar baal ik wel flink van!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2701 Gepost op: 7 juni 2014, 10:05:36 »
Dat is wel erg balen Pooh, bij ons is er helemaal niet geflitst, gelukkig, want ik kijk dan ook super raar. Hopelijk zitten er nog veel goede foto's tussen.

Heb je een lekkere honeymoon gehad Jinny?

FvT, wij vonden het ook vreemd toen het lieve leventje weer begon, meteen de maandag al weer na de bruiloft.

Straks weer lekker genieten van het prachtige weer, gisteren was ook al zo lekker. Fijn weekend allemaal!


Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2702 Gepost op: 7 juni 2014, 19:47:17 »
Ik begin wel te snoepen weer :blush: de druk van de trouwjurk is eraf haha

wat vervelend pooh, bij ons is ook niet geflitst gelukkig heb dan altijd mn ogen dicht!

hoe was de huwelijksreis jinny?

welkom terug op aarde fvt

Kimberley27

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2703 Gepost op: 7 juni 2014, 23:13:32 »
Wat een geweldige foto's allemaal!! Ook wij zijn de 28ste getrouwd, en de 30ste meteen vertrokken naar Aruba en we zijn vandaag weer thuisgekomen.

Onze dag was geweldig, heeeel veel regen, alle plannen om moeten gooien, mijn jurk viezer dan vies, maar ondanks alles was het de meest geweldige dag en mooier dan ik ooit had durven hopen. Ook hier toch maar wat foto's buiten gemaakt, waardoor mijn kapsel niet meer zat zoals het hoorde maar het kon me allemaal niets meer schelen. Onze openingsdans was geweldig, daar hebben we zoveel complimenten over gehad ook al ging het niet helemaal goed. Enige minpunt was dat er kleine onenigheid kwam tussen 2 familieleden ( ik heb gescheiden ouders en twee kanten van de familie die daardoor niet lekker meer met elkaar overweg kunnen). Ik was er van te voren al bang voor, zit een hoop oud zeer bij sommige mensen maar ze hadden allemaal beloofd dat ik me daar absoluut niet druk op moest maken, want het was mijn dag. Aan het einde van de avond met veel drank in de man liep dat dus toch bijna uit de hand. Was ik op dag moment erg verdrietig over maar ik heb het naast me neer gelegd, de rest van de dag en avond was echt als een sprookje.

Daarna met z'n 2en heerlijk een weekje naar Aruba geweest, zonder ons. zoontje. Ik heb tranen met tuiten gehuild op schiphol, maar hij vond het geweldig dat hij bij de opa's en oma's mocht logeren en heeft de tijd van zijn leven gehad. Wij ook, heerlijk een weekje geen verplichtingen of verantwoordelijkheden, en echt genoten van echt tijd met z'n 2en. Toch denk ik niet dat we het snel nog een keer doen, heb hem op momenten ook vreselijk gemist en was daarom ook erg blij dat ik naar huis ging.

Super leuk ook om alle andere verhalen te lezen en de foto's te zien, iedereen zag er prachtig uit.

Ik heb nog geen foto's, maar ze heeft wel alvast een fotoblog gemaakt op haar site, erg leuk om alvast wat foto's te zien:

http://heuvelrugprodukties.nl/de-bruidsreportage-van-danny-en-kim-t-twiske-oostzaan


Groetjes!


FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2704 Gepost op: 8 juni 2014, 07:49:49 »
Wauw wat een mooie impressie van de dag! Je zag er echt prachtig uit. Jammer van het weer en de onenigheid tussen familie, maar gelukkig heeft dit je dag niet verpest.
Ik zie dat jullie ook eigen trouwbeloftes hebben gedaan. Wij ook. Hoe vond je dat? Ik vond dat de ceremonie hierdoor een stuk persoonlijker werd.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2705 Gepost op: 8 juni 2014, 09:53:41 »
Een hele mooie serie van jullie dag Kimberly! En leuk dat jullie toch nog wat buitenfoto's hebben kunnen maken ondanks het weer.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2706 Gepost op: 8 juni 2014, 17:22:17 »
Wauw kimberly prachtig, de details, jullie mooie zoontje! Zag deze week nog een filmpje dat een bruidspaar van zon steiger afviel maar dat waren jullie gelukkig niet :applaus:

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2707 Gepost op: 8 juni 2014, 17:23:40 »
Wat een prachtige foto's heb ik voorbij zien komen! Wij zijn sinds gisteren terug van onze huwelijksreis!
Een heerlijke week gehad met veel zon en afgelopen woensdag, precies een week na ons huwelijk, een hele dag regen.... Het blijft ons achtervolgen ;)!

Onze dag was mooi, maar net zoals Kimberley moesten wij van alles omgooien. De dag is er ook erg gehaast van geworden, hier balen we achteraf wel een beetje van, want hierdoor zijn er een aantal dingen bij ingeschoten (zoals foto's maken met de auto bijvoorbeeld). We hebben een klein voorproefje van de foto's gekregen en de fotograaf denkt dat ze wel snel klaar is met het album (ze was de avond zelf al begonnen). Na het ja-woord mijn regenlaarzen aangetrokken, wat waarschijnlijk wel hilarische foto's gaat opleveren :)! Mijn jurk is ook viezer dan vies, maar ja je kunt hem niet constant beschermen tegen water en modder. We hebben de regen die op onze trouwdag is gevallen bewaard in een mooi kristallen flesje! Mijn man (:biggrin:) zag er erg mooi uit en de ceremonie was, mede door de persoonlijke brieven aan elkaar, persoonlijk maar ongedwongen. Wel hebben wij allebei nog steeds de balen van het weer, want hierdoor is de dag niet geworden zoals we altijd voor ogen hadden en aangezien je het trouwen niet weer over kunt doen, vinden we dit wel erg jammer! Nu hopelijk snel meer foto's en we zijn heel erg benieuwd naar onze trouwvideo! Vandaag de keuzes voor de muziek doorgegeven :)!

Ik zal even wat foto's naar de mail sturen!
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2014, 17:30:06 door Rosy »

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2708 Gepost op: 10 juni 2014, 08:26:40 »
Mooie fotos Rosy!!

Wat jammer dat jullie wel last hebben gehad van de regen!
Het is niet terug te zien!

Hebben jullie de keuze al voor de video? Wij moeten ook 10 nummers doorgeven,valt nog niet mee!
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2014, 09:29:33 door Mars »

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2709 Gepost op: 10 juni 2014, 10:01:17 »
Hele mooie foto's Rosy! Idd jammer van de regen, maar niet te zien op de foto's.

MCwedding

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2710 Gepost op: 10 juni 2014, 10:42:30 »
Kimberley: mooie foto's  :biggrin:

Rosy: Wat zonde dat jullie last hebben gehad van het weer :(
Fijn dat jullie zo snel de foto's hebben gekregen

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2711 Gepost op: 10 juni 2014, 12:33:07 »
Mooie fotos Rosy!!

Wat jammer dat jullie wel last hebben gehad van de regen!
Het is niet terug te zien!

Hebben jullie de keuze al voor de video? Wij moeten ook 10 nummers doorgeven,valt nog niet mee!

@Mars, wij hebben al 2 nummers doorgegeven. We hadden meteen al in ons hoofd welke muziek we wilde, al is eentje wel vervangen door een ander nummer! Het is ook lastig, mijn AS en ik hebben een hele andere muzieksmaak. Maar we hebben nu beide een liedje die we erg leuk vinden :)! Waar gaan jullie uit kiezen Mars?

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2712 Gepost op: 10 juni 2014, 13:14:41 »
Net een mailtje gehad van de fotograaf, de foto's zijn onderweg. Worden opgestuurd per post op usb. Ook hebben we een link met minder kwalitatieve foto's, dus ze raad aan eerst de goede te bekijken. Lastig hoor om een dag te wachten terwijl we toch al wel wat kunnen zien.
Ik mag van mijn man ook pas kijken als hij thuis is, lastig hoor  :biggrin:

Ook net een boekje gemaakt van alle eigen foto's, we hadden nog een waardebon liggen, dus dat scheelde weer :)

De dames die video's hebben, hebben jullie ook al een voorproefje gezien of is het nog een verrassing?

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2713 Gepost op: 10 juni 2014, 13:17:39 »
Oh wat spannend Daphne! Ik zou heel veel moeite hebben om me in te houden hoor ;-)!
Daarom heeft het pak van AS ook bij mijn ouders gehangen, ik wist anders zeker dat als hij een keer weg was ik even zou spieken... ;-)

Wij hebben nog geen voorproefje van de videograaf gezien, wel tijdens de dag zelf af en toe wat kleine stukjes. Dat zag er al goed uit! Ook nog geen foto's van de fotograaf weer gekregen en ben zo nieuwsgierig!

Goed idee Daphne om fotoboek te maken van alle eigen foto's!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2714 Gepost op: 10 juni 2014, 13:31:38 »
Haha Daphne dat is spannend!!

Wij hebben nog niks gezien van de video.

Mijn zus heeft een boekje gemaakt met haar fotos voor ons, erg leuk, die sleep ik ook overal mee na toe nu :biggrin:

@Rosy, wij vinden ook allebei heel andere dingen leuk, dus kan ik nog inspiratie opdoen van jullie keuze?? haha.
Het liefst wil ik tijdloze nummers.. dus meer I believe in you.
Marry You van Bruno Mars en ik vind ik heb je lief van Paul de Leeuw geweldig maar mijn vriend denkt er niet over;)

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2715 Gepost op: 10 juni 2014, 17:05:18 »
Leuk Mars, Ik heb je lief van Paul de Leeuw was onze openingsdans. Niet mijn man z'n smaak maar ik mocht kiezen, en de tekst vond hij wel leuk :) Ik ben benieuwd wat jullie liedjes voor de video gaan worden.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2716 Gepost op: 11 juni 2014, 01:20:09 »
En dames hoe bevalt het nu om getrouwd te zijn?
Wij hebben echt een enorm mooie dag gehad en zitten nu op de foto's vab de fotograaf te wachten.
Nu zijn we op huwelijksreis. Een week Sumatra hebben we er nu opzitten en zijn nu 2 weken op bali. Wat een cultuurshock was sumatra! En de mannen...steeds reageren toeteren naroepen. Echt verschrikkelijk. Zelfs mn man werd er jaloers van haha.
Als ik dit wist had ik mijn haar weer snel geverfd:)

Zondag stoppen met de pil. Zo leuk!!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2717 Gepost op: 11 juni 2014, 04:37:51 »
Uh niet anders, behalve dat ik er aan moet wennen dat ik een andere achternaam heb en een man ipv een vriend. Wij vertrekken zo richting onze laatste bestemming op Bali en maandag alweer naar huis. Mensen wat gaat het snel!!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2718 Gepost op: 11 juni 2014, 09:25:27 »
Ik ben ook benieuwd, gister hebben we Conquest of Paridise en The Rose toegevoegd!

Geniet ervan Borrelnootje en PK88! Klink goed allemaal!

Bevalt prima, het is wel iets anders, net of je samen meer na gaat denken over wat je nog wil in de toekomst etc.
alleen nu wij in ons nieuwe huis wonen wel af en toe discussie over het huishouden :blush:

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2719 Gepost op: 11 juni 2014, 10:14:54 »
Hier geen verschil, alleen is mijn man heel attent op het moment met kleine cadeautjes. Helemaal leuk :)
Verder druk bezig met de voorbereidingen van de verhuizing.

Ik ben trouwens uit de ziektewet :) Bijna helemaal van mijn whiplash af. Alleen nu in de ww... hopelijk snel nieuw werk.

Klinkt heerlijk borrelnootje en pk88!

Wij gaan in september toch nog even met vakantie, erg lekker, vooral na straks volop klussen

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2720 Gepost op: 11 juni 2014, 10:29:24 »
Ja leuk he!! die van mij is ook romantisch bezig:)
Noemt mij steeds zijn vrouw in bijzijn van zn vrienden, schrijft lieve berichtjes op het memobord en 2x ontbijt op bed!

Wat leuk zeg verhuizen!

Oh das balen, er zijn wel meer vacatures weer voor mn gevoel, wat voor werk zoek je?

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2721 Gepost op: 11 juni 2014, 13:42:23 »
Dames! Ik ben inmiddels ook weer terug van onze huwelijksreis.
We hebben een heerlijke week gehad, lekker relaxed en toch nog wat van het eiland gezien.
Nu zijn we deze week nog vrij en dan volgende week weer aan het werk..  :dry:
We krijgen over 2 weken de foto's van de fotograaf en de video van de videograaf duurt ook nog een paar weken geloof ik. Ik ben zo benieuwd! Vandaag hebben we de muziek voor achter de video opgestuurd. We hebben: I won't give up - Jason Mraz (nummer openingsdans), All of me - John Legend, Dat komt door jou - Guus Meeuwis, Everything - Michael Bublé en Summer - Calvin Harris opgegeven.
Als het goed is krijgen we eind deze week de video van de videozuil (gastenboek) terug, daar ben ik ook echt zoo benieuwd naar! Er staan heel wat leuke filmpjes op hoorde ik van onze vrienden.
@Borrelnootje, spannend hoor! Ik ben 2 weken voor onze trouwdag gestopt met de pil, ik werd precies zoals anders ongesteld dus dat werkt gelukkig allemaal. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het raak is...  :blush:

Van wat ik heb gezien heeft iedereen echt prachtige trouwfoto's!!
Echt super dat we nu allemaal getrouwd zijn!  :biggrin:
 

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2722 Gepost op: 11 juni 2014, 21:37:36 »
Leuk pk! Waar zitten jullie nu? Wij in negara in een hele luxe villa haha. Kan er momenteel niet dcht van genieten omdat ik volgens mij voedselvergiftiging hrb opgelopen pff.

Edith cool!!! Kunnen we elkaar op dr hoogte houden:-)

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2723 Gepost op: 11 juni 2014, 22:47:17 »
Welkom terug Edith!
Wat vervelend Borrelnootje, hopelijk ben je snel weer helemaal fit!

Ik heb net gehoord dat we rondom half juli onze film krijgen, nog poosje wachten dus! En ben zo benieuwd! :) Ik moet ook erg wennen aan mijn nieuwe naam en de titel 'man en vrouw'. We voelen ons beide jonger dan die titels ;)

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2724 Gepost op: 11 juni 2014, 23:53:35 »
Wij in Seminyak, volgens mij hebben we de beste voor het laatste bewaard. Wat een luxe! Alleen al die beestjes  :jawdrop: liep de badkamer in, die is in de buitenlucht, helemaal Vol met torren. En nu zijn we al wakker omdat we heel de tijd iets horen ritselen kunnen alleen niet vinden wat, haha.

Spannend dames die voor een kindje gaan. C en ik hebben besloten dat we eerst klusjes in ons huis willen afmaken (plinten, voortuin, achtertuin, badkamer afmaken etc) en ik op zoek ga naar een nieuwe baan. Dat vinden we nu het belangrijkste. We hadden gehoopt dat mijn hoofd minder vol zou zitten na de bruiloft, maar volgens mij voelt me lichaam aan dat het nu in actie moet komen voor een nieuwe baan. Ik vind het doodeng.. Hekel aan solliciteren en mezelf presenteren.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards