collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 677588 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2850 Gepost op: 7 juli 2014, 08:44:36 »
6 pk88 Mars
7 pk88
13 Mars
14 pk88
20 pk88 Mars
21 pk88
27 pk88
28 pk88

Mooi verslag Fvt!!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2851 Gepost op: 9 juli 2014, 20:36:48 »
Ik ga 6 september op vakantie, voor 2 weken, dus alleen de laatste gaan lukken.
We zijn verhuisd :) Nu vooral aan het slopen, toch wel erg leuk hoor zo'n breekijzer ;)

Hele mooie reportage, FVT!!

6 pk88 Mars
7 pk88
13 Mars
14 pk88
20 pk88 Mars
21 pk88
27 pk88 Daphne89
28 pk88 Daphne89

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2852 Gepost op: 12 juli 2014, 23:14:13 »
-
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2015, 14:52:13 door Rosy »

FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2853 Gepost op: 13 juli 2014, 08:59:53 »
Leuk Rosy. Jammer dat je nog niet alle foto's hebt gezien. Dat maakt het toch makkelijker om het foto-album te beoordelen. Wij kregen eerst alle foto's te zien en toen pas het concept album. Hier hebben we uiteindelijk toch nog een paar wijzigingen in aangebracht, omdat we andere foto's mooier vonden.

Daphne, lekker aan het klussen dus. Jij liever dan ik...

Het topic valt wel een beetje stil, nu we allemaal getrouwd zijn.....

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2854 Gepost op: 14 juli 2014, 12:30:56 »
Ja valt stil he, we hebben geen stress meer van past de jurk nog, welke schoenen enzovoort om te delen!;) Over passen van de jurk dat was wel een goede stimulans om gezond te eten! Laatste weken is het echt snacken hier!  :angry:

Over 2 weken komen zowel de video als het fotoboek daar kijken we nu naar uit. Volgende week op vakantie!! Ook zin in!

Moet zeggen dat het gevoel van ik wil nog een keer ook al afzakt! Bij jullie?

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2855 Gepost op: 14 juli 2014, 13:29:18 »
Uhh heel herkenbaar Mars.

Vanochtend weer voor het eerst op de weegschaal sinds bruiloft  :jawdrop: +4 kg. Dus gelijk weer volle bak aan de gang.

Ik bedenk me nu aan de ene kant, waarom hebben we in hemelsnaam er zoveel geld aan uitgegeven.  De jurk bijvoorbeeld,  deze mag ik niet verkopen van mijn ouders, maar hangt wel een fucking ding van €2000 aan de deur en ik weet niet wat ik ermee moet. Hadden mijn ouders ook op vakantie van kunnen gaan..

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2856 Gepost op: 14 juli 2014, 13:49:28 »
Haha erg he PK88, dr gaat gewoon een rem af als je getrouwd bent:O Hier + 3 kilo. Dus vandaag al traktatie afgeslagen. Hoppa!!

Ja klopt, jurk maakt me dan nog niet zoveel, die heeft een mooie plek. Maar waarom ik me toch zo druk heb gemaakt over de kleuren van de ballonnen etc...
Ik zou het waarschijnlijk zo weer doen, maar me toch minder druk maken!!

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2857 Gepost op: 15 juli 2014, 13:18:46 »
Haha gelukkig ben ik niet de enige die aangekomen is na de bruiloft!

Hier heb ik vooral momenteel het gevoel van 'Wat jammer dat ik nooit meer trouwjurken zal gaan passen'. Maar ik zou niets meer over willen doen. De hele dag was perfect en ik voelde me zo ontzettend mooi.
Helaas soms nog wel twijfels 'Had ik niet toch een andere jurk moeten hebben die nóg mooier was', maar dat heb ik met alles. Ik kan altijd twijfelen of ik misschien mijn haar niet anders had moeten doen met een feestje bijvoorbeeld.
Dat hoort gewoon bij mij, haha.

Hoe staat het met de kinderwens van sommige hier? Er waren toch ook aantal mensen die zeiden na de bruiloft gelijk te willen proberen om zwanger te worden?

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2858 Gepost op: 15 juli 2014, 14:47:41 »
-
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2015, 14:52:20 door Rosy »

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2859 Gepost op: 15 juli 2014, 16:39:25 »
C en ik hebben goed gepraat op vakantie, conclusie. Onze kinderwens wordt verder naar achter geschoven. Ik zit al enige tijd niet lekker in mijn vel en daar moet wat aan veranderen. Grootste oorzaak, mijn werk. Ben nu dus ook op zoek naar een andere baan. Als ik mij rust heb gevonden en met de baan ook alles goed gaat, dan gaan we pas nadenken over de kinderwens. Hoe graag ik het ook zou willen, het past nu gewoon nog niet.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2860 Gepost op: 15 juli 2014, 16:41:20 »
Oh pk88 wat jammer dat je het niet naar je zin hebt op je werk, druk aan het solliciteren?
Hoop voor je dat je snel wat anders vind en je weer lekker in je vel zit!

Wij hebben (nog) geen kinderwens! Wel merk ik dat mensen denken dat je daarom trouwt.

Klopt Rosy, je merkt het wel aan de vrije tijd!! Wel fijn hoor met dit weer lekker buiten zitten o.i.d. relax!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2861 Gepost op: 16 juli 2014, 08:23:22 »
Hoe staat het met de kinderwens van sommige hier? Er waren toch ook aantal mensen die zeiden na de bruiloft gelijk te willen proberen om zwanger te worden?
We zijn er sinds het trouwen wel meer over gaan praten, maar aangezien ik per december start met een postdoctorale opleiding en we nu volop bezig zijn met een huis kopen, wachten we sowieso nog een jaartje. En hoewel ik altijd heb gezegd vroeg kinderen te willen, merk ik dat het nu ook wel heel fijn is om nog de vrijheid te hebben om met vrienden af te spreken, verre reizen te maken, etc.

Ik merk wel dat ik enorm veel vrije tijd weer heb! Tijd om een boek te lezen of even niks te doen. Ik realiseerde me echt even dat de bruiloft enorm veel tijd heeft opgeslokt!
Hier ook!! Heel bizar dat ik plotseling weer tijd heb om mijn hobby's op te pakken. Van het weekend weer begonnen aan het naaien van een jurk die al 1,5 jaar aan het wachten was  :sleep: HEERLIJK!

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2862 Gepost op: 16 juli 2014, 14:13:06 »
Ik lees nog steeds mee, maar niet heel veel meer te vertellen :)

Mis alles rondom de bruiloft wel een beetje moet ik zeggen, heb ook nog steeds heel veel moeite met weer naar het werk gaan en niet gewoon lekker thuis zijn met mijn mannetje.
Zit ook al een tijdje wat minder lekker in mijn vel wat ik met alles rondom de bruiloft aan de kant heb geschoven.

Paardlief is allemaal een beetje aan het kneuzen, dus heb het wel lekker druk.

Binnenkort mag ik mijn jurk nog een keertje aan dus kan ik lekker nagenieten!

Hier ook (nog) geen kinderwens, met de plannen die mijn man en ik hebben past dat eigenlijk ook helemaal niet.

Inge89

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2863 Gepost op: 28 juli 2014, 18:04:33 »
Zo, sinds lange tijd ook maar eens terug van weg geweest :)
Wat een leuke foto's van iedereen, steeds als ik de mijne doorkijk begin ik weer helemaal te stralen, haha! Ook nog steeds heel veel leuke reacties van vrienden en familie, ben blij dat die het ook naar hun zin gehad hebben ;-)

Hier echt 0 kinderwens. Manlief wil het wel, maar aan mijn lijf nog geen polonaise. Past totaal niet in het leven dat we nu leiden met een eigen winkel. Toen man zei: ja maar het zou opzich wel kunnen, moeten we alleen kijken hoe we het met werk doen, antwoorde ik: prima, gaan we beide 4 dagen werken. Sindsdien is hij er niet meer over begonnen, haha!

Heet iedereen hier ook meteen een fotoalbum laten maken? Wij hebben alles digitaal gekregen maar ik denk niet dat er binnen nu en een jaar al een album is eigenlijk..
Sta ook nog helemaal achter de keuze van de fotograaf, zo fijn dat we (bijna) niets hebben geposeerd, alleen de familiefoto's en daar vind ik mezelf ook meteen stom op staan.

http://www.2rings.nl/2014/trouwfotografie-utrecht-bunnik-inge-jan-jaap/

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2864 Gepost op: 28 juli 2014, 19:29:30 »
Het is inderdaad rustig in dit topic. Gisteren ons fotoalbum aan iemand laten zien, staat de eerste bladzijde krom.
Heel raar, zo maar eventjes foto´s maken en richting de fotograaf sturen. Baal er wel een beetje van.

Verder alles oke met iedereen?

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2865 Gepost op: 4 augustus 2014, 16:36:06 »
-
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2015, 14:52:36 door Rosy »

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2866 Gepost op: 5 augustus 2014, 14:44:36 »
Mooie foto's Inge!

Hier eindelijk internet na een maand ;) We zijn druk aan het klussen. Het huis hing echt aan elkaar van prutswerk dus er zit al een nieuw dak op< ook is het bijna leeggesloopt. We moeten alleen de betonvloer van de badkamer en de verdiepingsvloer er nog uit krijgen. Verder is vorige week maandag bij de hevige regenval ons huis ondergestroomd. Heel fijn ;)

Ons album was binnen maar we werden gebeld door de fotograaf dat er een streep over 1 pagina liep. Of ze het terug moest sturen of toch houden. Dus die is terug naar de fabriek ;) Helaas weer 2 weken wachten... En we wilden het ouderalbum cadeau doen aan mijn ouders op hun trouwdag (was gisteren) dus dat ging helaas ook niet lukken.

Volgend jaar nog wel de jurk een keertje aan voor een thras the dress shoot :) Hier niks aangekomen en eet veel meer (verbrand natuurlijk ook meer door verbouwen ;)  )

Fijn Rosy dat ze de film nog aan wilden passen :)

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2867 Gepost op: 6 augustus 2014, 14:23:04 »
Inge die eerste foto op de website van jullie is echt heel leuk :D

Hier geen foto boek, digitaal vind ik wel voldoende.
Wil er nog wel een aantal op canvas laten doen in het klein voor aankleding van onze witte muren.

Daphne flink aan het verbouwen dus  :biggrin:

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2868 Gepost op: 10 augustus 2014, 09:00:43 »
Daphne:  succes met verbouwen!

Jammer van dat album pk. Hoop dat je ouders er blij mee zijn straks!

Wij hebben nog steeds geen foto's. Begin t behoorlijk zat te worden moet ik zeggen...en kinderwens...we gaan bijna met ronde 3 starten :biggrin:

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2869 Gepost op: 11 augustus 2014, 13:35:24 »
Hoi allemaal,

Na een heerlijke vakantie, hier even weer bijlezen.

Alles gaat okay hier!

Hebben het fotoboek in de eerste week van augustus gekregen WAUW. mooier dan verwacht!
Hebben de film ook, leuk om te kijken (inmiddels al zo'n 9x) mis alleen ook dat wauw gevoel wat ik bij andere bruidsparen wel heb, komt dus waarschijnlijk dat het van jezelf is omdat Rosy dit ook heeft!

@inge, mooie fotos!
@pk88 is het inmiddels opgelost met boek?
@Daphne, succes met klussen, ben blij dat wij klaar zijn
@Anouk wat jammer dat je niet zo lekker in je vel zit hopelijk gaat het gauw beter
@Borrelnootje, spannend!!! Succes..of is dat geen goed woord:)

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2870 Gepost op: 27 augustus 2014, 19:15:44 »
Lang niets laten horen... maar gaat goed hier! Bezig met uitzoeken opties fotoboek (hobbyfotograaf, dus duurt wat langer), maar ik heb een vraagje: hebben jullie een koffer om jullie boek? Je zet m dan zo lastig in de boekenkast...

Nog dik vier weken werken en dan EIN-DE-LIJK op huwelijksreis!  En na de huwelijksreis ga ik stoppen met de pil, spannend!

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2871 Gepost op: 27 augustus 2014, 21:23:14 »
Leuk hoor kvd.
Kom je dan gezellig meeschrijven bij zwanger worden: spannend topic?

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2872 Gepost op: 12 november 2014, 16:47:35 »
Deze maand zijn we een half jaar getrouwd! :applaus:
gaat snel he..

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2873 Gepost op: 12 november 2014, 19:20:58 »
Ja de tijd vliegt. Wij kijken nog steeds terug op een hele bijzondere dag. Ook kijken we nog vaak het trouwalbum.
Gaan jullie nog iets speciaals doen? Wij niet.

Hoe is het met iedereen? Ik heb vandaag weer een belangrijke mijlpijl voor mijn studie bereikt. Het afstuderen kan nu officieel beginnen.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2874 Gepost op: 12 november 2014, 19:47:55 »
De tijd vlieht he dames?

Nee gaan wij niet vieren. Vieren het over een half jaar wel net de geboorte van onze mini haha.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards