collapse

Auteur Topic: April 2014  (gelezen 40756 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

April2014

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #50 Gepost op: 12 februari 2014, 19:11:59 »
Morgen weer naar de locatie en alles verder bespreken en 's middags m'n haar en make-up. Spannend! Dan kan het aftellen beginnen.

Jokibride, wij hebben zware kaarten en dus ook overal 2 postzegels opgeplakt. Stel je voor dat (een aantal van) je gasten extra portokosten moeten bijbetalen  :censored: Zou lullig zijn.. haha

Zal as eens vragen of hij de kaart kan inscannen, dan kan ik 'm showen  :biggrin:

jokibridie

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #51 Gepost op: 13 februari 2014, 11:18:41 »
Brrrrr stel je toch voor! Gasten met strafporto! 't kost nou toch al veel allemaal!
Dus hup, extra postzegel.

Ik ben wel benieuwd naar jullie kaart April! De onze kan ik niet neerzetten, want het is er een met foto. En dan zijn we zooooo herkenbaar!
Maar ik ben erg blij met onze kaart, en ben ook benieuwd naar de reacties!
Ik ga pas half maart m'n haar en make up uitproberen, dus misschien wel een beetje laat, maar m'n haar moet nog een beetje groeien! En ik ben er nog niet zo uit hoe k het moet doen. Hopelijk weet de kapster dat wel.
Weet jij al wat je wil? wat haar en make up betreft?

April2014

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #52 Gepost op: 13 februari 2014, 12:46:04 »
Vanochtend bij de locatie geweest en opnieuw hebben ze superveel vertrouwen gewekt. Heb er nóg meer zin in gekregen!

Van de dj ontvingen we een mail maar ze zijn de saxofonist vergeten. Da's pas de 3e keer dat ze die niet meenemen in een bevestiging  :angry: Apart, want ze staan overal erg goed aangeschreven.. Heb nu net een mail gestuurd dat er er geen vertrouwen in hebben en dat we de dj en saxofonist samen in actie willen zien om te bepalen of we met ze verder willen. Ben benieuwd..

Over kapsel nog niet veel nagedacht. Liever niet (half)los, want met regen/vocht pluist het gigantisch en dat wil ik echt niet. Make-up zo neutraal mogelijk, maar misschien heeft zij zelf een supertof idee. Ik ga haar vanmiddag vragen of ze tijdens de bruiloft 's middags nog een keer wil langskomen om alles 'te fixen.'

Heb je wel al iemand gevonden die je haar en make-up gaat doen? Fotokaarten zijn mooi, kun je jezelf en je aanstaande niet onherkenbaar maken? Ben niet nieuwsgierig hoor ;)

Onze kaart is nog niet ingescand :( Heb wel een proefdruk van de ontwerpers, maar die is nog weer aangepast.

jokibridie

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #53 Gepost op: 13 februari 2014, 13:33:31 »
Wat leuk dat de locatie zo goed voelt! Wij hadden vorige week nog een bezoek daar, en gelukkig ook een super goed gevoel. Wat krijg je dan de kriebels he na zo'n bezoek!?

Maar wat vervelend dat de band zo laks reageert op jullie. Beetje stressvol als het niet zo gaat als ze beloofd hadden he?

Lijkt me ook een leuk moment om je proefkapsel te laten doen! Heb er ook al erge zin in!
De kapster die het bij mij doet, ken ik gelukkig goed. En zij doet ook de make up. Ook wel neutraal hoor. Vind ik het mooist. Zij gaat het half maart 's ochtends proberen en dan 's middags ga ik mijn jurk afpassen dus zie ik het totaalplaatje al. Dan mag ik wel zorgen dat ik geen bekenden tegenkom haha!

Jij veel s6 vanmiddag! Ben heel benieuwd of het naar je zin is!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: April 2014
« Reactie #54 Gepost op: 13 februari 2014, 17:45:55 »
Jaaa hoor hier doe ik nog steeds aftellen hahahaha. Nog 6,5 week  :biggrin:
Wow als je ook nog een huis moet verbouwen/inrichten is het dubbel zo veel en zwaar. Blij dat wij dat niet hebben. Maar opzich wel super leuk natuurlijk om alles tegelijk te hebben  :applaus:

Is je haar en make up goed gelukt April2014? Benieuwd naar jullie trouwkaart  :blush:
Vervelend van de DJ hoor. Hopelijk is het nu opgelost?

Ik heb m'n haar en make up vorige maand al gehad. Was echt super leuk! Wist niet wat ik precies wilde, maar de kapster wist gelijk wat me zou staan toen ze m'n jurk gezien had op foto. En het klopte helemaal!!!

April2014

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #55 Gepost op: 13 februari 2014, 19:53:20 »
Zijn er dan helemaal geen dingen meer die jullie nog moeten regelen?  :blink: Waaaaahh stress!! Inderdaad maar goed dat wij er geen huis bij hoeven te doen, haha!

Vanmiddag was superleuk! Ze had mooie ideeen en kon me gerust stellen met m'n pluishaar. Komt helemaal goed! Resultaat was echt super(YES  :biggrin:!) - al zeg ik t zelf.

Van de dj nog niets gehoord, misschien dus op pad naar een ander.

Ik zal de kaarten mailen naar de bruidenmail !

Versieren jullie de feestlocatie ook? Bij ons is veel al aangekleed, maar wil wel wat leuks op de tafels. Dit kan geregeld worden vanuit de locatie, maar dan zijn we afhankelijk van hun 'lente assortiment' en omdat ons themakleur roze is, wil ik dit liever zelf (laten) regelen. Het is heel simpel, paar roze gerbera's en/of tulpen op tafel.

De dag van tevoren kunnen we niet versieren, dan is de locatie bezet. Op de dag zelf gaat hem ook niet worden, maar om iemand in te huren voor die paar dingetjes...  :blink: Hoe doen jullie dat?

« Laatst bewerkt op: 13 februari 2014, 20:35:34 door April2014 »

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: April 2014
« Reactie #56 Gepost op: 14 februari 2014, 00:33:19 »
Uhmmm we moeten nog wel wat doen hoor, maar veel is het niet meer.

Mijn broer maakt een soort van dienbladen van hout en daar heb ik nog decoratie voor nodig. Dus ik ga binnenkort nog een keer naar de action met mijn vriend om dat daar te halen. Of eventueel de Xenos.

Dan kwam ik vanavond nog iets leuks hier op het forum tegen wat ik ook nog ga maken. Maar dat is ook zo gedaan.
Dunne stokjes, daaraan vast breed rood lint met 2 kleine belletjes en daar mogen de gasten mee wapperen als wij aan komen rijden bij de locatie.

En 2 dagen van te voren ga ik de koekjes bakken, decoreren en inpakken die we willen geven als bedankje.

 

Vervelend dat jullie niks meer van de DJ gehoord hebben April2014. Ik zou daar zelf geen goed gevoel bij hebben en super veel stress van krijgen.
Wij laten 1 van de gasten de dingetjes die we gedecoreerd willen hebben dit op de dag zelf doen. Daar gaan we niemand voor inhuren hoor. Vind ik echt zonde van het geld.
Fijn dat je proefkapsel zo goed gelukt is!!! Is een pak van je hart he als dat gelukt is!

jokibridie

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #57 Gepost op: 14 februari 2014, 14:02:20 »
Nou, de decoratie op de tafels, daar ben ik ook nog niet uit. Ik wil wel wat doen, maar niet al te veel. En ze krijgen wel een superleuk naambordje om hun plek aan te geven.
Heb ik gevonden bij light in the box. Kennen jullie dat?
Daar hebben ze zulke leuke dingen!

En ik wil ook een soort pad maken bij de feestlokatie voor buiten met bolconiferen (die kweekt mijn vriend) waar we dan witte strikken in doen.

Leuk klinkt dat : stokken met rood lint. Zal wel mooi zijn voor de foto's!

Wat leuk dat jullie al je proefkapsel weten! Lijkt me ook wel relaxed. Want ik ben nog steeds een soort geobsedeerd op kapsels :biggrin:
'k ben de hele tijd maar op internet aan't kijken.
Maar goed. Nog een paar weekjes doorbijten....
Enne....nog geen eens meer 7 weken!!!!  :applaus:

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: April 2014
« Reactie #58 Gepost op: 14 februari 2014, 15:53:52 »
Leuk om de bolconiferen terug te laten komen in jullie bruiloft die je vriend kweekt!
Light in the box ken ik inderdaad wel. Wij maken gewoon naambordjes van papier.

April2014

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #59 Gepost op: 14 februari 2014, 17:44:14 »
Grappig dat dit topic ineens weer 'leeft' nu! Logisch ook wel, het is al bijna april  :jawdrop:

Iemand van de gasten de decoratie laten doen is een beetje onhandig, want we zien ze pas op het stadhuis en om iemand met bloemen te laten zeulen.. Locatie is opzich mooi aangekleed van zichzelf dus als er niets op de statafels staat, merkt niemand dat. Er staat standaard een glazen potje met waxinelicht en een wit accubakjemet een (naar mijn idee te licht) roze foambloem.

Die coniferen zijn een leuk idee, maakt het ook weer persoonlijker!

Over die lintjes heb ik ook nagedacht voor als we het gemeentehuis uitkomen, maar ben bang voor regen en dat het dan helemaal niets wordt. (Gasten die verregenen en liever een paraplu/jas vasthouden) haha

Die dj maakt me niet zoveel uit. Als hij volgend weekend niet heeft gereageerd, annuleer ik hem sowieso en zoek een ander.

Wat ik me ook nog afvroeg.. Wij trouwen om 16.00 uur en da's maar goed ook, want ik moet 2,5 uur rekenen voor m'n make-up en haar. Hoe doen andere bruiden dat die wel vroeg(er) op de dag trouwen?!  :blink:

Over 6 weken heb ik nu net mijn laatste werkdag erop zitten, heeeeeerlijk!

Aanstaande dinsdag trouwens vaccinaties halen voor de honeymoon. Zo jammer!  :cry:

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: April 2014
« Reactie #60 Gepost op: 16 februari 2014, 11:02:44 »
Wij trouwen ook om 16.00 uur. Hebben wij heel bewust gedaan omdat we echt niet om 6 uur ons bed uit willen!

En inderdaad leuk dat ons april topic weer leeft!!!

April2014

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #61 Gepost op: 16 februari 2014, 12:58:23 »
16.00 uur leek ons ook wel praktisch, omdat we daggasten dan niet de hele dag hoeven te entertainen. Natuurlijk loopt het wel los op zo'n dag, maar zelf al een aantal bruiloften meegemaakt dat je (voor je gevoel) zo lang staat te wachten. En inderdaad.. Om 6.00u op is ook niet heel fijn!

Niet dat we heel lang kunnen blijven liggen, want om 8.00u staat de kapster & visagiste op de stoep. 's Ochtends zijn alleen mijn ouders en broer met zijn vriendin erbij en als as komt dan zijn ook zijn ouders en zus er. Terwijl wij foto's maken, brengen zij de hondjes naar het pension ( :( ) en dan zien we ze weer bij het stadhuis waar de rest van de daggasten ons (hopelijk) ook op staat te wachten.

Vanmiddag verder aan het 'gastenboek'. We gaan een 4 uit een houten plaat zagen en die wit schilderen. Als straks alle wensen erop staan, gaan we hem aflakken en in de huiskamer ophangen. Wat doen jullie met het gastenboek?

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: April 2014
« Reactie #62 Gepost op: 16 februari 2014, 14:56:41 »
Wij laten van elk stel een foto maken. Ze mogen dan op een kaartje hun wens voor ons zetten. Dit verwerken we achteraf allemaal digitaal in een fotoboek die we dan af laten drukken.

0107tineke

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #63 Gepost op: 19 februari 2014, 22:40:42 »
Hallo,

Wij trouwen ook op vrijdag 4 april. Niet bewust voor gekozen, het kwam zo uit. We willen graag savonds met onze gasten (30) een romantische cruise maken. Toeval wilde dat alleen vrijdag 4 april vrij was. Dat was dus de reden. Ik ben niet zo van de data, dus het maakt mij niet zoveel uit. Het voornaamste vind ik dat het een bijzondere en onvergetelijke dag wordt voor ons.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: April 2014
« Reactie #64 Gepost op: 20 februari 2014, 16:48:10 »
Welkom Tineke!
Waar gaan jullie varen? Gaaf hoor om ziets te gaan doen. Wilden wij in eerste instantie ook, maar het werd voor ons te duur.

Saganaki

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #65 Gepost op: 22 februari 2014, 12:29:34 »
Herkennen jullie dat ook? Dat je ineens een soort van 'nesteldrang' krijgt? Dat alles ineens NU af moet?

Zeker toen ik hierboven las dat de bruiloft al over 6,5 week is begon ik te hyperen en wat blijkt.... Die van ons is ook al over 9,5 week  :blink: ojee! En ik wil zoooo graag de bedankjes bestellen en klaar maken, maar vriend wil ineens iets anders wat uiteraard niet in het budget past...

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: April 2014
« Reactie #66 Gepost op: 22 februari 2014, 17:53:53 »
Uhhh nee hoor ik heb nog geen nesteldrang  :biggrin: Mezelf kennende ga ik die ook niet echt krijgen  :biggrin:

0107tineke

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #67 Gepost op: 28 februari 2014, 21:26:54 »
Hallo Margreet,
Wij varen op het Gooimeer. Ik heb er ongelofelijk veel zin in. Alles is nu echt geregeld voor de grote dag. Het enige wat we nog moeten doen is wat spullen kopen voor onze vakantie daarna, maar dat komt wel. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, zo niet is dat jammer maar het wordt ook zo wel gezellig, het is allemaal overdekt en er zit verwarming in de boot. Wij wilde geen feest geven, omdat er ook heel veel mensen dan komen die wij dan toch vaak maar een paar keer per jaar zien. We geven wel een receptie voor collega's en kennissen. Maar voor directe familie en zeer goede vrienden gaan we lekker varen en eten. Dan blijft het ook gezellig en wordt het een intiem feestje.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: April 2014
« Reactie #68 Gepost op: 1 maart 2014, 23:16:33 »
Super leuk Tineke!!!!

ZERO.

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
Re: April 2014
« Reactie #69 Gepost op: 21 maart 2014, 20:46:49 »
04-04 bruidjes!  vandaag nog 2 weken!!  :applaus: :applaus:

April2014

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #70 Gepost op: 22 maart 2014, 08:09:02 »
Ja, het gaat snel nu hè! Zijn jullie er al klaar voor?

Straks komt onze CM langs om alles nog eens te bespreken en we moeten nog wat dingen regelen. Nog 1 week werken en dan vakantie!!!!  :biggrin:

ZERO.

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
Re: April 2014
« Reactie #71 Gepost op: 22 maart 2014, 18:08:14 »
Wij zijn er ook helemaal klaar voor!
Onze ceremonie meester komt morgen langs, om de laatste puntjes op de i te zetten.

Ik heb vanmiddag mijn Jurk op gehaald *zwijmel* :blush:

April2014

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #72 Gepost op: 22 maart 2014, 18:54:51 »
Oeh leuk! Hangt hij bij je thuis of bij je ouders? Ik haal hem vrijdagochtend op en dan hangt hij bij ons op zolder. Hebben nu net besloten toch nog langer door te willen feesten, dus nu even een mail sturen naar de locatie  :biggrin:

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: April 2014
« Reactie #73 Gepost op: 23 maart 2014, 22:41:29 »
Voor mij is dit mijn laatste nachtdienst. Dan een weekje vrij en dan dinsdag over een week is het onze dag!
Wij hebben woensdag ons laatste gesprek met de locatie, en krijg ik nog een manicure en gezichtsbehandeling.
En maandag over een week ga ik m'n jurk ophalen. Zo fijn dat ik dat een dag van te voren kan doen!
Deze week nog wat decoratie dingetjes kopen en we zijn er helemaal klaar voor.

Helaas kan mijn aanstaande zijn Oma van 99 jaar niet bij ons huwelijk aanwezig zijn.
Ze zou 1 van de 2 getuige's zijn van hem maar ze is op dit moment behoorlijk ziek.
Overgeven en vandaag gevallen en haar heup zwaar gekneusd. We proberen een skype verbinding te regelen voor haar zodat ze de ceremonie toch kan meemaken. Dit is voor ons best een grote domper want Oma betekend heel veel voor ons.

April14

  • Gast
Re: April 2014
« Reactie #74 Gepost op: 24 maart 2014, 16:47:48 »
 :applaus: Ik heb zaterdag mijn vrijgezellenfeest gehad. Was erg leuk, heel ontspannen en gezellig en ze hebben me gelukkig niet voor gek laten lopen. Vriend had het daarentegen wel wat zwaarder... ;)
 
Vrijdag ga ik voor de laatste keer mijn jurk passen, afgelopen vrijdag bleek er toch nog iets aan te moeten gebeuren. Maar geen stress, dat komt vast wel goed. Ik ga 'm de donderdag daarop pas ophalen, 1 dag voor onze bruiloft dus. Dat lijkt vrij laat, maar de jurk moet meteen uit de hoes als we thuis zijn en er is bij ons in huis geen ruimte waar ik 'm ongezien op kan hangen (en ik vertrouw mijn vriend voor geen meter, die is zo nieuwsgierig ;)). Hij gaat donderdagmiddag naar zijn ouders, dus dan kan ik mijn jurk gewoon op onze slaapkamer hangen.
 
Verder zijn we nog druk met het knutselen van onze bedankjes (we zijn op de helft!), morgen komt de dominee om de inhoud van de kerkdienst te bespreken (daarna moeten we het boekje nog afmaken en laten drukken), woensdag komen de ceremoniemeesters en afgelopen donderdag is de trouwambtenaar geweest. We moeten apart van elkaar vragen over elkaar beantwoorden, zij gaat onze antwoorden dan in haar toespraak verwerken. :) Kortom: nog genoeg te doen, maar wel op een relaxte manier.

Ik heb er zo'n zin in! We spelen samen in een orkest en hebben het vermoeden dat ze voor ons komen spelen op de borrel 's middags. Dat zou echt heel gaaf zijn! En als het toch niet zo is, vind ik het ook al heel leuk dat ze komen.

@Margreet: wat naar van je oma! Dat is zeker een domper. Hopelijk lukt het met de verbinding.
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2014, 16:54:51 door April14 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards