Alles over trouwen > Huwelijksdata

Augustus 2014

(1/338) > >>

Pitahaya:
-

SamanthaLorna:
09-09-2014 is dichtbij 28-08-2014 dus ik ga hier ook meeschrijven, ookal spreek ik jou ook in het trouwen 2014 topic  :biggrin:.

Zoals ik daar had neergezet is in Wijk aan Zee, om ook de ceremonie te doen, 2 strandtenten waarvan ik weet dat je daar kan trouwen Het Strandhuis en Strandpaviljoen Sout.

SamanthaLorna:
Wij gaan gewoon hier in Wijk aan Zee trouwen, dus ook bij Sout of Het Strandhuis.
We zijn totaal niet ver met het regelen van alles hebben zo goed als alleen al de datum. Wel al zitten nadenken over waar, en hebben op het strand 2 keuzes en misschien in het dorp nog een andere keuze, maar ik heb denk toch wel stiekem besloten dat ik op het strand wil trouwen.
AS denkt er nog niet heel erg over na geloof ik. Ik zat laatst op internet naar bruidskapsels te kijken en toen keek hij me een beetje raar aan haha. Echt op zo'n manier van: dat je daar al aan denkt...

Geen ervaringen met Castricum of Broek Op Langedijk, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen. misschien dat ik van de week wel even ga lunchen ofzo bij het Strandhuis en/of  Sout als ik daar ben dan maak ik wel foto's voor je.

SamanthaLorna:
Ik woon dus in Wijk aan Zee haha. Vandaar dat wij hier gaan trouwen. Lekker dichtbij het zou lopend kunnen. Maar mijn schoonvader heeft een aantal old timers dus even daarna gaan kijken of daar wat leuks tussen zit voor mij en AS.

Ik zat te denken in Haarlem daar zijn een aantal bruidswinkels, en mijn ouders waren laatst een weekend weg naar Arnhem en zagen daar een leuke bruidswinkel. Mijn moeder wil dat ik daar ook even ga kijken dus dan misschien daar ook. En anders zal er in Amsterdam vast ook wel wat leuke winkels zitten toch?

Ja de regen is wel een domper dan, maar als de locatie leuk genoeg is maakt dat denk niet heel veel uit. Natuurlijk is het wel leuker om ook over het strand te kunnen met een bruiloft op het strand, maar we wonen helaas niet in het caribisch gebied haha.

WillemMarieke:
Hoi!

Hier ook een augustusbruidje! Helemaal happy alles aan het regelen.

We hebben nu een optie op 2 locaties en we twijfelen heeeeeel erg. Ik neig erg naar de ene, mijn AS geloof ik iets meer naar de andere.
Maar we hebben er vandaag één bekeken en twee weken geleden de andere, dus we gaan vrijdag nog een keer bij die andere kijken en praten (zijn paar dingen die we graag anders zien, kijken of ze dat doen).

Hopelijk kunnen we dan vrijdag, op mijn verjaardag haha, de knoop doorhakken! Als je die locatie hebt, kun je voor mijn gevoel pas de rest echt regelen...

Wij wonen en trouwen overigens in Rotterdam!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie