collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 582632 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #275 Gepost op: 30 april 2014, 14:26:47 »
Hallo meiden!

Melanie, wat fijn zeg, dat je je jurk gevonden hebt! super!

Wij trouwen op een maandag, en vrijdag, zaterdag en zondag zijn we sowieso al vrij. De daaropvolgende week hebben wij dan vrij :)

Net hebben we de locatie voor de lunch en de bruidstaart geregeld! Wat een lekker gevoel is het om steeds meer van het lijstje af te kunnen schrappen :)

Groetjes!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #276 Gepost op: 30 april 2014, 18:34:15 »
Vandaag in ondertrouw gegaan! Heerlijk :) net keek ik naar een fotootje van ons samen en toen werd ik een beetje week. Ben gewoon zo gelukkig en gezegend met Marcel! :blush:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #277 Gepost op: 30 april 2014, 19:46:36 »
Oh gefeliciteerd Evelien! Super!

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #278 Gepost op: 1 mei 2014, 13:33:35 »
oh nu begint het echt spannend te worden nog 3 maanden...

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #279 Gepost op: 9 mei 2014, 14:52:31 »
Dames!! Hoe gaat het er bij jullie mee? Allemaal nog zo'n 3 maanden op de teller.. Spannend! :applaus:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #280 Gepost op: 9 mei 2014, 15:36:20 »
Hoi!

Wij hebben dinsdag de trouwkaarten binnen gekregen, en ik ben er erg blij mee :). Alleen nu duurt het nog even voordat we ze kunnen versturen.. maar heel leuk wel :)

Mijn vriend heeft (eindelijk, haha) een afspraak gemaakt voor zijn pak, ook heel erg leuk! :D

En bij jou en de rest? :)

Lekker nog ongeveer 3 maanden ja :) spannend wel, maar heel erg leuk!

Groetjes

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #281 Gepost op: 10 mei 2014, 18:42:51 »
Wij hebben de kaarten gewoon via het internet gekocht ja, maar we hadden redelijk simpele en ze net met 50 procent korting gekocht. Dus wij zijn voor heel weinig geld klaar :)

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #282 Gepost op: 11 mei 2014, 13:44:34 »
Wij  hebben  ze besteld via optimalprint.nl 

Het zijn wel hele mooie kaarten geworden vind ik zelf, alleen ze worden wel gewoon gedrukt. Daardoor krijg je ze wel binnen twee dagen binnen.

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #283 Gepost op: 12 mei 2014, 15:30:45 »
wij hebben onze kaarten bij stijlvolletrouwkaarten.nl

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #284 Gepost op: 12 mei 2014, 17:36:10 »
wij gaan ze zelf ontwerpen en drukken in de zeefdrukkerij op school :applaus: daar moeten we alleen nog tijd voor vinden :dry:

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #285 Gepost op: 13 mei 2014, 11:13:17 »
Ook wij hebben de kaart online gevonden. Zijn nu nog aan het worstelen met de tekst maar gaan ze binnenkort bestellen want ze moeten eind deze maand de deur uit.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #286 Gepost op: 13 mei 2014, 11:45:24 »
Oh Femail, jullie sturen de kaart dan best vroeg toch? Hebben jullie er een reden voor om ze eind mei al te versturen? Ik weet niet zo wanneer dat nou eigenlijk moet. Ik zat te denken aan eind juni/begin juli, maar ik kreeg toen al het commentaar dat dat best vroeg was.

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #287 Gepost op: 13 mei 2014, 13:32:23 »
je moet je kaarten uiterlijk 6 weken van te voren versturen

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #288 Gepost op: 13 mei 2014, 14:12:51 »
Oh oké! Dan stuur ik ze toch gewoon eind juni op :) ik was al benieuwd. De tekst vonden wij ook lastig! We wilden op de een of andere manier creëren dat het duidelijk werd dat we het niet erg vinden als mensen niet konden komen :p maar uiteindelijk is dat wel gelukt :)

biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #289 Gepost op: 13 mei 2014, 21:18:09 »
Over het kaarten versturen, wij trouwen 22 augustus. Maar hadden onze kaarten begin maart al verstuurd, met als reden de vakanties. Vooral omdat wij een aantal familieleden hebben die in het onderwijs werken en die dan net wel net niet al weer aan het werk moeten en nu kunnen ze mooi nog wat regelen als ze willen komen.


Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #290 Gepost op: 13 mei 2014, 21:33:26 »
o yes we hebben een fotograaf en onze fotograaf is meteen onze chauffeur van de dag oooo ik ben zo happy :D :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #291 Gepost op: 14 mei 2014, 11:44:36 »
Wij sturen ze inderdaad wat vroeger dan gebruikelijk ivm de vakanties. Bij de mensen die we er graag bij zouden willen hebben, hebben we een aankondiging op de kerstkaart gezet.

Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #292 Gepost op: 14 mei 2014, 15:03:17 »
Hoi Allemaal,

Ik ben al zo lang niet geweest. Voel me zelfs een beetje schuldig.
Maar ik kom er gewoon niet naar toe. Ik heb een nieuwe baan, er gebeurd een heleboel in mijn even op dit moment.
Ook qua trouwen begin ik echt te stressen.

Vraagje voor jullie.....Geven jullie je ceremoniemeesters en/of getuigen / ouders nog een kado? En zo ja, wat?

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #293 Gepost op: 14 mei 2014, 16:46:35 »
Oh leuk Melanie! En handig :)

Wij geven onze ouders/getuigen wel wat. We trouwen ook uit huis, dus dat willen we wel graag. Ik dacht aan een mooie ketting met onze namen er in voor de moeders en de vaders weten we nog niet. Misschien geven we hen wel het foto album als bedankje. Wel een beetje een laat bedankje. Een ceremoniemeester hebben we niet, dus die hoeft ook geen bedankje :)

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #294 Gepost op: 19 mei 2014, 08:32:13 »
Dit weekend kregen wij al een uitnodiging binnen voor een bruiloft in 2015. Dus toen zijn wij toch maar eens opzoek gegaan maar kaarten. Ze zijn besteld en komen deze week binnen. Ik denk dat wij ze dan ook meteen gaan versturen.

Wij hebben geen ceremoniemeester, dus daar hoeven wij niks voor te verzinnen. Ik weet nog niet of wij de getuigen iets gaan geven. Het is eigenlijk al een eer om het te zijn vind ik en de keer dat ik zelf getuigen was verwachte ik zelf geen bedankje.

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #295 Gepost op: 19 mei 2014, 08:58:44 »
Mijn zus heeft onze kaarten ontworpen en ze worden momenteel gedrukt. In verband met de zomervakantie sturen wij ze wel al gelijk.

Wat betreft de cadeaus.. Onze cm gaat na onze bruiloft emigreren, dus we gaan op zoek naarr een cadeau in het teken van dat land. Iets groots kan hij toch moeilijk meenemen (het is niet te rijden). Onze getuigen tekenen met een gegraveerde pen die ze mogen houden :-)

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #296 Gepost op: 19 mei 2014, 10:11:39 »
Marcel en ik hebben nu onze kaart ontworpen :applaus:. We hebben de daggast versie nog niet helemaal uitgewerkt, de niet-daggastversie wel. Wat een werk zeg, we zijn er 5 uur mee bezocht g geweest! We moeten ze alleen nog een beetje finetunen.

Wij willen als we getrouwd zijn voor alle mensen die ons hebben geholpen een lekkere picknick of bbq organiseren :) en voor sommige mensen nog een leuk extraatje

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #297 Gepost op: 19 mei 2014, 11:13:39 »
@ Evelien: Jullie zijn lang bezig geweest met de kaarten. Wij waren gelukkig iets sneller klaar, maar toen we net bijna alle tekst naar ons zin hadden liep de computer vast. Gelukkig had die site alles onthouden. Voor helemaal zelf ontwerpen hadden wij helaas niet genoeg inspiratie. We zijn dus uitgegaan van een bestaande kaart. Dat we geen dag en avond gasten hebben maakte het ook makkelijker. Nu nog de adressen verzamelen en postzegels kopen.

Ik ben begonnen met haken aan de boeketjes voor mijn bruidsmeisjes. Ze worden echt super schattig.

Mijn vriend gaat waarschijnlijk volgende week winkelen met zijn moeder. Alleen zijn zusje wil ook mee en hij weet nog niet of hij daar wel zin in heeft. Het is al erg genoeg dat zijn moeder perse mee moet :biggrin: . Met mij zijn ze beide mee geweest, dus ik snap best dat ze ook wel met hem mee wil. Als ik hem echt wil pesten moet ik mijn moeder ook mee sturen.

Ik droomde trouwens vannacht dat het onze trouwdag was en dat hij nog naar de winkel moest voor een pak en ik het geld was vergeten en we ruzie kregen. Gelukkig was het maar een droom.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #298 Gepost op: 19 mei 2014, 14:22:08 »
Wat leuk en goed zeg! :) de kaarten raken allemaal af! Wij zijn nog even bezig met het maken van een insteekkaartje voor de daggasten. Daarna kunnen we ze opsturen en langsbrengen. Alles versturen wordt te duur denk ik.

Oh wat leuk! Wat voor boeketten worden het?

Mijn vriend gaat donderdag shoppen voor zijn pak! Ik ben echt benieuwd. Ik heb er echt heel veel zin in om hem voor het eerst te zien op onze dag. Daar droom ik ook vaak over :p  :blush:

Wel echt een heel leuk idee van die picknick. Het is een leuke bedank manier vind ik  :blush: wat goed dat jullie de kaarten bijna af hebben :) was het leuk werk om samen te doen? :)

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #299 Gepost op: 19 mei 2014, 14:58:15 »
ik heb min of meer de trouwkaart zelf in elkaar gezet. maar natuurlijk wel na laten kijken door manlief :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards