collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 582235 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #475 Gepost op: 10 juli 2014, 17:23:59 »
Alleen maar goed nieuws vandaag dus! Fijn Melanie en lamatho!!! :applaus: :applaus: :applaus:

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #476 Gepost op: 10 juli 2014, 19:58:32 »
Oh kijk dat is allemaal goed nieuws!  :applaus:

Fijn!

Ik zou ook wel zenuwachtig worden als mijn jurk nu nog niet binnen was.
En ik al balen dat hij een maand later binnen kwam dan gezegd....

Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #477 Gepost op: 11 juli 2014, 10:13:26 »
Hoi Allemaal,

Ik lees veel goede berichten. Mooi! Het komt nu wel erg dichtbij. Een klein maandje nog!!!

Gelukkig is bijna alles rond en hoef ik niet veel te stressen!



Maar..... Ik ben wel heel verdrietig.
Mijn opa die in Suriname woont ligt op sterven.
Mijn vader moet dus waarschijnlijk snel daarheen, wat betekent dat hij niet op mijn bruiloft kan komen en mij weg kan geven.
Ik heb me lang niet zo verdrietig gevoeld.

Als klap op de vuurpijl is het zoontje van mijn beste vriendin, die ook mijn getuige is opgenomen met ernstige epilepsie.
Arm ventje heeft in zijn 8 maanden al zoveel moeten verduren.


Ik zit er door heen en heb soms niet eens zin meer om te trouwen.

Sorry dat ik hier jullie mee lastig val, maar moest even spuien :(

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #478 Gepost op: 11 juli 2014, 10:38:18 »
Oh Noogle, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte! Hopelijk knapt het zoontje van je beste vriendin snel weer wat op en kan zij onbezorgd met hem op jullie bruiloft komen! En ook heel rot voor je opa en je vader, echt heel naar!

Heel erg veel sterkte!

En probeer toch nog een beetje te genieten, dat verdien je!

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #479 Gepost op: 11 juli 2014, 13:04:40 »
@ noogle... Dat is echt verschrikkelijk!
Wanneer ga je trouwen?
Is er een kans dat ze. Er toch nog bij kunnen zijn?

Ik wens je toch een fijne dag en probeer er toch van te genieten....

Groetjes

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #480 Gepost op: 11 juli 2014, 21:47:44 »
Jemig Noogle, dat is pas vervelend! Daar is het gemiep van mijn schoonfamilie dan niks bij...
Ik hoop dat je vader uiteindelijk toch bij je bruiloft kan zijn, net als je vriendin!




Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #481 Gepost op: 12 juli 2014, 09:02:15 »
Noogle, wat erg. Ik weet niet goed wat te zeggen, behalve ontzettend veel sterkte en ik hoop dat ze er toch bij kunnen zijn!

Vanmorgen vroeg hebben de vrienden van mijn verloofde hem wakker gemaakt (lees: op bed staan springen) om hem mee te nemen voor zijn bachelorparty! Hij is in een priesterpak de deur uit gegaan, hahaha.

Ik zit met kapselproblemen.. Mijn eerste proefkapsel was ruk, veel te oubollig opgestoken. Mijn tweede proefkapsel was tof, krullen en achterop vastgezet (half omhoog half los), maar de krullen gingen er na een paar uur al uit en toen waren het sliertjes met een slag erin. Nu heeft de kapper het opnieuw gedaan maar dan met een stijltang, daar rolt ze een krul mee en die blijft ontzetten goed zitten! Nadeel is alleen dat het kapsel de eerste paar uur heel stijf in de krul zit.

De fotoshoot is voor de ceremonie en zal dus ongeveer 2 uur na mijn kappersbezoek plaatsvinden. Voor welk kapsel moet ik nu gaan? Ik weet het echt niet...

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #482 Gepost op: 12 juli 2014, 10:28:26 »
Is het niet mogelijk om een uurtje eerder naar de kapper te gaan? En dan dat kapsel met de krultang te doen, zodat het er wat langer in zit en minder stijf zit? Ik zou niet voor een kapsel gaan waarbij je zeker weet dat het na een paar uur alleen nog maar slierten zijn denk ik. Maar dat zou jè denk ik met je kapper moeten bespreken. Is er trouwens voor het eerste kapsel niet iets wat je van te voren in je haar kan doen waardoor het beter blijft zitten?

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #483 Gepost op: 12 juli 2014, 17:24:38 »
Ja ik moet er de volgende keer wat mousse in doen. Wat wellicht ook een idee is, ik heb er denk ik wel tijd voor... Eerst het mooie kapsel waarvan de krullen snel uitzakken, zodat ik de mooie krullen wél heb op de foto's. Na de foto's nog even gauw langs de kapper bij mij in de straat, dan kan ze er in 15 minuten wat van die stevige krullen indraaien zodat die de rest van de dag mooi zitten!

Plantechnisch moet dat best lukken! Hoop ik  :biggrin:

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #484 Gepost op: 13 juli 2014, 19:25:25 »
Ik zou inderdaad wat kiezen dat in 1 keer de hele dag goed zit...
Ik weet zelf nog niet wat ik zal doen. Ik heb een sluier tot op de grond, maar ik heb altijd mijn haren los. Dus helemaal opsteken is geen optie.
Ik denk dat het een kapsel wordt met lange krullen opzij... Maar ik vind half opgestoken, half los ook mooi.... Maar misschien dat dat weer erg warm is.

@ pitahaya..
Ik heb verder nog een simpele tiara. Die heb ik via internet gekocht.
Als je op internet goed speurt kom je leuke dingen tegen. Vooral op Etsy.
Via Etsy heb ik ook een tiara gekocht uit Amerika.. Zo een met het accent op de zijkant... Maar met de sluier werd dat een beetje teveel...
Ik ga het wel proberen met mijn proefkapsel maar denk dat het te druk is.



Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #485 Gepost op: 13 juli 2014, 21:21:15 »
hey meiden,
ik ga jullie helaas verlaten en ga verhuizen naar de oktoberbruidjes
we hebben vandaag een gesprek gehad met onze pastor en die vond het een goed idee
om het in oktober te doen om juist ff wat meer te sparen voordat er weer een tegenvaller komt dat we wat meer achter de hand hebben we gaan nu trouwen op 3 oktober 2014 percies op mij verjaardag.....
maar hou jullie allemaal wel in de gaten horen ik wens jullie allemaal een mooie zonnige trouwdag

xxx Mel

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #486 Gepost op: 13 juli 2014, 21:39:10 »
@ Melanie... Dat is jammer maar wel slim denk ik.
Het kost allemaal veel geld... Zou jammer zijn als je niet de dag kunt hebben zoals je wilt door te weinig geld....

Jou dag komt in oktober! Leuk! Ik ben 4 oktober jarig!

Wens je heel veel succes met alle verdere voorbereidingen en we zien je hier vast nog wel!

 :sun:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #487 Gepost op: 13 juli 2014, 21:59:22 »
Ik heb inderdaad ook wat extra's in mijn haar, vooral voor als ik besluit dat ik mijn sluier uit wil of zo.

Jammer Melanie! Maar ik wens je een gezegend huwelijk toe en we horen nog wel van je!
Groetjes!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #488 Gepost op: 14 juli 2014, 09:47:08 »
Ik heb het in de bruidswinkel gekocht (eigenlijk gekregen van mijn moeder omdat zij het zo mooi vond) maar later zag ik het ook op light in THE box, wat vergelijkbaars. Maar het is eigenlijk gewoon een witte bloem, heel mooi afgewerkt. Verder geen curlies oid denk ik, dat wordt misschien een beetje te druk. Daar heb ik ook nog wel over nagedacht maar onder een sluier is dat misschien wat te veel

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #489 Gepost op: 14 juli 2014, 09:52:42 »

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #490 Gepost op: 14 juli 2014, 10:09:22 »
@ Noogle: Wat naar. Ik hoop dat het goed komt en iedereen aanwezig kan zijn.

@ Melanie: Wat jammer dat het nog wat langer gaat duren, maar je hebt vast een geweldige dag.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #491 Gepost op: 14 juli 2014, 11:16:43 »
Mooi Evelien! Ik ben benieuwd! Hoe staat het ervoor met je jurk?

Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #492 Gepost op: 14 juli 2014, 14:10:39 »
Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Voorlopig blijft het nog onzeker. Ik moet het allemaal gewoon afwachten.

Gisteren mijn proefkapsel ook mislukt. Nu nog maar snel een goede andere kapper vinden voor 7 augustus PLEH!

@stephanie B
Ik zou voor het stijve kapsel gaan. Beter hard van de haarlak dan een ontplofte coupe hahah

@pitaya
Ik heb een klem op aliexpress gekocht, vor 1 euro hahaha, heel mooi, met stras en bloemen.
Weet niet precies je trouwdatum meer, maar misschien redt je dat nog. Hou rekening met max een maand.

@melanie
Succes met de voorbereidingen, geeft ook weer lekker ademruimte!

@evelien,
Wat apart en gaaf, ben erg benieuwd!!!




Ik zit een beetje met de bruidstaart in mijn maag.
Er komen 130 avondgasten, maar gaat zo'n taart wel op?
Ik maak de taart zelf, en bij verjaardagen is de taart natuurlijk de hoofdzaak, maar op de bruiloft hoeft niet iedereen taart. Ook zonde als ik veel te veel maak?!

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #493 Gepost op: 14 juli 2014, 14:20:54 »
wij sturen iedereen zo snel mogelijk een nieuw kaartje

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #494 Gepost op: 14 juli 2014, 14:33:16 »
@ Noogle: Ik moet ook nog bepalen hoeveel taart er moet zijn. Van het weekend waren we op een verjaardag waar ze hele mooie taarten hadden besteld. Ik heb de info van de bakker gekregen en hij is niet heel duur. Ik heb dus nog even getwijfeld of we toch niet gewoon moesten bestellen. Maar mijn vriend houd niet van fondant taarten, dus ik denk dat ik toch zelf ga bakken. Het word een eenvoudige chocolade taart. Alleen zou 2 taarten genoeg zijn voor 35-40 man? Ik moet ook nog een klein glutenvrij taartje maken en ik wil ei/melkvrije cupcakes bakken voor de kleintjes. Ik denk wel dat je een kleiner stukje taart pp kan rekenen dan op een verjaardag. Ik neem aan dat er ook nog andere hapjes zijn. Er waren alleen mensen die vonden dat ik alleen gewone taart moest bakken en geen rekening hoefde te houden met de mensen die geen gluten/ei/melk mogen. Ik vond dat toch een beetje hard. Natuurlijk is het onze dag en ga ik niet met iedereen rekening houden, maar deze paar mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze daar echt ziek van worden. Met de rest van het eten is er genoeg wat ze wel mogen, maar de taart vind ik gewoon anders. Misschien ben ik te lief ofzo.

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #495 Gepost op: 14 juli 2014, 20:17:59 »
@Ananta.. Wij hebben 2 weken geleden onze taart besteld. We hebben voor 50 personen taart en dat wordt er 1 van 5 lagen... Onze daggasten krijgen taart geserveerd.......dus of ze willen of niet?? Hoort er wel bij op zo'n dag vind ik.

Ik heb vanmiddag een e-mail gehad van onze feestlocatie. De persoon waar we morgen en afspraak mee hebben is op vakantie......
Stond niet in de agenda..... Nou dan plannen we maar weer een nieuwe afspraak.
Woensdag komt onze ambtenaar voor een babbeltje. Ben benieuwd wat ze allemaal wil weten....

Xx

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #496 Gepost op: 14 juli 2014, 21:30:52 »
@melanie wat jammer dat je ons gaat verlaten, maar misschien is het voor jullie beter zo en geeft het jullie wat rust.

@noogle wat een naar voor je die onzekerheid en het verdriet, ik hoop voor je dat ze er toch bij kunnen zijn.


Afgelopen zaterdag een gesprek gehad met onze trouwambtenaar. Heel aardige vrouw en leuk gesprek gehad. Ze wilde van alles weten. Was voor ons een beetje een walk down memory lane. Heel leuk.
Ook hebben we de ringen opgehaald. Ik vind ze nog steeds prachtig.
In mijn haar heb ik curlies, die heb ik gekocht bij clair's.
Ik begin zo langzamerhand een beetje de kriebels te krijgen komt nu heel dicht bij. Aanstaande zaterdag mijn proefkapsel en hoop dat dat dan naar mijn zin is, heb niet echt tijd om nog een andere kapper te zoeken.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #497 Gepost op: 14 juli 2014, 22:58:12 »
Oh Pff Liselore, lekker geregeld daar :p gelukkig zeiden ze het niet pas als jullie er al waren!

Ook onze daggasten krijgen gewoon taart voorgeschoteld tijdens de koffie. En als er wat over blijft gaat dat de vriezer in voor ons 1jarig jubileum(hoop dus dat er wat over blijft).

Het komt nu zeker allemaal dichtbij, ik heb ook echt de kriebels! En ik trouw pas aan het einde van de maand, over 6 weken precies. In weken lijkt het nog zo kort!

Morgen(dinsdag) in ondertrouw en volgende week dinsdag mijn proefkapsel en make-up! Ik hoop ook echt dat het heel mooi blijft en dat ik niet op zoek moet naar een andere! En dan die dinsdag met mijn mooie haar en make up naar de bruidswinkel om de lengte van de jurk er af te halen! Ik ben echt zo benieuwd of ze het innemen van een bobbel die ik echt niet wilde goed is gelukt! Oeh!

En dat was dan het plannen van de grote dingen! Nu nog de bloemen, maar dat hoeft pas twee weken van te voren geregeld volgens de winkel, dus nog een maandje zonder dat we dat vast hebben kunnen leggen. En nog bedenken of we een Autostuk willen(duuuur)!

Heel veel succes met het vinden van een nieuwe kapper nog, Noogle!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #498 Gepost op: 14 juli 2014, 23:25:39 »
Het gaat best goed met de jurk :applaus: Marcels oma helpt nu ook mee, zij is echt superpro! De rok zit deels in elkaar, de delen (voering- stoffen- en kanten) van het lijfje zijn bijna allemaal op de juiste manier afgewerkt en klaar om in elkaar genaaid te worden! Mouwtjes zijn ook afgewerkt:) dus eigenlijk een kwestie van alles in elkaar naaien, de rok rimpelen, rits erin (we hebben er nu een die waarschijnlijk te kort is) en alles mooi afwerken dan!

Wij zitten er over na te denken om als "taart" een heel groot Spakenburgs Hart met persoonlijke tekst te kopen :) vinden we allebei superlekker en het is weer eens wat anders!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #499 Gepost op: 15 juli 2014, 13:09:42 »
@Noogle: Ik ben heeeeeel happy met mijn kapster, ze zit in Nesselande. Misschien is het iets voor jou? Ze doet ook make-up. Rekent €90 voor proefkapsel en -make-up en hetzelfde voor 'de dag'.
Laat maar weten als je haar gegevens wil! Mijn moeder, zus en aanstaande komen inmiddels ook bij haar, haha.

Ik doe niets verder in mijn haar. Mijn kapster stelde een echte bloem voor, maar ik vind dat gewoon niet handig. Dat blijft toch niet de hele dag zitten enzo. Ga morgen voor een knipbeurt dus dan hebben we het er nog wel even over...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards