collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 582294 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #500 Gepost op: 15 juli 2014, 17:25:58 »
Hallo bruidjes!

Ook ik ben een augustus bruidje. Ik heb jullie berichten met veel plezier gelezen, leuk om te lezen hoe andere bruiden met de planning omgaan!

Ik zal me gelijk even voorstellen: mijn verloofde en ik gaan op 29 Augustus trouwen. Ik ben 27, mijn verloofde 32. We hebben (nog) geen kindjes, hopelijk kan dat wel binnenkort....

We hebben eigenljjk al een heleboek geregeld, voor mijn gevoel zijn we al bijna klaar! Dat zal vast anders voelen straks, maar nu gaat alles vrij soepel (op de visagiste/kapster na).

Ik lees graag verder met jullie mee, misschien kan ik ook nog wat bijdragen hier en daar  :biggrin:  in ieder geval komt de bruiloft nu erg snel dichterbij!!!

Moet ik me nog verder ergens op het forum voorstellen? Of kan ik nu gewoon meepraten met jullie :)

Veel succes allemaal met de voorbereidingen deze laatste weekjes!
Groetjes daan



Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #501 Gepost op: 15 juli 2014, 17:32:24 »
Oh wat leuk! Praat maar lekker met ons mee joh! Je mag je altijd voorstellen in het even voorstellen board, maar dat heb ik zelf ook niet gedaan :p.

Wat is er aan de Hand met de kapster dan?

01-08-14 Femail
01-08-14 Marthe79
07-08-14 Noogle
09-08-14 WillemMarieke
12-08-14 Evelienb
13-08-14 Stephanie.B
15-08-14 Daisies
15-08-14 Ananta
22-08-14 Biancatjuh
22-08-14 Lamatho
25-08-14 Bruid20
28-08-14 Pitahaya
29-08-14 Liselore
29-08-14 Daan298
30-08-14 Stressy bride


Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #502 Gepost op: 15 juli 2014, 17:39:41 »
Leuk dat enthousiamse!! Ik heb me idd even voorgesteld in het voorstellen topic.

De kapster had voor de proefsessie 3x afgezegd, maar mijn vriendinnetjes hebben me hun kapster voorgesteld, die ook visagie doet dus het is gelukkig alweer helemaal opgelost! En ook al proefsessie gehad, dus ben er blij mee!

Ik las dat een aantal nog niet helemaal tevreden was met de kapster, ik hoop dat jullie een andere vinden, want je moet je wel top voelen op die dag!

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #503 Gepost op: 15 juli 2014, 20:23:21 »
@daan..welkom bij de club.
 Waha leuk! We trouwen op dezelde dag!
Spannend he?!

Bij ons loopt het niet zo vlotjes
Hadden vandaag afspraak op feestlocatie. Is de manager op vakantie.
Nu kunnen we pas op 5 aug. Onze wensen voor de dag doorgevev. Vind dat zelf wel wat laat....
Maar komt vast goed.
Kapsel al 1x proef en was niet mooi. Make up al. 1x proef en moet opnieuw...

Zo kan ik wel even doorgaan.... Hihi. Maar iedereen zegt dat de dag zelf dan helemaal goed gaat!

Lets hope so!
Maar bij jullie dus alles geregeld???


Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #504 Gepost op: 15 juli 2014, 20:25:53 »
@ pitahaya.. Wij geven een feest! Hebben nu 110 gasten op de lijst.

En wat doen jullie?

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #505 Gepost op: 15 juli 2014, 21:07:21 »
Bedankt voor het warme welkom :)

Pitahaya, vervelend dat ze het niet met je eens is, jij weet toch het best wat bij je past! Het is jammer als je er een vervelend gevoel aan over houdt....
Ik ben in oktober verloofd, dus we hebben genoeg tijd gehad om te plannen!
Ik kijk ook veel tlc, er gaat idd veel over trouwen, maar zo anders dan in nederland heb ik het idee!
Wij hebben ook een feest, 100 gasten ongeveer. Maar we hebben geen receptie ofzo, we gaan om 15.00 uur trouwen, daarna doen we een walking dinner en dan is het feest! Dat vinden wij een van de leukste dingen!

@liselore, leuk zeg, zelfde datum! Is een goede datum ook :))
Klinkt wel alsof je al aardig wat geregel erop hebt zitten! Ik ben blij als iets goed geregeld is, en als het dan niet goed loopt moet je het weer opnieuw doen. Zo vervelend! Denk dat het niet erg is als je zo laat je wensen doorgeeft bij de locatie hoor, ze zullen zelf niet weken van tevoren ermee bezig zijn... Als je maar wel alles kunt doen wat je wil! En ik geloof zeker dat alles wat nu mis gaat, kan strak niet misgaan, lekker positief blijven!

Wij hebben zo goed als alles geregeld. We hebben nog een paar afspraken voor de bruiloft om alles nog een keer door te spreken met de fotograaf en ambtenaar enzo, maar verder staat alles wel vast. We hebben een aparte ambtenaar geregeld, ik vond die van de gemeente niet zo leuk:). Daar hebben we in december al mee gesproken, en dan nog een keer 2 weken voor de bruiloft.

Oja, ik heb een kam, en speldjes voor in mijn haar, allebei van d-moda. Zijn niet heel duur. Had ook nog curlies, maar dat was teveel. Ik heb wel heel veel haar (heel dik en nu ook lang), dus er kan wel veel in. Ik heb geen sluier.

Vinden jullie het ook zo moeilijk om alles geheim te houden (je jurk en vrijgezelle van de partner, en bij ons ook het vervoer voor de daggasten en de openingsdans..)?? Ben blij dat ik hier vrijuit kan praten haha!



Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #506 Gepost op: 15 juli 2014, 21:30:16 »
@Daan.. Het is zeker lastig... Vooral mijn jurk. Zou mijn vriendinnen zo graag vertellen wat ik aanheb. Ze hebben zelf een idee hoe ik eruit ga zien, maar volgens mij heb ik totaal wat anders.

Vervoer voor de daggasten hebben we niet... Die rijden allemaal zelf. En een spectaculaire openingsdans gaat er ook niet komen. Mijn vriend kan niet dansen helaas.

Ons vrijgezelle feest hebben we al gehad.. Op de zaterdag na hemelvaart. We wisten beide van niets.... Du dat hoefde ik niet geheim te houden.... Ik zat te leren voor een examen dus voor mij was het helaas niet zo goed gepland. Maar.... Ben geslaagd dus is het goed gekomen.

Ik heb een haarband in mijn haren en een lange sluier tot de grond...maar niet dat  ie op de grond ook nog sleept.
Mijn haren ga ik opzij dragen maar daarvoor heb ik volgende week nog mijn proefkapsel.

Verder is alles geregeld dus eigenlijk valt het wel mee. Morgen komt de ambtenaar. En dan moeten we nog een keer naar de kerk voor het stoelenplan. En de muziek door gaan geven....
Mijn vriend is momenteel druk met het boeket en de corsages... Daarin zijn we ouderwets, daar mag ik niets van weten.... Heb alleen de kleuren mogen doorgeven en wat ik mooi vind.. Voor de rest weet ik niets.

Leuk he zo kletsen... Ik ben ook pas sinds kort actief hier.

Groetjes!


Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #507 Gepost op: 16 juli 2014, 21:58:13 »
Net ons gesprek gehad met de ambtenaar.... Ze gaat wat vertellen over ons en over onze jeugd en hoe we elkaar hebben leren kennen.. En wat over onze ouders en de getuige.. Hoe wij ze zien....

Best raar om tegen een onbekend vrouw je verhaal te vertellen...
Maar ik denk wel dat ze er een leuk verhaaltje van maakt...

Hoe doen ze dat bij jullie??

Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #508 Gepost op: 16 juli 2014, 22:52:32 »
Bedankt voor de taartreacties. Ik ga even nadenken hoe ik dat ga doen.
Langzaam begin ik wel enorm te stressen hoor. Ik plan ook niets sociaals meer in, alleen maar tijd voor onszelf!

Ik heb gisteren mijn proefnagels geszet, ze zijn echt superschattig.
Op de dag zelf komt er op mijn ringvingers nog een steentje bij <3

Misschien kan ik m wel even via mijn insta delen hier...
probeerseltje



Onze ringen zijn ook zwart dus denk dat het wel heel gaaf staat!

@Marieke Jaaaaaa heel graag het adres/ website/ nummer.
Komt ze de dag zelf ook bij je thuis?


Maandag komt onze trouwambtenaar, een man. Stiekem had ik liever een vrouw gehoopt, maar goed, misschien is het wel een hele leuke man!
Ik ben erg benieuwd!


@Evelien, top dat het goed gaat met je jurk!!!

@Daan Welkom!!!!

@Pitaya, wij doen een feest! Helemaal zin in! Ik doe met mijn vriendinnen ook een surpriseact voor mijn dan echtgenoot, ben zo benieuwd hahaha



Ik wil mijn getuigen een gesigneerde pen geven.
Ik ga nu even een rondje googlen waar ze mooi en betaalbaar zijn :)


Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #509 Gepost op: 16 juli 2014, 22:53:00 »
Jeeeeej Insta delen lukt  O0

Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #510 Gepost op: 16 juli 2014, 22:56:05 »
Oh help!!! Nog 22 dagen! 3 weken!!!



Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #511 Gepost op: 16 juli 2014, 23:02:07 »
Oh wat mooi gelukt Noogle! Wij hebben inderdaad ook een man, hoorden we gisteren. Maar die kunnen het ook leuk doen hoor :)

Je hebt gelijk: lekker tijd voor jullie samen! Geniet er van!

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #512 Gepost op: 17 juli 2014, 12:57:46 »
Wauw, mooie nagels Noogle!!!! Zijn het nepnagels? Echt hele mooie print! Ik heb begin dit jaar ook een proef gedaan, met ManiQ. Ik denk dat ik voor gewone french ga, maar ook met een steentje:-)
En wat gaat het al snel voor jou!!

Onze ambtenaar doet ook een verhaal over ons, hoe we elkaar hebben leren kennen, en over de getuigen en ceremoniemeesters. Ik denk dat het best leuk is als het een man is hoor! Zijn meestal ook heel duidelijk.

Wat leuk, die surprise act, spannend ook om dat weer geheim te houden?

Ik ga zo cupcakes voor bij de lunch bestellen... Weet iets van het lijstje af!



Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #513 Gepost op: 17 juli 2014, 13:28:31 »
Oh lekker zeg, cupcakes! Zijn het speciale? Met een speciale smaak of figuur er op of zo?

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #514 Gepost op: 17 juli 2014, 15:10:44 »
Ja wel speciale, ik heb een plaatje op pinterest gezien met een kop en schotel op de cupcake en een roosje erin... onze kleur is mintgroen, dus hoop dat dat lukt. En lekker citroen of vanille smaak!

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #515 Gepost op: 17 juli 2014, 15:41:04 »
hee meiden
zouden jullie begin oktober nog een tentfeest geven?
Ik heb dan wel terasverwarmers

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #516 Gepost op: 17 juli 2014, 21:21:40 »
Oh klinkt mooi en lekker Daan! Hopelijk bevallen ze goed!

Ik zou dan nog wel gewoon een tentfeest geven hoor, de gasten zullen zelf wel bedenken dat ze een jasje mee moeten nemen. En in oktober is het buiten meestal wel heel sfeervol al zeg ik het zelf! Als het voor iedereen duidelijk is dat het een tent wordt dan lijkt het mij prima! Wel handig als jij Zelf iets warms voor over je jurk bij hebt denk ik.

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #517 Gepost op: 17 juli 2014, 22:22:14 »
Ik denk het wel Melanie, maar ik vind het feest dan ook een van de leukste dingen:-). Met oud en nieuw worden ook vaak tentfeesten gegeven, dus in oktober kan het ook wel! Als je maar terrasverwarmers hebt inderdaad...

en thanks bruid20!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #518 Gepost op: 18 juli 2014, 09:34:04 »
Krijg verdorie weer geen reactie op m'n mail aan de trouwfotograaf

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #519 Gepost op: 18 juli 2014, 10:04:46 »
Ah nee hè, dat is echt vervelend! Dat moet echt eens veranderen -.-

Zo, ik heb gisteren mijn vrijgezellenfeestje gehad! Ik had met mijn vriend afgesproken om naar de stad te gaan, maar toen ik stond te wachten kwamen mijn vriendinnen en mijn zusje opeens aanfietsen met een haarband met een discobalidee er op! Ik schrok me dood :p

Toen we bij de stad waren aangekomen kreeg ik een bride to be shirt en button op, dus toen was ik compleet, haha.

We gingen een leuke cupcakeworkshop doen, dus dat is wel iets wat ik leuk vind :) het was erg gezellig en we hebben allemaal leuke cupcakes gemaakt :) het ging verder wel een beetje snel, dus heel veel tijd om te praten was er niet echt :p. We hebben drie soorten bloemetjes geleerd om te maken :)

Uiteindelijk kregen we allemaal onze cakejes mee naar huis en werd ik thuis afgezet om mooiere kleren aan te trekken, en na een half uurtje gingen we gezellig uit eten met z'n allen! Ik heb echt een hele leuke middag en avond gehad!

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #520 Gepost op: 18 juli 2014, 11:11:39 »
@ Noogle: Mooie nagels.

@ Melanie: Ik zou wel zorgen voor een tent met dichte zijkanten zodat de wind er niet door heen gaat. Het lijkt mij juist lekker knus en gezellig.

@ Bruid20: Dat klinkt als een gezellig vrijgezellenfeestje.

Vandaag precies over 4 weken de grote dag. Aan de ene kant heb ik er heel veel zin in, maar aan de andere kant ook helemaal niet, omdat er nog zo veel gedaan moet worden. Helaas is ons jaar anders gegaan dan gehoopt en daardoor is het financieel een stuk krapper dan gepland. De gemeente, jurk zijn geregeld en het pak is besteld. Het trouwen zelf is op het vervoer, kapper, make-up en de ringen na geregeld. Ringen zijn dus nog niet besteld (we hebben te lang zitten twijfelen) en nu zijn we aan het overwegen om of maar hele goedkopen tijdelijke te kopen of maar helemaal geen ringen en dan later als alles weer wat beter gaat mooie ringen te kopen. We steken het geld liever in het feest en daarvoor moeten we ook de bbq en het drinken nog regelen. We weten nu wel van bijna iedereen of ze komen en er zijn maar vier mensen die niet komen. Maar we hebben echt geen idee hoeveel drank en fris we moeten halen voor 37 volwassenen. We gaan dus nog informeren bij de slijter over de partyservice. Dan nemen ze de dichte flessen weer in na het feest en blijven we ieder geval niet zitten met alles wat over is. Dit weekend gaan we weer verder om ons huis verder af te maken. De klussen boven stellen we nog maar uit, want daar komt toch bijna niemand. Maar beneden is helaas ook nog erg veel te doen. Dat krijg je als meneer en mevrouw chaos gaan trouwen :dry: .

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #521 Gepost op: 18 juli 2014, 17:55:24 »
Een tentfeest begin oktober lijkt me inderdaad prima. Wel iets meenemen voor over je jurk (jij én de gasten)...

Ik ben heel benieuwd naar je cupcakes, Daan!

Ik heb afgelopen zondag mijn vrijgezellenfeestje gehad! Ik werkte in een gevangenis, dus ze hadden een scheurhemd geregeld (zo'n soort overall die niet kan scheuren, voor als ze in de isoleercel moeten) en van die nephandboeien. Op het hemd hadden ze wat teksten geschreven ("deze boef is nu nog vrij" en "wie boeit haar op 09-08-2014?"). Ik werd ontvoerd onder het smoesje dat we voor een jurkje voor mijn bruidsmeisje (kindje van mijn zus) gingen kijken. Mijn zus zou me ophalen. Ze kwam met m'n moeder en haar vriendin (die laatste zou toch al mee gaan)... Niet zo gek, maar ze hadden die kleine niet bij zich! HUH?? Juist. Vrijgezellenfeest. Ik werd geblinddoekt in de auto gezet, reden naar een onbekende bestemming, waar we met de bus gingen. Yup, nog steeds geblinddoekt. Een oude mevrouw tegenover me vroeg of het een grapje was, waarna mijn zus haar maar even gerustgesteld heeft. Bleek dat in die bus ook een vriendin van me zat, maarja, dat zag ik niet. Op station moest ik voelen wie daar stond, maar die vriendin heeft enorm pluizig krullend haar, dus die had ik goed :D Bleek dat naast de vriendin in de bus en de vriendin met pluizend krullend haar ook nog een andere vriendin was gekomen. In totaal waren we nu met zijn zevenen.
We hebben een speurtocht gedaan door de stad, afgesloten met een terrasje met een biertje en een bitterballetje. Daarna hebben we bij mijn zus thuis gebarbecuëd en ben ik weer thuis gebracht.
Het was echt super leuk, precies zoals ik een vrijgezellenfeestje wel zou willen!
Ik maak me wel enigszins zorgen over het feit dat ik het scheurhemd en de andere spullen achter moest laten om een bepaalde reden, met daarbij wel de belofte dat ik het echt terug zou krijgen als aandenken... HELP!

Verder vandaag mijn laatste doorpas gedaan voor mijn jurk. Hij zit echt prachtig en ik ben er smoorverliefd op.

Nu moeten we alleen nog wat tegoedbonnen maken als bedankje (voor een dagje uit, foto, etc.), de menukaartjes moeten nog gemaakt worden en verder valt het geloof ik enorm mee!!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #522 Gepost op: 18 juli 2014, 18:25:38 »
Oh dat klinkt echt leuk ook! Fijn dat jij het ook zo leuk hebt gehad op je feest!

En het valt vast allemaal op z'n plaats Ananta! Zelf zou ik juist niet besparen op de ringen, omdat dat het enige van de dag is die je nog draagt als aandenken zeg maar, maar als dat voor jullie anders ligt kun je het natuurlijk best doen. Ik zou wel dan goedkope ringen nemen, niet niks :p

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #523 Gepost op: 18 juli 2014, 22:49:24 »
Wat een berichtjes allemaal weer vandaag.

Klink allemaal leuk die vrijgezellenfeestje.... Die van mij staat nog vers in mijn geheugen.

Tja de ringen... Op de mijne ben ik helemaal verliefd. Hij is ook een stuk duurder uitgevallen dan ik eigenlijk wilde. Maar als je eenmaal iets moois hebt gezien..... Maar je zou bijvoorbeeld ook mooie zilveren ringen kunnen kopen... Die van mij had ook in het zilver gekund en niemand die het ziet... (Als je het tegen niemand zegt) dan zou je later altijd nog dezelfde in goud kunnen nemen met dezelfde inscriptie...

Ik denk dat het allemaal wel goed komt ananta.. Gewoon rustig aan! Het wordt sowieso jullie dag!

Ik moet ook nog gaan kijken wat ik met mijn nagels doe. Ik heb al jaren acrylnagels dus at zit wel goed... Ik denk dat ik ze neutraal doe. Gewoon french en dan een zilver randje ertussen... Omdat mijn trouwring al druk is, hou ik mijn nagels liever een beetje rustig.

Vanmiddag even op zoek geweest naar slingers. Als iemand nog wat zoekt.
Www.feestfestijn.nl hebben ze leuke slingers en lampionnen voor weinig geld...
Ik denk dat we ons huis gewoon versieren met een lange slinger...en wat ballonnen. Het moet niet te druk zijn....


evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #524 Gepost op: 19 juli 2014, 07:48:51 »
Marcel en ik hebben vorig jaar een zilveren ring voor elkaar gemaakt voor ongeveer €5 per stuk. Leuk om te doen en een leuk alternatief. Google eens op "make a quarter dollar ring".

Ik was gister bij zo'n, zo'n, zo'n mooie bruiloft!!! De broer van het vriendinnetje van m'n broer trouwde. We wilden naar de kerkdienst en het was in soest. Dus wij denken, nou we zien zo wel een kerk.. Maar nee.. Het was buiten! De stoelen stonden in de buitenlucht! En aan het water.. En het bruidspaar... Zo mooi!! Jonge mensen (21/22) die zo veel van elkaar houden.. Ik heb echt gehuild hehe. Tijdens de dienst kwam er nog een lichtballon om misschien 20 meter overgevlogen, ook heel leuk. Heel veel do it yourselfs en mooie dingen. Het was echt geweldig

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards