collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 582553 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #725 Gepost op: 11 augustus 2014, 08:51:20 »
@ Marieke: Wat een prachtige foto's. Gefeliciteerd!!

@ Noogle: De kleur staat je echt prachtig. Gefeliciteerd!!

Alle andere reeds getrouwde dames ook gefeliciteerd!! (het gaat nu zo hard dat ik de kluts er een beetje van kwijt raak wie al geweest is en wie niet :biggrin: )

Dit weekend onze vrijgezellenfeestjes gehad. Beide in een andere stad en ik was maar 2 uur eerder thuis dan mijn vriend. Ik heb wel een flauwe opdracht moeten doen, maar daarna lekker gedanst. Ik heb een hoop zoenen van vreemde mannen gehad. We hebben enorm gelachen. Je krijgt echt leuke aandacht met een raar kroontje met sluier op je hoofd.

Verder moeten we nog veel regelen. Het hele huis moet nog in orde gemaakt worden. Hier trouwens ook pak problemen. Ze hadden gewoon het hele verkeerde besteld en ook nog in de verkeerde maat. Vandaag horen we of ze het kunnen regelen. De ringen moeten ook nog binnen komen, maar daar horen we morgen wat over. Verder maken vooral andere zich zo druk om onze dag dat we bijna het gevoel krijgen dat wij niet de personen zijn die gaan trouwen. Wij hebben nog steeds de instelling dat alles wel goed komt. Zolang we maar op tijd bij het gemeentehuis zijn is alles prima.
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2014, 08:53:05 door ananta »

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #726 Gepost op: 11 augustus 2014, 09:09:17 »
Ja precies, er kan van alles gebeuren, maar als je maar trouwt! Daar gaat die dag eigenlijk ook om!

Leuk van je feestje ananta :) maar raar dat het hele pak anders is.. En die ringen waren toch ook laat besteld? Dat komt vast nog wel goed :)

Alvast heel veel plezier morgen, Evelien! Goed dat die auto nog geregeld is!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #727 Gepost op: 11 augustus 2014, 12:51:46 »
Ach bij ons ging er deze week echt nog van alles fout! Van auto tot band voor de avond van band in de kerk tot omslaand weer (het is hier overigens nu stralend weer) tot dat ik ongesteld ben morgen (ondanks de pil! Of juist door de pil, maar het blijft maar aanhouden) maar alles komt goed ! Echt

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #728 Gepost op: 11 augustus 2014, 13:29:38 »
Goed zo Evelien! Je gaat morgen trouwen en het wordt perfect. Echt jullie dag! Nu je laatste dagje als ongetrouwde vrouw!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #729 Gepost op: 11 augustus 2014, 16:44:40 »
Mijn haar en make up gaan tegelijkertijd ja. Het duurt dan ongeveer een uur.

Ik heb een ketting en een armband maar geen oorbellen. Maar ik twijfel nog want mijn sieraden glimmen veel meer dan mijn jurk..


de-nachtzuster

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 45
Re: Augustus 2014
« Reactie #730 Gepost op: 11 augustus 2014, 17:07:48 »
Marieke @ wat een prachtige foto s

Mevr van Es @ super vette prachtige zwarte jurk !!!!! ik zou daar ook zo voor kunnen vallen.

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #731 Gepost op: 11 augustus 2014, 18:00:27 »
Ik ben een tijdje terug aan de pil begonnen en slikte door zodat ik niet ongesteld zou worden.. En nu heb ik een doorbraakbloeding (zeg maar een dijkdoorbraak bloeding xD) duurt maar voort. Al 3 weken en de dokter was onbereikbaar. Maarja

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #732 Gepost op: 11 augustus 2014, 18:29:21 »
Wat een gezelligheid hier weer..

Ongesteld zijn op je bruiloft is volgens mij echt niet prettig... En ook lastig met naar toilet gaan.... Lijkt me ook niet fijn als je een strakke jurk aan hebt...

@evelien....alvast een hele fijne dag morgen! Is het nog gelukt met de auto? Heb je nog wat anders kunnen regelen??
Je Post ook wel foto's toch????

Bij ik wordt eerst mijn haar gedaan en dan de make-up... Maar het kan zo maar zijn dat eerst een stukj haar wordt gedaan.... En terwijl ik in de krullen zit ze alvast met de make up begint... Maar ik moet er toch een 1,5 uur voor reserveren..... Liever wat ruimer! Ik moet om 10 uur klaar staan voor mijn lief.... Dus wil graag om half 10 proberen mijn jurk aan te krijgen.....hihih mijn moeder is bang dat ze hem niet mooi dicht krijgt... Ik heb namelijk zo'n lint op mijn rug dat mooi gestrikt moet worden en niet gedraaid mag zitten... Maar als Back up gaat mijn schoonmoeder ook mee afpassen, zodat er altijd 2 zijn die weten hoe het moet!
Volgende week is het eindelijk zover! Dan mag ik hem ophalen!

Ga zomeren naar de fysio.. Krijg daar een behandeling voor mijn spieren in mijn rug en nek.. Ben momenteel zooo gespannen dat alles vast zit.. Ook gaat ze nog een stukje Reikie bij me doen.... Dat zou helpen de stress weg te krijgen.... Waarschijnlijk kan ze op mijn trouwdag door middel van een foto bij zich te dragen, ook mijn zenuwen overnemen..... ( dat zou helemaal mooi zijn ) ik heb niet alleen spanning voor de bruiloft hoor! Op mijn werk gaat het ook allemaal niet zo lekker...door de crisis....


Van het weekend toch nog maar even wat pluutjes besteld, voor het getal dat het gaat regenen... Verder is alles nu klaar....


Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #733 Gepost op: 11 augustus 2014, 18:36:25 »
Tsja, ik ben zelf ook aan de pil begonnen omdat ik op de dag anders ongesteld zou zijn, maar ik heb het gevoel dat ik daar meer trek van krijg.. Het kost me nu echt moeite om lekkers af te slaan, terwijl ik bijna ga trouwen en die motivatie gewoon zou moeten hebben. Nu dus ook aangekomen en dat moet er in twee weken weer af zijn(kilo per week dus ook niet handig) om weer in m'n jurk te kunnen. Zal nog wel passen hoor, daar niet van :p. Trouwens wel wat minder puistjes nu, dat is dan de andere kant :) De dokter zij bij mij ook dat ik die pillen kom slikken om 10 dagen uit te stellen, maar dat vond ik eng omdat ik niet eist welke bijwerkingen daarbij komen. De pil kon ik eerst een maand proberen. Ik vind het maar vervelend, al die troep. Maar goed, ik had het er wel voor over om dan niet steeds naar de wc te moeten met kans op vieze jurk enzo.

Het lijkt me zo onhandig.. Maar er zijn natuurlijk zat meiden die dat wel hebben gehad en dat gaat ook. Met zo'n softcup of als je niet zwaar menstrueert gewoon een grote tampon en maandverband of zo. Maar ik vind het maar een lastig onderwerp. Het kan prima als je het wel wordt, ligt aan de situatie ook weer.. Maar ja, ik had het liever van te voren geweten en een weekje eerder getrouwd gewoon :p

En ja, paraplu's zijn wel handig met dit jammere weer soms.. Nederland.. :p

lamatho

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #734 Gepost op: 11 augustus 2014, 20:52:21 »
Liselore heb je speciale paraplu's besteld? Waar heb je ze besteld?
Ik zit nog te twijfelen om er te bestellen....
Dat wil zeggen ik wil ze wel bestellen, maar as vind het onzin. Hij is er van overtuigd dat we die niet nodig hebben.
We gaan met de bakfiets op pad, dus vandaar dat ik me zo druk maar over het weer. Waarop hij zegt als jij je zo druk maakt valt het altijd mee, dus zal het wel droog zijn.
Ondertussen kijk ik iedere dag naar de weersvoorspellingen voor 22-8. Wil paraplu's bestellen en heb al gekeken naar ander vervoer. (terwijl ik met een bakfiets wilde)
We vullen elkaar lekker aan.. :omfg:

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #735 Gepost op: 11 augustus 2014, 21:02:53 »
@lamatho... Ik heb paraplu's besteld bij mijn schoonvader... Die heeft een eigen bedrijf in relatiegeschenken...dus ik heb ze tegen inkoopsprijs...
Het is een doorschijnende... Mijn vriend denk hetzelfde als die van jou..
" maak je niet druk." " het gaat niet regenen" " je moet niet zoveel naar het weer kijken" .... Maar stiekem doe ik jet toch allemaal.... Een slimme bruid.. Is op alles voorbereid is mijn motto! Terwijl we een dichte auto hebben en onze fotolocaties ook binnen is.. Hihi
Mijn schoonmoeder heeft ook nog een paraplu in een kleurtje besteld dat past bij mijn boeket.. Zodat het met evt. Foto's maken in de regen wel kleurt.

Mijn vriend heeft net, Terwijl ik bij de fysio was en daarna nog een massage kreeg. De pennen voor de getuigen geregeld. Hij heeft ze goed uitgekozen..







lamatho

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #736 Gepost op: 11 augustus 2014, 21:12:41 »
Wij hebben dus een bakfiets als vervoer en 2 buiten locaties voor de foto's.
Alternatieven hoef ik niet te bedenken want het gaat toch niet regenen.....
Wat kunnen mannen toch heerlijk nuchter zijn.
En wat kan ik me daar soms toch verschrikkelijk aan ergeren. :angered:

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #737 Gepost op: 11 augustus 2014, 21:20:43 »
Ja erg he?! Die mannen van ons.  :biggrin:
Die van mij maakt zich ook totaaaaal niet druk! Zegt ie....
Maar het weer wordt wel beter na deze week....

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #738 Gepost op: 11 augustus 2014, 22:49:23 »
Haha, mijne bekijkt het allemaal wel serieus hoor :) hij heeft net nog de fotograaf gebeld om te kijken of hij mooie paraplu's heeft, en jawel! Die wil hij wel mee nemen voor ons voor het geval dat :) scheelt toch weer!

Het weer schijnt wel beter te gaan worden ja :) en niet zo heet :)

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #739 Gepost op: 11 augustus 2014, 23:55:30 »
De laatste dngen zijn geregeld denk ik.. We hebben een auto, een fiat 500! Een nieuwe met een cabriodakje :blush: Echt een dotje. We hebben minivlaggetjes opgehangen voor de voorruit haha. Waaahhhh

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #740 Gepost op: 11 augustus 2014, 23:57:53 »
Oh vet lief! Leuk autootje :)

Heel veel plezier morgen(alweer!)

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #741 Gepost op: 12 augustus 2014, 01:52:49 »
Zoooo, wat is hier veel gekletst! Het is hier in Spanje zo warm, dat ik nu niet de slaap kan vatten... Wat doe je dan? Ja, dan heb je tijd om je verhaal over je trouwdag even op digitaal papier te zetten  :biggrin:

Op donderdag heb ik een manicure, pedicure en spraytan gehad. Daarna heb ik Eelco naar zijn ouders gebracht zodat zowel Eelco als ik de nacht voor onze trouwdag in onze ouderlijke huizen door konden brengen. Ook alvast onze tassen naar het hotel gebracht en de auto daar neer gezet. Voor het slapen gaan heb ik gedoucht, mijn haar gewassen, gezellig een borrel gedronken met mjin ouders en nog even iets hier op het forum gezet.

Op vrijdag 1 augustus werd ik om zes uur wakker gemaakt door mijn moeder, waarna ik wat makkelijke kleren aanschoot en nog even de hond uitliet voordat we naar de kapper liepen. Voordeel van in de binnenstad wonen (wat mijn ouders doen): kapper en schoonheidssalon zitten om de hoek  :biggrin:.
Eerst heeft de kapster het haar van mij opgestoken, toen ze met mij klaar was kon ze met mijn moeder beginnen en ben ik even langs de fotowinkel gelopen om daar twee prints van een trouwfoto van mijn ouders en Eelco's ouders op te halen die we wilden gebruiken bij de fotoshoot. Ook heb ik nog even lekkere koffie gehaald bij Doppio's voor mijn moeder, de kapster en mij die ik in glazen op een dienblad meekreeg (voordeel van ergens vaste klant zijn ;)). Toen mijn moeder klaar was, hebben we braaf de kopjes en het dienblad teruggebracht en zijn we richting schoonheidssalon gegaan voor de make-up. Bij thuiskomst bleken mijn broertje en zijn vriendin de voordeur, trap en eettafel te hebben versierd met balonnen en hortensia's, echt superlief!

Toen mocht ik nog even naar ons eigen huis fietsen, omdat ik zo suf was geweest om mijn parels thuis te laten liggen: en die wilde ik natuurlijk persé om hebben! De fotografe kwam net aan toen ik me om wilde kleden en heeft dus ook nog wat foto's gemaakt bij het aantrekken van de jurk, omdoen van de sieraden en het opzetten van de sluier. Voor ik het wist, was ik klaar en stond Eelco voor de deur in zijn mooie donkerblauwe pak. Na de lunch mochten we dus nog een kwartier buiten staan wachten op mijn schoonzusje, zwager en kids die zoals altijd net op het laatste nippertje aan kwamen kakken....  :angry:

Voor het stadhuis stonden al heel veel mensen te wachten. Bij binnenkomst lieten wij 'Love Someone' van Jason Mraz draaien https://www.youtube.com/watch?v=J74Y6kDDTkM. De plechtigheid was geweldig: de babs had mooie woorden te zeggen en had humor. Bij vertrek uit de zaal klonk 'From this Moment' van Shania Twain https://www.youtube.com/watch?v=a-Lp2uC_1lg en buiten stond iedereen klaar met bellenblaas. Na de groepsfoto en wat familiefoto's zijn Eelco en ik op pad gegaan voor de rest van de trouwreportage. Vervolgens hebben we met onze ouders, broer en zus een hapje gegeten bij een bistro.

Op weg naar het feest zijn we nog even gestopt bij de zus van mijn oma (al onze grootouders zijn al enige tijd geleden overleden), het mensje is inmiddels 92 jaar en was enorm verrast dat we toch nog even bij haar langskwamen. Na het aansnijden van de taart en onze Engelse Wals heb ik de rest van de avond op de dansvloer gestaan met verschillende dames, terwijl Eelco heeft staan bijpraten met zijn vrienden. Na een puntzakje friet en 'Last Dance' van Donna Summers https://www.youtube.com/watch?v=A8xv1MXrwNc hebben we afscheid genomen van onze gasten en zijn we afgezet bij ons hotel waar Eelco mij met haaknaald (voor de lusjes om de knoopjes) uit mijn jurk heeft mogen helpen. Daarna heb ik alle haarlak uit mijn haar gekamt terwijl Eelco alle kaarten voorlas en hebben we nog even heerlijk zitten napraten en nagenieten.

Echt, wat ze zeggen klopt: de dag van je leven vliegt voorbij! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten en haal er zoveel mogelijk uit! Ik heb van elke seconde genoten!!!

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #742 Gepost op: 12 augustus 2014, 02:04:17 »
P.S. Foto's zijn gemaakt door een vriendin, die van de fotografe moeten we nog ontvangen.

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #743 Gepost op: 12 augustus 2014, 02:07:19 »
Nog twee foto's

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #744 Gepost op: 12 augustus 2014, 06:49:16 »
@ marthe... Wat een mooi verhaal! Je zag er schitterend uit!

@ evelien... Een fiat 500.... Die wilde ik ook... Maar kreeg mijn vriend niet om.. Denk dat ik er nu ook niet in pas met mijn jurk!
Geniet vandaag! En je weet het! Foto's!

Fijne dag vandaag allemaal!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #745 Gepost op: 12 augustus 2014, 08:02:09 »
Mooi verhaal, Marthe! Klinkt als relaxte dag!

Liselore, thnx voor je berichtje op onze website :-) leuk!

Voor trouwers na 23-8... Wij zijn onze paraplu thuis vergeten en deze kan dus overgenomen worden ;-)
Gelukkig geen regen gehad!

lamatho

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #746 Gepost op: 12 augustus 2014, 09:25:09 »
Hier beginnen de nachtmerries ook te komen.
Vannacht gedroomd dat tijdens het foto's maken de bakfiets vol met water is geregend. Vervolgens viel mijn zoontje nog in een plas en uiteindelijk zaten we alle 4 helemaal onder de modder.
Bij de kapel waar we trouwen was niemand gekomen omdat het slecht weer was.
Wat kan ik mezelf toch gek maken. Nog 10 dagen, hoop niet dat het nog 10 dagen zo door gaat.
Iedereen in mijn omgeving zegt het komt allemaal wel goed, maar hoe weten zij dat nu???

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #747 Gepost op: 12 augustus 2014, 09:31:17 »
Haha, ook hier nachtmerries :p. Wat vervelend is dat.. Er is steeds wel wat, of de kapper heeft geen zin, of ik ben te laat, of mijn sieraden zijn nog niet klaar of zo. Naja.

Wat een heerlijk verhaal Marthe! Je zag er schitterend uit! Ik heb je foto's in het dit is het niet geworden topic gezien, maar dit is echt de mooiste jurk! En die taart! Wauw wat origineel zeg! Daar moet heel veel tijd in gezeten hebben vast! Echt gefeliciteerd! Geniet nog lekker van Spanje!

Nu Evelien :)

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #748 Gepost op: 12 augustus 2014, 09:44:24 »
Ik vind dat niet raar. Je draagt toch je boeket bij wijze van versiering ook nog aan je arm :)

Maar als je er erg mee zit zou ik het wel doen. Anders vraag je je misschien nog op de dag af van 'had ik niet..' En dag lijkt me ook niet goed. Maar ik vind het wel kunnen in ieder geval. Geen armbandje.

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #749 Gepost op: 12 augustus 2014, 09:44:50 »
Wauw marte, klinkt als een heerlijke dag! Mooie foto's!! Veel plezier nog in het warme Spanje, hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen :). En natuurlijk gefeliciteerd!!!

Evelien, heeel veeel plezier vandaag!!!

En pitahaya, ik denk dat het niet gek is zonder armbandje hoor, dan kan mooi alle aandacht naar je ring. Ik weet niet hoe je jurk is, maar vaak wordt het teveel als je allemaal sieraden erbij doet. Ik heb een klein kettinkje en armbandje, en parelknopjes als oorbellen. Maar heel fijntjes allemaal. Dan kan mooi de aandacht naar de jurk.

Gister hebben we de ringen opgehaald bij de Goudsmit. Toch wel bijzonder en ik werd gelijk zenuwachtig. Nu voelt het echt alsof we gaan trouwen!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards