collapse

Auteur Topic: September 2014  (gelezen 145951 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SamanthaLorna

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #25 Gepost op: 30 september 2013, 08:37:38 »
Welkom nieuwe September2014 bruidjes. Wat leuk dat het hier steeds drukker wordt :)

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #26 Gepost op: 30 september 2013, 10:38:06 »
poeh heftig SamanthaLorna, wel fijn dat je toch bij de begrafenis aanwezig kon zijn en dat jullie hem nog hebben kunnen spreken. Veel sterkte in ieder geval

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #27 Gepost op: 30 september 2013, 12:32:41 »
SamanthaLorna wat vervelend nieuws maar wel fijn dat je bij de begravenis bent geweest.

miekje1986 hopelijk gaat het snel beter met je oma.

Wij hebben eindelijk onze trouwlocatie gevonden, en bepaald dat we op 12-9-2014 gaan trouwen.
Voor ons ligt nu trouwlocatie, en feestlocatie vast en we hebben een Dj in optie genomen.

Het zoeken van een fotograaf vind ik lastig vooral om te bepalen wanneer we willen dat er foto's gemaakt worden.

Verder zijn we nog rustig alles aan het uitzoeken over wat we precies willen en wat we ervoor willen reserveren in ons budget.
We zijn er wel achter dat er grote verschillen zitten tussen gemeentes, als we zouden trouwen bij onze eigen gemeente kost het ons 750 euro kiezen we voor de gemeente waar onze trouwlocatie ligt dan kost het 450 euro. Vond dat verschil best groot.

Binnenkort samen met mijn moeder, zus en beste vriendin trouwjurken gaan passen. Heb een jurk in gedachten die nu nog in de collectie zit en wil hem passen of het me staat.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #28 Gepost op: 30 september 2013, 14:51:56 »
Zow Anke-danny dat is zeker duur de gemeente en ik dacht nog wel dat die van ons duur was. Voor ons kost de gemeente 510 euro, dit is dan wel op een speciale locatie als we in het gemeentehuis zelf trouwen is het bijna de helft goedkoper, maarja die heeft niet zoveel sfeer  ;)

Ik zit hier geduldige te wachten op een offerte van de feestlocatie waar we gister een gesprek hebben gehad. Ben erg nieuwsgierig naar de prijs en hopelijk valt ie binnen ons budget.

De jurk die ik heb gezien is van de collectie van 2014 dus ik heb gelukkig nog even de tijd om af te vallen en dan jurken ze gaan passen. Ik zie alleen de jurk die ik leuk vind niet op de site staan van shop waar ik wil gaan kijken (lees moet kijken van iedereen want die zijn zo goed en aardig) Het merk verkopen ze er wel dus hopelijk staat gewoon niet alles der op, al zie ik wel dat er steeds meer op de site komt te staan.

Met oma gaat het redelijk ze is nog wel heel snel moe en daar zal ze waarschijnlijk altijd last van houden (maarja mag je moe zijn als je 85 ben) Dus zo als het er nu naar uit ziet is ze er niet bij op de dag zelf maar we willen dan wel zo gaan plannen dat wij even lang het bejaardentehuis gaan (dan moeten we denk ik met heel veel opa`s en oma`s op de foto haha) Maar goed we wachten nog rustig af je weet het nooit.

Zijn er nog bruidjes die naar de love and marriage beurs gaan? Ik wel ik ga 19 oktober Ahoy Rotterdam onveilig maken samen met mijn zusje (cm) en moeder. AS vind aan zulke dingen meestal niks aan en kan dan lekker ongestoord gta5 spelen ;)

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #29 Gepost op: 3 oktober 2013, 10:24:20 »
Wij hebben een globale offerte binnen voor onze feestlocatie en hij valt ruim binnen ons budget :applaus: :applaus:
Wij kunnen nu weer iets van ons lijstje afstrepen  :biggrin:
De offerte is incl. gebak maar we mogen ook zelf taart meenemen maar dan moeten we schotelgeld (ofzoiets) betalen, dusja daar moeten we ff over nadenken maar daar hebben we nog ff voor.
Word dus of gebak van de banketbakker of een bruidstaart, ik neig toch wel meer naar het laatste want vind dat wel wat hebben.
Bij onze locatie zit ook een super mooie tuin en we willen daar eigenlijk de foto`s laten maken, nu nog een binnen locatie verzinnen, al is dat niet echt nodig volgens mijn collega want als ik vrij heb is het altijd mooi weer (kijk maar naar de afgelopen 2 weken  :biggrin: )



Riannek

  • Junior
  • **
  • Berichten: 101
Re: September 2014
« Reactie #30 Gepost op: 3 oktober 2013, 10:29:59 »
Hier kan er ook weer wat van het lijstje worden afgestreept.
Net het gemeentehuis gebeld en de datum en tijd laten vast zetten.
Ze vonden dat we er wel erg vroeg bij waren, maar nu konden we zelf de tijd kiezen, wat ideaal is omdat we 's middags nog in de kerk trouwen.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #31 Gepost op: 3 oktober 2013, 16:29:22 »
beter te vroeg dan te laat ;)

Wij hebben 2 maanden geleden het gemeentehuis vast gelegd, enige wat wij te horen kregen was chips die agenda heb ik nog niet nou ja ik zie hier dat we nog niemand hebben hoe laat willen jullie? Hoor ook van vele dat een jaar van te voren netjes om te regelen, bij onze locatie zeiden ze dan kan je lekker op je gemakje doen een geen stress hebben (moet je niet te hard tegen mij zeggen anders denk ik och kan later ook wel en dan hebben we als nog stress op het einde) Wij moeten de kerk nog vast leggen, maar wij hebben kleine gemeente dus dat komt wel goed. Wij willen graag in de avond rond 19 uur dan kunnen er meer mensen bij zijn (anders zo leeg bij ons :P) en ik wil graag de kindjes van de zondagsschool er bij hebben.

Riannek

  • Junior
  • **
  • Berichten: 101
Re: September 2014
« Reactie #32 Gepost op: 3 oktober 2013, 16:45:21 »
Ik vind het ook wel lekker alles een beetje op tijd regelen. Locatie hadden we zelfs in maart al vast gezet onder voorbehoud van de reservering van het gemeentehuis en kerk. 
Met het tijdstip van de kerk hebben we heel erg zitten puzzelen. In de middag en dan waarschijnlijk alleen de daggasten erbij of toch in de avond en dat er dan meer mensen bij kunnen zijn. Het nadeel van 's avonds de kerk is dat het zo dicht op het diner zit. Zag het bij mijn nichtje, twee weken geleden. Die hebben bijna niet van het nagerecht kunnen genieten omdat ze gauw naar de kerk moesten.
Dus nu toch maar besloten om rond 15.00 de kerkdienst te houden en dan door naar de locatie voor diner en feest.

Wil zoveel mogelijk diy dingen maken. Ben al bezig met de bedankjes. Maar zit nu heel erg te bedenken wat er verder nog nodig is aan versieringen en dergelijke. Hebben jullie ideeën.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #33 Gepost op: 3 oktober 2013, 17:28:23 »
Pff ik ben niet zo creatief(ja er kopen :P), al lijkt het me wel heel leuk om veel zelf te maken ik me daar denk ik ook eens in verdiepen Wat je aan decoratie leuk is vind ik lastig hangt denk ook geheel van de locatie af. Las wel ergens een handige tip voor als je helium ballonnen hebt, zelf zakjes met zand vullen en daar een leuk papiertje om heen doen.

Mag ik vragen wat voor bedankjes jullie hebben? Als je dat niet hier op het forum wil hebben snap ik dat ook helemaal. Ik ga voor dat soort dingetjes eerst ideeën op doen op de love and marriage beurs.

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #34 Gepost op: 4 oktober 2013, 19:24:20 »
Hoi hoi allemaal.

Mezelf ook maar even aan gemeld. Wij trouwen namelijk ook 5/9/2014
net als meerdere leden leuk om te lezen :blink:)
maar wij hebben alleen de datum nog maar want mijn vriend is helemaal niet romantisch en ik weet als ik nu alles vast ga leggen dat hij me dan niet meer ten huwelijk gaat vragen.
Hij zit nu wel elke keer te vissen welke weekenden ik vrij ben (omdat ik onregelmatig werk)
Zijn jullie al wel allemaal ten huwelijk gevraagd?
Maar krijg het nu wel een beetje op mijn zenuwen als ik zie wat de meesten allemaal al geregeld.
lijkt me nog allemaal wat te vroeg om alles te gaan regelen.
maar als ik dit lees moet ik dus aan de slag ;-)
wel leuk zo n forum

Liefs jantine
« Laatst bewerkt op: 4 oktober 2013, 19:58:47 door jantine26 »

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #35 Gepost op: 4 oktober 2013, 20:54:46 »
Welkom Jantine,

Ik ben eerst ten huwelijk gevraagd voordat we alles vast gingen zetten. Mijn zwager (broertje van as) heeft zijn vrouw pas de avond voordat ze gingen trouwen ten huwelijk gevraagd, heb toen mijn vriend duidelijk gemaakt je gaat eerst op je knieën voordat we dingen gaan regelen. Nu 4 jaar later is hij op zijn knieën gegaan. (of zoals hij zelf zegt er liep een kat in de weg en viel ik op mijn knieën dus ja dan kan ik maar beter meteen de vraag stellen ;) )

Volgens mij ben je gewoon nog netjes op tijd (of je vriend moet er nu nog meer dan een half jaar over doen om je ten huwelijk te vragen) Een vriendin van mijn zusje heeft alles in een half jaar tijd geregeld (en ook nog eens een huisje ingericht)

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #36 Gepost op: 4 oktober 2013, 23:59:41 »
Hoi Mieke.

Ja dat dacht ik dus ook.
Ha ha dat lijkt me echt niet leuk heb je echt alles al geregeld en dan wordt je nog eens gevraagd.
vanavond nog eens onder de aandacht geschoven bij mijn vriend dus ben benieuwd.
hoe ben jij ten huwelijk gevraagd dan?

Jullie dus al wel druk aam het regelen?

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #37 Gepost op: 5 oktober 2013, 10:29:00 »
Ik ben heel simpel thuis gevraagd. Ik was die dag met collega`s naar een bijscholing geweest en daarna direct aan sluitend naar Aninmal event in de Beekse Bergen geweest. Ik kwam dood moe en versleten thuis en helemaal onder het stof (mijn voeten waren netjes bruin geworden in de vorm van mijn schoenen maar niet van de zon  ;) ) Verder heeft niks romantisch geregeld maar ging met ring en al op zijn knieën. Gewoon heel simpel (zoals wij zijn) Ik had deze echt niet aan zien komen had hem al wel eens een paar keer eerder verwacht maar toen niet.

Wij (nou ja merendeels ik en vriendlief aan de gta5 :wink:) zijn wel druk dingen aan het regelen. Vooral veel grote dingen ik al vast hebben staan zoals de gemeente, feestlocatie, kerk en fotograaf. Alleen de eerste 2 dingen zijn geregeld de kerk moet ik nog vragen en voor de fotograaf ben ik aan het rondkijken. En ben al druk aan het kijken naar jurken en verheug me nu al op het passen er van  :biggrin: Gelukkig kan ik op de love and marriage beurs de jurken in het echt bekijken en misschien wel passen

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #38 Gepost op: 5 oktober 2013, 13:55:35 »
Mieke wat fijn dat de offerte binnen jullie budget past.
Zo fijn om dingen af te strepen op je lijstje.

Welkom Jantine, leuk dat je volgend jaar gaat trouwen.
Zou het inderdaad ook niet leuk vinden om eerst alles te regelen en dan pas gevraagd te worden.

Mijn vriend heeft met op 4-7-2012 gevraag in osotenrijk bij een landgoed.
We waren onderweg naar kroatie en we hebben de eerste nacht een tussenstop in oostenrijk gemaakt, na het eten daar wat rond gereden en genoeten van de natuur. Bij landgoed wou ik even kijken omdat het er van afstand heel mooi uit zag. Ik was al aan het rondlopen op het landgoed en mijn vriend was nog bij de auto.
Hij bleek de ringen in de auto verstopt te hebben zodat ik ze niet zou vinden.
Hij is voor het landgoed bij een bankje op zijn knieeen gegaan.

Bij ons gaat het heel snel we hebben afgelopen weerk al onze opties omgezet naar reserveringen. Dus nu is de trouwlocatie, feestlocatie en Dj vast gelegd.
Eind van de maand gaan we het eerste geld uit geven wat toch best raar is aangezien we over een jaar pas trouwen.

Probleem met de gemeente is ook opgelost we gaan trouwen voor de gemeente waar onze trouw locatie zich bevind, scheelt ons toch teveel.

Zo leuk dat iedereen op een andere manier is gevraagd

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #39 Gepost op: 5 oktober 2013, 16:01:55 »
Hoi Mieke,

Leuk om te lezen wel weer heel leuk dat je het echt niet verwacht en dan lekker vies thuis komen en dan gevraagd worden ha ha.
Zou mij echt heel erg lijken maar voor jouw wel weer heel erg leuk.
Ik ben meer een controle freak ha ha en wil alles zelf in de hand houden dus heb hem al wel wijs gemaakt dat hij mij wel een beetje voor de tijd in moet lichten.
Fijn dat jullie al zo goed op weg zijn, lijkt me wel lekker dan heb je ook niet zoveel gestress van alles.
De kerk is bij ons hopelijk geen probleem ik wil in een oud kerkje en daar trouwen niet zo heel veel mensen nog dus hoop dat ik dat wel voor elkaar krijg.
Verder is een collega van mij fotograaf dus die heb ik al wel : )
En een andere collega is heel goed met taarten dus die wil mijn bruidstaart maken.
Dus ben al zo wel op weg als ik het zo bedenk.
Wat leuk dat je naar de bruidsbeurs gaat.
Inderdaad spannend en super leuk om te kijken wat voor jurk je wilt, en wat bij je staat.
Heb je al wel een idee kwa kleur en model of heb je nog helemaal niets in je hoofd zitten?

Anke Danny dat is ook leuk bedacht van je vriend had je dus ook helemaal niet verwacht zeker?
Dan zijn jullie al aardig op weg.
Al schrik ik wel dat alles zo heel duur kost.
Vindt het eigenlijk wel een beetje te gek allemaal, maar goed als het goed is trouwen we maar 1 keer : )
Ja als die ook een mooi gemeente huis hebben zou ik dat ook doen.
Vooral als het je geld scheelt.
Elke euro is er 1 en het is allemaal al zo enorm duur.
Jij al om je jurk geweest dan?

Is inderdaad leuk en ik vindt het ook heel leuk om zo elkaar een beetje op de hoogte te houden : )

Liefs jantine

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #40 Gepost op: 5 oktober 2013, 19:20:11 »
hoe krijg ik trouwens zo''n aftel kalender :biggrin: :biggrin:

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #41 Gepost op: 5 oktober 2013, 20:30:19 »
Nou ik vond het iets minder hoor dat ik vies was  ;) Had ook zo iets van had ff gewacht tot dat ik onder douche ben geweest  :P Bij ons is de kerk denk ik ook geen probleem, niet z'on grote gemeente. Krijg voor bedankjes ook de tip veel rond kijken en dan kijken of je de spullen bijvoorbeeld ook kan halen bij de xenos. Mijn nicht had bijvoorbeeld koelkast magneten, als ze via een trouw iemand zou regelen was het 400 euro en via vistaprint 80 euro.

Ja heb al jurken op het oog. Ik vind het merk ladybird & affinity erg leuk en nu hopen dat het mij staat  ;) Wat ik nu op het oog heb is met een klein beetje kleur (vertel er verder weinig over voor het geval dat as stiekem mee leest of familie leden) Hebben jullie al een jurk op het oog?

Heb ook wel zin om naar de bruidsbeurs te gaan om ideeën op te doen Ga gezellig met mijn moeder en mijn zusje dus lekker heel de dag overal neuzen. as vind zulke meestal niet zo en die heeft ook zo iets ga jij lekker ideeën opdoen en dan kies ik daar wel weer uit.

Een aftel kalender kan je krijgen door op die van te klikken en dan kom je op de site, links bij mijn bruidspoppetje staat ook de site maar mijn poppetje zit er voor een deel voor

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #42 Gepost op: 5 oktober 2013, 20:39:46 »
Ha ha dat begrijp ik.
je voelt je dan niet echt heel erg comfortabel.
maar ja je had het echt niet verwacht dat is dan wel weer heel leuk.

Dat is ook een idee ja daar is ook alles niet zo heel duur.
je moet inderdaad goed kijken naar wat je neemt.

Ha ha die jurken vindt ik ook heel mooi van ladybird.
had al een hele mooie jurk gezien maar kwam uit Amerika.
dus dat risico wil ik niet nemen.
stel je voor dat hij niet past
ik wil in ieder geval wel een licht roze....

Wanneer ga je naar de beurs dan?
Als je leuke dingen ziet wel even delen...
welke datum trouwen jullie precies.

Vindt dit echt wel gezellig zo

Zal het morgen even proberen want ik had het wel geprobeerd maar weet dan niet welke code ik moet kopiëren.

Fijne avond allemaal.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #43 Gepost op: 5 oktober 2013, 20:50:48 »
ik ga 19 oktober naar Ahoy beurs. Wij trouwen op 12 september.
Als ik leuke dingen tegen komen al ik die zeker delen.

Welke code je nodig heb om hem hier te plaatsen heb ik ook geen idee meer van want het van alles toen geprobeerd en opeens was het gelukt haha

Fijne avond!

SamanthaLorna

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #44 Gepost op: 5 oktober 2013, 21:17:44 »
Anke-Danny: Gefeliciteerd met het nu officiele datum!

Welkom Jantine,
Ik ben zelf ook nog niet zo ver met de boekingen en reserveringen. We trouwen op een dinsdag dus dat zal niet zo snel vol zitten. Maar verwacht het wel binnen 1 a 2 maanden gedaan te hebben. Voor de fotograaf zat ik te denken aan een oude mentor van mij die vroeger bijkluste als fotograaf. Volgens mij doet hij nu alleen het fotografie.
Voor de taart (sorry voor het aankomend ingewikkelde uitleg van wie) heeft mijn schoonzus (vrouw van AS zijn broer) aangeboden dit te willen doen samen met haar oom die banketbakker is. Dus dat zit ook wel goed.

Ik ben thuis ook gevraagd, AS wilde het eigenlijk op vakantie doen, maar ik kreeg een schattige "ik kan gewoon niet zo lang wachten om je dit te geven" en ging toen vervolgens op zn knieen.  Was helemaal blij, ookal wist ik wel dat het eraan zat te komen. (Hij is heel slecht met geheimen voor me bewaren  :biggrin: )

17 November is er bij mij in de buurt een trouw beurs op Landgoed Beeckestein in Velsen, denk dat ik daar als eerste naar toe ga en begin 2014 misschien naar een andere. 
« Laatst bewerkt op: 5 oktober 2013, 21:22:35 door SamanthaLorna »

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #45 Gepost op: 6 oktober 2013, 12:56:28 »
Hoi mieke.

Gezellig daar zal vast heel veel te zien en beleven zijn.
Wel leuk trouwen we een week na elkaar :biggrin:

Samanta ja op een dinsdag zal het vast en zeker niet druk zijn met trouwen.
Is wel relax toch dan heb je ook niet zoveel bruidjes die dan op de zelfde dag trouwen.
Jij komt zo ook wel lekker aan je mensen ha ha.
Ook leuk dat een oude mentor het gaat doen kan hij zien hoe je nu geworden bent :biggrin:
Ha ha wel leuk dat hij het niet voor zich kon houden, die is zelf ook zenuwachtig geweest natuurlijk.

Ja je kan er ook 2 bezoeken des te meer ideeen doe je op en lijkt me ook leuk om gewoon allemaal dingen te bekijken.

alvast heel veel plezier allebei toegewenst.

Xxxx

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #46 Gepost op: 6 oktober 2013, 12:57:17 »
Nog bedankt dat je me in het lijstje hebt gezet samantha

SamanthaLorna

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #47 Gepost op: 6 oktober 2013, 16:22:17 »
Geen probleem hoor ;) zo houdt het overzicht wat makkelijker wie wanneer gaat trouwen haha
Ik heb die oude mentor nog niet aangesproken maar ik denk wel dat hij het leuk zou vinden. Ik heb in het jaar dat hij mijnn mentor was het een en ander meegemaakt en hij zal daardoor denk ik wel zeker benieuwd zijn hoe ik nu ben

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #48 Gepost op: 12 oktober 2013, 12:56:01 »
SamanthaLorna wat leuk dat je oude mentor wil vragen.

Ik ga met een vriendin op 2 nov naar de love and marriage beurs.
Heb er zin in om rond te kijken en ideeen op te doen voor dingen die ik zelf kan maken.

Merk dat ik al heel ver ben met alle voorbereidingen dat ik echt voor loop op de normale tijd planning.
Ga eind november trouwjurken passen, dit is vooral omdat ik een super gave rjurk heb gezien in de collectie van 2013, en die heel erg graag wil passen.
Voor de rest ga ik veel jurken passen zodat ik ideen opdoe.
Wil mijn jurk volgend jaar laten maken en heb iemand gevonden die het kan doen en wat ook binnen mijn budget valt.
Dus zo blij, ergens wel spannend om te doen ga samen met mijn moeder, zus en beste vriendin. En ze hebben allemaal een andere smaak.

Best raar idee dat we over exact 11 maanden gaan trouwen, heb er zo veel zin:)

LonnekeM

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #49 Gepost op: 14 oktober 2013, 16:30:46 »
Ik was eigenlijk op zoek naar ervaringen met bruidsmodezaken, toen ik hier terecht kwam. Wat grappig om te zien dat andere mensen zich in dezelfde fase bevinden als wij. In onze vriendengroep zijn mensen niet zo bezig met trouwen...

Wij trouwen op  5-9-2014  :applaus:. Eerder is niet mogelijk ivm een zusje die een aantal maanden op reis is, en later kan ook niet omdat mijn vader dan zijn eigen 5-jarig trouwjubileum viert tijdens een verre reis. Maar september is een mooie maand om te trouwen.

Mijn ervaring tot nu toe is niet altijd positief. Veel locaties geven aan al vol te zitten omdat 5-9-2014 blijkbaar een populaire datum is (want 5+9=14... Tja, zo kan ik overal wel wat voor bedenken :blink:). Daarbij hebben wij nogal wat wensen. Wij willen graag de trouw-festiviteiten verdelen over twee dagen. Trouwen + dineren op vrijdag. Dan nog n borrel drinken met een zeer klein groepje en met zn allen overnachten op locatie. De tweede dag met zn allen ontbijten, de ruimte klaarmaken voor de avond en lekker tutten. 's avonds BBQ en feest!!! En dan wederom blijven overnachten. We hebben al een mogelijke locatie gevonden, maar er is steeds iets mis met de offerte en we moeten er erg lang op wachten. Ik moet dus nog even geduld hebben...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards