collapse

Auteur Topic: September 2014  (gelezen 146407 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #400 Gepost op: 22 april 2014, 22:00:08 »
Mijn vader zegt zelf je blijft altijd mijn kleine meisje (die niet groeide wilde) Die tekst kwam gewoon ff aan, wist wel dat ze Chris vertrouwen en ze mogen hem graag maar als je dat dan even zwart op wit ziet staan is dat wel ff slikken.

Volgens mij hoef je alleen de bloemen nog. Wat is een trouwkamer? Of bedoel je daar de kaarten mee? (zo niet dan moet je die namelijk ook nog)

Wat wij al hebben geregeld: gemeentehuis, kerk (staat vast alleen de gesprekken en litergie nog maken) ringen, auto, jurk, lingerie, feestlocatie, fotograaf, kapper, make up, sieraden voor bij mijn jurk,

Nog te regelen (waarvoor bij sommige al afspraken staan): schoenen, pak Chris, taart, bloemen, kaarten, deel decoratie (project zelf doen is mislukt, lukte me niet ben pissige geworden en geen zin er meer in maar heb leuke dingetjes gezien)

Zal straks even de tekst sturen naar de mail die ik gevonden heb wat een zeer grote kanshebber is

xxx

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #401 Gepost op: 28 april 2014, 18:22:12 »
Ja Ruurlo en is dan ook gelijk zo officieel en echt.
Wordt nog wat op de dag zelf.

Ha ha daar bedoel ik kaarten mee.
Mijn telefoon doet soms niet wat ie moet doen.

Wat jammer hè je was zo goed op weg.
Die letters doe je toch nog wel.
Ga je het nu gewoon bestellen dan?
Denk dat het ook het handigste is heb je er zelf ook geen stress en rommel van.

Ben benieuwd wat jullie er in gaan zetten.
Hadden ook al iets op Internet gezien zal ik ook wel even mailen misschien vindt je dat ook leuk.

Hier verder dus helemaal niet met de bruiloft bezig.
Als ik er aan denk dat het nog maar 17 weekjes is krijg ik het wel benauwd ha ha.
Want ons huis is nu nog een bende.
Maar goed zal allemaal wel goed komen.
Het meeste is allemaal al besteld en geregeld.

Hoe was het om weer te werken.
Zeker het gevoel of dat je nooit weg bent geweest.

Is je zusje al weg dan?
En wanneer ging Chris ook al weer om een pak?

Volgens mij blijven wij hier met zijn 2en over ha ha.

Fijne avond.
Xxxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #402 Gepost op: 28 april 2014, 21:50:33 »
Leuke tekst op de mail, die staat bij ons ook hoog om te gebruiken maar ik ben bang dat die tekst niet gaat passen op de kaart. Van de week krijgen we modelkaarten binnen dus dan eens kijken of het was is of dat we toch voor iets anders gaan.

Ik heb de letters weg gegooid, conclusie ik ben niet goed met een verfkwast haha. Als de spulletes binnen komen zal i er eens een foto van maken. Hopelijk komen ze morgen binnen maar meneer de tnt verschuift het al sinds vrijdag zucht. Had het trouwens donderdag besteld dus dat is wel een snelle service van de webshop.

Voor ons is het dus nog maar 18 weekjes (raak direct in de stress haha) Maar voordeel over 17 weekjes heb ik dus weer vakantie  :biggrin: Maar met jullie huisje komt dat zeker goed hoor. Opeens ga je opbouwen en is alles lekker schoon en opgeruimd.

Nee mijn zusje is nog niet weg, ze gaat de eerste 3 weken van augustus naar Afrika.

Chris gaat as zaterdag op jacht naar een pak. Ben heel erg benieuwd maarja ik moet wachten tot 12 september eer dat ik hem mag zien.

Als of ik niet weg ben geweest, zat er weer helemaal in. Vond het verder wel weer gezellig om te werken. Heb wel voor gesteld om de rest van het jaar vrij te nemen, want altijd als ik vrij heb dan is het mooi weer. Dusja ik blij met lekker relaxen en de rest blij met mooi weer  ;) was mijn baas het helaas niet meer eens.

Ja volgens mij blijven wij over hier, en ze zeggen nog wel september is zòn populaire maand om te trouwen, nou in ieder geval niet om rond te neuzen op een forum.

Fijne avond nog!

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #403 Gepost op: 1 mei 2014, 12:13:42 »
Ik kom me hier ook weer melden en hopelijk ook weer wat actiever zijn.

Mijn brace is er vorige week donderdag afgegaan en ben nu volop aan het revalideren om mijn beenspieren weer te trainen. Kan momenteel mijn voet ong 5 cm zelfstandig optillen dus er is nog wat werk aan de winkel.

Jantine vind de tekst heel leuk op de mail, zou wel kijken of het inderdaad op de kaart past.
Wij hebben echt dingen weg moeten laten omdat het anders niet op een kaart van 14 bij 14 zou passen.
Met jullie huis komt helemaal goed, straks gaat het in 1 keer heel snel

Wij hebben het ontwerp al klaar en zijn vorige week naar de gamma geweest en hebben daar hout uitgezocht die we willen gebruiken. Stonden we daar in de winkel met een hele grote plaat, degene zie het zou gaan zagen keek me vreemd aan toen ik zei dat ik graag 70 plankjes wilde van 13,5 bij 13,5.
Maar ze hebben het gezaagd en hebben nu een doos thuis staan met 70 plankjes die nog bijgeschuurd moeten worden.

Hopelijk dit weekend onze eerste proefdruk maken om te kijken hoe de kleuren uit pakken op het hout.
Daarnaast hebben we niet stil gezeten en gaan we 13 mei in ondertrouw bij de gemeente, heb gebeld met een belgische juewelier om te kijken of ze daar de ringen hebben die we mooi vinden. Ze zijn van een belgische ontwerper en in heel nl niet te krijgen. Gelukkig wonen we vlak bij de belgische grens.

Het wijnflessen project gaat best goed, hop dit weekend de laatsten te spuiten zodat ze kunnen worden opgeborgen tot september.
Ondertussen ons ringen doosje ook helemaal geschuurd, dus daar kunnen binnenkort ook de letters op worden geschilderd en dan hoef ik alleen nog maar een kussentje te maken waar de ringen aan vast komen te zitten.

We zijn ondertussen aan het kijken naar cateraars voor het diner, het word of iets indisch of tapas gerechtjes. Nu vooral uitzoeken wat we willen en hoe en wat.

Als aankleding gaan we trossen met ballonnen maken die we na de receptie/voor het diner gaan oplaten waarbij de daggasten op een kaartje hun wens kunnen schrijven voor ons.

De letters staan nog even in de ijskast omdat ik te druk met werken. Maar nog 1 weekje en dan hebben we allebei een week vakantie.
Dan wil ik ook gaan beginnen aan onze corsages, heb inmiddels hele leuke bloemen gezien die ik wil gaan maken.
Mijn vriend wil dan voor een pak gaan kijken, dus heb gisteren maar gebeld hoe t was met mijn trouwjurk. Degene die erover ging was er helaas niet maar ze gaan een kleurstaaltje op sturen zodat we wel weer verder kunnen.

@ miekje fijn dat je kan aftellen naar de volgende vakantie, de tijd gaat wel echt snel. Van een jaar voor ons trouwen naar ineens nog 4 maanden te gaan.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #404 Gepost op: 2 mei 2014, 19:06:42 »
Fijn Anke dat je brace af en ja voordat je het weet kan je je been in je nek leggen  ;) Jullie hebben in ieder geval niet stil gezetten. Hahah ik had het gezicht van de gamma medewerker wel willen zien, denk dat hij/zij nog nooit zo klein heb moeten snijden haha. Ben wel benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien.

Wij zijn gisteren bij de dominee op bezoek geweest. Pfff wat een kruisverhoor hebben wij gehad haha. Gelukkig staat hij er helemaal voor open omdat Chris niet gelooft. Maar wij kregen ook de vragen van bijvoorbeeld hoe heb je elkaar leren kennen, waarom wil je met de ander trouwen, hoe ga je om met het geloof, hoe speelt het geloof bij jou een rol en uit wat voor gezin kom je en ow graag wil ik je verleden, heden en toekomst ook graag weten. Pfff en ik ben al slecht met zulke vragen. Maar goed we hebben ons er volgens mij aardig door heen geworsteld. In juni vervolg gesprek om de litergie samen te stellen en nog meer vragen. de dominee gaat gelukkig de litergie maken (wij mogen wel alle liederen enzo als we willen aan dragen, maar hij zorgt er voor dat alles in een litergie komt en gedrukt en wel klaar ligt) Wij mogen het ook zelf alles maken als we luxe papier willen of in de trant van de trouwkaart. Ik vind dat we kosten genoeg hebben dus ben blij dat de dominee dat op zich wil nemen :biggrin:

Gisteren heb ik ook eindelijk mijn pakketje met leuke spullentjes voor de bruiloft binnen gekregen (de tnt was het al de hele tijd aan het verschuiven sinds vrijdag grrr) Alleen nu mis ik 2 dingen  :'( LOvE letters en mijn stola. Zucht vooral die laatste was ik nieuwsgierig naar. De rest ziet er super uit. zal straks alles naar de mail sturen. Ben ook beetje creabea nog geweest. We hebben zelf ringkussen in elkaar gezet hhaha. Oftewel een witte rietenhart (bij tuinwereld voor 50% korting) en een rood lintje er door heen.

Van de week hebben we ook een modelkaart binnen gekregen. Zonder tekst maar ik vind hem super leuk. Ben er al helemaal uit. Had nog een andere kaart er bij gedaan die een stuk duurder was en die zag er echt goedkoop uit terwijl die we nu hebben uitgekozen bij 1 van de goedkoopste kaarten hoort. Nadeel alleen is dat er 2 postzegels op de kaart moeten, dan maar veel uitdelen  ;) Ook bedank kaartje er bij besteld en dat ziet er ook wel grappig uit. Moet alleen nog steeds wenen dat het zo groot is maarja is niet anders is 1 van de kleinste die ik kon vinden. Ach en anders lekker pech wat de rest er van vind.

Morgen gezellig op jacht naar trouwschoenen. Heb er helemaal zin in, een middagje shoppen met mijn moeder :w00t:

Fijn weekend allemaal!!!

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #405 Gepost op: 5 mei 2014, 09:40:04 »
Even snel een berichtje. Ik heb schoenen gevonden :applaus: Met een hak van wel 5cm (hoogste wat ik normaal draag is 2cm) Ik loop er zo op weg en ze zitten heerlijk. Ik moet nu alleen mijn kuiten laten wennen aan deze hoogte  ;) Chris heeft ook zijn pak gevonden en wil er niks over zeggen :dry: Nouja nog 4 maanden geduld en dan weet ik het (wachten duurt langgg haha)

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #406 Gepost op: 6 mei 2014, 13:17:16 »
Wat gezellig anker dat je er bent.


Fijn dat het toch iets vooruit gaat met je been.
Hopelijk ben je met je trouwdag weer helemaal op de been.

Ben benieuwd naar jullie ontwerp.
Wat ga je met die plakjes doen dan of heb ik daar weer over heen gelezen?

Je hebt niet stil gezeten zo te lezen.
leuk leuk 13 mei in ondertrouw.
Gaan jullie ook nog wat doen die dag.
Of gewoon lekker genieten van de vrije dag?

Leuk idee die ballonnen.
Spannend allemaal hoor.
Komt nu allemaal wel heel erg dichtbij.

Annemieke wat fijn dat je eindelijk je schoenen hebt.
En helemaal dat ze lekker lopen.
De mijne lopen helemaal niet maar goed moet maar voor een dagje.

Jaaaaa de dominee vond ik ook echt een verschrikking.  Ha ha.
Ze vragen het hemd van je lijf.
Maar ja aan de andere kant ze tonen wel interesse in je.

Dus je weet helemaal niets van Chris zijn pak.

Is je zusje nog met gegaan.
Leuk dat je het nu eindelijk binnen hebt.
Heb je wel lang op moeten wachten dan.
Wanneer komt je stolla dan?

Hier eigenlijk niet echt met de bruiloft bezig geweest.
Gisteren is onze ketel kapot gegaan even een grapje van 1650 Euro wat we op dit moment niet hebben.
Maar ja we kunnen ook niet zonder warm water dus we moeten wel...

Het huis schiet verder wel op gelukkig.
Zal vanavond wel even wat foto's sturen want de badkamer is af.

Zal straks ook even de dominee mailen wanneer wij weer eens moeten gaan zitten want is nog 16 weekjes.
Pffff krijgt het er wel een beetje benauwt van als ik er aan denk.

Bloemen heb ik wel geregeld maar hoeven pas in augustus langs te komen. ...

Fijne dag nog.
Xxxxxxcx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #407 Gepost op: 7 mei 2014, 16:45:47 »
Erg fijn Jantine dat de ketel stuk is gegaan. Had een collega van me ook toen ze aan het verbouwen waren in hun nieuwe huis (alleen was dit de schuld van schoonvader) Zijn dure grapjes maarja je kan nu wel weer jaren vooruit als het goed is.

Balen dat je schoenen niet zo lekker zitten. Ik vind het wel belangrijk dat ze goed zitten. Heb maar weinig schoenen die echt lekker zitten. Ik heb bij deze schoenen ook een bon gekregen om ze voor 8,50 euro zwart te laten verven, kan ik ze na de bruiloft ook nog eens aan. Dusja ze kosten wel iets maar ik kan er gelukkig wel lang plezier van hebben.

Ik weet een beetje van Chris zijn pak maar hoe hij er uit ziet geen flauw idee. Hij heeft het wel bijna verklapt hahaha. Ben heel zielig gaan doen maar mijn moeder wist an pak van mijn vader en die en die en die haha. Hij wilde toen direct foto laten zien heb hem maar tegen gehouden want ik weet dat hij het gewoon leuk vind dat ie een verrassing voor me is. Hij heeft wel verklapt over zijn stropdas, het is geen stropdas maar ook geen strikje iets wat een beetje pofferig eruit steekt (ik heb wel een idee maar ik heb geen idee hoe ik zo iets moet noemen haha) Mijn zusje is gelukkig mee uit gaan zoeken samen met zijn ouders. Zijn moeder vond een ander pak veel mooier staan maar de verkoopster had door dat Chris die niet wilde en heeft zijn moeder dat pak weer uit der hoofd gepraat terwijl Chris ookal een paar keer had gezegd dat ie die niet zo mooi vond. Top verkoopster dus. Mijn zusje der mond viel open toen hem in dit pak(zegt ze zelf) zag dus moet vast wel goed zijn. Chris is in 1 keer al meteen zo goed als klaar hij hoeft alleen nog maar sokken en manchetknopen en ik vind net ondergoed voor het geval dat dat zichtbaar word.

Hoe gaat het trouwens met Spetter??

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #408 Gepost op: 9 mei 2014, 21:33:40 »
Ja inderdaad maar ja we doen er niets aan
En inderdaad we kunnen nu weer hopelijk 10 jaar verder der mee.

Ha ha ha ik zou ook flink nieuwsgierig worden.
Maar als je zusje zo praat dan is het inderdaad wel een heel mooi pak geworden.
Ben ik het helemaal mee eens wij moeten ook alles perfect dus de mannen ook.

Met spetter gaat het heel goed gelukkig.
Hij krijgt nu alleen wel een hele eigen wil.
Dus nu komt het echt op opvoeden aan en daar ben ik soms een beetje te soft in.

Verder nog even op die site gekeken van je.
Wat een super leuke spullen allemaal.
Daar kan je wel slagen ha ha.

Fijne avond allemaal.
Xxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #409 Gepost op: 10 mei 2014, 10:07:07 »
Hahah katten en opvoeden dat gaat niet samen  ;) Bij ons heeft de plantenspuit heel goed geholpen. Verder hebben wij erg veel mazzel met Loki, hij doet weinig wat niet mag. Hij heeft een keer een poging gewaagd om op het aanrecht te springen (pas nadat hij het Macho zag doen) Toen sprong hij op het gasfornuis waarvan de ovendeur opstond en hij redde het net niet en gleed weer naar beneden met veel lawaai klapte de ovendeur open dus daar schrok hij zo van dat hij het nooit meer heeft geprobeerd haha. Macho is een ander verhaal. Opvoeding is half gelukt,maarja heb een excuus daarvoor hij was al 10 maanden toen hij pas bij ons kwam wonen en hij is als zwerver gevonden. Helaas sloopt hij wel het behang in de slaapkamer en in de gang :( dus in ons volgend huis komt er geen behang scheelt weer een hoop ergernis  ;)

Ja op die site kan ik ook uren neuzen. Beetje jammer dat mijn stola er niet meer is en ook nog een ander bordje met LOVE, maar waarschijnlijk heb ik dat laatste alweer gevonden bij de leen bakker (moet daar alleen nog even kijken of het wat is) stola ga ik ook op mijn gemakje verder met zoeken. Wil een niet al te dure want ik ga der vanuit dat ik hem niet hoef te gebruiken en dan vind ik het zonde van mijn geld.

Ik ga maar weer eens puinruimen in dit kleine huisje en lekker dingentjes regelen voor de bruiloft, vind ik het wel weer voor  ;)

Fijn weekend!

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #410 Gepost op: 13 mei 2014, 19:08:47 »
Ha ha zo herkenbaar je verhaal.
Dus jullie kregen macho pas met 10 maanden.
Ja dan kan je het opvoeden wel vergeten inderdaad
Ik probeer spetter ook echt wel aan te pakken maar plantenspuit vindt ie alleen maar leuk.
En slaan vind ik dan weer zo zielig.
Maar ja af en toe dan neemt ie echt een loopje met me.
En dan zit ie met grote ogen te kijken want hij weet het allemaal wel.

Ik heb zulke leuke tafel decoratie gekocht voor ons huwelijk.
Lantaarns op batterijen.
Spotgoedkoop bij de action.
Weet niet je waar je ook even kan kijken bij de exos die verkopen ook allemaal losse letters.
Nog druk bezig geweest dan voor je bruiloft.

Wij zitten nu aan het kijken voor een kaartje maar vindt het best lastig er is zoveel leuks.

Verder de dominee eindelijk weer gemaald voor een vervolg afspraak.
Dus ben der nu wel meer mee bezig.

Maar ja de tijd gaat nu ook wel heel snel.
Vanmorgen lekker geshopt voor ons huis.
Ook altijd leuk.
Schiet nu ook op.
Badkamer is af dus de grote dingen zijn klaar gelukkig.

Fijne avond nog.
Xxxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #411 Gepost op: 15 mei 2014, 07:41:32 »
Ja Macho kwam pas met 10 maanden leeftijd bij ons, en ja dan kan je de opvoeding zeker vergeten (is ook mijn excuus hoor) Moet zeggen consequent zijn werpt wel zijn vruchten af.
Hij weet dat ie niet op het aanrecht mag komen, maar soms toch proberen waar wij bij zijn.
Dan zie je hem echt snel alles verkennen en wat eetbaar is opeten want stel je voor dat baasje boos word (vrouwtje heeft weinig invloed op hem) Chris hoeft dan maar zijn stem te verheffen en 1 voet op de grond neer te zetten en hij weet niet hoe snel hij moet vluchten en onschuldig moet kijken haha.
Slaan zouden wij ook nooit doen, ze krijgen hier soms wel vliegles :biggrin: gewoon met de voet op zij schuiven (niet schoppen).
Ik heb ook altijd iets van een speeltje naast mijn bed liggen, voor het geval dat ze weer aan het behang zitten dan kan ik direct wat gooien naar ze schrikken ze vaak van en dan stoppen ze werkt helaas niet altijd.

Afgelopen weekend eigenlijk niks meer aan de bruiloft gedaan. Komend weekend gaan we taarten proeven en uitzoeken. Heb al leuke gezien ook denk ik maar weer eens verder met de kaarten en denk ik maar de locatie eens bellen want volgens mij wilde zij ook een vervolg afspraak en verder lekker van de zon genieten.
Ik zit ook met smart op een telefoontje te wachten wanneer onze ringen binnen zijn. Zou 8-12 weken duren, vind het te lang duren maar ja we zitten nu nog net in de 12 weken dus even geduld en anders bellen we zelf maar eens.

Wou dat wij een leuke action in de buurt hebben, er is er wel 1 in Rotterdam(wat heb je daar niet haha) maar dat is echt een turkenzaak(sorry als ik mensen voor het hoofd stoot hier mee) maar echt overal troep, niemand praat nederlands en alles door elkaar. Xenos het zelfde daar maar wel iets beter. In Spijkenisse is de Xenos helemaal prettig misschien dat ik morgen uit het werk daar maar even langs rij om te kijken naar letters.


Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #412 Gepost op: 15 mei 2014, 09:50:11 »
Fijn dat iedereen met de bruiloft bezig is.

jantine shoppen voor je huis is zeker leuk.
Wbt kaarten is er heel veel mogelijk,  ik zou gaan voor iets wat echt bij jullie past.

Wij zijn eergisteren in ondertrouw gegaan, wat echt een formaliteit is. Binnen t half uur stonden we weer buiten.  Volgende week onze trouwgemeente bellen om afspraak te maken met de ambtenaar.
Gisteren onze ringen uitgezocht in belgie. Volgende week zaterdag zijn ze binnen en kunnen  we ze ophalen.
Heb ook lint gehaald voor de corsages dus schiet hier al lekker op
Vandaag gesprek met de cateraar.

Hebben ook de offerte van onze fotograaf binnen en die viel ons heel erg mee. 

De plankjes worden onze trouwkaarten. Dus hebben nog genoeg projectjes liggen.

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #413 Gepost op: 15 mei 2014, 20:39:11 »
Ha ha anemie dan zie je maar wie er de baas is.
Wij zijn te lief denk ik.

Leuk leuk leuk heb je ook foto's met wat voor taarten je wilt.
Ben benieuwd wat jullie voor smaken gaan doen.

Wat duurt dat lang dan jullie s ringen.
Zou ik ook maar even achteraan bellen.
Dan weet je hoe of wat.
Maar ja we hebben ook nog even natuurlijk.

Dat is inderdaad heel jammer dat jullie die niet hebben.
Ik koop er zoveel wat betreft decoratie voor de bruiloft en is allemaal spot goedkoop dus gaat het stuk maakt dat niet uit.
De actief hier is super netjes gelukkig.
En ook erg overzichtelijk

Enige nadeel is dat het personeel niet altijd weet maar goed.
Zal morgen als ik eraan denk even een foto er van sturen.
Zien jullie ze even.

Anke sorry sorry je helemaal vergeten te feliciteren.
Maar heb het een beetje druk gehad van de week.
Een collega heeft een burn out en die werkte 28 uur dus wel moeten allemaal extra werken nu.

Spannend dus eindelijk de juiste ringen gevonden.

O ha ha heb je geen voorbeeld van de kaarten dan?
Ben wel heel erg nieuwsgierig.

Wij wilden graag met foto's maar nu heeft mijn leuke zus dat weer gedaan natuurlijk.
Dus nu even nadenken wat we willen.

Mag ik vragen wat jullie betalen?

En van hoe laat tot hoe laat doen jullie de fotograaf.
Ik heb van 7 uur s morgens tot 6 uur
Maar zit nu te denken om ook de avond te doen want vindt ik ook wel leuk eigenlijk.

Fijne avond.
Leuk dat je er weer bent Anke

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #414 Gepost op: 15 mei 2014, 21:45:36 »
Hoi!

Even kort..

toch nieuw pak gekocht voor AS en hij is moooooii!!  :biggrin:

Financiële gedeelte is voor bijna alles gedekt dus dat is een grote druk die we niet meer voelen nu :)

Overburen trouwen morgen! Ik wil ook!!

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #415 Gepost op: 16 mei 2014, 00:35:11 »
Fijn dat je AS zijn pak heeft. Snowbunny, leuk als dat soort dingen gebeuren.

@jantine geeft niet was voor ons vooral een formaliteit. Hebben ook niks gedaan op de dag. Moest zelf naar de tandarts en de fysio dus drukke dag.

Heb nog geen voorbeeld van onze kaart omdat de proef nog niet klaar is.
De kosten voor ons zijn heel laag,  17 euro voor de plankjes en 120 euro voor het laten bedrukken van de stencils.

Wij hebben overdag een fotograaf van 8 tot 17:00 en 's avond een andere fotograaf.  Die van ons gaf aan dat een overdag foto maken en 's avond voor haar een hele lange dag is. 
En dat komt vaak niet ten goede van de kwaliteit.
Wij betalen voor overdag 750 euro, is inclusief foto op dvd, nabewerking enz.
'S avobds betalen we 160 euro voor 4,5 uur ook incl nabewerking en alle foto op dvd.

Ja ben er zo veel mogelijk,  ondertussen weer fulltime werken en 3 dagen in de week revalideren met mijn been. Loop al grotendeels zonder krukken tegen de verwachting van de arts en fysio in.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #416 Gepost op: 16 mei 2014, 14:35:44 »
Gefeliciteerd Anke, wat zijn jullie nog lang binnen gebleven  ;) Wij waren wel 6 hele minuten binnen haha.

Ben wel benieuwd hoe jullie kaart er uit komt te zien. Qua kosten valt het verschil met die van ons wel mee (als ik het goed berekend heb) Wij zijn 40 euro duurder uit en dat is dan incl. postzegels. Heb gewoon een keer mazzel dat ik een goedkoop kaartje leuk vind en ik gok heel wat gasten minder.

Wij hebben onze fotograaf voor 10 uur ongeveer. Ze komt niet op het feest foto`s maken, willen wij niet en ze zei zelf als daar krijg je geen mooie foto`s van voor in je boek. Wij laten nu gewoon familie en vrienden in de avond foto`s  maken. Leggen een oude digitale camera van ons neer, tenminste dat is het plan. Met een briefje er aan met een leuke tekst dat iedereen foto`s er mee mag maken zo krijg je er iedereen toch op. Onze fotograaf is er wel bij in de kerk.

Fijn dat het met je knie al weer stukken beter gaat. Kijk je wel uit dat je niet te snel gaat (maar ik gok dat je dat advies heel veel krijgt)

Snowbunny fijn dat je as een mooi pak heeft gevonden. Die van mij heeft er ook 1 maar ik mag hem nog steeds niet zien in zijn pak moet geduld hebben tot 12 september (wachten duurt lang hahah) Ook fijn dat je het finacieel ook rond krijgt dat geeft zoveel rust. Ik kreeg het in het begin ook spaans benauwd als ik dacht over de kosten maar dan ging ik gewoon berekenen hoeveel we per maand sparen en hoeveel we al hadden en dan kwam ik eigenlijk iedere keer tot de conclusie we sparen meer dan genoeg en we houden een heel leuk zakcentje over. Nu ben ik er gelukkig wel relax onder maar kan volgende week zo weer anders zijn.

Ik heb zojuist achter de ringen aan gebeld en ze zijn helaas nog niet binnen, ze zijn zelfs nog niet eens gemaakt. Het is op dit moment een erg drukke periode dus iedereen die voor ons trouwt gaat voor, ze hadden deze drukte niet echt verwacht maar als ik wilde konden ze nu wel aangeven dat ze ze moesten gaan maken dus voor die optie heb ik gekozen stel je voor dat er iets mis gaat heb ik gewoon nog spelling. Als alles nu mee zit komen ze rond 20 juni binnen.

Als we morgen onze taart hebben uit gezocht zal ik een fotootje sturen naar de mail. Heb er wel zin in om morgen te gaan proeven. Ben ook benieuwd met wat voor smaken we thuis komen. Aan de ene kant wil ik lekker chocolade maar ik wil ook niet dat de taart te machtig gaat worden ivm de bbq die er na staat gepland (tussendoor wel foto`s maken met de familie) Een frisse smaak die je niet standaard tegenkomt lijkt me ook wel wat maar ik zie het morgen wel gewoon.

Voor nu kap ik der weer eens mee en ga ik lekker genieten van een middagje :sun:

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #417 Gepost op: 17 mei 2014, 17:52:32 »
Vandaag onze taart uitgezocht  :applaus: Gaat helemaal naar onze zin worden.
We hebben (denk ik) voor een verrassende smaak gekozen, namelijk citroen. Die was lekker fris de rest vond mwoh en dan hadden we nog chocola :wub: Moest tussen die 2 kiezen advies van de gene die de taart gaat maken is om september nog voor een frisse smaak te gaan want het kan gewoon nog makkelijk 25 graden en chocolade kan je beter bij een winter bruiloft doen. Keuze was toen snel gemaakt haha. Nog wel een lekker zitten snoepen van de smaakjes  :biggrin: We hebben ook onze taarttopper uitgekozen. Stuur zo de foto`s wel even naar de mail

Fijn weekend iedereen geniet lekker van de  :sun:

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #418 Gepost op: 25 mei 2014, 21:28:43 »
Pff moet even iets van me afschrijven, het doet me blijkbaar meer dan ik dacht  :ashamed: Chris zijn jongste zusje gaat begin juni ook trouwen. Dit hebben wij via via gehoord ( Chris en zijn ouders hebben al jaren (14 jaar ongeveer) geen contact meer met haar) Ik vind het allemaal prima dat ze gaan trouwen en dat moeten ze helemaal zelf weten. Nu hoorde ik wel dat ze vlak na dat wij het bekend hadden gemaakt ook opeens lieten weten dat ze gaan trouwen. Prima ze zoeken het maar uit (Chris was iets bozer want vroeger deed ze hem ook overal in na) Maar vandaag hoorde ik dat ze het toch wel wat groter aan pakken en dat ze een echte bruidsjurk heeft. Allemaal prima tot op eens na een uur mij de angst toe kroop van straks heeft ze dezelfde jurk. Ik krijg dat niet meer uit mijn hoofd die gedacht. Hoorde vandaag ook dat mijn `lieve` schoonzusje telkens bij mijn schoonmoeder vraagt hoe wij het doen met de bruiloft terwijl ze nooit wat aan ons vraagt daarover en zo ie zo is er radio stilte vanuit die kant

Pffff sorry voor mijn klaagverhaal, ik moest het ergens kwijt en wil Chris hiermee niet lastig vallen. Fijne avond iedereen en ik ga gewoon weer verder met de leuke dingen van het regelen

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #419 Gepost op: 25 mei 2014, 21:50:30 »
Miekje, herkenbaar..

probeer het naast je neer te leggen. Hoe meer je daar over na gaat denken hoe groter de ergernis wordt. Probeer de focus te houden op jullie eigen dag en wat jullie belangrijk en mooi vinden. Als je daar zelf 100% achter staat zal niemand jullie dag qua gevoel kunnen overtreffen ;)

en een bruiloft organiseren doe je in mijn ogen uit liefde.. niet omdat je de ander wil aftroeven..

laat het lekker rusten :)

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #420 Gepost op: 25 mei 2014, 22:03:59 »
Ik ga het ook zeker proberen naast mij neer te leggen. Ik hoop door het hier neer te zetten dat ik het even van me af kon schrijven en dat ik het dan sneller naast mij neer kan leggen. Trouwen doe je in mijn ogen ook uit liefde en niet omdat het een vervolg stap in je relatie is.

Ik ga ook lekker de focus op onze dag houden, al denk ik de laatste tijd van owjee straks komt het eest niet opgang of vinden ze het maar raar hoe wij iets geregeld hebben. De nuchtere miek veranderd stiekem toch in een stresskip hahaah. ach komt allemaal goed.

Nog even een positief iets. Ze verwachten eind volgende week (de 31ste) dat mijn jurk binnenkomt :applaus: :applaus: :applaus: Hopelijk is dat ook zo en dan snel een afspraak maken voor het passen (en hopelijk komt dan mijn positieve gevoel weer voor 100% terug)

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #421 Gepost op: 26 mei 2014, 08:05:44 »
Wat heerlijk van je jurk! Dat komt helemaal goed!

En even je frustratie hier uiten kan idd opluchten ;)

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #422 Gepost op: 26 mei 2014, 13:37:54 »
@ miekje dat is wel vervelend denk inderdaad dat het beste is om het naast je neer te leggen gaat erom dat jij geniet op de dag.

Ik had gisteren ook een frustratie momentje, danny is gaan kijken voor een pak en had een pak gezien maar zonder gilet en moest nog op maat gemaakt worden.
Hij vroeg mij wat ik er van vond en of ik t erg vond dat ik zijn pak al zou zien voor de bruiloft. Dat maakt mij niet uit en hij vond t wel fijn dat ik bij de 2de zaak meeging om pak uit te kiezen.

Nus is het zo dat ik een pak zonder gillet voor een bruiloft niet zo mooi vind, staat wel mooi maar vind gillet net wat feestelijker om te zien.
Dat gaf ik dus aan en toen zei mijn schoonmoeder ja maar als hij een gillet draagt dan moet zijn jasje open. Ik zie t probleem niet.
Heb ook de foto's van het eerste pak gezien en vond het 2de pak wat hij aan had veel mooier en mijn beste vriendin ook. Toen kwam zijn moeder met de opmerking ja t is mijn zoon.
Voelde zo vervelend omdat hij mij er bij wou hebben en mijn vriendin ook omdat die mijn jurk heeft gezien.

Fijn dat je de taart hebt gekozen, en citroen is een lekkere smaak.

Wij hebben deze week gesprek gehad voor de catering van de receptie en het diner.
Denken dat deze het word, dan hoeven we alleen nog maar de taart te regelen.

Zaterdag gaan we ook onze ringen ophalen ben zo nieuwsgierig.
Daarnaast zijn een aantal projectjes bijna klaar.

wijnflessen: voor overdag heb ik ze allemaal gespoten moet alleen nog 18 flessen voor op onze feestlocatie maken.

corsages: Zijn bijna helemaal af, moet nog strasssteentjes plaasten en dan moet er nog een plakkertje achter zoat het ook vanaf de achterkant mooi uit ziet.

Trouwkaarten: Had vellen binnen gekregen maar zijn niet de juiste dus hopelijk deze week de juiste binnen zodat ik daar aan kan beginnen.

Ringenkistje: Had 1 doosje voor 2 ringen, worden nu 2 aparte kistjes voor elk jonkertje 1.

Komt nu wel dichtbij, wil deze week nog even bellen hoe het staat met mijn trouwjurk. Word nu wel echt nieuwsgierig

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #423 Gepost op: 26 mei 2014, 16:37:00 »
Dank jullie voor jullie lieve woorden, ik merk dat ik het nu (ook na een drukke dag op het werk) aardig naast me neer kan leggen. Ik denk nu ik word de mooiste bruid (naast jullie dan  :P) Schijt aan wat iedereen denkt en als mijn schoonzusje gaat zeuren laat ik of Chris op der los of mijn zusje (onze cm)  :biggrin: (denk wel in andere volgorde maar als Chris los gaat dan heeft mijn schoonzusje ook een heel groot probleem)

@Anke, wat vervelend dat je schoonmoeder zo doet, ieder zijn eigen mening denk ik dan zo. en volgens mij met gillet kan je jasje nog gewoon dicht (Ik zag op de beur alleen maar paspoppen staan met jasje dicht en gillet er onder, je ziet hem er toch boven uit steken en als het warm word kan hij zijn jasje uit doen en ziet ie er toch anders uit. Chris heeft ook een gillet (ja ik let wel op als hij dingen met mijn zusje bespreekt  :biggrin:) en ik vind het ook wel wat hebben, kijk mijn vader en schoonvader enzo die hoeven dat van mij niet maar voor een bruidegom vind ik het wel leuker. Welke vind Danny zelf leuker want dat is het belangrijkste denk ik zo.

Je bent alweer lekker bezig geweest met dingetjes maken, hier ligt zelf maken echt helemaal stil. Zal der ook wel niet meer van komen. Fijn dat je zaterdag je ringen op kan halen. Ben wel nieuwsgierig hoe ze uit zien. Als alles meezit bij ons eind Juni (en anders val ik hem weer lastig :biggrin:) Hopelijk komt jou jurk ook snel binnen/klaar. Ben daar ook wel erg nieuwsgierig naar hoe die is geworden.

Van het weekend ook nog dingen geregeld voor de bruiloft. Heb nu een draaiboek gemaakt. Worden nog wel dingen in aangepast maar toch wel fijn om te weten hoe de dag een beetje gaat verlopen. Ook hebben we na vraag gedaan voor de bloemen. Het word in ieder geval een druppelboeket met gerbera`s. Ik ben nu nog even op zoek naar leuke voorbeelden. Ga ook nog met Chris eens overleggen over de corsage`s vind die namelijk wel vrij prijzig was vanaf 3,50 p/s. Boeket met alleen gerbera`s komt rond de 50 euro. Zag daar nog een voorbeeld in een boek en die was 90 euro en daar zaten verschillende rozen enzo in. Vind dus reuze mee vallen had namelijk veel duurder verwacht. Nu is hij al geen dure bloemist en staan je bloemen lang ( 2weken ongeveer)

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #424 Gepost op: 5 juni 2014, 19:12:56 »
Mijn jurk is binnen  :applaus: :applaus: en ik mag 1 juli gaan passen  :biggrin: :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards