collapse

Auteur Topic: September 2014  (gelezen 146431 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #425 Gepost op: 12 juni 2014, 08:03:54 »
Wat is het stil hier.....hoe is het met iedereen????

Riannek

  • Junior
  • **
  • Berichten: 101
Re: September 2014
« Reactie #426 Gepost op: 12 juni 2014, 15:05:40 »
Ik leef nog.  :biggrin:
Zal straks even updaten als ik op de pc zit.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #427 Gepost op: 14 juni 2014, 16:13:39 »
hahaha altijd prettig dat je nog leeft  ;)

Wij zijn ook weer druk met de voorbereidingen.
Ben bezig om zelf ons gastenboek te maken, we willen van iedereen een leuke foto maken en ze iets laten invullen op een rood of wit karton in de vorm van een hart. Deze wil ik dan later in een plakboek plakken.
Ook hebben wij ons cadeau voor onze ceremoniemeester binnen, ik zet hier niet neer wat voor het geval dat ze mee leest. Voor onze ouders doen we later een bloemetje en een mini album. Denk dat ik dan een boeket wil met de bloemen die in mijn boeket zitten.
Boeket en corsages hebben we trouwens vorige week ook geregeld.

As woensdag weer gesprek bij de dominiee, dan moeten we liederen mee nemen die we graag willen zingen, daar ben ik nu dus druk mee. (en Chris moet het formulier nog lezen of hij het daar mee eens is) De dominee gaat gelukkig dan verder alles in elkaar zetten.

Vandaag ook weer eens stap gezet die we eigenlijk pas na de bruiloft wilde doen :biggrin: Een afspraak gemaakt bij de hypotheker, nouja ze moeten ons nog terug bellen. We kwamen op funda op eens een super leuk huisje tegen dus die willen we eigenlijk niet laten schieten. Hoeven we ook maar heel weinig aan de te doen als ik de foto`s zo zie. Alleen nieuwe verf op de muren. Vind stiekem best wel een beetje spannend, gaan we misschien wel al heel snel een grote mensen huis kopen :tongue:

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #428 Gepost op: 17 juni 2014, 12:34:27 »
Hier ook een teken van leven.

Het is even heel druk bij ons thuis met allemaal verjaardagen en vaderdag enz.

Ondertussen zijn we gestart met het project trouwkaarten. De eerste kaarten liggen te drogen dus die zijn als alles goed gaat aankomend weekend klaar.
We willen ze in het weekend van 5, 12 en 19 juli rondbrengen en op de post doen.
In totaal hebben we 70 kaarten die moeten worden gemaakt.

Wel een meevaller gehad bij de drukker, stond een foutje in de offerte. Drukken van de kopieeen koste geen 120 euro maar 20 euro dus dat was een leuke verassing toen we ze gingen ophalen.

Danny heeft wel eindelijk zijn pak gevonden, word helemaal op maat gemaakt en is over 6 weken klaar.

Gemeente was onze reservering kwijtgeraakt maar gelukkig hebben we nu bevestiging dat onze datum en tijd gereserveerd is. Dus dat is wel fijn.

Wij moeten nog regelen
catering ( hebben een optie nu alleen nog bevestigen)
bruidsboeket en corsage ( gaan we naar op zoek nadat ik mijn jurk heb gepast)
bruidstaart ( twijfelen tussen taart of cupcakes)
ballonnen ( aankleding en voor het oplaten)
bedankjes (moet nog spullen halen en dan test maken)
bedankjes voor CM ( eerst bedenken wat we ze willen geven, de ouders krijgen een mini album)

Het lijstje word steeds kleiner, maar er zullen nog wel dingen bijkomen naarmate de tijd vordert

@miekje1986 schiet ook al lekker op, wel fijn als woensdag alles voor de kerk gergeld is.
Leuk idee voor jullie gasten boek, lijkt me wel een hoop werk

Leuk dat jullie voor een huis gaan kijken, wij wachten ook echt met kijken tot na de bruiloft en kijken dan verder.

Ik ben wel gestopt met de pil want we willen na de bruiloft wel voor kinderen gaan. Het is wel even wennen alle hormonen die alle kanten op gaan.



miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #429 Gepost op: 18 juni 2014, 16:56:11 »
Dat is nog eens een leuke meevaller bij de drukker.
Fijn dat Danny zijn pak heeft gevonden.
Fijn dat de gemeente nu we op orde is, was vast wel even schrikken en gelukkig nog niemand op jullie tijd.
Heb je een foto van jullie kaart? Ben daar wel nieuwsgierig naar, hier moeten we ze nog steeds bestellen zucht stel het telkens maar uit. Dit weekend maar eens echt gaan doen.

Het gastenboek maken valt denk ik wel mee, wij hebben niet super veel gasten en de meeste zijn ook nog eens stelletjes. Van het weekend daar ook maar eens mee beginnen.

Wij waren eerst ook van plan om pas na de bruiloft rond te gaan kijken voor een nieuw huis maarja op funda kwam in nu zòn leuk huisje tegen waar we weinig aan hoeven te doen dat ik bang ben dat die weg is als we getrouwd zijn. Er staat bij overname in overleg dus dat kunnen we dan altijd na de bruiloft plannen. Maarja eerst maar eens langs de hypotheker om te kijken of wij wel een hypotheek kunnen krijgen en zoja voor hoeveel.

Eng is dat he met de pil stoppen. Ik ben vorig jaar gestopt met de pil omdat ik me er niet lekker bij voelde en vond het dood eng. Heb tot nu toe nog geen ander altenatief gevonden, maar ik zoek nu ook niet meer zo hard want stiekem gaan die eierstokken van mij steeds harder rammelen (zie bij zoiets altijd Jochem Meijer voor me haha)

Wat wij nog moeten doen:
- versiering locatie
- mijn nagels
- kaarten bestellen
- Gastenboek maken

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #430 Gepost op: 24 juni 2014, 19:20:44 »
Zoo al een tijdje niet geweest!

Miekje: Hier moeten wij ook nog een gastenboek, enig idee?
Leuk nieuw huis! Inderdaad handig om eerst in gesprek te gaan, misschien krijg je het druk met ook nog een nieuw huis ;)

Anke-danny: Wat fijn dat het pak ook al klaar is straks!
Spannend om te stoppen met de pil! Het is zo mooi om zwanger te zijn en een kind te krijgen, fantastisch!

Hier zijn de uitnodigingen besteld en inmiddels verzonden!
De ringen hebben we gekocht

Wat nog moet:

-Ondertrouw
-Getuigen
-Gastenboek
-Enveloppendoos ( iemand nog een idee?? )

En vast nog wat kleine dingen, maar het meeste is zo goed als geregeld :)

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: September 2014
« Reactie #431 Gepost op: 24 juni 2014, 20:16:25 »
Wij doen als gastenboek een "gastenkookboek". We laten iedereen een recept op een A4 zetten en daar maken wij een boek van. Op www.theperfectwedding.nl en www.arnhemsmeisje.nl staan veel leuke ideeën voor alternatieve gastenboeken. In het Doe-het-zelf-topic staan ook leuke ideeën en er is daar ook een topic over enveloppendozen. Anders eens op pinterest kijken.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #432 Gepost op: 24 juni 2014, 21:48:28 »
@Snowbunny, ik heb geen idee voor een gastenboek hahaha. Was al blij met ons idee. Ben daarvoor druk bezig. Heb bijna alle hartjes uitgeknipt. Ook gaan we op de dg zelf foto`s maken van de gasten en die samen met het hartje (met hopelijk iets leuks er op) in een album plakken. Als ik het klaar heb dan zal ik proberen een foto te plaatsen hier. Voor een enveloppe doos ook zeer weinig inspiratie. Heb nu een houtenkistje wit geverfd en daar wil ik iets opzetten van thanks of cards (in rode letters)

Ja vanavond gesprek gehad over de hypotheek en we kwamen met een zeer positief gevoel weer naar buiten. Blijk dat wij veel meer kunnen krijgen dan we hadden verwacht. Nu een aanvraag ingediend voor dat ene huisje (nouja voor mijn gevoel huis, 5 kamers en we hebben nu 2 kamers hahh) dus maar weer afwachten.

Met de uitnodigingen zijn we druk bezig, zitten op de proefdruk te wachten en als die rond is gaan wij ze bestellen. We willen ze rond 13 juli gaan bezorgen.

Volgende week mag ik eindelijk mijn jurk weer aan. Heb nu alweer nachtmerries dat ie niet past (ben namelijk zelf iets aangekomen sinds dat ik hem heb gekocht  :dry: maar ja ik zie het wel. Ook zitten we op een telefoontje te wachten van de ringen meneer, als het goed is komen ze deze week binnen.

Mofantje

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #433 Gepost op: 26 juni 2014, 14:49:04 »
Hoi september bruidjes

Ik kom me ook melden in deze topic. Wij trouwen op 5 september!
Heb er zin in, afgelopen zaterdag mijn vrijgezellenfeestje al gehad was een super dag!
Vandaag mijn torselet en hoepel geruild omdat ik ruim 20 kilo ben afgevallen, volgende week gaan ze mijn jurk vermaken. Maar toen ik net in de winkel was en alle jurken zag kreeg ik toch kriebels. Komt het allemaal wel goed met vermaken en is mijn jurk niet heel gewoon. Gelukkig heeft een vriendin me al gerust gesteld. Verder geen stress alleen maar leuk om het te regelen. Al zijn het alleen nog maar de kleine dingen.

Liefs Mofantje

toekomstig Boerinnetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #434 Gepost op: 26 juni 2014, 22:45:20 »
Welkom Mofantje! :applaus:
Fijn dat je een leuke vrijgezellenfeest hebt gehad! mijn AS had hem ook afgelopen zaterdag! Ik moet nog even wachten ;-). Wat goed dat je zoveel afgevallen bent! Ik zou dat echt niet kunnen! Je jurk zal vast heel mooi zijn! je hebt hem immers niet voor niets uitgekozen ;)

Leuk Miekje! Spannend is dat he! Altijd fijn dat je meer kan lenen dan je dacht!



Tijdje niet meer gereageerd in dit topic (was voormalig nintje, maar was bang dat ik dan wel heel snel herkend zou worden..)

Hier klein beetje een domper... na 2 jaar een beetje aanmodderen met de gezondheid deze week dieper in het dalletje gevallen.. veel onderzoeken in het ziekenhuis momenteel.. Nu hopen dat ik snel opknap want we hebben al snel de loveshoot en mijn broer trouwt over 2,5 week. Maar we houden goede moed  :biggrin:

We moeten nog een aantal dingen regelen. We moeten met de locatie de details nog doornemen, bloemen bestellen, envelloppendoos, decoraties voor kerk en huis maken. en dan nog dingetjes die ik nu waarschijnlijk even vergeet...


miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #435 Gepost op: 28 juni 2014, 08:46:44 »
Welkom Mofantje, leuk dat je ook in september trouwt. Kan van je dat je 20kg ben afgevallen. Dat moet ik ook maar is me niet gelukt helaas. Met je jurk komt het zeker goed, mijn collega was voor haar bruiloft ook 20kg afgevallen en e had haar jurk al besteld. Zij wilde niet afvallen (tenminste wel iets maar niet zo veel), in die periode is er bij ziekte van Crohn (als je het zo schrijft) geconstateerd en haar jurk hebben ze helemaal netjes kunnen vermaken. leuk dat je ook je vrijgezellenfeest al heb gehad, wat heb je gedaan? Ik moet volgende week zondag een lijstje namen in leveren bij mijn zusje (zucht ben zo slecht in namen verzinnen wie ik er bij wil hebben)

@toekomstig boerinnetje leuk dat je er ook weer bent, maar goed dat je je het zei van je naam anders wist ik niet wie e was hahah. Maar zeker spannend huisje kijken. Helaas het huisje wat wij op het oog hebben al druk in onderhandelingen. Maar sinds gister is er een nog leuker huisje op markt gekomen dus daar gaan we nu as vrijdag kijken. Ben benieuwd. Wat vervelend met je gezondheid hopelijk knap je snel op.

Hier verder eigenlijk weinig te melden, deze week niet zoveel gedaan aan de bruiloft. Ja aankomende dinsdag mag ik eindelijk met jurk weer aan :applaus: en ik ga denk ik maar eens verder met ons gastenboek.

fijn weekend allemaal!

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #436 Gepost op: 9 juli 2014, 14:40:19 »
Welkom mofantje.

Zelfde datums als mij leuk leuk.
Goed dat je zoveel bent afgevallen.
En leuk dat je er ook bij komt.

Pffff veel om terug te lezen maar wel super leuk.
Sorry dat ik zo weinig van heb laten horen.
Maar goed ik ben er weer.
Hebben het gewoon super druk nu dus kwam er elke keer niet van.
Maar mijn huisje is bijna klaar ha ha.
Met trouwen ook weer druk bezig geweest.
We hebben onder tussen een fotoreportage gehad voor onze kaart.
Als het goed is krijgen wel vrijdag en proefdruk.
Vindt het zo spannend.
Wij willen ze eind juli gaan versturen dus hebben nog even de tijd.
Annemiek wat leuk dat jullie om een huis hebben gekeken en fijn dat het met de hypotheek ook makkelijk ging.
Wanneer horen jullie of jultieme het huis hebben?
Leuk hoor alles gaat nu in een sneltrein vaart.
Hoe wat het gisteren om je jurk weer aan te hebben.
Ik kom die jurk werkelijk waar overal tegen ha ha.


Anne ben benieuwd naar je trouwkaart.
Heb je er geen voorbeeld van?
Ik ben ook gestopt met de pil.
Maar zit nu wel weer heel 3r in dubio.
Aan de ene kant lijkt het me super leuk een kleintje maar aan de andere kant dan denk ik moeten We nog niet wachten.
Maar ja volgens mij kan je er nooit zeker van zijn.
En als ik dan naarond mijn beste vriendin kijk die zit al 2 jaar bezig voor een kleintjeaar ja ik lijk erop om gelijk zwanger te zijn.
Maar ja dan is het welkom moet onze droomreis alleen wel wachten.

Toekomstig boerinnetje wist ook niet meer wie je was ha ha.
Maar wat vervelend hopelijk blijf je nu gezond.
Dus je broer trouwt net voor jouw
Vindt je dat niet vervelend?
Mijn zus ik 13 juni getrouwd maar vond dat echt niet leuk.
Vooral omdat ze me overal in nadeed.
Maar goed nu kan ik het nog wel wat beter doen.
Zou iemand mij ook even de email willen sturen en wachtwoord want kom er nieteer op.
En weet het wachtwoord ook niet meer.

Volgens mij zijn wij verder met alles klaar.
22 juli nog wel even een gesprek met de locatie omdat We wat dingen anders willen.
5 augustus nog een laatste gesprek met de dominee.
En dan tussen Door nog even mijn proef make up en mijn haar.
Nagels doe ik een dag voor mijn trouwen.
Volgende week moet ik nog wel mijn jurk weg laten brengen want ben helaas 6 kilo afgevallen.
Baal der echt van iedereen vraagt elke keer ben je zier?
Eet je wel?
Maar goed heb nu een duidelijke status op mijn Facebook gezet.

Voor de rest wordt ik wel steeds zenuwachtiger.
Zat net in mijn agenda te kijken en is nog maar 7 weken en dan denk ik Pffff moet nog zoveel maar aan de andere kant zijn het allemaal kleine dingen.
Wanneer beginnen jullie met de zonnebank of doen jullie dat niet?

Fijne middag en zal proberen om weer vaker te schrijven.

Liefs

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #437 Gepost op: 9 juli 2014, 16:37:41 »
Jantine ook weer welkom terug, ondertussen op de mail gelezen dat je de inloggegevens weer heb. Fijn dat jullie huisje gaat opschieten.

hier al meer dan een jaar gestopt met de pil maar dat had andere redenen dan kinderen. Begint bij mij ook steeds meer te kriebelen maar aan de andere kant we hebben het komend jaar nog zoveel leuke dingen gepland (zoals concert Guus Meeuwis en om daar nou hoog zwanger naar toe te gaan) We kijken gewoon wel hoe het loopt na de bruiloft eerst groter huis (nu 2 kamerwoning)

balen dat je zoveel ben afgevallen (al zou ik er een moord voor doen :P) Is het bij jou stress? Ik kom van de stress alleen maar aan dus mijn doel is nu gelijk blijven en evt nog een paar kilo er af.  Ben wel benieuwd wat voor status je op je facebook heb gezet zodat mensen er niet meer naar vragen.

het huisje wat we op het oog hadden is het niet geworden, die waren helaas al in onderhandeling. Zijn nu afgelopen vrijdag naar een ander huis wezen kijken en die is ook super leuk 1 heel groot nadeel er zit betonrot. Nu zit de makelaar in onze nek te hijgen wat we willen maar noemt geen datum voor wanneer we iets moeten laten weten dus wij denken dat ze snel van het huis af willen. zijn nu opzoek naar een betrouwbare aankoop makelaar die ons hier in kan helpen. dit zou chris vandaag regelen maar geen idee hoe het er voor staat aangezien hij nog aan het werk is. het huisje is gewoon helemaal af. Zou er zo in kunnen ze mogen van mijn zelfs de meubels laten staan hahah.

Het was heerlijk om mijn jurk weer aan te hebben. volgens mijn zusje zag je de spanning op mijn gezicht tot dat ik hem weer aan had, ging direct weer stralen volgens haar.

ik was de rust zelve voor de bruiloft dacht nog in maanden tot dat mijn vorige week zei over 9 weken ga je trouwen :o Nu veel stress en moet nog zoveel doen haha (voor mijn gevoel dan) as dinsdag gaan we al naar de ambetenaar toe. krijgen we weer een hele overhoring. Voor de kerk is alles geregeld. Ben nu druk met de kaart bezig, denkt dat we hem zo hebben straks ffies voorleggen aan Chris en dan akkoord gaan. Zonnenbank ik heb nog geen idee maar ik denk in augustus beginnen ofzo, ik heb nog wel een kleurtje nodig maar ik hoop stiekem dat het weer gewoon omslaat en stralend weer zodat ik lekker van de zon kan genieten.

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #438 Gepost op: 9 juli 2014, 23:32:46 »
Ja annemiek zo denk ik er dus ook over.
En niet dat dat niet kan met kinderen maar het verandertrekt wel je hele leven.
Als ik nu al zie hoe werkt moeten plannen met spetter dan denk ik met een kind is het nog erger.
Maar goed weekend zien wel hoe het loopt.

Ja jullie gaan natuurlijk naar guus.
Gezellig hoor.
Weet ze het al of nog niets gezegd.
Wij moeten ook nog even gaan zitten en bedenken wat er ze gaan geven.

Nou ik weet het niet volgens mij valt het wel me met de stress.
Maar ja val wel zomaar af.
Als het na mijn trouwen nog zo is dan ga ik maar eens even langs de huisarts want weeg nu nog maar 49 kilo en is een beetje te weinig.
Ik heb op mijnstatus gewoon gezet.
Lief dat erzoveel mensen bezorg over me zijn.
Maar nee ik ben niet ziek en nee ik honger mezelf niet uit. Ik val gewoon af en daar is geen reden voor.
Hoop reactie op gehad maar nu is het hopelijk wel klaar.

Nou ik vindt je absoluut niet dik in je jurk hoor.
Vindtje echt een heel mooi bruidje.
Je straalt en daar gaat het om.
Je voelt jezelf een prinses die dag en zo hoort het ook.

Wel balen dat dat huis al verkocht is.
Ik zou dat andere ook niet kopen als ik jullie wat.
Jullie hebben de tijd dus zou lekker verder gaan kijken.
Jullie s droomhuis komt er echt wel.
Eerst lekker trouwen

Ik zit hier met een kat die denkt dat het ochtend is dus zal hem eerst aan pakken.
Dus kan niet verder schrijven

Slaap lekker
Xxxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #439 Gepost op: 10 juli 2014, 00:05:35 »
Ja over kinderen zo denken is lastig. We willen nog zoveel maar ik heb ook meegemaakt met een collega dat het zo anders kan lopen. (kort samen gevat 23 jaar oud cyste op eierstokken blijkt tumor te zijn die eigenlijk alleen maar voor komt bij vrouwen van 50+ nu doormiddel van ivf moeder geworden) Na dit soort verhalen denk ik altijd weer kinderen neem je niet kinderen krijg je maarja wil toch een beetje controle houden.

Over Guus Meeuwis nee ze weet het nog steeds niet, dit krijgt ze ook pas te horen na de bruiloft. Volgens mij weet iedereen dat we gaan behalve me zusje haha. ach zaterdag nog 2 maanden en dan mag ze het ook weten.

Hopelijk na de bruiloft stopt het afvallen en is het alleen maar stress. En met jou jurk komt het helemaal goed ondanks dat je zoveel afvalt. Het enige wat je kan doen is gezond blijven eten.

Ik voel me ook echt niet dik in mijn jurk, ben ook echt een prinsesje in mijn hoofd dus dan zit het goed.

Succes met spetter, ze zeggen dat er onweer opkomst is en als het hier los barst heb ik van te voren 2 zeer irritante heren (en dan reken ik Chris niet mee :P ) hier zijn ze gelukkig rustig al zoekt Loki me de hele tijd op en wil in/op/tegen me liggen

toekomstig Boerinnetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #440 Gepost op: 10 juli 2014, 10:28:53 »
@ Jantine
Gek genoeg vind ik het niet eens zo vervelend als ik had gedacht. In het begin deelden we erg veel, maar daar zijn we op een moment mee gestopt. Vooral van hun kant. Heb nog wel een paar dingen doorgegeven van onze bruiloft zodat ze bijvoorbeeld niet dezelfde fotolocatie gebruiken, etc. Je voelt wel een soort van concurrentiestrijd, dat vind ik wel jammer, ook omdat ik weet dat de bruiloften waarschijnlijk totaal anders is en ook niet te vergelijken is met elkaar. Maar ik kijk erg uit naar hun dag!

Dinsdag had ik mijn jurk weer aan, ik was weer helemaal in de wolken! Was zo aan het twijfelen geslagen of het wel een jurk voor mij was! Maar het is hem echt! Heb weer de verleiding weerstaan om er stiekem een foto van te maken, ken mezelf, ren ik er waarschijnlijk onmiddelijk mee naar aanstaande om zn mening te vragen! En we willen allebei niet dat hij de jurk al van te voren ziet.

Afgelopen weekend de loveshoot gehad. 2 maandjes terug toch geswitcht van fotograaf en dat bleek een goede zet! Wij voelden ons zo op ons gemak! Hele mooie foto's uitgekomen :D

Vanavond hebben we de dominee op bezoek, maar eerst vandaag een mri in het ziekenhuis.. Druk en spannend dagje dus! Maar de tijd gaat al snel! Het is al heel snel september! :applaus:

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #441 Gepost op: 10 juli 2014, 14:22:14 »
Anemiek dat heb je ook helemaal gelijk in.
Je weet nooit of het je gegeven is.
En hoelang het gaat duren.
Maat net wat je zegt het is allemaal een beetje dubbel.

Ha ha wel leuk dat ze helemaal van niets weet.
Dan is het straks echt een verrassing.
Maar wel een super gaaf idee.

Ja je jurk staat je echt heel mooi.
Vindt je echt een plaatje.

Spetter die slaapt de hele dag en als het nacht wordt is ie zo wakker als het maar kan.
Maar ja ik ga hem niet slaan.
Als ik hem dan oppak zite hij gewoon te zuchten zo druk heeft ie hem dan gemaakt.

Boerinnetje fijn dat jij dat niet zo ervaart.
Want ik vondt het wel heel erg vervelend.
Heb je haar jurk wel gezien dan.

Leuk dat je nog zo blij bent met je jurk.
Je moet het altijd maar weer zien.
Dus je hebt helemaal geen foto van je jurk.
Ben ook wel benieuwd eigenlijk.
Vindt het altijd zo leuk om anderen in hun jurk te zien.

Dus jullie doen ook foto's op de kaart.wij krijgen morgen ws de proefdruk.

Succes vandaag in het ziekenhuis hopelijk valt het allemaal mee.
Ja aaaa de tijd gaat nu in eens wel heel erg snel
En als ik dan denk wat er allemaal nog moet.
Maar zal allemaal wel f goed komen.

Woensdag mag ik mijn jurk weer aan
Verder is mijn beste vriendin met heel veel bezig.
Was vanmorgen in de kerk voor de versiering.
Stiekem kan ik er niet heel goed tegen.
Al dat geheime gedoe ha ha.
Als ik eerst maar de vrijgezellenfeesten gehad heb.
Want daar wordt ik nog het meest zenuwachtig van

Fijne middag
Xxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #442 Gepost op: 12 juli 2014, 10:32:52 »
Nog 2 maanden  :applaus: en dan ben ik vrouw van :applaus: :applaus:

Gisteren spookte wel heel wat door mijn hoofd, word het wel leuk die dag, straks is het een domper en is iedereen om 22.00 uur weg. wat gaan ze van onze kaart vinden hoe reageren sommige dat we in de kerk trouwen en dat soort dingen. Zucht geen leuke gedachte maarja word vast een top dat :biggrin:

Ja mijn zusje weet nog helemaal van niets, heerlijk. Maar pff tis moeilijk om niet te zeggen dat we gaan. Dit keer is ook het jubileum jaar van Guus dus extra groot feest.

Ja het is altijd jammer dat katten het dag en nacht ritme omgooien, is hier in het begin ook veel gebeurd. Naar mate ze ouder worden worden ze rustiger (nu denk ik soms wel kom op jongens beetje actie is ook wel leuk) en volgens mij begint Spetter ook richting puber te worden (als dat zo is veel sterkte, kan je weer opnieuw beginnen met opvoeden)

Knap Boerinnetje dat je geen foto van je jurk heb, ik heb die gelukkig wel dus als ik alleen ben kan ik even verliefd staren naar de foto. Op mijn telefoon heb ik er geen staan en dat is echt uit zelf bescherming.

Hoe is het in het ziekenhuis gegaan? Hopelijk viel het mee.

Wij zitten hier op onze kaarten te wachten we hebben akkoord gegeven en nu wachten tot ze bezorgd worden, maar vast eens alle adressen opzoeken en checken.

Fijn weekend iedereen!

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #443 Gepost op: 12 juli 2014, 11:17:02 »
O wat fijn anemiek dat jij ook zo denkt.
Ik begin ook overal over te twijfelen.
En met wat je zegt zou het wel leuk worden.
Komen er wel genoeg gasten.
Doen we het wel goed met het eten.
Gaan mijn collega's niet over me roddelen dat ze niet mee mogen eten.
Is mijn jurk wel mooi genoeg.
Vannacht droomde ik er ook weer over.
Denk maak mezelf helemaal gek.

Maar gelukkig ben ik niet de enige.

Nou ik ben lekker met hem.
gisteren plast hij zo neer.
Op mijn nieuwe mat.
Gelukkig wordt hij maandag geholpen dus hopelijk ben ik er dan vanaf.

Wel spannend je kaarten.
Wanneer ga jij ze versturen dan?
Adressen heb ik gelukkig al opgeschreven dus kan zou de stickers erop plakken.
Dus dat scheelt weer.

Fijne dag.
Ik ben lekker vrij na 3 weekenden werken.
Dus ga dubbel genieten.

Xxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #444 Gepost op: 12 juli 2014, 12:45:15 »
Hahaha ik denk dat iedere bruid zo denkt. Jij moet je zeker geen zorgen maken om je jurk, je ziet er prachtig uit in je jurk. En het feest gaat super worden. Jullie voorkant van de kaart is echt super leuk geworden. Als onze kaarten binnen zijn gekomen stuur ik ze ook naar de mail. De dromen zijn bij mij weer rustig geworden maar ik heb er een half jaar geleden erg last van gehad. Mijn ergste was dat ik op de dag zelf eerst aan het werk was halverwege de dag zei ik ga weg want moet me omkleden en dan ff trouwen, iedereen op mijn werk verbaasd bleek dat ik de kaarten niet had verstuurd. totale paniek in mijn droom haha.

Ja ik hoop dat onze kaarten snel binnen zijn. Nu is het bedrijf waar wij ze besteld hebben wel met alles snel, als ik een vraag of wijziging had, had ik binnen 24 uur antwoord of een nieuwe kaart op de mail. Wil ze denk ik volgend weekend gaan versturen als ze er dan zijn. Deel gegeven we ook (scheelt een hoop postzegels aangezien er 2 per kaart op gaan)

Ik heb mijn nagels ook geregeld en as dinsdag gaan we naar de ambtenaar, ben benieuwd. Volgens Chris klonk ze vrolijk en aardig aan de telefoon. Ergens in augustus komt de dj langs om te overleggen wat we willen, leuke is (vinden wij dan) hij maakt ook foute party`s, nou hoeft dat van mij niet de hele avond maar ik hoop daar mee wel de sfeer er in te krijgen.  26 juli mijn proef make up en eind augustus mijn proefkapsel. Nu gaat mijn tante mijn haar doen, nu zag ze me vorige week weer eens na lange tijd (oma was jarig :biggrin:) Ze vond haar al lekker lang en misschien hoef ik voor mijn kapsel geen permanent dus dat scheelt weer en het leukste 5 augustus mag ik weer mijn jurk aan. Drukke maanden hier dus hahah

Jantine geniet heerlijk van je weekend.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #445 Gepost op: 16 juli 2014, 18:44:11 »
 :applaus: :applaus: kaarten zijn binnen gekomen  :applaus: :applaus:

Gisteravond gesprek gehad met de ambtenaar, leuke vrouw en was ook gezellig kletsen haha. Moet vast goed komen op de dag zelf.

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #446 Gepost op: 17 juli 2014, 18:05:25 »
Leuk annemiek.
En fijn dat het gezellig was met de ambtenaar dat moet je altijd maar weer afwachten.
Ben benieuwd naar je kaartje.
heb mijn kaartje net gemaild.
Dus kunnen jullie even kijken ha ha.

Verder vanmorgen mijn jurk weer aan gehad.
Die vrouw heeft wel 10 x gezegd van wat een droomhuis en wat ben je mooi.
Dus nu ga ik me er ook niet meer onzeker over voelen.
En dat er niets roze in zit jammer dan.

Verder eigenlijk niet heel veel meer te doen.
Schoonspecialiste en make u is geregeld.
18 augustus mijn proef make u.
Alleen mijn proef kapsel en de bloemen moet ik nog even doen maar heb je zo geregeld.
5 augustus nog een gesprek met de dominee.
Volgende week nog even een gesprek op onze trouwlocatie om alles nog een keer Door te spreken.
De ambtenaar neemt zelf contact met ons op dus dat moet nog wel maar is onze buurman dus die ken ik al.
Nagels staat vast.
Dus volgens mij ben ik ready voor de big Day
Xxxx

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #447 Gepost op: 24 juli 2014, 14:02:36 »
Dames wat een leuke kaarten zo anders allemaal maar echt heel leuk.

Het begint nu allemaal heel erg op te schieten,  iedereen hoeft nog maar paar dingen te regelen.

Hier zijn alle trouwkaarten gebracht/verstuurd en krijgen hele leuke reacties erop.

Afgelopen dinsdag een kleine tegenslag gehad.
Zat met collega in de trein en stond op waarbij ik een knak hoorde en eigenlijk gelijk mijn been niet meer kon optillen.
Met de trein nog van Eindhoven naar Den Bosch gegaan waar de ambulance op me stond te wachten.
In t ziekenhuis is gebleken dat mijn scheenbeen gebroken is, na overleg heb ik gips gekregen en moest ik me gisteren melden op t ziekenhuis van Nijmegen omdat ik daar in maart geopereerd ben.

Moet morgen nog een keer geopereerd worden aan mijn been waarbij de mijn scheenbeen met een plaat aan elkaar gaan zetten.
Zal hier dus even wat rustiger zijn.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #448 Gepost op: 24 juli 2014, 16:31:23 »
Anke heel veel sterkte, hopelijk knap je na de operatie weer snel op.

Leuk dat jullie leuke reacties op jullie kaart krijgen. Ik ga dit weekend echt schrijven en dan direct versturen. Wou eigenlijk afgelopen week al schrijven maar vond het te warm om ook maar iets te doen. Nu komt mijn zusje helpen dus kom er echt niet onderuit  ;)

Afgelopen week ook druk bezig geweest met mijn auto (die stuk was) en met ons toekomstig huis. Jaja toekomstig huis :applaus: :applaus: per januari 2015 krijgen wij onze sleutel (oké nog wel onder voorbehoud) Gisteren hebben wij het verlossend telefoontje gehad dus ff lekker stuiteren van blijdschap en dan van het weekend weer lekker verder voor de bruiloft.

Wij hoeven ook alleen nog maar de laatste dingetjes te regelen, zoals gesprek bij feestlocatie en anekdotes doorsturen naar de ambtenaar. Zaterdag ga ik voor min proefmake up, ben benieuwd. Ik kan niet echt plaatjes vinden met wat ik wil, wil eigenlijk gewoon naturel en niet te heftig. Straks maar eens op pinterest kijken. Komende woensdag gaan we bij onze trouwauto kijken en als we het wat vinden dan nemen we die ook. Als ik dan een beetje een foto van heb dan show ik hem we hier of op de mail.

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #449 Gepost op: 1 augustus 2014, 13:47:51 »
Anke sterkte met alles.
Zit je niet  mee de laatste tijd.
Hopelijk ben je er met de bruiloft vanaf.

Annemiek wat een mooie make up.
Staat je goed en lekker natuurlijk.

Gaan jullie nog voor de rode auto dan?
Wat spannend met je huisje.
Voordat je het weet is het januari.

Je bedankjes zijn ook leuk.
Vindt dit eerlijk gezegd ook leuker.


Hier gisteren even een jank dag.
Zouden gisteren de kaartjes versturen.
Kom ik er achter dat mijn tekst niet goed is.
Eigen schuld ben het tijdstip van de huwelijks voltrekking er vergeten op te zetten.
Dus weg 250 Euro
Nu worden ze vandaag weer gedrukt en heb ik ze hopelijk morgen.
Maar moet het hele weekend werken dus wel gaan ze maandag gelijk sturen.
Ook onze rekening van het gemeente huis gehad.
Dus het betalen gaat nu beginnen.

Dinsdag hebben een gesprek met de dominee om alles nog Door te nemen.
12 augustus gaan werken om bloemen.
19 augustus mijn proef make u.
En 21 augustus mijn proefkapsel.
19 augustus ook mijn jurk ophalen met
Dus wordt een super druk maand.
Want moet ook nog haar exentions laten zetten.
2 x in de week ga ik nu onder de zonnebank met
Maar goed is voor een goed doel allemaal.
Maar een jongen heeft het met dat betreft wel heel makkelijk.
Ben nu zo een bos aap aan het worden want moet mijn haren oksel wenkbrauwen benen en laten groeien want wil ik laten waxen en dan moet het natuurlijk goed lang zijn.
Dus ben niet op mijn mooiste nu ha ha.


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards