collapse

Auteur Topic: September 2014  (gelezen 145952 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #50 Gepost op: 19 oktober 2013, 18:27:24 »
jaa vandaag was de love and marriage beurs  :applaus: Was super leuk, vooral de show volgens mij als je foto`s van mij terug zie, zie je mij alleen maar met mijn mond open zitten hahah. Maar op z`n beurs proberen ze je wel heel erg veel aan te smeren zeg pfff. Heb nu een mega stapel folders om door te worstelen om te kijken of er iets tussen zit voor ons. Heb wel hele leuke ideeën op gedaan. Bijvoorbeeld voor een gastenboek hadden ze een kale boom op canvas en daar op kunnen je gasten een vinger afdruk zetten echt super leuk. En ik heb een jurk gepast  :D was niet DE jurk maar was wel super leuk om me zelf in een bruidsjurk te zien. Ook een pas afspraak gemaakt voor in januari kan ik eerst nog ffies wat kilo`s afvallen. Heb as ook mij in de jurk laten zien omdat ik toch iets heel anders wil dacht ik dat het wel veilig was, was zo lief om te zien hoe hij van gezichtsuitdrukking veranderde  :wub: Dus ben nu al heel benieuwd naar als hij mij in de jurk zal zien ;)

Verder nog steeds weinig geregeld maar dat gaat denk ik na vandaag zeker wel veranderen. Hoe gaat het bij jullie allemaal? Ik probeer trouwens nu wel weer vaker te komen maar heb 2 hele drukke weken achter de rug op me werk (achterstallig werk van me vakantie bijwerken)

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #51 Gepost op: 19 oktober 2013, 19:15:35 »
ja hij weet dat dit niet de jurk is, anders had hij hem niet moge zien  ;) Maar de sluier die ik op had vond ik wel super gaaf, die staat in ieder geval in het lijstje van onthouden als ik een sluier neem, maar dat vertellen we hem ffies niet.
Heb me op de beurs ook veel ingeschreven om dingen te winnen. Altijd leuk kan dus nu trouwringen, bloemen, huwelijksreis en blond trouwmokken winnen  ;D
Ik heb denk ik wel mijn perfecte jurk gezien, maar die hadden ze niet bij zich dusja dan is passen lastig. Ook hadden ze mijn maat niet bij zich want ik heb blijkbaar een gangbare maat en die hadden ze in de winel laten hangen wantja de verkoop daar moest ook gewoon door gaan. Om mijn ego een boots te geven had gewoon een maat 38 aan (ipv 46) en die ging bijna helemaal dicht (waarom zou ik afvallen  :P)

Ben benieuwd wanneer je vriend jou gaat vragen, we horen het vast wel vanzelf hier. Hopelijk snel voor je.
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2013, 10:11:46 door miekje1986 »

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #52 Gepost op: 20 oktober 2013, 12:22:47 »
en dan kom je je zelf opeens tegen op de facebook pagina van de bruidsshop  :biggrin: Blijft leuk om mezelf terug te zien in de jurk

SamanthaLorna

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #53 Gepost op: 20 oktober 2013, 23:46:47 »
Ben ik weer iedereen, heb het de afgelopen tijd best druk met werken, op m'n neefje passen en sporten (Er moet bij mij ook wat af voor ik ga passen :p)

Mieke leuk dat je het zo goed bevallen is. Ik ga 17 november naar een trouwbeurs hier in de buurt, hoop dat dat net zo leuk word!

Lonneke welkom! Zal je morgen tussen het lijstje zetten op de beginpagina

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #54 Gepost op: 24 oktober 2013, 20:40:59 »
Hoi samantha,

Is het nog gelukt om je mentor te krijgen als fotograaf.

Leuk Mieke dat je ook op Facebook staat, al complimenten gehad of niet.

Even een vraagje weet 1van jullie waar je ballonnen kunt krijgen met de namen erop van ons.
Leek me heel leuk om te doen maar is nog behoorlijk prijzig allemaal.
Dacht misschien weet iemand van jullie nog iemand.

Ja het is jammer dat het ware leven gewoon door gaat.
maar ja aan de andere kant gaat de tijd wel lekker snel.
gelukkig heb ik onregelmatige diensten dus dat is nu alleen maar lekker.

Fijne avond allemaal

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #55 Gepost op: 24 oktober 2013, 21:53:37 »
Ja kreeg leuke reactie op de foto op facebook, had hem zelf nog niet gezien maar kreeg via whats app al allemaal berichtjes haha.

IK ben op de beurs verschillende standjes tegen gekomen met ballonnen of ze ook met naam doen geen idee, heb me daar niet zo in verdiept maar zag er super leuk uit. Als ik er morgen erg in heb ga ik ff door de stapel folders spitten want heb er een aantal meegenomen.

Vandaag hebben wij even wat minder(zeg maar zwaar piep)  nieuws te horen gekregen, mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis met mogelijk een tia. Ze zijn hem druk aan het onderzoeken, hopelijk weten ze snel meer.:'(

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #56 Gepost op: 25 oktober 2013, 07:00:40 »
Dank je, was gister ook even schrikken op het werk. Gister mochten wij niet op bezoek (dat wilde mijn vader niet) Hij lag heel de middag met zware hoofdpijn op bed en kon amper licht en geluid verdragen. Toen mijn moeder gisteravond belde ging dat gelukkig al beter. Om de 3 uur word hij nu gecontroleerd tot nu toe kunnen ze niks vinden. Kregen gister ook bericht dat mijn oom in het zelfde ziekenhuis is opgenomen, hij heeft ruzie gehad met een trapje en ligt er nu met een gebroken been die geopereerd moet worden. Dus gaat weer lekker in de familie  ;)

Ik zal zeker aan mijzelf denken, maar heb gewoon afleiding nodig en wat voor afleiding is nou leuker dan dingen uitzoeken voor de bruiloft. De foto heb ik op facebook ook gezien, gelukkig sta ik niet in vol ornaat op de foto maar wel leuk van de duizenden foto`s die ze maken worden wij (met nog een hele groep) op facebook gezet. Iedere keer als ik de foto`s terug kijken kan het niet snel genoeg januari worden om voor het eggie te passen  ;)

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #57 Gepost op: 25 oktober 2013, 12:15:44 »
Dus hij is gelukkig wel goed de nacht door gekomen?
Hopelijk vinden ze wel de oorzaak want anders blijf je in onzekerheid over hoe het nu gekomen is.

Pfff is dus echt een ziekenboeg bij jullie in de familie.
Als ze jouw maar over slaan ha ha

Ja dat is waar er is niets leukers om alles te regelen.
Vandaag om behang geweest voor in ons huis, was een zaak die had opheffings verkoop.
Scheelde me 160 euro dus dat is mooi mee genomen.

als we eerst maar om een echte jurk kunnen heb er ook enorm veel zin in...
Maar wat is er een keuze he, hoop dat we wel de jurk van onze dromen vinden

Van de week het tijdschrift bruid gekocht, staan ook heel veel leuke ideeën jurken enz in.
Dus wel een aanrader om te kopen.
Kreeg er ook een boekje bij met leuke gekke trouwfoto s.
Harstikke leuk .

Hou me even op de hoogte met dr situatie omtrent te vader hopelijk is hij snel weer de oude.

Liefs jantine

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #58 Gepost op: 25 oktober 2013, 16:10:51 »
Ja mijn vader is gelukkig goed de nacht door gekomen (weinig slaap gehad omdat hij iedere 3 uur gecontroleerd werd) en zoals het er nu naar uit ziet mag hij morgen lekker naar huis  :applaus: Ik hoop dat ze mij voorlopig ook overslaan met ziektes, ben gelukkig niet vaak ziek (klopt af op hout  ;) )

Wij hadden met ons huisje de mazzel dat we de sleutel kregen vlak voor hemelvaart en Pinksteren. Heel veel korting gekregen denk wel richting 500 euro in totaal  :biggrin:

Ja het tijdschrift bruid heb ik ook thuis, super leuk blad in November komt de volgende uit. Ze stonden ook op de beurs heb mee gedaan met een prijsvraag en kan dus een mini abonnement winnen.

Heb trouwens de folders van de ballonnen gevonden,

www.deballonnenkoning.nl
www.topday.nl

Geen idee wat de prijzen zijn bij hun, nog niet goed naar gekeken.

Liefs Annemiek


Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #59 Gepost op: 25 oktober 2013, 18:27:22 »
@mieke

Dat is even schrikken als je zulk nieuws krijgt. hopeleijk mag je vader snel naar huis. Wel een pech dat je oom ook in het ziekenhuis ligt.

Die link voor de ballonnen vind ik echt leuk, vooral de 2de, ideeen opgedaan om onze locatie aan te kleden

@jantine
Fijn dat je geslaagd ben en de 160 euro is inderdaad mooi meegenomen.

Hoorde een vriendin ook al over het magazine bruid, ga hem morgen halen ben benieuwd.

Bij ons is het op dit moment heel erg hectisch, we werken allebei veel en hebben dingen te doen in de weekenden.
Nu wel blij dat ons huis zo goed als af is en we niet meer in de verbouwing zitten.

Voor de rest is het qua bruiloft rustig, heb zin in volgende week heerlijk een dagje weg met mijn beste vriendin. Even bijkletsen en alle ideeen uiten en kijken wat ze er van vind.


jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #60 Gepost op: 25 oktober 2013, 20:45:28 »
Hoi Annemiek.

Wat fijn dat het mee is gevallen.
Ook geen functies uitgevallen.
Lekker dat hij naar huis toe mag.
Kan hij daar de zorg krijgen die hij nodig heeft want in een ziekenhuis liggen is ook niets.
Ja gelukkig dat het jouw vaak voorbij gaat, moeten niet ziek worden natuurlijk maar helaas heb je dat niet voor het zeggen.
Je zit zo in de ziekenboog dat zie je maar weer

Wat een leuke site die 2de vindt ik ook het leukst en is kwa prijs ook super goedkoop.

In de bruid van nu staat nog een prijsvraag he, moet je aangeven hoe een 30 jarig huwelijks jubileum heet en dan kan je je jurk winnen het pak van je man ringen enz.
Echt een heel leuk tijdschrift.

Anke Danny
Leuke dingen staan erop he.
Als je het vergelijkt met andere aanbieders is deze ook echt niet duur.
Jullie ook een bepaald thema dan?
Het tijdschrift is echt een aanrader, staan zulke leuke dingen in.
Alleen krijg je er dan nog meer zin in.

Fijn dat jullie s huis al af is dat scheelt heel veel stress inderdaad, wij krijgen pas 1febr de sleutel omdat de huidige bewoners er nog in zitten dus wordt nog hechtisch.
Daarom ben ik nu al alles aan het zoeken en kopen want anders ben ik helemaal zenuwachtig.

Leuk dat je een dagje met je vriendin weg gaat
Altijd gezellig om alles te laten zien en te overleggen.
Alvast heel veel plezier.

Fijne avond .

Liefs jantine

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #61 Gepost op: 26 oktober 2013, 13:16:37 »
Mijn vader is weer lekker thuis  :applaus: :applaus: :applaus: Gaat een stuk beter met hem. Gisteravond maakte hij alweer grapjes volgens mijn zusje. Hij zit uit voorzorg aan de bloedverdunners maar ze hebben nog steeds niet kunnen vinden of het nu echt een tia was. Nu heeft mijn vader al een verleden met hartinfarctklachten (en dat bleek alleen maar hoge bloeddruk te zijn) maar dat is nu gewoon netjes. Nu maar afwachten hoe het verder gaat, hopelijk houd hij er niks van over.

Ik heb ook mee gedaan aan die prijsvraag van bruid en heb bijna alles aan gekruist wat ik wil winnen (Hollander dat ik ben  :biggrin: :biggrin: )

Wat ik ook een hele leuke site vind voor kaartjes is www.leintjes.nl. Ze stonden ook op de beurs super leuk en je kan alles naar je eigen hand aan passen of te wel zie je een leuke blauwe kaart maar je wil alles rood hebben dan kan dat aangepast worden. Je kan een hele huisstyle (alles in 1 thema zoal kaart, bedankkaartjes litergie, menu kaarten enzo) laten maken bij hun, zag er super uit. Grote kans dat onze kaarten (en evt meer) bij hun vandaan gaan komen.

@ Anke Danny gezellig dat je een dagje uit ga met jet vriendin. Altijd gezellig om bij te kletsen. Heb zelf weinig vriendinnen. Heb er 1 en die zie ik heel weinig maar als we mekaar zien gaan we gewoon verder aar we gebleven zijn en is altijd super gezellig. Verder heb ik wel veel kennissen waar ook erg gezellig mee kan zijn.

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #62 Gepost op: 26 oktober 2013, 13:47:13 »
O wat fijn, helemaal goed
Gefeliciteerd nu lekker genieten van de familie.
Je oom ook al weer thuis ?

Ha ha ja ik ook maar alles was ook zo leuk. Dus ben benieuwd stel je voor dat we wat winnen ha ha.
Maar denk dat er wel heel veeel mensen aan mee doen.

Ik zal er vanavond even op kijken want moet nu werken.
Maar klinkt wel leuk, ik wil wel wat anders dan een ander ha ha

Fijne dag.

Groetjes jantine

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #63 Gepost op: 1 november 2013, 11:33:28 »
Hoi hoi.

Hoe is het met de voorbereidingen.

En annemiek hoe is het met je vader. ..


Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #64 Gepost op: 1 november 2013, 16:16:37 »
@ miekje
Dat had ik ook met mijn beste vriendin we woonde hiervoor vrij wver uit elkaar maar doordat ik ben verhuisd kunnen we elkaar wat vaker zien.

Hoe is het nu met je vader en je oom?

Heb gisteren zon leuk idee opgedaan voor corsages, vandaag de spullen besteld en kijken of ik t kan maken zoals t in mijn hoofd zit.
Wil graag mijn daggasten een corsage doen zonder bloem, die verleppen zo vaak en scheelt bij ons ook vrij veel in het budget omdat ik graag boeket wil met orchideen.

Heb al helemaal zin in morgen zal jullie laten weten hoe het is geweest.

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #65 Gepost op: 1 november 2013, 17:57:21 »
Dus jij gaat morgen natuurlijk gezellig.
Nog niet om een jurk toch.
of wel als je een mooie jurk ziet.
Alvast Veel plezier.   

Wat leuk dat je ze zelf gaat maken.
Ben je zo creatief ÷)

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #66 Gepost op: 1 november 2013, 19:06:47 »
Met mijn vader gaat het gelukkig een stuk beter :biggrin: Morgen is hij jarig dus gaan we lekker vieren. Met mijn oom gaat het gelukkig ook goed die moet alleen voorlopig nog ff in het gips blijven.

Deze week liggen de voorbereidingen hier een beetje stil. Heb hier volgens mij geroepen ik ben bijna nooit ziek. Dus jullie raden het al. Ik heb zondag op maandag nacht een innige relatie gehad met de wcpot :blink: Zucht maandag ziek thuis gebleven, rest van de week wel gewerkt. Maar merk dat het een flinke aanslag had op mijn lichaam. Ben heel erg moet dus iedere avond lekker op tijd bedje in. Morgen heb ik nog gezellig een bijscholing, gaan we gezellig met bijna al mijn collega`s naar toe. Maarja moeten wel om 9 uur in Apeldoorn zijn (zucht word vroeg vertrekken) Daarna door naar de verjaardag van mijn vader en dan zondag ffies niksen. Volgende week wel weer verder dingen regelen voor de bruiloft. Bij mijn vriend op het werk is er ook veel aan het veranderen. Hij krijgt misschien een nieuwe functie. Hij is deze week op proef begonnen en vandaag heeft hij een gesprek gehad waarop hij uit maakte dat hem heel graag daar willen hebben en dat hij dit weekend goed er over na moet denken of hij ook daar voor vast wil. Dus ben benieuwd.

@ anke-danny, veel plezier morgen. ben wel nieuwsgierig naar je corsage, hoe die er uit gaan zien.
« Laatst bewerkt op: 1 november 2013, 19:11:21 door miekje1986 »

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #67 Gepost op: 1 november 2013, 19:12:56 »
O gelukkig fijn om te horen.
Je hoort wel eens mindere verhalen.

Dat meen je niet zul je altijd zien.
Ha ha wel goed om je zelf denken. .
Wordt het morgen ook een vroeg dagje voor je.
Ik moet morgen werken dus moet je ook om half zes uit.
Dus je hebt een mede slachtoffer ÷(

Ik ben der ook niet meer zo erg mee bezig.
Weet eigenlijk ook niet wat ik nu nog moet regelen.
Zaal,zanger,kerk,gemeente huis is geregeld.
Dus de rest komt wel in januari.
Vindt het zelf een beetje vroeg om al om een jurk te gaan. ..

Succes morgen

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #68 Gepost op: 1 november 2013, 20:09:41 »
Ja morgen rond 6 uur gaat mijn wekker :bored: Wij zijn morgen samen zielig  ;)

Voor het gemeentehuis moeten wij nog een handtekening zetten en dan staat dat ook helemaal vast. Wij hebben er nu wel een optie op. Feestlocatie is al geregeld. Kerk moet ik nog regelen en wil eigenlijk volgende week fotograaf gaan mailen. Afspraak voor mijn jurk passen staat ook al. Ik mag 25 januari voor het eggie gaan passen  :applaus: Wij weten nog of we een dj of zanger nemen of helemaal niks. Wij zijn zelf niet zo van op een dansvloer staan, maar de familie vind dat wel weer leuk en wij vinden dat ook wel weer leuk (en met beetje alcohol en foute nummers staan wij er ook wel op haha)

Ja ik roep zo iets ook nooit meer haha. Ik denk zeker aan mijzelf en als ik dat niet doe heb ik nog een vriendje lief of een baas die dat in de gaten houd. Afgelopen dinsdag net weer aan het werk vroeg baas of ik mee steriel zou gaan met de operatie ik wilde wel, maar hij zei snel dat hij zat te dollen en dat ik er echt te beroerd uit zag. Achteraf was ik blij dat ik dat niet gedaan heb want mijn conditie was echt naar 0 punt gezakt.

Ja ik hoor regelmatig andere verhalen over tia`s. Nu reageert mijn vader`s lichaam volgens mij altijd wel heftig want 5 jaar geleden is hij opgenomen geweest met hartinfarct symptomen en moest volgens de dokter binnen een week gedotterd worden. 2 dagen later ligt hij daar op tafel en 3 artsen gebogen over zijn foto`s maar ze konden niks vinden. Bleek achteraf te hoge bloed druk. IK hoop toch wel dat ik dit niet geërfd heb van hem  ;)

Werkse morgen!

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #69 Gepost op: 4 november 2013, 11:00:45 »
Hoi annemiek.

Hoe was het zaterdag.

En anke hoe was de trouw beurs??

Xxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #70 Gepost op: 4 november 2013, 22:08:33 »
Mijn zaterdag was erg vermoeiend maar leuk en leerzaam. Heb er wel een houten kont van over gehouden ;)

Anke welke beurs ben jij geweest?

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #71 Gepost op: 6 november 2013, 12:29:40 »
@ miekje fijn dat het leerzaam was, dat soort dagen zijn vaak vermoeiend zeker als je vroeg op moet.

Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen om helemaal geen muziek te doen.
Ook al sta je zelf niet op de dansvloer denk dat het wel fijn is om te hebben.

Ben naar de love and marriage beurs geweest in Den Bosch.

Was echt leuk om naar toe te gaan, een aantal leuke ideeen opgedaan die ik kan gebruiken voor de aankleding van de bruiloft.
Daarnaast een aantal leuke adressen opgedaan voor mijn bruidsboeket, de taart.
Heb mijn eerste jurk aan gehad, 1 die qua model heel leuk vond maar hij was in het wit en dat staat me inderdaad niet.
Heb vooral kunnen bijkletsen met mijn beste vriendin en was heel leuk om te merken dat we dezelfde smaak hebben.

Nu heb ik nog meer zin om 23 november jurken te gaan passen.

Daarnaast heb ik ook echt zin om dingen te gaan maken voor de aankleding.
We gaan dit weekend bekijken welk kleurenthema we willen gaan gebruiken


jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #72 Gepost op: 6 november 2013, 16:00:48 »
Miekje ja zulke dagen zijn leuk maar ook afleid weer vermoeiend.

Anke fijn  dat je het zo leuk hebt gehad.
Nu dus lekker uit kijken naar 23 november is ook al snel.
Ga je naar meerdere zaken of naar 1 winkel.

Ik ga ook maar naar een beurs 16 november in Zeewolde.
Dus dat is ook al snel.

Een zanger band is inderdaad wel leuk maar goed is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Hebben jullie trouwens al een gesprek met de dominee gehad (voor degene die in de kerk trouwen)
Wij hadden het gisteren maar kregen jullie ook een boekje met vragen?
Vindt het namelijk best lastig in in vullen. ...

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #73 Gepost op: 6 november 2013, 22:03:11 »
Die show van de love and marriage beurs  :wub: Heb daar ook mijn eerste jurk aan gehad (maar dan in rotterdam  ;) ) We zijn nog steeds hard aan het nadenken alleen is het er niet zo van gekomen de afgelopen dagen. Gister op het werk een raar dagje gehad. Wie gister hart van nederland heeft gekeken heeft mijn baas gezien (oke en ik in een snelle flits achter langs  :P)

Ik moet de dominee nog steeds bellen  :blush: Ik stel het telkens maar uit, komt misschien ook ik ga naar de kerk en mijn vriend niet. Ben bang voor sommige reacties der over (ookal weet ik dat ik dat niet moet zijn) Maar wat voor vragen krijgen als ik dat mag vragen?

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #74 Gepost op: 6 november 2013, 22:39:30 »
Wat was er met je baas dan??
Heb het niet gezien..

Nou wij kerken wel maar niet 2 x keer per zondag.
We kregen een boekje mee moeten we elk apart invullen.
Daar staan vragen in zoals.
Wat verwacht je van je partner
Wat verwacht je van het huwelijk
Waar denk je tegen aan te lopen.
Waarom wil je trouwen.
Vanavond met mijn vriend in gevult maar best wel pittig.
Want ook wat vindt je de minder leuke kant.
Maar goed aan de andere kant ook wel veel leuke dingen om tehoren van je aanstaande.

Ben benieuwd wat jullie dan krijgen.

Ja Rotterdam zal wel Veel mooier zijn dan zeewolde.
Maar goed Rotterdam is een beetje tever weg voor me.
Heb jij al een officiële pas datum dan?
Xxxx

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards