collapse

Auteur Topic: September 2014  (gelezen 146359 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #500 Gepost op: 4 september 2014, 22:57:18 »
Wat een leuk verslag boerinnetje.
Nog van harte gefeliciteerd.
Morgen is onze dag.
Ga nu dus maar snel slapen ha ha
Xxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #501 Gepost op: 5 september 2014, 08:15:41 »
Iedereen die van gaat trouwen heel veel plezier en geluk, dat het maar een top dag mag worden. Hopelijk hebben jullie iets mooier weer als hier.

srilankabruidje

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #502 Gepost op: 5 september 2014, 10:05:22 »
-
« Laatst bewerkt op: 3 oktober 2014, 09:38:57 door Manoukie »

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #503 Gepost op: 5 september 2014, 11:12:24 »
Het weer voor volgende week wisselend per (soms volgens mij per uur) Vanmorgen toen ik keek was het lekker droog en een zonnetje an jou berichtje nog eens gekeken en nu is er 1 regen druppel :dry: Ik geloof het weer pas op de dag zelf  ;) en ze zeggen dat regen geluk brengt op je trouwdag (laat het dan maar storten  :P)

srilankabruidje

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #504 Gepost op: 5 september 2014, 11:14:29 »
-
« Laatst bewerkt op: 3 oktober 2014, 09:41:42 door Manoukie »

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #505 Gepost op: 5 september 2014, 11:57:30 »
Ja graag droog weer, hoef geen zon (scheelt weer verbranden haha) en als er dan een buitje moet vallen dan graag `s nachts of `s avonds tijdens het feest en graag alle druppels verzamelen tot 1 bui :P verder heb ik geen eisen hahah

srilankabruidje

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #506 Gepost op: 5 september 2014, 12:48:31 »
-
« Laatst bewerkt op: 3 oktober 2014, 09:42:22 door Manoukie »

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #507 Gepost op: 6 september 2014, 08:53:18 »
Als ze het weer nu zo eens houden ;) (oke de regen na onze dag mag nog wel verdwijnen :p)

Jantine hoe was je dag? En hoe beviel het slapen in je nieuwe huis?

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #508 Gepost op: 6 september 2014, 14:23:56 »
@ boerinnetje klinkt als ene hele mooie dag.

@ jantine hoop dat je een mooie dag heb gehad en dat het nieuwe huis is bevallen.

Nog 6 dagen en dan mag ik eindelijk mijn pinky pink jurk aan.

Afgelopen week een druk weekje gehad.
We hebben eindelijk de afspraak gehad met de bloemist, en helemaal gevonden wat ik zocht en wat mooi staat bij mijn jurk.
Ze maakt ook een haarkam voor me, allemaal met echte orchideeën.

Daarnaast hebben we beiden onze geloftes geschreven.
Alle bedankjes zijn af, de corsages zijn allemaal klaar.

Hoef deze week alleen nog maar de dj te mailen over onze openingsdans en over het nummer waarop we de vader/moeder dans gaan doen.
Ben zo benieuwd wat mensen van mijn jurk gaan vinden.

Wij gaan na de bruiloft ook nog lekker 3 dagen naar antwerpen, even heerlijk met zijn 2 weg.
Heb een mail naar ons mailadre sgestuur dmet foto's van de bedankjes en mijn enzo.


snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #509 Gepost op: 7 september 2014, 17:49:36 »
Mijn hemel wat een fantastische dag! Echt de mooiste dag van ons leven, lekker cliché maar echt zo waar..

Nu in Italië,  na de vakantie komt er nog een verslag!

Voor de aanstaande bruiden, geniet!

srilankabruidje

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #510 Gepost op: 8 september 2014, 08:33:39 »
-
« Laatst bewerkt op: 3 oktober 2014, 09:41:52 door Manoukie »

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #511 Gepost op: 8 september 2014, 14:31:49 »
@Snowbunny, heel veel plezier in Italie. Ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

@Anke, wat een super leuke dingen heb je nog naar de mail gestuurd Erg leuk boeket. Over je kapsel heb ik erg getwijfeld of ik die ook zou doen maar stond mij niet (zou wat zijn zelfde jurk en kapsel haha)

@Manoukie, wat rot dat ze moeilijk doen over het versieren van de lokatie. Wij versieren de locatie niet dus daar gelukkig geen problemen mee ;) De kerk word wel versierd maar die doen helemaal niet moeilijk om de dag ervoor te versieren

Vandaag is onze vakantie begonnen :applaus: :applaus: :applaus: Heerlijk de laatste dingetjes regelen. Vanmorgen gelnagels laten zetten. Doe nu uren over typen en blijf maar staren naar mijn nagels hahah. Van het weekend beide onze vrijgezellenfeestjes gehad. Chris is zaterdag ontvoerd en moest een drakenjumsuit aan haha zag er niet uit. Hij is gaan lasergame (en even in de ballenbak geweest) daarna gezellig o terrasje gezeten en daarna met z`n alle uiteten. Die van mij liep heel anders. Iedereen die ik had door gegeven kon niet of reageerde gewoon niet (tja ze zeggen met dit soort dingen dat je je vrienden leert kennen) Mijn zusje en moeder vonden dit erg lullig en hebben een high tea voor me geregeld gezellig met mijn moeder en zusje. Erg gezellige middag gehad (en nu weer op streng dieet om alles er weer af te krijgen) Gisteren te horen geregen dat mijn oma van 86jaar toch bijna de hele dag bij kan zijn ze is op het moment erg helder en wil er zelf heel graag bij zijn ^_^ Hier gaat het ook steeds meer kriebelen van mij mag het 12 september zijn :biggrin:

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #512 Gepost op: 9 september 2014, 13:31:48 »
Hey dames,

Hier ben ik eindelijk.
We hebben een super mooie dag geweest.
Maar wat iedereen zegt je mist de helft en alles is zo voorbij.
S morgens was ik om kwart voor 6 opgestaan.
Lekker in bad geweest en de kapster kwam om 7 uur.
Dus mijn haar in de krullen gezet, en daarna de bruidsmeisje gedaan.
Toen zegt mijn zus om 9 uur jantine we moeten snel je jurk aan doen.
Dus die heeft mijn jurk aangedaan en om kwart voor tien kwam lubbert.
En hij vond me zo mooi had gezegd dat ik een korte jurk zou dragen dus die schrok van mijn jurk.
Lubbert zijn pak stond ook zo mooi echt heel gaaf om hem in een pak te zien.
Toen zijn we foto's gaan maken dit was echt rennen en vliegen.
En er ging een bruidsmeisje op mijn jurk staan dus dat was niet zo heel geslaagd.
Gelijk een gat in mijn jurk gelukkig zat het van binnen.
om 12 uur naar ons eigen huis foto s gemaakt.
En daarna gaan lunchen bij mijn ouders thuis.
Om 2uur naar het gemeentehuis waar we weer familie foto s gemaakt hebben.
Toen getrouwd om 3 uur hadden ze als verassing spetter mee genomen naar het gemeentehuis die kwam onze ringen brengen dit was zo ontzettend leuk en echt een verassing want we wisten allebei niets.
Toen om 4 uur in de kerk getrouwd dit was heel erg emotioneel omdat mijn vader me toch nog de kerk in ging brengen.
Hij is later achterin zitten maar vond het zo fijn dat hij dit kon doen.
Toen zijn we om 6 uur met de dag gasten gaan eten.
om acht uur feliciteren en daarna het feest.
Dit duurde tot 12 uur toen zijn de goede vriendinnen en naaste familie mee gegaan naar ons huis en hebben we daar nog een klein feestje gebouwd.
We lagen om half 5 maar het was echt de mooiste dag van mijn leven maar je wordt geleefd.

Nu zitten we heerlijk te genieten in ons nieuwe huisje.
Donderdag gaan we lekker een paar dagen weg.
Zijn jullie al zenuwachtig?


jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #513 Gepost op: 9 september 2014, 13:35:45 »
Tips die ik nog zou geven zijn
Let op de zwaarte van je jurk.
Ik hadden gewoon blauwe plekken op mijn schouder van de zwaarte.
Let op de schoenhoogte want mijn benen konden op het laatste niet meer.
En geniet echt van elk moment want het zo voorbij.
Ik heb wat foto's naar de mail gestuurd kunnen jullie ons even bekijken.
Xxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #514 Gepost op: 9 september 2014, 16:04:20 »
Klinkt als een super dag. Wat leuk dat Spetter als verrassing de ringen kwam brengen. Heb ik ook nog over nagedacht maar 1 van de 2 (macho) laat zich niet voorschrijven wat hij moet doen als je dat toch van hem eist haalt hij uit (niet handig denk ik zo) en de ander is onze angsthaas. Als hij in de tuin zit en de buurvrouw komt aan gelopen dan vlucht hij naar binnen, dus denk niet handig om hem mee te nemen naar het gemeentehuis  ;)

Super leuke foto`s heb je gemaild. Ben nu ook wel nieuwsgierig naar de ringdrager ;)

Gisteren kregen wij ook nog een mailtje van onze fotografe, als ze met het eten een aar foto`s heeft gemaakt gaat ze even naar huis (ze woont daar in de buurt) En dan gaat ze al een mooie foto uitzoeken en die printen voor ons zodat we die bij de kerk al krijgen. Echt super leuk dat ze zo mee denkt.

Maarruh kom je nu met de tips  :P Ik wil en kan nu niet meer mijn jurk in ruilen ;) De zenuwen beginnen hier nu wel een beetje te komen en van mij mag het nu wel gewoon vrijdag zijn. Zojuist mijn jurk op wezen halen en mocht hem ook nog even aan. Maar goed ook want bleek nu dat er een knoopje los zat, die hebben ze direct vast gemaakt. Toen ik hem aan had kwam ik ook weer de verkoopster tegen die me geholpen heeft met een jurk uit zoeken. Ze was druk bezig met een ander klantje maar ze moest toch ff naar me toe om te zeggen hoe mooi hij me wel niet stond en hoe erg ik wel niet stond te stralen hahah :biggrin: Wel super leuk dat ze me herkende terwijl het toch 9 maanden geleden is.

srilankabruidje

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #515 Gepost op: 11 september 2014, 07:47:18 »
-
« Laatst bewerkt op: 3 oktober 2014, 09:42:03 door Manoukie »

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #516 Gepost op: 11 september 2014, 09:27:58 »
jaaa spannend dat wij morgen aan de beurt zijn :applaus: ik kan niet wachten laat het maar vrijdag zijn :biggrin:

Afgelopen nacht een trouwmerrie gehad, de eerste hopelijk slaap ik komende nacht beter) We hadden na het gemeentehuis maar besloten om naar huis te gaan met de daggasten kwamen daar op eens ook de avond gasten. Ik liep gewoon in mijn spijkerrokje. Onze ceremoniemeester (mijn zusje) was nergens te bekennen Toen opeens bedacht ik waar blijft de taart maar die was gewoon netjes zoals afgesproken op de locatie bezorgd. Dus daar allemaal heen ik nu haf in mijn jurk want niemand wilde helpen aankleden. Mijn zusje nog steeds nergens te bekennen ben der gaan zoeken kwam ik de ergens achterin tegen en was e druk aan het bellen toen ze op hing zei ze ik moet gaan ik kan een bakkerswinkel kopen (in het echt wil ze dat niet eens haha) Ik was woest op der haha.

Vandaag nog even paar laatste dingen doen zoals huisje opruimen en de ramen zemen en de tassen voor morgen bij elkaar sprokkelen en dan zijn we klaar voor morgen :biggrin: Straks denk ik de spullen vast naar mijn ouders brengen kan ik vast weer even kwijlen bij mijn jurk :biggrin: :biggrin:

Als ik jullie niet meer spreek heel veel plezier morgen en geniet van jullie dag (dan doe ik dat ook) Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en foto`s

toekomstig Boerinnetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #517 Gepost op: 12 september 2014, 08:32:41 »
Heel veel plezier bruidjes van vandaag! Geniet ervan!

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #518 Gepost op: 13 september 2014, 09:39:36 »
Even snel reageren hier (heb nog geen puf voor het hele verslag ;))

Wij hebben gisteren een super dag gehad, Heerlijk en een zeer mooie dag. Ik heb gelukkig `s morgens alles los kunnen laten en heerlijk kunnen genieten en nog is heel veel langs me heen gegaan. Wij hebben al een paar foto`s van de fotografe gekregen (helaas liggen die nu bij mijn ouders)

Mijn man (dit klinkt heel raar haha) zag er echt super uit :biggrin:

srilankabruidje

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #519 Gepost op: 13 september 2014, 14:38:09 »
-
« Laatst bewerkt op: 3 oktober 2014, 09:42:39 door Manoukie »

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #520 Gepost op: 13 september 2014, 16:27:00 »
Annemiek nog van harte gefeliciteerd met jullie s huwelijk.
Benieuwd naar het verslag.
Reageer morgen even uitgebreid.
Xxx

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #521 Gepost op: 13 september 2014, 19:03:53 »
@ jantine super leuke foto's op de mail.

Manoekie wat een mooie foto's.

Miekje1986 we hadden super mooi weer. Benieuwd naar je verslag.

Onze dag was geweldig. Iedereen vond mijn jurk super.
Ergens aankomende week komt mijn verslag.
Ben na gisteren helemaal kapot dus even een paar dagen op de bank

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #522 Gepost op: 13 september 2014, 19:08:07 »
Och schat anke.
Dacht dat jij volgende week trouwde.
Sorry sorry sorry.
Jij ook nog van harte gefeliciteerd.
Kom eerst maar even lekker bij.
Xxxx

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #523 Gepost op: 13 september 2014, 19:09:57 »
Manoukie ook nog van harte gefeliciteerd.
Zal morgen even de foto's bekijken.
Ben benieuwd maar hebben nu visite.
Er is een mail adres waar je dingen maar tor kan sturen daar staan mijn foto's op.
Xxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #524 Gepost op: 14 september 2014, 10:23:58 »
Anke en Manoukie gefeliciteerd!!!! Wat hebben we het weer getroffen met het weer.

Manoukie super leuke foto`s

ik heb al een heleboel foto`s gekregen van iedereen die er bij was. Een paar foto`s van de fotografe ook geprint gekregen en die zijn super mooi :wub: Ik kan niet wachten tot dat ze de rest klaar heeft. Zal straks paar foto`s naar de mailen sturen (zijn te groot voor hier en krijg ze niet kleiner)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards