collapse

Auteur Topic: September 2014  (gelezen 146197 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #525 Gepost op: 14 september 2014, 10:57:31 »
Sneak peek van de fotograaf!  Zo mooi!

Nog geen tijd gehad voor het verslag.. komt nog!

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #526 Gepost op: 14 september 2014, 11:12:55 »
`s  Morgens om 6 uur ging bij ons de wekker. Dacht nog bij mezelf waarom gaat dat ding zo vroeg heb vakantie haha. Gelukkig drong het snel tot me door dat ik die dag ging trouwen. Snel opgestaan ontbeten en nog even met de katten geknuffeld en snel naar mijn ouders waar de kapper (mijn tante) zou zijn. Ik was heerlijk relax (vond ik zelf) en iedereen om me heen maar stressen. Mijn tante om me haar omdat me krullen niet mee werkte en me moeder om de veter in me jurk omdat dat niet ging zo als ze wilde. Uiteindelijke een kwartier later dan gepland was ik helemaal klaar. Chris kwam mijn ophalen in de slaapkamer, heerlijk even geen mensen bij even samen en wat was hij mooi dit ik had ik niet verwacht. Daarna samen naar beneden waar onderaan de trap mijn vader stond te wachten (hij mij nog niet in mijn jurk gezien) de tranen stonden in zijn ogen en kon alleen maar zeggen wat mooi.

Daarna door naar onze foto locatie. Ons vervoer voor de hele dag was een oude cabrio kever. We hadden een super leuke fotografe en ze had leuke ideeën, zo ben ik gaan rennen in mijn jurk (ik ren dus alleen als ik de bus moet halen) Voordat we het wisten was de tijd alweer om en moesten we weer naar huis om even een hapje te eten. Daar stonden alle daggasten ons op te wachten. Even op het gemakje een broodje gegeten.

Na de lunch zijn wij naar het gemeentehuis gegaan en daar aangekomen stonden al mijn ooms en tantes, een paar neven en nichten en collega`s van Chris ons al op te wachten. En de belangrijkste gast (op onze ouders na dan) stond ook te wachten, mijn oma van 86 jaar (en dement) Na een paar trap en balkon foto`s gemaakt te hebben begon het officiele gedeelte, nog steeds geen stress te vinden bij me. We hadden een super leuke ambtenaar en ze hield een heel leuk praatje. Na paar felicitaties zijn we naar de feestlocatie gegaan.

Daar aangekomen hebben we de taart aangesneden en elkaar taart uit de hand gevoerd. Chris heeft zich netjes gedragen er zat nergens taart, ik daarin tegen (op aanmoediging van de fotografe) duwde de taart zo zijn gezicht in. Na taart eten zijn we foto`s gaan maken met de familie`s. Op het einde was ik het wel erg zat allemaal en dat zag de fotografe en daar speelde ze heel mooi op in door gewoon lekker te stoppen. Na foto`s zijn we heerlijk gaan eten (bbq) Na het eten zijn we vertrokken naar de kerk waar een groot deel van de kinderen van de zondagsschool (ik geef daar les/begeleid ze) met bogen (in onze kleuren) te wachten. Na de dienst zijn we weer naar de feestlocatie gegaan waar het feest los barsten. Bijna iedereen die we hadden uitgenodigd waren er. Wij hadden aangegeven dat we geen stukjes wilde enzo en iedereen heeft daar netjes naar geluisterd behalve mijn baas (dus ik luister nu niet meer naar hem ;) ) Ze stonden allemaal in operatie kleding en hebben een lied voor ons gezongen. Het viel gelukkig mee. Daarna heerlijk gedanst en geklets met iedereen.

Het is een beetje lang verhaal geworden, kort samengevat: wij hebben een super dag gehad.

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #527 Gepost op: 14 september 2014, 11:27:13 »
Mooi dat het zo'n geweldige dag was Miekje!

voor ons voelt het nog steeds als een droom dag, echt blijf er over doorpraten. Kan echt zeggen dat het de mooiste dag van ons leven was!

Wat is dat e-mail adres waar een aantal van jullie het over heeft?

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #528 Gepost op: 14 september 2014, 12:59:28 »
Die mail hebben we in het begin geopend zodat nieuwsgierige niet konden zien wat we voor leuks hadden allemaal



Toch maar een poging gewaagd voor de foto hier, hij is een beetje groot dus sorry daarvoor.

Edit: grote valt toch wel mee je hoeft niet met balkjes te schuiven ;)

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #529 Gepost op: 15 september 2014, 10:22:34 »
Wauw miekje wat mooi! Prachtig!

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #530 Gepost op: 16 september 2014, 14:34:20 »
Wat een super leuk verslag.
Leuk om te lezen allemaal.

Ja op het einde ben je er wel mee aan met al die foto's met
Ik had op een gegeven moment ook zoiets van is nu wel klaar.
En dan gaan er ook nog mensen klagen dat ze niet met je op de foto konden.

Iedereen zegt het altijdaar de dag is zo om.
en je wordt geleefd.
Maar ja we hebben allemaal wel een fantastische dag gehad zo te lezen.

Al gewend aan het getrouwde leven
Ik moet er wel heel erg aan Wenen en vooral aan mijn achter naam.

Gisteren moest ik op mijn werk bellen voor een nieuw wachtwoord
Dus ik zeg kramer dus die man zegt ik zie er niemand staan.
Dus ik ook nog een beetje gepikeerd maar was natuurlijk mijn achternaam al veranderd.
Wij zijn dus gisteren allerlei weer aan het wwerk gegaan.
Dat is wel wennen ik werk natuurlijk in de zorg dus vandaag vrij en lubbert ging om 5 uur weg zat ik hier alleen dat ik ik echt zoiets had van ja en nu dam?
En dat we een weekend weg waren geweest dat je dan al je zooi op moet ruimen.
ik woonde natuurlijk nog bij mijn ouders en werd alles gedaan en nu moet je alles zelf doen.
Maar goed dat hoort er nu emaal bij.
Gelukkig helpt lubbert ook goed mee.
Verder vindt ik het heerlijk om getrouwd te zijn
Lekker ons eigen ding doen en niemand die aan je hoofd loopt te zeuren van het is 2 uur je moet naar huis enz.

Maunoekje wat een mooie foto's leuk om te zien.
Heb je ook een foto waar je hele jurk op te zien is?
Annemiek die van jouw is ook heel mooi echt een stralende bruid en bruidegom natuurlijk; )

Anke Hoe heb je het met de zenuwen?
« Laatst bewerkt op: 16 september 2014, 14:36:58 door jantine26 »

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #531 Gepost op: 16 september 2014, 16:10:26 »
Ja we zijn erg geleefd die dag, iedere dag komt er weer iets in gedachte met owjaa dat was ook nog die dag.

Ik vind het getrouwde leven eigenlijk hetzelfde alleen glimt er nu een mooie gouden ring aan mijn vinger. Maar wij wonen natuurlijk alweer 5 jaar samen. Wij hebben nu nog 1,5 week vakantie. Heerlijk :biggrin: Morgen gaan wij lekker naar de Efteling (kaartjes uiteraard gekocht op mijn nieuwe naam)

Gisteren hebben wij een telefoontje gekregen van onze hypotheek adviseur met de mededeling dat de bank akkoord gaat :applaus: :applaus: :applaus: Oftewel wij hebben nu echt een huis gekocht  :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Oke en nog 1 foto omdat ik het niet laten (deze hebben we van de fotografe gekregen)


jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #532 Gepost op: 16 september 2014, 17:15:16 »
Vaag ik krijg er geen foto''s op.
Typ net een heel verhaal, die is dus ook weer weg :dry:
Maar goed.....

Ja dat herken ik ook sommige dingen die mis je gewoon.
Want wij hadden dus 2 super gave taarten die wilden we aansnijden de eerste hadden we gedaan en de andere stonden ze dus al in te snijden.
De blond amsterdam taart was ook zo leuk.
Zal ze wel even mailen want dat doet ie wel.

Jaaaaa je bent nu mevrouw ha ha.
Eerst moest ik ook aan de zwaarte van de ring wennen maar ben er nu wel aan gewend heb hem ook niet meer af gedaan.
lubbert heeft hem al in het nachtkastje liggen....

Ja jullie woonden natuurlijk al samen dan is het gewoon straks weer jullie's oude ritme oppakken.
Blijf je ook gewoon 5 dagen werken dan?

Wat leuk dat jullie naar de efteling gaan daar zou ik ook nog wel graag naar toe willen.
Maar is voor ons 3 uur rijden dus dat moeten we er gelijk gaan slapen, idee voor als we een jaar getrouwd zijn :applaus:
Wat zei je zusje eigenlijk van de kaartjes van guus Meeuwis??

leuk leuk leuk dus jullie hebben het.
En nu tot januari wachten.
Nou voor je het weet is het zo ver.
Jij hebt weer wat leuks om naar uit te kijken ha ha.

Mooie foto chris is ook netjes hoor  :biggrin: :biggrin: :biggrin:

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #533 Gepost op: 16 september 2014, 17:52:39 »
Super leuke foto`s heb je gestuurd. Jullie zagen er beide ook super mooi uit.

Beide taarten zagen er ook mooi uit (zal die van ons ook nog sturen naar mail, heb daar volgens mij wel een foto van haha)

Ik kan mee voorstellen dat Lubbert zijn ring alweer af heeft vanwege zijn werk (schilder toch?)
Wij mogen hem beide gewoon blijven dragen, ik moet hem alleen af met een operatie.

Ja nu mevrouw dat is heel raar en mijn achternaam zeggen is ook heel raar.

Ja wij vervallen gewoon weer in het oude ritme.
Voorlopig blijf ik nog wel 5 dagen werken, ik ga pas minder werken als er kinderen komen.
Kan ik even de spaarrekening aanvullen ;)

Mijn zusje vond de kaartjes voor Guus helemaal geweldig, ze zat meteen te stuiteren haha.

Jaaa eindelijk bevestiging van de hypotheek echt onze vakantie kan niet meer stuk.
Keek vandaag op funda om even iets na te kijken of de foto of dat klopte wat ik in de gedachte had en daar staat ie ook als verkocht, staat gewoon zo leuk.
Nu maar wachten op de sleutel en in de tussen tijd Ikea onveilig maken voor ideeën  :biggrin:

De Efteling blijft mijn favo park.
Wij wonen er maar 3 kwartier vandaan dus dan is het nog leuk te doen.
Is zeker een leuk idee om daar te gaan slapen (heb van mijn schoonzusje gehoord dat dat ook echt super leuk is om te doen)

toekomstig Boerinnetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #534 Gepost op: 8 oktober 2014, 22:55:29 »
Wat een mooie foto's allemaal!!!
Wij zijn nog zenuwachtig aan het wachten op de foto's  :biggrin: nog 2,5 week ongeveer!

Hoe bevalt iedereen het getrouwde leven? Gewend aan de achternaam en dat je man nu je man is??  :biggrin:
Ik vind dat soms nog erg moeilijk haha!

Even baalmomentje van de dag... we hadden het trouwboekje niet goed bekeken en er staat dus een fout in... mijn achternaam na het huwelijk is niet juist, daar staat mijn meisjesnaam.
Baal ervan want we hadden juist speciaal gekozen voor een gekaligrafeerd boekje... morgen dus maar even naar het gemeentehuis, kijken wat ze ermee doen. Komt vast goed  :biggrin:

Vrijdag mijn ring weer ophalen na hem 2 weken af te moeten hebben, we hadden ze gebruikt als verlovingsringen en ik was ervan overtuigd dat die ook pastte op mijn andere ringvinger... ja juist... haha dus die is iets groter gemaakt. Kan niet wachten dat ik hem weer om kan, ben al zo lang gewend dat ik die ring om heb. zit steeds te voelen aan die vinger van waar is die, kan er niet aan wennen. maar goed ook :biggrin:


miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #535 Gepost op: 12 oktober 2014, 21:56:03 »
wij zitten ook nog zenuwachtig te wachten op de rest van de foto`s. Kreeg vandaag een mailtje, hopelijk komt deze week ons album binnen en dan snel afspreken om alles op te halen bij der.

Getrouwde leven bevalt mij prima, mijn nieuwe achternaam schrijven lukt makkelijk maar uitspreken heb ik nog wel moeite mee, maarja dat doe ik ook niet zoveel. Verder zeg ik nog regelmatig mijn vriend ipv mijn man (maarja wat wil je na 6,5 jaar relatie) Vandaag alweer een maand getrouwd.

Hier hebben wij ons trouwboekje nog niet terug gekregen. Ligt nog bij de dominee. Was ik een beetje vergeten :blush: Ik dacht er vanmorgen weer, wil ik naar de dominee toestappen is hij op vakantie voor een week. Zucht hopelijk denk ik er volgende week weer aan. (geheugen is laatste tijd een beetje een zeef haha)

Verder zijn wij druk bezig met het regelen voor ons nieuwe huisje. We krijgen 20 november de sleutel, dus dingen uitzoeken en vast beginnen met inpakken. We willen voor de kerst over zijn. dus weer druk druk druk.

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #536 Gepost op: 7 november 2014, 12:18:25 »
Het getrouwde leven bevalt heel goed, ben nog steeds niet gewend aan mijn nieuwe achternaam en blijf ook nog stug mijn oude naam zeggen.

Onze foto's zijn echt super mooi geworden, ik moet nog steeds mijn dag verslag hier uittypen.
Heb wel al de kaarten die we hebben gekregen in een foto boek geplakt en daarbij ook het gedicht van mijn ouders wat ze hebben voorgelezen bij hun cadeau.

@miekje1986 leuk dat jullie binnenkort de sleutel krijgen.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #537 Gepost op: 8 november 2014, 10:57:20 »
hier bevalt het getrouwde leven ook prima. Ik begin nu een beetje te wennen aan mijn achternaam, maar vind het nog steeds raar klinken. Heb sinds deze week ook mijn eerste officiële document waar om staat dat ik echtgenoot van ben (ik moest mijn rijbewijs verlengen).

Wij hebben het album + bijna 600 foto`s op dvd binnen. Ben er helemaal verliefd op. Op het forum staan er al een paar ;) Verder hebben wij nog weinig gedaan met de kaarten en de hartjes van het gastenboek. Dit staat allemaal netjes ingepakt. Na de verhuizing ga ik daar eens aan beginnen.

Ja 20 november sleuteloverdracht gaat nog steeds door :applaus: :applaus: en 6 december gaan we verhuizen. Word dus even door werken, maar gelukkig is het geen klus huis en veel al in onze style. Ik heb groot deel nu al ingepakt dus ons interieur bestaat nu voornamelijk uit dozen hahaha.

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #538 Gepost op: 9 november 2014, 13:13:46 »
Mijn verhaal staat in het juiste topic! Met foto's!

Spam er hier ook 1 ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards