collapse

Auteur Topic: September 2014  (gelezen 146350 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #75 Gepost op: 7 november 2013, 07:04:44 »
Met mijn baas gelukkig niks, maar hij heeft een keer gekscherend gezegd bij een hond waarvan het oog niet wou genezen (ook niet met operatie) we kunnen een kruivat lens proberen. En nu gaat het al maanden goed, dus de eigenaar vond het wel leuk om een stukje hierover te laten plaatsen in het plaatstelijke krantje, alleen kwam het niet daarin maar op de voorpagina van de landelijk AD en toen hing hart van nederland aan de telefoon haha.

Ik ga 25 januari passen :applaus: Kan gewoon niet wachten maar eerst nog maar een een paar kilo afvallen ;)

Ik kerk ook niet 2x per zondag. Sla soms ook wel eens een zondag over (ook met werk te maken) Maar wij hebben gewoon een paar zeikerds in de kerk zitten, als je niet zo als hun denkt hoor je er niet bij enzo. Erg fijn maarja je heb denk ik overal van die mensen. Maar zijn zeker lastige vragen om in te vullen als ik zo je vragen lees. Hoe ga ik ooit op papier zetten wat ik van mijn partner verwacht.

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #76 Gepost op: 7 november 2013, 19:46:38 »
We leuk dat het in het nieuws kwam, ik heb t niet gezien.

Weet neit of het normaal is dat je na gesprek met de dominee een boekje mee krijgt met vragen.
Ik kom sinds dat ik verhuis ben eigenlijk niet meer in de kerk, ben enkele keren geweest maar voel me er niet thuis. Daarnaast nog wel steeds contact met de dominee van de gemeente (waar ik ook nog steeds lid ben).
Wij gaan waarschijnlijk niet voor de kerk trouwen, mijn vriend is katholiek opgevoed en ik nederlands hervormd.Voor hem hoeft het niet zo en ik weet nog niet wat ik met het geloof wil.

Wel lastig  dat er mensen zijn die niet accepteren dat je allemaal niet hetzelfde gelooft.

Ik ga in 1 zaak jurken passen, wil vooral passen om te zien wat me staat qua model en qua kleur. Ik ga mijn jurk laten maken dus hoef nog niet te beslissen wat het word

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #77 Gepost op: 8 november 2013, 11:10:27 »
Hoi hoi,

Ja vindt ik ook een beetje raar.
Je hebt hier toch je eigen keuze in.
En mensen moeten eens wat meer naar zich zelf kijken,in plaats van naar een ander.
Maar goed zal altijd wel zo blijven.
Anke danny dat is altijd lastig als je allebei in een amdere gemeente zit
Mijn vriend deed niets met het geloof dus wij hadden het best wel makkelijk met kiezen.

Whaaa spannend mieke. Al wel wat af gevallen dan?
En anke danny dat je dat durft.
Scheelt wel natturlijk maar aan de andere kant wat als hij nu tegen gaat vallen.
Dst hij toch niet zo wordt als je eigenlijk wilde.
Of heeft die gene al meer jurken gemaakt....

Ik heb mijn jurk al gezien maar goed de menigen die ik krijg zijn erg tegen strijdig.
De ene zegt wauw wat zal die je mooi staan en de andere zegt van wat aan afschuwelijk e jurk.
Dus weet het nu niet meer
Maar goed ze neemt hem volgende week mee naar de beurs.
Dus hopelijk is ie echt zo mooi.

Gisteravond met mijn ceremonie meester gezeten.ha ha dit is mijn beste vriendin.
Heb zo gelachen voor wat ze bedacht hebben.

Hebben jullie ook een thema
Ik wil roze en gelukkig vindt mijn vriend dit ook mooi
Nu had il dus gisteren tegen mijn beste vriendin/ceremonie meester gezegd dat ze een bedrag van 400 euro krijgen om de zaal te versieren.
Ballonen met onze namen enz.
Nu vondt zei dit best wel veel.
Is dat zo en zo ja.
Wat geven jullie daar voor uit...

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #78 Gepost op: 8 november 2013, 20:01:01 »
Tja je heb mensen en je heb mensen, onze dominee staat gelukkig wel voor veel open.
Hebben ook een vrij jonge dominee (volgens mij is hij 2 jaar ouder dan dat ik ben)
Maar toch moet dan ff over z`n drempel achja komt ook wel weer goed.
Heb mezelf een datum gegeven om het uiterlijk door te geven.
Dus tegen die tijd mezef een schop onder de kont geven :P Gelukkig hebben wij geen grote gemeente dus kleine kans dat het niet meer kan ;)

Leuk he al die meningen over een jurk.
Mijn zusje en mijn moeder zitten op 1 lijn met mij maar nu kreeg ik bericht dat mijn schoonmoeder het ook wel leuk vind om mee te gaan passen maar als ik ergens niet op 1 lijn zit kwa jurken (en mode) is dat met mijn schoonmoeder, maar aan de andere kant ze bij de bruiloft van mijn zwager niet betrokken geweest (heel lang verhaal) en vind het geweldig dat wij zoveel vertellen aan ze en met ze delen der over.
Maarja of ik der mee wil hebben passen daar denk ik nog maar ff over na.

Met het afvallen gaat het redelijk ben nu 5,5kg kwijt wil liefst nog meer, maargoed zie het tegen die tijd wel. Gezond eten en weinig kruitnootjes dit jaar voor mij (haal ik volgend jaar wel weer in :P )

Wij hebben nu al thema kleur rood/wit.
Rose krijg ik er echt niet in bij mijn vriend.
Al zag ik op de beurs een hele leuke fleurige combi.
Appeltjes groen met dat felle rose, ga denk toch maar eens met vriendjelief babbelen daar over.
Heb nog niet veel na gedacht over de versiering dus ook nog niet over de prijs daarvan.
Nu hebben wij niet super veel te besteden, 400 euro klinkt wel veel in mijn oren maar ligt er ook aan wat je allemaal versierd wil hebben.

 Mijn zusje is onze ceremoniemeester heeft net een opleiding vrije tijd management afgerond oftewel zij weet wel hoe we een feestje moeten bouwen.

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #79 Gepost op: 13 november 2013, 13:15:57 »
@miekje
wat goed dat je al 5,5 kg bent afgevallen, ben zelf ook bezig en de laatste kilo's gaan altijd het lastigste.

Meningen over een jurk kunnen zo verschillen, ben echt zo benieuwd wat voor smaak mijn zus en moeder hebben.
Met mijn beste vriendin zit ik redelijk op 1 lijn, mijn moeder zal vooral kijken of het mij goed staat ook al vind ze de jurk zelf niet mooi.
Mijn zus heb ik geen idee van, ze is altijd heel eerlijk maar heb met haar een beetje een haat/liefde verhouding.
Dus ben benieuwd hoe volgende week gaat.

Zou je schoonmoeder alleen meenemen als je dat zelf wil. Zeker als je verschilt van mening over mode en jurken.
Snap dat ze het heel leuk zou vinden zeker als ze niet betrokken was bij de bruiloft van je zwager.

Ik wil het vanavond met Danny hebben over een kleuren thema.
Zat zelf te denken aan de kleur blauw maar vind de kleuren die bij de
Had een aantal spullen gehaald voor het maken van corsages maar kan de juiste stokjes nog niet vinden die ik nodig heb.
Komende dagen toch maar is op zoek dan kan ik beginnen met een idee en kijken hoe het er uit ziet.

Wil wel onze namen van karton maken, en deze beplakken met spullen die echt bij ons passen.
Heb dit ooit tijdens de pabo gedaan en dacht dat is wel een leuke aankleding op de ontvangsttafel en de diner tafel.
Beetje lastig uit te leggen maar zal binnenkort keer foto maken van de A die ik op de pabo heb gemaakt.

400 euro klinkt voor mij ook best veel maar wij hebben voor de bruiloft ook niet heel veel te besteden.
Daarom vooral ook op zoek naar dingen die ik zelf kan maken zodat onze kosten het laagst blijven.
Ligt er wel aan wat je aan moet kleden, wij hoeven alleen onze trouwlocatie aan te kleden.
Onze feestlocatie zorgt voor de aankleding, we gaan wel een aantal eigen dingen aan leveren zodat het ook echt bij ons past.






jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #80 Gepost op: 15 november 2013, 12:29:17 »
He wat raar ik had vorige week een reactie gegeven maar waarschijnlijk is ie niet door gekomen.


Maar inderdaad super goed dat je al zoveel bent afgevallen.
Goed bezig en je hebt nu ook echt een doel waar je het voor doet natuurlijk.
Lijkt me straks wel moeilijk met de feest dagen.
Of heb je daar niet zoveel mee.

Whaaaa spannend anke volgende week om een jurk.
Je neemt dus ook je beste vriendin mee.
Leuk.

Ik zit nu heel erg te twijfelen wie ik mee zal nemen.
Want al die reacties daar wordt ik alleen maar onzeker van,want dan ga ik weer twijfelen.

klinkt wel heel leuk.
Ben je zo creatief dan.
Ben benieuwd naar een foto.
Wel handig dat je het zelf gaat maken want scheelt natuurlijk ook weer
Bedankjes zijn ook zo 1.50 per stuk
blauw kan je ook veel kanten mee op.
en op internet staan ideeen zat gelukkig.

400 euro ia inderdaad en hoop geld maar die ballonen wie ik wil voor op de tafel zijn er 14 euro en als je er daar al 10 van hebt.

Morgen ga ik gezellig met mijn moeder en schoonmoeder naar de trouw beurs.
alleen gaat mijn zus ook me.
die heeft nu in 1 besloten dat ze voo4 mij wil yrouwen in juni.
dus dat is een beetje jammer.
Want alles wat ik wil wil zij ook.
heeft zelf niet echt een mening.
dus praat er nu thuis niet meer zoveel over want ze gaat er met mijn ideeen van door.
wilde een wit met roze jurk wil zij ook.
he thema roze wil zij nu ook
maar goed is helaas niet anders.

hoe is het verder met jullie.
en met je vader annemiek?



Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #81 Gepost op: 15 november 2013, 15:13:20 »
@ jantine

Zal alleen de mensen mee nemen waarvan je weet dat ze eerlijk zijn. Zou het klein houden als je gaat twijfelen van heel veel verschillende meningen.

Jammer dat je zus nu voor jou gaat trouwen en dat ze precies hetzelfde wil als dat jullie willen.
Zou zoveel mogelijk de ideeën voor jezelf houden zodat ze niet hetzelfde kan doen als jullie.
Snap dat je zoiets hebt van 'ze gaat er met mijn ideeën vandoor'.
Hoop dat je op de beurs veel inspiratie opdoet.

En als je zegt dat je ballonnen op tafel wil dan valt het bedrag wel weer mee.

Wij hebben gekozen voor de kleuren blauw en paars. Heb foto toegevoegd van de kleuren
Ben zelf redelijk creatief dus dat helpt wel.
Tot nu toe ga ik zelf maken:
- namen voor op tafel
- corsages
- bloemenvaasjes

Verder ben ik deze week ziek dus heb nu bijna t hele forum bijgelezen en nog meer ideeën opgedaan om dingen zelf te gaan doen.
Daarnaast is het best druk qua afspraken en dingen die we moeten regelen. Daarnaast veel afspraken met vrienden en familie staan.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #82 Gepost op: 15 november 2013, 19:30:24 »
ja ik ga het zwaar krijgen met de feestdagen, maar acht met sint en met kerst mag ik best wel een beetje snoepen. Het zijn maar 3 dagen. En dan heb ik nog een maand om alles weer verder er af te krijgen en als je met passen het aangeeft bestellen ze een maatje kleiner. En dat is pas een goed doel voor me  :P

Wat vervelend dat je zus nu voor jullie gaan trouwen en dat ze al je ideeën pikt. Vind ik geen style. Had jou zus eerst een andere datum? Of is het meer zij gaat trouwen dan ik ook. Ik zou trouwens een etter zijn met ideeën door spelen, zou hele andere dingen door geven dan waar ik voor zou kiezen. Ik hoef gelukkig niet bang te zijn dat mijn zusje voor ons trouwt, ze heeft op dit moment geen vriendje.

Als je ballonnen wil op tafel dan valt denk ik het bedrag wel mee (zeker met die prijs van ballonnen) Ik weet nog niet of ik extra decoratie op de feestlocatie wil. het is van binnen al een oude boerderij uitstraling en is gewoon al leuk aangekleed. Ach zie dat tegen die tijd nog wel.

Leuk volgende week jurken passen. Ik kan er ook niet op wachten tot dat ik eindelijk mag. Ik ben er nog steeds niet uit of schoonmoeders mee mag. ene moment denk ik ach ja waarom niet en andere moment denk ik ja maar ik wil er eigenlijk een gezellig dagje moeder/zusje van maken. Volgende week verjaardag van me nichtje eens kijken of ze er over begint, me dan maar een beetje van de domme houden (heb het namelijk alleen nog maar via vriendje lief te horen gekregen)

Hier gaat verder alles rustig zijn gangetje, beetje erg druk ivm vakanties op het werk en daardoor weinig puf voor dingen regelen. Maar binnenkort eens ons zelf een schop onder de kont geven met dingen regelen. Met mijn vader gaat het gelukkig alweer een heel stuk beter, hij werkt alweer have dagen. Hij wil wel meer maar dat mag van de baas nog niet.

Wat is het trouwens nog rustig in het september topic. Weinig bruidjes die dan gaan trouwen, terwijl ze zeggen dat het een populaire maand is

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #83 Gepost op: 16 november 2013, 10:43:19 »
@Jantine

Veel plezier vandaag op de beurs!!!

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #84 Gepost op: 16 november 2013, 19:01:58 »
Thanks mieke.
Ik lees het pas.
Maar de trouwbeurs was een grote flop.
Echt verschrikkelijk.
Gisteravond kreeg ik al een mail vam de winkel waar ik mijn jurk had gezien dat ze niet zou komem want ze had een beetje ruzie gehad met de planner van de teouwbeurs.
Ik overleg gehad met mijn moeder en schoonmoeder en toch maar besloten om heen te gaan.
Dus wij vanmorgen 50 minutem gereden.
Komen we daar. Dacht ik wat een klein gebouw.
Maar goed toch maar naar binnen.
Stond er een trouwjurken winkel met wel getelt 15 jurken en niet 1 waar van ik dacht wauw.
1 ballonnen kraam
1 stand met ringen
1 stand met taarten.
1 stand met auto s
En dat was het.
Dus ik dacht ga lekker jurken passen zie ik een jurk die ik wel mooi vondt dus ik vraag zou ik deze even mogen proberen.
Mocht dit niet eens.
Was echt een beurs van niets.
Snap niet dat ze dit een trouw beurs durven noemen.
Dus ik diw vrouw opgebeld waar ik mijn jurk al gezien had.
Ik mocht daar komen.
Werdt er super vriendelijk ontvangen en bem geslaafd.
4 jurken aan gehad en de 2de ia het geworden.
Ben er zo enorm verliefd op
Echt ik snap nu dat gevoel dat je denkt van dot is mijn jurk...
Prijs viel ook nog mee 1350 met hoepel en sluier.
Dus het was een geslaagd dagje ondanks de tegenvallende beurs.

miekje daar heb je helemaal gelijk in.
je moet jezelf ook niet alles mis gunnen tenslotte moet je het nog 10maanden volhouden.
dus af en toe een snoepje moet kunnen.

Als ik mijn mening nu mag geven zou ik kiezen voor de mensen waat je echt een band mee hebt.
ik vondt het vanmiddag heel bijzonder en zou daar geen mensen mee naar toe nemem waar aan ik twijfelde
Maar goed aan de andere kant denk ik dat ze het je wel kwalijk gaat nemen.
dus even iets om goed over na te denken inderdaad.
Ben benieuwd of ze het gaat vragen aan je.
Fijn dat het zo goed gaat met je vader.
wie had dat gedacht.
Super goed nieuws.

Wat ben jij ontzettend creatief dan anke.
wel super leuk dat je het zelf gaat maken.
dan is het tenslotte wel echt iets wat alleen jullie hebben.
lukt het al een beetje....
en ben je al met de letters bezig.
want daar ben ik ook heel benieuwd naar.

mooie kleuren trouwens vondt je vriend het paarse wel goed.
leuk he dat iedereen zo zijm eigen ideeën en smaak heeft.
ben je al wel helemaal beter dan.

Ja het is hier inderdaad heel erg rustig.
maar vindt het ook wel gezellig zo met zijn 3 en ha ha.
wij zijn er denk ik te erg mee bezig

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #85 Gepost op: 16 november 2013, 19:56:12 »
Wat jammer dat de trouwbeurs een grote flop was, zeker voor 50 minuten rijden.
In Rotterdam mocht je ook alleen maar passen als je een afspraak had bij die winkel, gelukkig wilde ik daar ook gaan kijken voor mijn jurk want hoor iedereen er over dat je daar zo leuk behandeld word. Dus we gaan het zien in het nieuwe jaar  ;)

Super leuk dat je je jurk heb gevonden, is het de jurk geworden die je al had gezien of toch een ander?

Heb met mijn zusje(tevens ceremoniemeester) overleg gehad over schoonmoeders, ze zei ook neem der gewoon mee maar ze snapt mijn dillema wel. Vriendjelief bemoeide zich er ook mee hij zei tis al een poos geleden dat ze het gevraagd heeft dus misschien is ze het wel vergeten en zit je je nu druk te maken voor niks. Heb nu besloten als ze er naar vraagt dan hou ik me van de domme wat betreft de datum en dat ik nog we iets laat weten.

Vind het ook gewoon gezellig hoor met z`n 3e, maar viel me op. We zijn er gewoon te erg mee bezig en als ik nu eens al die gedachtes van me nou eens uitvoer ben ik bijna klaar  :P Maar ja soms moet je ook ffies rust nemen. Over  4 weekjes heb ik een weekje vrij dus kan me dan weer rustig storten op alles voor de bruiloft. Vanmiddag weer even op youtube naar de the nationale wedding show 2013 gezocht en heb hem gevonden  :applaus: weer een uur in  :wub: gezetten.

Over mijn vader zijn we allemaal wel nuchter hoor (zijn van friese afkomst dus lekker nuchter :P) 5 jaar geleden is hij ook met spoed opgenomen met een hartinfarct moest met spoed gedotterd worden, nou de vernauwing moeten ze nog steeds vinden. Bleek een te hoge bloeddruk wat dezelfde klachten gaf. Jaartje later weer maar gelukkig niet met spoed dotteren. Afgelopen keer werd ik gebeld door mijn zusje en het eerste wat ik zei zeker zijn hart weer. Ze denken ook dat het dit keer kwam van een te hoge bloeddruk. Ze hebben hem 24 uur gemeten en hij had op de raarste momenten een hoge piek wat ook weer heel snel af nam. Hij zit al een poos zonder medicatie voor zijn bloeddruk, dit in overleg met de huisarts. Hij moest dan wel 17kg afvallen (zijn er 22 geworden) dus mijn vader is nu erg boos op zijn eigen lichaam. Zijn lichaam laat hem dus weer in de steek. Zo ziet hij het. Hij staat weer streng onder controle en zit weer aan de medicatie, nu bloedverdunners voor het geval dat er ergens toch een propje zat.

Pfff heel verhaal weer hahah, duik nu lekker op de bank met bruid&bruidegom magazine. Kijken of ik tips zie en een schop onder me kont er mee krijg  ;)

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #86 Gepost op: 16 november 2013, 20:15:07 »
Voor de gene die een uurtje willen genieten

http://youtu.be/zj4Mq_d-Em4 (21 minuten en 1ste deel)

http://youtu.be/oimr-8kZssU (38 minuten en 2de deel)

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #87 Gepost op: 17 november 2013, 14:15:55 »
Help ik word tegen gewerkt met folders uitzoeken :P


jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #88 Gepost op: 17 november 2013, 18:12:14 »
Ik snap er helemaal niets meer van.
Ik reageer gisteren via de mail komt hij er weer niet op te staan.
Kan dit niet. .....

Ja Inderdaad heel jammer maar vondt het vooral stom voor mijn schoonmoeder en moeder.
Maar goed weten we dat ook weer.

Nee Ik had deze jurk helemaal niet in mijn hoofd.
wilde een hoop diamanten en tulle.
En nu heb ik heel wat anders maar ben der helemaal verliefd op.
vannacht er zelfs over gedroomd. Ha ha.
Maar Wat is zo n jurk zwaar.
Daar zie ik wel tegen op volgens mij ben je kapot aan het einde van de dag.

Ik zou het inderdaad ook vragen.
En Het verder in het midden houden.
Dan kan je later ook geen verwijten krijgen.

Lekker dat je straks een weekje vrij bent.
Kan je er helemaal mee bezig zijn.

Ja dan ga je er ook wat nuchterder in staan.
Anders heb je ook een angstig leven.

Is er weer een nieuwe bruid dan.
Wanneer horen we eigenlijk of we wat gewonnen hebben.
Van de week toch?

Wat een lief poesje ha ha.
Echt een schatje 

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #89 Gepost op: 18 november 2013, 09:28:40 »
poesje? poesje? zeg dat niet te hard tegen onze stoere (ahum) kater :P

Ja afgelopen vrijdag was er een nieuwe bruid :biggrin: Volgens mij kon je mee doen t/m 15 november en dan deze week ergens volgens mij word er bekend gemaakt wie wat gewonnen heeft.

Wel grappig dat je met een hele andere jurk thuis komt. Lees dat wel vaker. Ik heb ook in mijn hoofd met tule maar dan weinig diamanten(ben niet zo van de blingbling) dus ben benieuwd waar ik mee thuis kom haha. Vast heel veel bling bling  :lol2:


jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #90 Gepost op: 18 november 2013, 09:35:07 »
Ha ha nou wel een hele leuke kater.

O dan ga ik hem van de week even kopen.
Altijd leuk om te lezen.
Ben benieuwd of we wat gewonnen hebben.
Maar Goed zal wel niet.
Heb nog nooit wat gewonnen helaas.

Ha ha je hoort het inderdaad v vaak.
Maar dat zei f iw verkoper ook.
Hij kan bij iemand op een foto heel mooi staan.
Terwijl hij bij jouw vreselijk staat.
Zal mij benieuwen.

Je schoon moeder nog mee gevraagd dan

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #91 Gepost op: 18 november 2013, 10:26:04 »
nee heb mijn schoonmoeder nog niet gevraagd, zie der pas zondag (voordeel als je schoonmoeder 180km verderop woont, dan zie je der niet regelmatig)

Ik riep laatst ik win ook nooit wat, maar heb toen wel de dvd the big wedding gewonnen via een facebook actie haha. dus met deze prijzen wacht ik rustig af, verwacht dat ik niks heb gewonnen, kan het alleen maar meevallen :P


Riannek

  • Junior
  • **
  • Berichten: 101
Re: September 2014
« Reactie #92 Gepost op: 18 november 2013, 10:49:19 »
Ik heb hier ook al even niet meer gepost.
Erg druk geweest met het afronden van mijn opleiding. Maar ik ben nu eindelijk geslaagd voor mijn opleiding hbo-verpleegkunde.

Vorige week zondag ben ik samen met as. naar het wishes event geweest. We hebben daar een hele leuke en gezellige dag gehad en zeker ideeën opgedaan.

We wilden graag een persoonlijke taarttopper en nu ook een bedrijf gevonden die ze handmatig maakt van klei. Prijs viel ook reuze mee.

En ook wij zeiden altijd dat we niks winnen, maar afgelopen zondag via een lootje toch nog een prijs gewonnen.
Een decoratiepakket twv. 50 euro bij balloon creations.

Hier ook meegedaan aan de prijsvraag van bruid & bruidegom. Dus we wachten maar rustig af....

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #93 Gepost op: 18 november 2013, 11:09:58 »
Gefeliciteerd met je diploma :flowerpot:

Dat is toch een leuk prijsje om te winnen. Waar laten jullie je taarttopper maken?
Wij zijn er nog niet uit wat voor 1 we willen (ook niet met de taart).

We gaan met zijn alle duimen of we wat gewonnen hebben  ;)

Riannek

  • Junior
  • **
  • Berichten: 101
Re: September 2014
« Reactie #94 Gepost op: 18 november 2013, 11:17:17 »
Dankje wel.

Zeker een leuke prijs, zijn er ook heel blij mee.

We laten de taarttopper maken bij geluk in de liefde.nl. Nu nog even goed nadenken wat we precies willen. Waarschijnlijk zal het te maken met onze hobby, rijden met rc (bestuurbaar) auto's.

Ik had zelf ook al veel op internet zitten zoeken naar een taarttopper maar wilde geen standaard iets. Dus was blij dat we hun tegen kwamen op het event.

Taart is bij ons wel bekend. Wij nemen een ijsbruidstaart die ze bij de locatie maken. Nemen we ergens anders een taart van moeten we schotelgeld betalen. Dat is bij hun 90 cent per bordje. Dus dat tikt nog al aan in prijs.

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #95 Gepost op: 18 november 2013, 17:12:22 »
Ga morgen direct kijken naar het magazine

@ miekje
Wat een leuke kater,hij wou gewoon helpen met uitzoeken:P

Fijn dat het beter gaat met je vader en scheelt vaak inderdaad wel als je er best nuchter in staat.

Wel voordeel als je schoonmoeder zo ver weg woont, zou het inderdaad gewoon in het midden houden.

Het is wel gezellig met zijn 3en maar misschien zijn wij ook wel heel actief er mee bezig.

@ Riannek

Gefeliciteerd met je diploma.
Wat leuk dat je je taarttopper laat maken, zo kan je het wel helemaal persoonlijk maken.

@jantine

Wat jammer dat de beurs een flop was, zo zonde om er naar toe te rijden en dat het dan tegenvalt. Zeker als er van alles maar 1 iemand stond, zo kun je niet vergelijken of verschillende ideeen op doen.

Misschien dat via de mail de berichten niet geplaatst worden, geen idee of het kan.

Leuk dat je geslaagd bent voor een jurk, de eerste uit de groep :applaus:
Soms kan je een jurk heel mooi vinden maar als je hem dan aan hebt dan is het toch niet.
Fijn dat je zo blij met je jurk bent, ik hoop zaterdag te slagen voor het idee.

De projecten zelf doen ligt een beetje stil.
Heb voor de corsages nog niet alle spullen binnen.
Wil begin dec karton halen en dan aan de letters beginnen.
Kan vanavond wel een foto maken van de letter die ik op de pabo heb gemaakt zodat je een idee hebt wat ik ga doen.

Wat betreft de kleuren had ik verschillende kleurenschema opgezocht op piterest en had daar blauw tinten met paars gezien.
Danny vond het ook een goed idee en heeft op de markt bij de kraam zelf de kleur paars uitgezocht en ik de kleur blauw.

Sinds zaterdag weer aan het werk, verkoudheid is nog niet helemaal over maar werd thuis gek dus vandaag weer echt begonnen met werken.





miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #96 Gepost op: 18 november 2013, 22:10:07 »
heb trouwens even op gezocht voor de prijsvraag van bruid. We krijgen voor eind 2013 te horen of we gewonnen hebben. Oftewel nog een maand wachten. Meedoen kon maar t/m 15 november.


jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #97 Gepost op: 20 november 2013, 20:51:23 »
Hoi rianne :-)
Leuk dat er ook weer bij komt.
Gefeliciteerd met je diploma.

Mieke dat is inderdaad een eind weg
En zo te horen vindt je dat niet heel erg:-)
Ben benieuwd hoe ze gaat reageren....
O dus dan moeten we dus nog even wachten.
Ben benieuwd maar zullen well heel meiden mee hebben gedaan.
Had de nieuwe bruid ook even gekocht.
Leuk dat je nu drie boeken had maar had we verwacht dat er meer kapsels in stonden, viel een beetj tegen.

Anke danny

Ja ik ben der nu nog verliefd op, kan niet wachten om hem aan te mogen.
Op dat moment voel je je echt een prinses, zei al tegen mijn vriend kunnen we niet eerder trouwen,maar helaas is dit financeel niet haalbaar.
Dus jij gaat zaterdag:-)
Spannend jij had toch al wel idee wat je wilde.
Ben benieuwd of je er ook daad werkelijk mee thui komt.
Ja die kleuen vindt ik echt heel leuk uitgezocht.
Leuk dat danny ook zo mee denk.

Ik had trouwens nog een vraagje.
Ik heb natuurlijk thrma roze maar is het nu niet stom dat ik helemaal niks roze aan of op heb?

Ben van de week heel druk 7 dagen achter elkaar werken.
Dus kan nit veel reageren...
Anke heel veel plezier alvast zaterdag.
Geniet ervan.<3
Xxxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #98 Gepost op: 20 november 2013, 21:17:27 »
haha nee heb ik helemaal geen probemen mee ;) Ze is wel een schat van een mens en bedoelt het allemaal niet zo kwaad, maar ze is vaak nogal aanwezig en dat is vermoeiend.

Heb de extra boekjes van bruid nog niet gelezen, nog geen tijd voor gehad. Ik heb online al wel leuke kapsels gezien.

Volgens mij is het helemaal niet raar dat je zelf niks van je thema kleur aan heb, als het in de decoratie voorkomt is het toch ook goed (en dan val je natuurlijk zelf wel weer beter op, anders val je misschien weg tussen al dat roze  ;) )

Anke al vast heel veel plezier zaterdag met passen, hopelijk doe je leuke ideeën op en Jantine werkse vast de komde dagen, ik ben blij dat ik nog maar 2 dagen hoef en dan weer even lekker van het weekend kan genieten

Riannek

  • Junior
  • **
  • Berichten: 101
Re: September 2014
« Reactie #99 Gepost op: 21 november 2013, 12:48:25 »
Wij hebben het thema paars, maar dat is (nog) niet in de jurk te vinden. Wel laat ik het terugkomen door paarse bloemen, tenminste dat heb ik bij vriendlief aangegeven dat ik dat erg graag wil en ga ik voor paarse schoenen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards