collapse

Auteur Topic: Oktober 2014  (gelezen 56728 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

11102014

  • Gast
Oktober 2014
« Gepost op: 23 augustus 2013, 08:30:50 »
Hihi geen idee of er al meer Oktober 2014 bruidjes actief zijn. 11-10-2014 wordt onze datum.
Mei hebben we ook in gedachten gehad maar uiteindelijk is het toch oktober geworden.
Geeft me lekker veel de tijd om van alles en nog wat te regelen.. ;)


Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #1 Gepost op: 15 september 2013, 13:39:11 »
Gefeliciteerd!

Hier ook 1!
Heb mij net aangemeld en een voorstel berichtje geplaatst.
20-10-'14 is onze datum. (na ook aan mei gedacht te hebben, eventueel in 2015)
Hopen op een mooie herfst! ;)

11102014

  • Gast
Re: Oktober 2014
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2013, 21:51:36 »
Hihi we zijn nog redelijk alleen...

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #3 Gepost op: 20 september 2013, 21:47:27 »
Tja op en top herfst en dat in Nederland... wat wil je. ;)

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #4 Gepost op: 5 oktober 2013, 15:09:48 »
Wij hebben vandaag onze locatie bevestigd!  :applaus:
Zijn jullie al wezen kijken voor locaties Lisa?

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #5 Gepost op: 27 oktober 2013, 22:12:22 »
Misschien komen ze nog.. ;)

Gefeliciteerd Bobbiaan!

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Oktober 2014
« Reactie #6 Gepost op: 28 oktober 2013, 10:46:45 »
Nou ik meld me ook aan voor oktober.. We wilden eigenlijk in juni trouwen, maar omdat we net een nieuw huis hebben gekocht gingen we dat qua planning en qua financiën niet redden.. Gisteren hebben we een offerte aangevraagd bij de locatie (Kasteel Wijenburg in Echteld) voor 3 oktober.. Ben benieuwd...
@Franz0r: Gefeliciteerd!!! Dat is alvast lekker geregeld..
@Bobbiaan: Ik zag net je berichtje bij even voorstellen.. En super gefeliciteerd met je verloving.. :D:D
« Laatst bewerkt op: 28 oktober 2013, 10:48:53 door bruid_op_onderzoek »

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Oktober 2014
« Reactie #7 Gepost op: 28 oktober 2013, 17:33:23 »
Kan ik me goed voorstellen. Anders zit je straks met deadlines in je hoofd terwijl je met jullie bruiloft bezig wilt zijn
Ja, hopen wij ook op :) Je schijnt ook erg mooi licht te hebben in de herfst voor de foto's.. En dan rekenen we stormen even niet mee... ;)
Zit steeds mijn inbox te checken of ze al iets hebben gestuurd, maar nog niks.. Beetje ongeduldig

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #8 Gepost op: 5 november 2013, 21:20:19 »
Wat leuk B_O_O, heb je inmiddels al wat gehoord?

Enne ja het weer.. ik ben van plan om een leuke grote doorzichtige paraplu te kopen. Dan hoop ik ondanks de regen toch nog leuke foto's te maken. Ik vind de herfst ook erg mooi!

@Bobbiaan: Wel erg fijn om je studie af te hebben tegen die tijd, kun je er hopelijk volop van genieten.  :biggrin:

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #9 Gepost op: 7 november 2013, 21:13:48 »
Nouuuu, ik ben niet zo van de hartjes haha.

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Oktober 2014
« Reactie #10 Gepost op: 14 november 2013, 15:17:19 »
zo'n paraplu is best een leuk idee.. je hebt ook van die leuke vintage parapluutjes.. zijn alleen minder geschikt voor de regen maar staan wel heel cool :D
jaja.. we hebben wat terug gehoord (sorry dat ik het hier niet had gepost. had het op de 2014 topic gezet. zat toen al te dubben waar ik het nou moest zetten)
maar we hebben dus teruggehoord van de locatie en een offerte gekregen die ons best tegenviel. tussen de 7500 en 8500 euro, dan wel 'alles' incl, maar 'alles' wat niet heel duidelijk gedefineerd. ben toen nog op zoek gegaan naar een andere locatie (kasteel de schaffelaar in barneveld) en we hebben daar nu een offertie van 6.300 die veel duidelijker is wat alles nou precies inhoudt en dat zag er opzich wel goed uit. ben alleen nog niet helemaal uit over het eten. en heb nog info gevraagd bij een andere loctie de witte holenvoet/huize scherpezeel maar zij gaan alles met ons bespreken als we er zijn. ik heb dus ook voor het eerste weekend van december een locatiebekijkweekend gepland waarbij we langs alle drie de locaties gaan en ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan en hoe dat eruit komt te zien. op internet ziet alles er mooi uit, maar ben benieuwd hoe het in het echt zal zijn en hoe de ontvangst enzo is. of ze een beetje behulpzaam zijn en of we ze 'vertouwen' als jullie snappen wat ik bedoel.

zo dit was even een ego post over onze locatie periekelen.. hoe staat het bij jullie met alles..????????? :D

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #11 Gepost op: 16 november 2013, 17:36:44 »
Ego posten zijn juist leuk. ;)
Aardig prijsje inderdaad die offerte!
Hoeveel dag en avondgasten hebben jullie?
Wel goed dat je een kijkweekend gaat houden, in het echt geeft het toch een heel andere sfeer! Ben benieuwd welke locatie het wordt.

Ik word af en toe gek van alle prijzen die ik zie.  :jawdrop:
Wil het liefste alles zo goedkoop mogelijk, maar tegelijkertijd natuurlijk ook een mooie dag met alles erop en eraan.  :blush:

Wij hebben tot nu toe alleen nog de locatie. In januari wil ik gaan kijken voor een jurk en gaan we beslissen wanneer we in ondertrouw gaan.
Fotograaf moet ook nog.
Vind dat nog lastig (en ook prijzig...  :dry:) haha.
Hebben jullie al een fotograaf?

Verder wel mijn visagiste en kapster geregeld. Dat zijn beide vriendinnen dus dat is wel erg leuk. :clap:

Denk dat ik volgend weekend lekker achter de computer duik om flink research te doen.
Tussendoor wel eens wat opgezocht natuurlijk, maar vanaf nu toch maar ff serieus alles gaan bekijken.
Kan ik meteen de bruidjes mail van het forum gaan doorspitten.  :biggrin:

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #12 Gepost op: 19 november 2013, 23:01:08 »
Ja precies!
Maarja je wilt natuurlijk ook wel mooie foto's van jullie dag. Je staat toch vereeuwigd.  :biggrin:

Gefeliciteerd met de fotograaf! En goed dat jullie er nu al 1 hebben.. gaat ook best snel volgens mij.
Weet nog niet welke, heb wel al een paar leuke gezien. Een paar foto's met humor/attributen erin vind ik ook geweldig. Ook romantische foto's (samen hand in hand lopen etc.) vind ik leuk. Als het maar ontspannen is en niet stijfjes geposeerd. :biggrin:

Morgen maar weer even verder zoeken.. heb er wel een paar op het oog, maar die prijzen.  :dry:
Misschien maar even kijken of er wat in de tijd te sjoemelen valt. Vriendlief houdt niet zo van op de foto gaan dus waarschijnlijk is het niet zo erg lang dat de fotograaf er is aangezien wij ook pas in de middag trouwen.

Jullie dus helemaal tevreden?  :applaus:
Wat is nu jullie volgende stap?
Ik ga binnenkort maar eens een afspraak maken voor ons bij de gemeente voor info over ondertrouw.  :applaus:

___

Zijn jullie al voor jurken wezen kijken?
Ik ben van plan om in januari te gaan beginnen.

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #13 Gepost op: 20 november 2013, 13:36:29 »
Jawel, maar dat hoeft niet al te veel. Ik kan best een stresskip zijn (en dan ook niet al te gezellig) en als er dan teveel mensen om mij heen hangen ervaar ik dit meer als vervelend dan leuk.  :blush:

Hier geen carnaval, maar maart is vast ook vroeg genoeg toch! Wat ik van een aantal begrepen heb is minimaal 6 maanden van tevoren kijken.
Leuk vooruitzicht he.  :nod:

Nog niet nodig geweest om te onderhandelen.
Wij gaan niet op huwelijksreis, jullie wel? Weten jullie al waarnaartoe?  :applaus:

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #14 Gepost op: 21 november 2013, 22:01:22 »
Ach blijft het een beetje overzichtelijk toch haha.
Ik heb al moeite om het grote topic bij te houden en de mail, want meestal zit er een weekje of een paar dagen tussen dat ik kijk.. dan zijn er al zoveel posts bijgekomen!  :jawdrop:

Wil wel meerdere winkels af (ook niet teveel hoor, denk max 3 of 4), tenzij ik natuurlijk dé jurk in de 1e zaak heb gevonden.  :biggrin:

We hebben wel al wat gekocht..  :sleep:
Kleine mini krijtbordjes waar we de namen op zetten voor op tafel tijdens het dinér.
Zo een klein iets, maar zo leuk.  :blush: :applaus:


11102014

  • Gast
Re: Oktober 2014
« Reactie #15 Gepost op: 29 november 2013, 13:39:37 »
Leuk om te zien dat het al wat drukker word.. Pff wij zijn echt snel met van alles regelen. Bijzondere "door ons aangestelde"ambtenaar vd burgelijke stand.. check, trouwjurk, trouwpak, locatie, cathering, trouwringen, trouwlocatie check... Maar we weten het ook al een tijd en ik richt me steeds een paar weken ergens op en ga dan weer verder kijken. Vindt t heerlijk om de tijd te hebben.

We trouwen op Kasteel Coevorden, en daarna eten bij de uitdaging hardenberg. Trouwringen uit belgie laten komen die worden eerdaags bezorgd.
(ben bij de juwelier geweest tijdens de beurs in utrecht)wil van de decoratie, kaarten etc veel zelf doen dus ben lekker materialen aan t verzamelen.

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #16 Gepost op: 30 november 2013, 00:46:26 »
Lekker toch dat je al zoveel hebt geregeld! Hoef je straks niet zo te stressen.  :clap:
Wat voor trouwringen zijn het geworden?  :applaus:

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #17 Gepost op: 1 februari 2014, 19:00:32 »
Wat is het rustig joh hier! ;)
De algemene topics hou ik niet zo goed bij.. te druk voor mij. Voor ik kan kijken zijn er alweer 5 pagina's voorbij.  :blink:

Gister mijn trouwjurk gevonden! Van Linea Raffaelli.
Bij de 1e bruidswinkel meteen raak.
Twijfelkont dat ik ben ging ik toch alweer twijfelen.. (heb ik niet te snel beslist, wil ik dit wel, wil ik dat niet)
Maar ben er toch wel over uit dat deze jurk is wat ik wil. Vooral toen de jurk nog mooier werd aangekleed.  :applaus:
Vanaf september ook 15 kilo kwijt, dus nu nog even doorbijten en dan ga ik een beetje slank het huwelijk in. Mooiste drijfveer ooit. ;)

Moest alleen inleveren op mijn feest vanwege onze ringen, maar die vinden we toch veel belangrijker.
Morgen naar de locatie om te bespreken wat nog meer mooie opties zijn.


Hoe staat het bij jullie??

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #18 Gepost op: 19 februari 2014, 20:35:04 »
Leuk Bobbiaan!
Mijn jurk ga ik in mei nogmaals passen en dan de maten goed opnemen als ik dus (hopelijk) nog veel meer kilo's kwijt ben en dan in juli passen. Daarna kan hij nog 2 maten kleiner of zelfs 1 maat groter. Maar van dat laatste gaan we maar niet uit. :sleep:

De jurk zet ik niet online, maar de ringen mogen wel hoor haha.

http://www.ibink-barneveld.nl/item.asp?gid=5&sid=41&ssid=1532&pag=2

(als het goed is komen de witgouden ringen met lijntjes en een rij met steentjes erin tevoorschijn... lukte niet helemaal met het plaatje..)

En qua afvallen aan het sporten en veel meer letten op wat ik eet (kcal tellen en rond de 1500 zitten ipv boven regelmatig boven de 2000  :blush: )
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2014, 20:36:35 door Franz0r »

Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #19 Gepost op: 14 maart 2014, 21:42:40 »
Dag bruiden, ik kom mij ook melden! 17-10-2014 is onze datum! Ik heb al (erg) veel rondgeneusd op het forum, maar vond het nu toch tijd worden voor een berichtje ;)

Tot nu toe hebben we geregeld:
- jurk  :heart:
- fotograaf

en dat was het :D Morgen gaan we voor een tweede keer kijken bij een locatie die we erg mooi vinden. Eens kijken of we het een tweede keer nog zo mooi vinden én of er nog iets van de prijs af kan! Spannend dus!

Hoe is het met de andere oktober-bruidjes?

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #20 Gepost op: 16 maart 2014, 13:17:06 »
Gefeliciteerd Appelsap!
Leuk nog een oktober bruidje erbij :)

Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #21 Gepost op: 8 april 2014, 21:17:51 »
Hoi allemaal, hoe is het hier? Vordert de planning al?
Hier gaat het voor mijn gevoel heel langzaam, maar eigenlijk valt het best mee. Iedereen blijft maar roepen dat 'het zo oktober is', waar ik alleen maar zenuwachtig van wordt  :o

Vandaag hebben we de offerte voor de locatie getekend, dus het is nu echt definitief! Vond het eigenlijk best spannend.. Het enige dat nu nog roet in het eten kan gooien, is de gemeente. Weten jullie of je al een datum vast kunt leggen/een babs 'reserveren' voor je in ondertrouw gaat, of kan dat echt pas dan? Ik ben zo'n neuroot die bang is dat alle babsen al bezet zijn op onze dag ::), dus dat wil ik zo snel mogelijk regelen, maar aangezien mijn AS zijn getuige nog niet eens gevraagd heeft, kunnen we voorlopig nog niet in ondertrouw...

We zijn nu ook in gesprek met een hotel vlak bij de locatie voor de huwelijksnacht. Eigenlijk wil ik er ook 's morgens mijn haar en make-up laten doen en de jurk aan trekken, dus we moeten de kamer vroeg hebben. Mijn (schoon)ouders en wellicht zus/zwager+aanhang blijven ook slapen in het hotel, dus we zijn op zoek naar een mooie deal.

En verder hebben we mooie trouwringen gevonden voor een mooie prijs. De aanbieding geldt nog een maand ongeveer, dus we hebben nog even de tijd om er over na te denken. Ik vind het maar lastig, hoor! Hoe weet ik nou of ik dat over 50 jaar nog steeds mooi vind?! :lol2:

Dus we gaan best hard! Ben ook lekker veel op internet aan het struinen voor versieringen, bloemen, huwelijksreisjes, etc. Ik vermaak me wel! :)

Groetjes!

Bert

  • Gast
Re: Oktober 2014
« Reactie #22 Gepost op: 11 april 2014, 14:08:44 »
Tis niet druk hier, oktober geen populaire maand? Ik meld me iig aan voor 10 oktober. :)

Wij hebben geregeld:
*locatie (doen lekker alles op 1 locatie)
*de bab
*save-the-date email

Dus er moet nog genoeg, maar dat komt vast wel goed. Het hoeft voor mij niet allemaal zo ingewikkeld, dus het is mi een kwestie van bellen en afspreken.
Even mijn 2e getuige nog vragen dan kunnen we de ondertrouw regelen
Kaartje zijn we al zo goed als uit, maar de tekst moeten nog wel bepalen.


Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #23 Gepost op: 12 april 2014, 17:26:54 »
Ha Bert,

leuk, welkom en alvast gefeliciteerd! Oktober lijkt inderdaad geen populaire maand te zijn, of misschien zijn de oktober-bruidsparen gewoon niet actief op het forum? De andere topics gaan in elk geval een stuk sneller... wie weet wordt het nog drukker als de datum dichterbij komt?

Welke locatie hebben jullie? Wij doen ook alles op 1 locatie. Wel zo makkelijk :) Hebben jullie al een dagindeling?

Kun je al een bab regelen zonder in ondertrouw te zijn dan? Dat is wel heel handig!

Nog maar 6 maanden  :blink: Aan de ene kant klinkt dat als enorm veel tijd, maar als ik denk wat er nog geregeld moet worden, krijg ik toch kriebels....!

Fijn weekend allemaal!

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #24 Gepost op: 18 april 2014, 00:32:32 »
Ah joh, komt allemaal vast goed!

Ik maak me vooral druk of de dag wel gezellig wordt en niemand het saai gaat vinden... maar gezelligheid is niet te koop zei onze locatie meneer heel wijs en moet dat stukje dus even leren loslaten.  :wacko:

Hier al geregeld:
Locatie
Fotografe
Jurk
Make up
Kapsel
Trouwauto
Getuigen bruidegom

Moet nog:
Ondertrouw en wat er allemaal bij komt kijken
Getuigen bruid
Boeket (en corsages enzo)
Schoenen (ik heb maat 43, ook zo leuk  :dry: )
Taart
Decoratie
Uitnodigingen


Dagindeling moet nog even goed besproken worden, maar is al wel zo ongeveer bekend.. en vd week onze gastenlijst écht definitief maken.
Dat is nog best lastig.


Leuk dat het hier wat drukker wordt!
6 maanden is idd nog een half jaar, maar op zich vliegt het zo voorbij. Soms word ik er nerveus van, maar tegelijkertijd is het ook super leuk natuurlijk!!  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards