collapse

Auteur Topic: Oktober 2014  (gelezen 56723 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bert

  • Gast
Re: Oktober 2014
« Reactie #25 Gepost op: 27 april 2014, 16:04:16 »
@appelsap je de dagindeling op locatie staat al vast, maar hoe en wat ervoor (wanneer kapsel, foto's enz) nog niet.
Tja blijkbaar kan dat, maar we trouwen in een andere gemeente dan we wonen dus gewoon gebeld hoe of wat. In de andere gemeente afspraak staan, we moeten wel nog in onze gemeente in ondertrouw.

@Franz oeh dat saaiheid is ook wel iets waar ik bang voor ben, maar ach idd als t gezellig is is t goed

Inmiddels ook al een jurk gevonden (eerste winkel, 2e jurk die ik aanhad) en de getuigen gevraagd. De kaart zijn we ook al over uit, het is geen typische trouwkaart. Alleen de tekst nog.

Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #26 Gepost op: 27 april 2014, 20:33:28 »
Oh, ik ben ook bang dat mensen het saai gaan vinden! Maar ach, als wij het maar naar onze zin hebben, dat is het belangrijkste, toch?

Bij ons vordert het eigenlijk wel lekker :) Inmiddels geregeld:
- Jurk
- Fotograaf
- Locatie
- Getuigen en ceremoniemeester
- Ringen
- Save the Date-kaartjes en -mails
Verder hebben we besloten, maar nog niet geregeld, waar we onze huwelijksnacht doorbrengen en wat we met onze gasten gaan doen als wij de foto's aan het maken zijn.

Vrijdag gaan we naar de gemeente om de trouwdatum vast te leggen (wat schijnbaar iets heel anders is dan ondertrouw, maar wat het wel precies is, weet ik niet) en daarna doen we een Loveshoot. Ben erg benieuwd!

Verder neus ik lekker veel op het forum en pinterest voor inspiratie. Ik pin me suf, volgens mij kan ik wel 10 x trouwen, elke keer anders en toch elke keer precies mijn smaak.. Wordt nog lastig!

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #27 Gepost op: 28 april 2014, 22:17:06 »
Leuk!
Wat is de stijl van het kaartje?

Gelukkig hebben jullie ook die saai-angst haha.

Dat pinnen ben ik een beetje aan het afbouwen en de leukste bewaard.. ik vind het jammer dat ik maar 1 x trouw, zie idd ook zovéééél leuks!!
Vrouwen... zucht. ;)

Super leuk trouwens een Loveshoot Appelsap. :)

Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #28 Gepost op: 19 mei 2014, 22:05:22 »
De loveshoot was erg leuk! Wel heel erg onwennig in het begin, maar later meer en meer ontspannen. Ben echt heel blij dat we dit gedaan hebben. Ik hoop dat het scheelt, dat we op de dag zelf iets minder nerveus/onwennig zijn. En ik merk nu ik de foto's terug kijk, dat de fotolocatie er eigenlijk verdomd weinig toe doet. De leukste foto's zijn toch de close-ups en de gestolen momentjes tussen het poseren in. En de locatie verdwijnt dan helemaal naar de achtergrond. Vind ik toch wel een geruststellende gedachte :)

Zaterdag heeft AS zijn pak gekocht. Weet er niks van, behalve dat hij nog geen schoenen en riem heeft. Volgens mij heb ik vriend en vijand (en mezelf!) verbaasd door niet mee te gaan bij het uitzoeken, ik hou veel te graag zelf de touwtjes in handen. Ben heel benieuwd waar hij in aan komt zetten!

En nog een streep van de to do-lijst: de huwelijksreis!  :applaus: een kleine week naar Florence! Heb er nu al zin in!

Hoe vordert het bij de rest?

Linda101

  • Gast
Re: Oktober 2014
« Reactie #29 Gepost op: 24 mei 2014, 22:37:03 »
Hier nog een oktoberbruidje! Ik heb al veel op het forum rondgesnuffeld om inspiratie op te doen, maar nog niet meegeschreven.
Wij hebben een all-inclusive bruiloft geboekt, dus het meeste is al geregeld. De jurk is uitgezocht en de ringen zijn binnen. Vandaag alvast bij de drukker geweest voor de kaarten. Dat wordt nog een lastige! Maar goed, oktober is het nog lang niet ;-)
Succes met jullie voorbereidingen!

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #30 Gepost op: 28 mei 2014, 21:24:27 »
Klinkt relaxed Linda, heb je dan iemand ingehuurd ervoor of hoe moet ik het zien? :D
En gefeliciteerd nog!
Hoe ben je ten huwelijk gevraagd??

@ Appelsap: Wat leuk, een huwelijksreis. Heerlijke afsluiter!

Hier is de jurk zo goed als compleet.. ik moet alleen nog mooie schoenen erbij.. en dat is nogal lastig in maat 43!! Iemand nog een tip?
De ringen liggen klaar en haar/make up ook geregeld.

Wij moeten nog:
Een pak
Ondertrouw + ambtenaar
Trouwauto regelen
Boeket + corsages
Taart
Uitnodigingen
Eventuele decoraties
Getuigen regelen voor mij  :blush:

Genoeg te doen nog!  :biggrin:

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Oktober 2014
« Reactie #31 Gepost op: 30 mei 2014, 13:16:22 »
Hallo allemaal,

grappig om te zien wanneer dit topic gestart is. Mijn vriend heeft mij afgelopen Pasen ten huwelijk gevraagd en wij gaan 3 oktober trouwen. Half jaartje om alles te regelen. Komt goed toch?

Gemeentehuis, kerk, dominee en eet/feestlocatie zijn inmiddels geregeld. Volgende week heb ik een afspraak voor een proefkapsel/makeup en de week erna bij een bruidsatelier, waar ze mijn jurk gaan maken. Fotograaf voor de shoot is een bekende, dus die is ook al geregeld. Moet nog wel iemand die gedurende de ceremonie etc. de foto's maakt. Ook de ambtenaar moeten we nog regelen. Volgende week is ook een kennis terug van vakantie die bloemist is, dus dan kunnen we daar ook langs.

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #32 Gepost op: 31 mei 2014, 22:00:23 »
Gefeliciteerd! Geen ei gezocht maar een ring?  :clap:

Ik zou zeggen, laat een goede vriend/vriendin anders de foto's maken. :biggrin:

Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #33 Gepost op: 6 juni 2014, 14:42:52 »
Welkom Linda en Hgeertje! Leuk, zo wordt het nog wel wat met dit topic. Misschien leuk om ook hier een lijstje te maken van data?

03-10-2014 Bruid_op_onderzoek
03-10-2014 Hgeertje
10-10-2014 Bert
11-10-2014 LiSa
17-10-2014 Appelsap
20-10-2014 Franz0r

Zo lijkt het al heel wat, he? Alleen Linda staat er nu nog niet tussen. Ik ben overigens ook wel benieuwd wat een all inclusive bruiloft inhoudt!

Verder gaat het hier zijn gangetje.. Wat ziektegevallen in de familie waardoor het plannen op een lager pitje is gekomen. Ik probeer al tijden een afspraak te maken bij de gemeente voor de ondertrouw, maar dat lijkt haast onmogelijk. Gelukkig hebben we nog even.

Hoe hebben jullie je visagist/kapper gekozen? Twijfel nu een beetje tussen twee, maar ken ze allebei niet. En aangezien het vrij prijzig is, kan ik ook moeilijk bij beiden een proefrondje doen...

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #34 Gepost op: 7 juni 2014, 21:49:10 »
He appelsap, leuk je lijstje!
Zo lijkt het nog echter. ;)
Moet zeggen dat ik alleen nog in dit topic actief ben, heb het druk met werk, voorbereidingen en zoveel ander leuks... maar dit topic vind ik nog echt de moeite waard.

Wat naar van al die ziektegevallen Appelsap, hopelijk niets heel ernstigs of wel? :s

Ondertrouw moeten wij ook nog hoor, we wachten nu op de ID kopietjes van de getuige en dan kunnen we een afspraak maken in 2 gemeentes.
We wonen in de 1, maar trouwen in de ander.

1 vriendin van mij is kapper. De ander had een schoonheidssalon aan huis.
Zij boden het zelf aan dus dat van mij was eigenlijk meteen al geregeld en weet zeker dat ik in goede handen ben. :D

Wat zonde he dat het zo prijzig is. Ik heb dat zelf eens gedaan bij een prof (gewoon voor de leuk, was een aanbieding), maar dat beviel niet.
Ik zou dan een proef nemen bij degene waar de voorbeeld foto's (neem aan dat ze die hebben) mooi eruit zien en waar jouw gevoel goed bij zit.

Onze trouwauto is geregeld, het is een zwarte mustang!
We willen absoluut geen bloemstuk op de auto, dat vinden wij allebei teveel rouw.  :blush:
Mooi wit tule lint erop met eventueel een leuk vlaggetje + raamsticker.. kijk er nu al naar uit om in te stappen en samen naar onze locatie te rijden.  :date:
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2014, 21:52:48 door Franz0r »

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Oktober 2014
« Reactie #35 Gepost op: 7 juni 2014, 22:00:29 »
Voor visagist/kapster heb ik dezelfde persoon gevraagd die mijn zus jaren geleden heeft gedaan. Mijn zus was erg tevreden en nu heeft ze zeven jaar meer ervaring :) Gisteren ben ik voor mijn proefkapsel en make-up geweest. De visagiste is zwanger, dus het moest nu of na half september. Als ze hetzelfde produceert als gisteren, ben ik erg blij!

Wij moeten ook de ondertrouw nog regelen, de id-papieren van de getuigen zijn ook hier nog niet binnen.

Linda101

  • Gast
Re: Oktober 2014
« Reactie #36 Gepost op: 8 juni 2014, 20:39:35 »
Sorry voor de late reactie, ik ben een weekje op vakantie geweest.
All-inclusive bruiloft is misschien niet het goede woord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. We hebben op onze trouwlocatie een heel programma geboekt; trouwen, taart, borrelen, varen, eten, feesten. Maar ook zaken als trouwauto, fotograaf, muziek, overnachting etc. zitten in het pakket. Voor de dag zelf is dus alles geregeld. In theorie hoeven we alleen kleding en uitnodigingen nog apart te regelen. Erg makkelijk, maar je moet ook wel (kunnen) vertrouwen op wat zij voor je regelen... Zo ook met kapper/visagist... Ik denk dan maar dat degene die zij daarvoor hebben wel goed moet zijn, aangezien zij daar al heel wat bruiloften heeft gedaan! Zou zelf ook niet weten hoe ik zelf een visagist moet kiezen, meerdere proefsessies wordt ook een dure hobby.

En voor het lijstje:  3 oktober is ook mijn dag! Gewilde datum :-)

Oh ja, en de huwelijksreis moeten we nog regelen! Hebben jullie daarvoor al leuke plannen?

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #37 Gepost op: 8 juni 2014, 23:31:51 »
Best handig!
Zelf regel ik toch liever alles zelf haha, maar top dat het ook op die manier kan toch. :applaus:
Uiteindelijk draait het erom dat je je ja woord geeft aan je grote liefde.  :blush:

Huwelijksreis hebben wij helaas niet, maar willen wel in de toekomst graag een road trip maken door Amerika. Daar gaan we naar streven na onze dag.  :biggrin:

G

  • Gast
Re: Oktober 2014
« Reactie #38 Gepost op: 10 juni 2014, 13:56:35 »
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier..
Hier nog een Oktober bruidje :-) Wij trouwen 10 Oktober. Er zijn er zo te lezen toch een aantal die in Oktober trouwen! Wij moeten nog wat kleine dingen regelen zoals corsages, versieringen, kaarten (idee ligt bij de drukker) ed.

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Oktober 2014
« Reactie #39 Gepost op: 11 juni 2014, 17:47:20 »
Welkom G!

Vanmiddag ben ik bij het bruidsatelier geweest waar ik mijn jurk laat maken. Erg leuk en over tweeëneenhalve maand kan ik mijn jurk ophalen! Er zijn nog best wat wijzigingen ten op zichte van het basismodel dat ik aangehad heb. Ik ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien...

Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #40 Gepost op: 19 juni 2014, 21:15:23 »
Even het lijstje geupdatet:

03-10-2014 Bruid_op_onderzoek
03-10-2014 Hgeertje
03-10-2014 Linda101
10-10-2014 Bert
10-10-2014 G
11-10-2014 LiSa
17-10-2014 Appelsap
20-10-2014 Franz0r

Hier 3 heel heftige weken achter de rug. Ik ben begonnen in een nieuwe functie, dus dat was erg druk. Mijn schoonvader heeft een beroerte gehad. Gelukkig lijkt hij er helemaal bovenop te komen, alleen heeft hij nu 1 verlamde stemband. Het is nu dus nog maar de vraag of hij de ceremonie kan leiden, maar hij heeft gelukkig nog even om te oefenen ;). Tegelijkertijd bleek mijn oma kanker te hebben dat al enorm uitgezaaid was. Ze is in 2 weken tijd van bijna helemaal gezond naar zeer ernstig ziek gegaan. Ze is vrijdag overleden en gister begraven, dus vooral heel verdrietig dat ze er niet bij kan zijn in oktober. Gelukkig heb ik haar twee dagen voor haar overlijden nog gesproken en toen een foto van mij in mijn jurk laten zien en ze vond 'm erg mooi. Ook heb ik van haar een parelketting gekregen die ik kan dragen op de bruiloft, die zij om had bij haar verloving in 1948! Zo is ze er toch bij. Zoals ik zei: 3 heel heftige weken.

Maar nu ons toch weer aan het richten op de bruiloft. Nog minder dan 4 maanden! Whaaaa!

@huwelijksreis: wij willen ook een grote rondreis in de VS doen, maar zijn gebonden aan schoolvakanties dus dat wordt 2015. Nu gaan we heerlijk een weekje naar Toscane! :)

Ik ben erg benieuwd hgeertje! Waarom heb je gekozen voor een speciale jurk?

Waar hebben jullie je kaarten besteld? Online of echt bij een drukker? Als ik google, kom ik niet verder dan multicopy of grote drukkerijen die alleen tijdens kantooruren open zijn...

frettino

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 7
Re: Oktober 2014
« Reactie #41 Gepost op: 21 juni 2014, 00:40:21 »
Hoi! Nog een oktoberbruid hier :-).

Wij gaan 1 en 3 oktober trouwen! Klinkt heel luxe maar het valt wel mee hoor. Het zit zo; mijn vader is 6 jaar geleden helaas overleden en ik wil hem er graag symbolisch bij hebben. Toen zijn we op het idee gekomen op zijn verjaardag, 1 oktober, te trouwen. Nu valt dat op een woensdag, en dat vinden we niet zo'n leuke dag voor een feestje. Dus de oplossing is op 1 oktober trouwen op het stadhuis en na afloop gezellig wat eten en drinken met dezelfde daggasten als op 3 oktober. En 3 oktober trouwen we voor de kerk en houden we het feest. Hier is ook al vanalles geregeld, van de auto tot de bruidsjurk en de kaarten en afgelopen week de catering vastgelegd en onze ringen opgehaald! Gaafff!!  :biggrin:

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Oktober 2014
« Reactie #42 Gepost op: 21 juni 2014, 12:12:48 »
@frettino: welkom en gefeliciteerd!

Pff Appelsap, het zit je niet mee... wat een heftige tijd! Hopelijk heeft je vader veel baat bij therapie/logopedie en kan hij de ceremonie leiden, zoals gepland.

Ik laat een jurk maken, omdat alles wat ik in de winkel zag het 'net niet' was (of helemaal niet :D). Het was het lijfje van de ene jurk, maar de onderkant van de andere jurk. Of die jurk, maar dan met die pasvorm. Kortom, allemaal net niet. Nu kan ik juist die zaken laten combineren tot mijn 'perfecte jurk'. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt, want de dame van het atelier snapte precies wat ik bedoelde.

Wat betreft de uitnodigingen: een kennis van mij is drukker, hij heeft een kleine drukkerij in Pijnacker. Bij hem haal ik binnenkort boeken op, met voorbeelden van kaarten. Dan moeten we wat uitzoeken...

bobbiaan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #43 Gepost op: 24 juni 2014, 13:48:07 »
Had besloten te stoppen met forum, maar kan het toch niet laten om even te reageren. Leuk dat er nu een paar oktoberbruidjes zijn!!! Hier begint het toch wel te kriebelen...vooral die huwelijksreis, echt toe aan vakantie!!! Nog maar een paar maanden.

Hier is eigenlijk alles al zo goed als geregeld. Het is nu wachten tot eind augustus/ begin septemeber, jurk opnieuw passen, proefkapsel etc!

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #44 Gepost op: 27 juni 2014, 21:14:24 »
Jeetje Appelsap, verdrietig verhaal! Mooi dat je een ketting hebt, maakt het wel heel bijzonder.
Sterkte!

@Frettino: Gefeliciteerd!

Bobbiaan, waarom stop je met het forum? Ik kijk ook niet overal meer hoor, ben eigenlijk alleen hier actief haha.
Toch gezellig? ;)


Jeeee ik ben echt zo wispelturig.. dan weer wel die gast, dan weer niet. Ik word gek van mezelf.  :blink:
En verloofde ook van mij.. die noemt mij al een tijdje bridezilla..  :sleep:

Woensdagavond een proeverij gehad van taart. Het wordt een 3 lagen taart met frambozen vulling en witte chocolade.  :clap:
En ook meteen de porto een stuk lichter, sjonge!  :jawdrop:

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Oktober 2014
« Reactie #45 Gepost op: 28 juni 2014, 09:33:11 »
Haha, Bridezilla... ben je mooi klaar mee!

Hier gaat alles gestaag verder. DJ is geregeld, bruidsboeket gaat via een bekende. De taart wordt gemaakt door een vriendin, dus deze is (gok ik) voor kostprijs. De prijs van trouwringen valt ons wel vies tegen.

Wat betreft de uitnodigingen: wij hebben van te voren afgesproken dat we ons niet druk gaan maken over wat jantje of pietje ervan denkt als klaasje wel of niet wordt uitgenodigd. Wij nodigen uit wie wij op onze bruiloft willen zien. En ik moet zeggen: dat lukt verbazingwekkend goed. De basislijst hadden we vrij snel klaar en nu vullen we af en toe nog iemand aan. Vandaag ga ik even bij een drukker (ook een vriend) langs om boeken op te halen, dan kunnen we een uitnodiging uitzoeken.

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #46 Gepost op: 29 juni 2014, 19:01:53 »
Ja precies, dat doen wij ook niet hoor.
Wij zijn dan ook niet van het 'het is familie, dus die horen erbij'.. sommige vrienden van ons zijn meer familie dan onze echte familieleden.
Maar ben zelf een enorme twijfelkont. :sleep:

Trouwringen zijn inderdaad behoorlijk duur.. (althans, dat KUNNEN ze zijn)
Hebben jullie speciale laten maken?

Ik wilde heel graag LivePaint boeken, iemand die dus live een schilderij maakt van je huwelijksdag.
Helaas kostte dat 650 euro.. :blink:

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Oktober 2014
« Reactie #47 Gepost op: 29 juni 2014, 19:12:09 »
Tot voor kort had ik nog nooit over Live Paint gehoord :) Hoorde er laatst over bij een familiefeest, was erg leuk begreep ik. Die kosten blijven altjd een issue, het is snel flink aan de prijs. Afwegen wat het je waard is...

Als trouwring willen we hele simpele geel goud gematteerde ringen. Maar ik wist niet dat je zo achterlijk veel keuze hebt: binnen vlak of bol of extra bol, buiten ook zo, dikte, breedte, type mat (langsmat, dwarsmat, schuinmat, ijsmat, zandmat)... Kunnen ze he tniet wat simpeler maken?

Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #48 Gepost op: 30 juni 2014, 20:51:38 »
01-10-2014 Frettino
03-10-2014 Frettino
03-10-2014 Bruid_op_onderzoek
03-10-2014 Hgeertje
03-10-2014 Linda101
10-10-2014 Bert
10-10-2014 G
11-10-2014 LiSa
17-10-2014 Appelsap
20-10-2014 Franz0r

Welkom Frettino! Inderdaad luxe, heb je dan ook twee jurken? :) Op zich ook wel handig, anders krijg je zo'n druk programma op 3 oktober!

@hgeertje: toch lijkt het me spannend, hoor! Ik zou het niet durven.. ik kan het dan niet goed genoeg voorstellen, denk ik. Moet je lang wachten?
Welke DJ hebben jullie en hoe zijn jullie hier bij gekomen? Wij zijn ook nog in de markt voor een DJ.

@Bobbiaan: wanneer trouw jij, dan zet ik je ook in het lijstje! Leuk hoor, het wordt nog wel wat zo :D

@Franz0r: herkenbaar, hoor! Ik heb het vooral met een aantal vriendinnen en met mijn oudtantes.. vind het eigenlijk niet kunnen om die oude vrouwtjes voor alleen het feest (dat ze waarschijnlijk nog te heftig vinden) te laten komen, maar of ik ze er echt de hele dag bij wil hebben..?
Ik heb LivePaint gezien op de trouwbeurs. Het zag er wel echt heel erg gaaf uit! En het is wel iets dat je de rest van je leven aan de muur kunt hangen. Dus als je het geld kunt missen, is het wel echt het overwegen waard!

@trouwringen: wij hebben ze een paar maanden geleden gekocht toen de tweede ring gratis was. En we hebben gekozen voor 9 karaat goud ipv 14 of 18. Qua kleur zie je er vrijwel niets van, het materiaal wordt steviger/harder en het scheelde ruim 200 euro! Nu waren we 'maar' 600 euro kwijt (budget was 1000 euro, dus dat was een mooie meevaller... een van de weinigen!  :shocked: )

@taart: Dát vind ik pas duur! Bij de hema koop je een hele taart voor wat je hier kwijt bent PER PERSOON!

Wij hebben twee boeken met trouwkaartjes gehaald bij de drukker, maar het was het toch allemaal niet. Nu hebben we een voorbeeldkaartje van een website aangevraagd. Ben benieuwd! Zou het zo graag van mijn lijstje af willen strepen voor de vakantie!

bobbiaan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #49 Gepost op: 2 juli 2014, 19:58:16 »
Ook 10 oktober!

Ben altijd bang dat mensen hier meelezen ..

Alles is inderdaad duur en we zijn vér over ons eerste budget heen...maarja wel alles erop en eraan. Nog maar 3 maanden. Gaat toch snel!

Livepaint is inderdaad echt mooi, maar past hier niet meer in budget helaas :( we hebben ook al een fotograaf en videograaf dus moet me er maar bij neerleggen. Hihi zo kan ik hier steeds dingen verzinnen die ik óók nog wil.

Hebben jullie al zenuwen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards