collapse

Auteur Topic: Juli 2014  (gelezen 44671 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juli 2014
« Reactie #25 Gepost op: 12 april 2014, 07:07:12 »
Ondertussen moeten we de volgende dingen nog regelen:

- dinsdagavond het eten/drinken vastleggen. Hoeveel halen en wat precies.
- dan alle stoelen/materiaal/bestek en borden e.d. huren
- geluidsinstallatie huren
- pak bruidegom kopen
- trouwjurk laten bijstellen/vermaken
- 7 mei proefkapsel
- 19 april proef make-up
- photobooth afmaken
- trouwkaarten versturen (ze zijn nu wel af, zelf gemaakt)
- muziek uitzoeken met as
- trouwgelofte schrijven
- bruidsboeket uitzoeken
- kleine versieringen e.d. nog maken (slingers)


Soms stress ik ook, maar dit lijkt nog redelijk te doen?

MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #26 Gepost op: 15 april 2014, 13:27:25 »
Toch maar even gebeld naar de locatie en blijkt dat een collega ons al een e-mail gestuurd had.
Die had ik alleen nooit ontvangen....

25 april nog een gesprek gepland om nog een keer te kijken en te bespreken hoe alles wordt aangekleed ivm het kopen van decoratie enz.

@ Ukkie: hoe ga je die photobooth maken, ben er heel benieuwd naar :)
Verder lijkt het allemaal wel te redden toch

Mijn as had zijn pak alleen nog eerder gevonden dan ik, terwijl hij heel moeilijk is daarin en nooit een pak draagt.

Spannend hoor.... ben heel benieuwd hoe het zal zijn.

Waar hebben jullie je schoenen vandaan?
Ik heb leuke gezien http://www.lightinthebox.com/nl/satijnen-naaldhak-pumps-met-strass-trouwschoenen-meer-kleuren-beschikbaar_p308166.html?utm_campaign=cartcross

Maar heb ook al schoenen bij otto besteld omdat ik deze niet in NL kon vinden.

Nu zag ik gister een topic over die site en ben ik weer gaan twijfelen :(







 
« Laatst bewerkt op: 15 april 2014, 15:45:26 door MCwedding »

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juli 2014
« Reactie #27 Gepost op: 15 april 2014, 16:26:28 »
*breekt in*

Meiden tussen al het gestress niet vergeten om ook te genieten van de voorbereidingen! Ook dat is al een groot deel van alle feestvreugde. Wij zijn inmiddels bijna een jaar verder en het voelt nog als gisteren! Die laatste weekjes zijn zo leuk! Geniet ervan!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juli 2014
« Reactie #28 Gepost op: 15 april 2014, 16:43:16 »
BBtje: uiteraard, dat ook! Mooi dat het nog voelt als gisteren, klinkt goed!

MCwedding: ik heb de props figuurzaagd uit hout, die verf ik met krijtverf en vervolgens gekke teksten erop schrijven. (Zal volgend keer foto posten). Het 'hok' is letterlijk een prieel midden in de tuin. Ik heb nog een appeltjesgroen gordijn en een organza gordijn wat de achtergrond wordt. Op de ipad een app gekocht, waardoor gasten alleen op de fotobutton kunnen klikken en klaar! (Hij telt af en is echt pasfotohok foto's idee) voor de ipad alleen goede houder kopen die je kan bewegen. De foto's worden automatisch opgeslagen op de ipad en achteraf plakken we de photoboothfoto's in het gastenboek bij de stukjes van de mensen.

Schoenen heb ik bij zalando gekocht. Beetje jammer dat je de e-mail nooit ontvangen had... Gelukkig komt dat nu goed!

Wij hebben bij lightinthebox onze bedankjes gekocht. Ging prima. Hoe het is met retour zenden weet ik niet..

Assepoester

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #29 Gepost op: 16 april 2014, 17:37:13 »
@Ukkie ik heb een jurk! Gekocht bij de D-Moda in Voorburg, hij is prachtig. Mijn vriend laat een pak maken in Deventer, volgens mij wordt die ook geweldig. Verder zijn we druk met de cateraar voor het hle kasteelweekend....en heb ik al 20 kussentjes genaaid voor de versiering...
Ben jij nog druk?

MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #30 Gepost op: 17 april 2014, 09:18:51 »
@BBtje: Wat fijn dat het nog steeds zo voelt!!

@ Ukkie: Wat een leuk idee! Ben je alleen niet bang dat er iets gebeurd met  je Ipad?
Gelukkig is bellen wel sneller en help je misverstanden de deur uit.
Alleen hou ik er niet zo van om te bellen  :angel: :blush: maar ben blij dat ik t wel gedaan heb!

@ Assepoester: Wat een werk, maar wel leuk om te doen ;)
Fijn dat je je jurk hebt gevonden, geeft toch weer een stukje rust :D

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juli 2014
« Reactie #31 Gepost op: 29 april 2014, 07:40:12 »
Assepoester: geweldig! Altijd leuk om zo bezig te zijn. Wat fijn ook dat je de jurk hebt. Ik heb bijna alle bedankjes klaar. Tevens zijn we de trouwlocatie aan het opknappen (trouwen op de boerderij van schoonouders) dus veel te doen!

MCwedding: nee, vertrouw alle mensen wel. Daarnaast staat ie dan dus goed vast in zo'n houder.

MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #32 Gepost op: 29 april 2014, 09:46:18 »
Wij gaan vandaag met de bedankjes beginnen (eindelijk :))

De schoenen zijn ook eindelijk verzonden en ben zo benieuwd hoe ze er in het echt uitzien ......

Afgelopen vrijdag hebben we een afspraak gehad bij de locatie.
Er is nu zoveel meer duidelijk dat is echt wel fijn :)

We wilden graag zelf de versiering doen en daar hebben we voor gekeken.
We gaan zelf ballondecoratie maken

Voor het eten was het ook maar goed dat we daar voor gevraagd hadden hoe de tafels komen te staan..
Bleek dat er maar 3 personen aan een tafel konden die ze normaal gebruiken.
Nu krijgen we twee grootte lange tafels en die worden op een "privé" stuk neergezet en niet bij de voordeur.
Fijn dat we dan meer privacy hebben en dat de gasten de tafels nog niet zien tijdens de ceremonie!

@ Ukkie: vindt het echt een leuk idee!! heb je er al een foto van??




De geest

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #33 Gepost op: 29 april 2014, 16:50:48 »
hoi allemaal

was even een poosje niet geweest druk gehad met alles
ondertussen al veel voorbereidingen gedaan ook wat tegenslagen gehad die gelukkig weer opgelost zijn
onze tegenslag was dat het zaaltje wat we hadden opeens zonder dat we er van wisten failliet was .
het is dat me aanstaande nog even er langs wou voor wat dingen toen die opeens een hele andere naam op het pand zag staan , wat bleek oude eigennaar was dus failliet erg fijn weer ..
Gelukkig nu wel een zaaltje vast staan gelukkig maar gaf wel een enorm stess gevoel tussen door ..
Door dit gedoe moesten ook nog een de trouwkaartjes helemaal op nieuw gemaakt worden en ook vele opnieuw verstuurd wordne want de meeste waren al weg .
maar ook dat is gelukkig nu klaar ..
Ondertussen zijn we ook al in de ondertrouw gegaan wat we samen met onze ouders ( getuiges ) kids en extra bruidsmeisje hebben gevierd.
Corsages voor de kinderen worden gemaakt door vriendin en zijn ook bijna klaar ..
Ringen hebben we ook al incl gegraveerd , ook dat was weer een groot gedoe , moesten besteld worden en we zouden gebeld worden maar na 2 weken nog geen telefoontje gehad dus hun maar gebeld want zou inverband weekend 5 dagen duren maximaal .. Ze waren er vergeten te bellen tuurlijk hebben wij weer .. dus daarna die kant op niemand die ze kon vinden lagen toevallig onze maten in de etalage ( volgens hun kon dat nooit de onze zijn , ) maar ja voor die tijd waren onze maten er niet en nu opeens dus wel erg vreemd ... daarna graveren kon diezelfde dag klaar zijn ze zouden bellen , eind van de dag geen telefoon gehad weer bellen nee waren nog niet klaar . 5 min later ja ze zijn klaar turrlijk . dus daarna toch maar gelijk opgehaald extra gecontroleerd of er geen tekst fouten in stonden ( gelukkig niet ) voor dat ze het weer zouden zoek maken ..

ons draaiboek is ook helemaal aangepst omdat we nu andere feestruimte hebben zijn tijden ook heel anders en kwamen we nooit uit met een dagplanning dus hebben we de trouwtijd gelukkig nog kunnen aanpassen na latere tijdstip dus dat scheelde mooi weer ..

Verder vroeg iemand hoe het ging met me vader .
Ondertussen dus ook weer in ziekenhuis gelegen veel bloed met plassen als hij al wat plasde was echt een druppeltje en enorm veel pijn
ze wouden catheter doen vanuit penis maar dit kon dus niet meer is veel te smal nu heeft hij een blijvende vatheteren via de buikwand , maar ook dit doet nu steeds enorm pijn en ook nog veel bloedverlies dus nog veel op en neer naar ziekenhuizen

De geest

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #34 Gepost op: 29 april 2014, 16:59:00 »
Hier ook maar even kijken wat we nu nog echt moeten regelen , maken enzo
ben echt bang dat we wat gaan vergeten en ja de 2 maand is zo voorbij natuurlijk ..

- schoentjes voor de bruidsmeisjes doen we eind mei dit omdat je nooit wete hoe hard de voetjes groeien en een maand ervoor moet lijkt me wel kunnen ..  en panty,s voor de kids
-Bedankjes ben er nog niet helemaal uit wil iets met dolfijnen dacht eerst aan chocolade maar in juli ben bang dat alles smelt
-Mijn jurk moet even iets aangepast worden doet schoonmoeder
- Jurkje van de jongste moet nog even iets aan gedaan worden een extra knoopje
- Boeket voor op de auto
-Cadeautjes voor de bijzondere gasten bruidskids , getuiges en ceremoniemeester al wete ik niet of we dat nog verder doen omdat we met diegene al hebben gegeten tijden onze ondertrouw
- Binnekort een proefkapsel laten doen bij vriendin
-Kinder corsages wordne gemaakt zijn bijna klaar
- Pennen voor bij het gastenboek en zoek eigenlijk nog kleine wegwerpcamera,s voor de kids van de dagmensen
- Proeffoto,s maken met broertje op locatie
- Bedank briefjes weet nog niet of we dat doen ..
-Een vervoersmiddel zijn we nog mee in overleg

verder hebben we dan al erg veel ..ben nog aan het bedenken wat wenog moeten wil niks vergeten

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juli 2014
« Reactie #35 Gepost op: 1 mei 2014, 17:10:33 »
MCwedding: Whoe! Wat voor bedankjes worden het? Ik zet die van ons zometeen in het DIY topic :) Heb overigen van de Photo Booth weinig foto's. Alleen nog maar van de props die nog geschilderd moeten worden met krijtverf. Daarnaast moet ik het appeltjesgroene gordijn nog even wassen en ophangen in het prieeltje bij mijn schoonouders. Even kijken hoe het staat. Waarschijnlijk doe ik dat eind mei/begin juni. Dan zal ik de foto wel delen zodat je een idee hebt hoe/wat.

Je wil zelf ballondecoratie maken, wat moet ik mij daarbij voorstellen? Dat je zelf ballonnen opblaast of echt die bogen e.d.?
Mooi dat het gescheiden is en de gasten de tafels niet kunnen zien. Voor dit soort dingen is het maar goed dat je dan even langsgaat.


De Geest: Wat bijzat dat dat zaaltje niks heeft laten horen zeg... Erg zuur dat je er op deze manier achter moest komen. Vind het wel knap dat de ringen ook niet die van jullie konden zijn, terwijl ze nu in de etalage lagen... Persoonlijk denk ik toch dat dat ze waren! Gelukkig is het graveren wel goed gegaan en was de ondertrouw leuk feestelijk.

Wat naar hoe het gaat met je vader ook zeg. Denk je dat hij er wel bij kan zijn? Vind het echt sneu voor hem, lijkt me geen pretje. Heb het idee dat jullie met behoorlijk wat tegenslagen moeten dealen tijdens de voorbereidingen. Wij doen bij de bedankjes expres geen voedsel, maar hebben een sleutelhanger van een appel (we zijn beide apple gek en het is een soort tuinfeest) met onze namen en trouwdatum. Daarnaast een bruidspaar wuppie. (alle mannen een bruidegom, vrouwen een bruid)
Bedankbriefjes zitten bij ons vast aan de bedankjes. 2 maand gaat zo voorbij!

MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #36 Gepost op: 5 mei 2014, 09:31:08 »
@ De Geest: Wat naar om te horen. Ik hoop voor jullie en je vader dat alles snel beter gaat en dat hij toch zonder pijn bij jullie bruiloft aanwezig kan zijn.

Inderdaad raar van de ringen, denk dat ze hun fout niet wilde toegeven tegenover jullie. Maar fijn dat jullie ze nu goed in huis hebben, die nemen ze jullie niet meer af.

Zag voor €5,- dacht bij de H*ma wegwerp camera's (in de reclamefolder) misschien heb je daar iets aan.....

@ Ukkie: We gaan zelf een boog maken idd en zijn nog aan het puzzelen en knutselen voor wat we nog meer kunnen doen. We hebben nu een bloem staan bijvoorbeeld.
We hebben afgelopen donderdag stof gehaald om op de tafels te leggen, dan komt ons kleurtje daar ook weer terug.

De bedankjes worden glazen met een theelichtje erin en dan zelf een tekst erin graveren, maar das nog best lastig.
Als we ze af hebben zal ik wel een foto plaatsen :)

M'n schoenen worden nu morgen pas bezorgd :(
Had gehoopt dat ze voor het weekend er zouden zijn, maar dat was niet zo.... toen stond er 5-5-2014 en nu pas 6-5-2014 eind van de dag :(:(

Hebben woensdag nog maar 2 maanden..... Gaat echt opschieten nu....

MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #37 Gepost op: 5 mei 2014, 12:56:59 »
 :applaus: :applaus: :applaus:

Toch nog vandaag binnen gekomen......

Morgen proefkapsel en make-up, heb er zin in :)

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juli 2014
« Reactie #38 Gepost op: 5 mei 2014, 19:04:21 »
MCwedding: Whoe, wat leuk! Ik ben mijn trouwschoenen aan het inlopen. Althans.. ik heb ze aan en zit ermee op de bank. Als ik een stap zet ben ik net een wiebelende babygiraf :') Nog flink oefenen dus! Ben benieuwd naar de bedankjes, klinkt goed.

Mijn AS is zaterdag onverwacht geslaagd voor pak en trouwschoenen. We gingen voor de grap passen en meteen het tweede pak was raak! Heel raar om hem te zien in pak (trekt ie nooit aan), maa staat goed! Kreeg het er spontaan warm van. Ook nog gegeten bij de bruiloftlocatie, smaakte heerlijk. 7 mei proefkapsel, proef make-up heb ik al gehad. 22 mei eerste pas voor de trouwjurk om hem te vermaken! Spannend he dat het zo dichtbij komt ondertussen!

MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #39 Gepost op: 6 mei 2014, 10:00:25 »
Ow wat fijn dat hij alles heeft gevonden!!

Vond je het niet erg om hem voor de grote dag al in pak te zien?

Mijn vriend heeft altijd gezegd ik koop maar 1x in mijn leven een pak en dat was als hij ging trouwen.

Ben heel benieuwd, hij had zijn pak eerder als ik mijn jurk  :blush:

En het is echt heeeeeeeel spannend!!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juli 2014
« Reactie #40 Gepost op: 7 mei 2014, 08:31:42 »
Oeh, dat is zeker spannend! Persoonlijk vond ik het wel fijn, gezien hij nogal beïnvloedbaar is door verkopers. Nu bleef ik erbij en wist ie precies wat hij wel/niet mooi vond. En weet ik zeker dat het staat :p

MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #41 Gepost op: 8 mei 2014, 10:00:29 »
Ah ja mijn vriend is met z'n 2 getuigen opzoek gegaan, dus daar maak ik me niet zo druk om.

Was wel op de zelfde dag dat ik ging kijken naar een jurk.
Uiteindelijk wel dezelfde jurk gevonden die ik als laatste aan had gehad, maar dan goedkoper. Dus eigenlijk wel op dezelfde dag eruit gekomen wat we wilde :)


MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #42 Gepost op: 12 mei 2014, 13:12:53 »
Hier nog 3 foto's van de proef make-up en het kapsel

MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #43 Gepost op: 12 mei 2014, 13:13:35 »
foto 2 ( anders kan ik ze niet in het bericht krijgen Excuus)

MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #44 Gepost op: 12 mei 2014, 13:14:19 »
En de laatste :)

MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #45 Gepost op: 15 mei 2014, 09:05:40 »
Zaterdag mag ik eindelijk mijn jurk weer een keer aan.
Dan gaan ze hem afspelden om opmaat te maken.

Alleen jammer dat mijn moeder op vakantie is en dus niet mee kan :(

Nog even kijken waar iedereen is met de voorbereidingen:

Wij moeten de bedankjes nog verder afmaken
Jurk laten vermaken ( ben benieuwd wat dat gaat kosten)
volgende week een afspraak voor de helium ballonnen
Vandaag even kijken naar papier voor in de fotolijstjes (gastenboek)
Muzieklijst verder afmaken
Openingsdans
Enveloppendoos maken
Cadeau voor mijn moeder en de getuigen
En nog wat dingen voor in de tasjes

Owja en mij 101 boekje bestellen, maar die is wel zo goed als af :)

Ben benieuwd wat jullie nog moeten doen.......

Zondag is AS de hele dag weg en ik mag niet weten waarom :(
Hij is al zolang stiekem aan t doen en elke keer wat's apps ontvangen en hard gaan lachen en dan zeggen....  Dat gaat je niks aan :(:(:(

Hebben jullie dat ook??



neonlight

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Juli 2014
« Reactie #46 Gepost op: 15 mei 2014, 10:24:21 »
Ik meld me hier ook maar eens, las al langer mee maar was nooit aan het posten gegaan.
Wij trouwen 4 juli, om 13:45. Daarna gaan we foto's maken, en de daggasten gaan naar ons huis voor koffie.
Als we terugkomen doen we proosten en taart, en om 18:30 is de BBQ warm, en even daarvoor komen ook de avondgasten.
Wij vieren het maar klein, maximaal 40 personen inclusief kinderen.

MC_Wedding, wat heb jij een prachtige make-up!

MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #47 Gepost op: 15 mei 2014, 13:14:45 »
Welkom Neonlight!!

Wij hebben max 50 personen 's avonds en overdag 29.
Dus bij ons ook niet heel groot, maar wel iedereen die erbij hoort erbij :)

Dankje wel  :blush:
Word gedaan door de dochter van mijn moeders vroegere baas ( Zit een btje lastig inelkaar)

Zij heeft nu haar eigen zaak, maar heeft hiervoor met Mari v/d Ven samen gewerkt

neonlight

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Juli 2014
« Reactie #48 Gepost op: 15 mei 2014, 23:18:54 »
Leuk, ook klein en intiem dus.
Wij hebben als daggasten 15 volwassenen en 9 kinderen.

Ik ben in februari ook op een bruiloft geweest die maar klein was. Ik vond het supergezellig en intiem, en het bruidspaar had ook echt de tijd om met iedereen te babbelen, wat je niet hebt bij die grote feesten.
Wij hebben ook alleen maar mensen uitgenodigd die echt dicht bij ons staan. Onze collega's weten niet eens dat wij trouwen (wij werken ook nog op hetzelfde bedrijf, daar komen ze wel achter na de bruiloft  :biggrin: ).

MCwedding

  • Gast
Re: Juli 2014
« Reactie #49 Gepost op: 19 mei 2014, 16:06:10 »
Afgelopen zaterdag m'n jurk weer aangehad voor het  afspelden om hem aan te passen.

Nog 7 weken precies voor ons komt echt snel dichterbij

 :applaus: :applaus: :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards