collapse

Auteur Topic: Lizzz is getrouwd!!!  (gelezen 7006 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Lizzz is getrouwd!!!
« Gepost op: 8 september 2013, 09:01:57 »
Op 6 september was het eindelijk zo ver, wij gingen trouwen!

Ik ga het proberen zo kort mogelijk te houden , maar denk niet dat het lukt ;)

Op 5 september hebben we samen met onze ceremoniemeesters diverse locaties versierd. Daarna ging (toen nog) mijn aanstaande naar ons huis. En ik ging naar mijn ouderlijk huis. Daar heb ik niet echt kunnen slapen van alle spanning. Ik heb geslapen van half 2 tot half 4. De rest alleen maar liggen draaien.
Om 05:45 ben ik uit bed gegaan. Ik kwam beneden en er stond een heerlijk ontbijt met verse broodjes en croissantjes voor mij klaar :blush: .

Om 07:00 uur kwam de kapster ( een vriendin van mij ), ze heeft mijn haar echt prachtig gedaan! Precies zoals ik het graag wilde hebben. Daarna begon  een andere vriendin van mij met mijn makeup. (handig hoor al die mensen die zulke beroepen hebben hihi!). Wij waren echt veel vroeger klaar dan de planning. Dus wij gingen dik een uur eerder naar de volgende locatie.

De volgende locatie was het ouderlijk huis van mijn toen nog aanstaande. Daar zou iedereen verzamelen. Ik heb daar nog rustig wat gegeten en gedronken. Om 11:00 uur ben ik naar boven gegaan want om 11:30 uur zouden alle daggasten verschijnen. Toen de fotografe er ook was gingen wij mijn jurk aantrekken. Daar zijn prachtige foto's van gemaakt. En toen moest ik nog 10 min wachten tot mijn aanstaande mij op kwam halen. Ow wat was ik zenuwachtig!!!! Ik was misselijk van de zenuwen. De rest ging allemaal naar beneden. Ik stond daar dus alleen hihi..... wat duren 10 min dan lang zeg!!!
Opeens hoorde ik : Hij komt er aaaaan!!!!!
Ik hoorde de deurbel gaan en ik liep naar beneden. Daar stond hij dan.... In een prachtig mooi pak! en met mijn boeket.
Hij zag mij , en zei gelijk : Woooowh wat zie jij er prachtig uit en wat een mooie jurk!  :blush:
We hebben elkaar een dikke kus gegeven ondertussen iedereen fotos maken hihi.

Toen gingen wij voor het huis waar een mooie ballonnenboog stond fotos maken met de daggasten. Daar hadden wij al een lijstje voor gemaakt zodat het een snelle dorstroming had. Na deze fotos gingen we mijn zijn alle naar binnen om te genieten van een lunch. Wat was het mooi weer, dus we hebben buiten geluncht. Ik heb met moeite 1 broodje op omdat ik nog steeds zenuwachtig was. Iedereen wilde met mij op de foto hihi!

Toen was het eindelijk tijd om naar het gemeentehuis te gaan, daar gingen wij dan in de trouwauto naar toe, een super mooie Bentley.
Wij kwamen aanrijden en zagen iedereen al staan!!! Spannend! De chauffeur kreeg een teken dat we door konden rijden. Hij stopte precies voor de haag met mensen welke zich hadden opgesteld. Ik keek naar buiten en keek een collega van mij aan en ik zag dat ze zei : Wauwwwwwww! Zo lief hihi...

Toen wij door de haag met mensen liepen zijn wij het gemeentehuis naar binnen gegaan.Daar heeft mijn vader mij "weggegeven" en hebben wij een super mooie ceremonie gehad. Na de ceremonie kon iedereen ons feliciteren, wij hebben buiten op de trap nog wat groepsfotos gemaakt. En daarna gingen wij naar het strand. Ik hoorde van de fotograaf dat wij snel moesten wezen omdat ze een giga regenbui opgegeven hadden en dat die over 25 min begon.
Dus snel naar het strand, daar aangekomen schrok ik mij rot!!!! Ik hoorde keihard een klap. Wat bleek , de chauffeur had een paaltje over het hoofd gezien en was met die bentley tegen een paaltje aangereden  :blink:  Gelukkig konden we doorrijden en bleek de schade mee te vallen. Op zo'n moment ben je blij dat je een chauffeur hebt en niet dat wij zelf reden.
Op het strand stapte we uit........ EN begon het KEIHARD te regenen en te onweren. Het was onverantwoord om verder te gaan met de foto's. Dus snel de auto in en toen zijn wij naar een Japanse watertuin gereden. ( 45 min in de file gestaan) Dus toen zonk de moed ons een beetje in de schoenen. Maar uit eindelijk waren we daar gelukkig nog op tijd. Daar zijn prachtige foto's gemaakt. Toen werden wij naar de feestlocatie gebracht.
Alle dag gasten waren daar al aangekomen. Wat was het mooi versierd!!!!! Super gedaan door de locatie zelf!

Toen was het etenstijd! Wij hadden voor de dag gasten die nog iets speciaals gedaan hadden voor ons een kado gekocht dus die gaven wij, met een kleine speech van mijn man :) de gasten vonden hun kado allemaal heel mooi! (gelukkig maar hihi) Toen gingen wij naar het buffet / live coocking gedeelte.
Iedereen heeft heerlijk gegeten , zelf heb ik maar een bordje op, door de spanning had ik geen honger hihi.
Iedereen vertelde hoe goed het eten wel niet was, voor ieder wat wils! Zelfs oesters waren aanwezig!!!

Tijdens het eten begon de zon te schijnen, de oom van mijn man is hobbyfotograaf en die had zijn camera bij zich, Hij kwam met het idee om toch nog even het strand op te gaan om wat mooie foto's te maken. En wat ben ik blij dat hij met dat idee kwam!!! Toch nog stand foto's die wij graag wilde hebben!

Toen was het tijd om ons even op te frissen... en daar kwamen de feestgasten aan! Wij zijn giga verwend!!! Super mooie, en originele kado's en natuurlijk heel wat envelopjes :biggrin: Daarna hebben wij de super mooie bruidstaart aangesneden, en deze werd verdeeld over de gasten. Heerlijke taart!!!! Toen was het PARTY TIME!!!!!! Ik heb echt HEEL de avond op de dansvloer gestaan. Ik heb nog steeds spierpijn in mijn heupen en knieĆ«n  van het dansen    :sleep:

Rond 00:30 kregen we te horen dat er nog 3 nummers gedraaid zouden worden en dat het feest ten einde was, iedereen kreeg een heerlijke zak patat met mayo uit gedeeld.  Alle gasten gedag gezegd en daarna hebben de ceremoniemeesters alle spullen gepakt en hebben ze ons naar huis gebracht.
Thuis hebben wij heerlijk na zitten kletsen en natuurlijk de kado's bekeken :)
Wij gingen pas om 03:45 uur naar bed, en om 09:00 uur stond ik al weer stuiterend naast mijn bed hihi!

Het was echt de mooiste dag van ons leven!!! Nergens spijt van gehad of had ik het maar zo of zo gedaan. Van elk moment hebben wij genoten.
Wij hebben nog geen fotos van de fotografe o.i.d alleen van wat mensen hebben gemaakt. Maar om jullie een idee te geven zal ik de foto's even plaatsen, Als de andere fotos er zijn plaats ik die natuurlijk ook even.


Woensdag gaan wij genieten van onze huwelijksreis!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #1 Gepost op: 8 september 2013, 09:46:39 »
Gefeliciteerd! Het klinkt als een heerlijke dag ondanks de paar kleine tegenvallers en jullie zagen er beiden prachtig uit!

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #2 Gepost op: 8 september 2013, 10:26:46 »
Gefeliciteerd, het klinkt als een heerlijke dag. Ga lekker nagenieten. Jullie zagen er mooi uit!

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #3 Gepost op: 8 september 2013, 10:37:10 »
Gefeliciteerd! Nu heerlijk nagenieten van jullie dag.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #4 Gepost op: 8 september 2013, 11:20:31 »
Gefeliciteerd! Geniet nog lekker na :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #5 Gepost op: 8 september 2013, 14:01:36 »
Nogmaals gefeliciteerd!! Geniet van jullie honeymoon.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #6 Gepost op: 8 september 2013, 15:01:12 »
Leuk verslag Lizz! En jullie waren prachtig! Fijn dat jullie op en top genoten hebben!! En dat is die spierpijn ook wel waard toch?!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #7 Gepost op: 8 september 2013, 15:59:01 »
Wat een mooie dag hebben jullie gehad! Van harte gefeliciteerd!

mamamikado

  • Gast
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #8 Gepost op: 8 september 2013, 16:22:12 »
Gefeliciteerd, en ene paar kleine onverwachte dingetjes (positief of negatief), hoort erbij hoor!

Ik vind trouwns jullie taarttopper erg leuk!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #9 Gepost op: 8 september 2013, 16:32:35 »
Prachtig!
Jurk van Affezione toch?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #10 Gepost op: 8 september 2013, 17:04:18 »
Iedereen bedankt!

De "tegenvallers" hebben wij niet als tegvallers ervaren gelukkig. Het was jammer maar uit eindelijk goed gekomen. Op zo'n dag maakte wij ons nergens druk om :)

Mijn jurk is inderdaad van Affezione Bolien  :biggrin:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #11 Gepost op: 8 september 2013, 17:23:18 »
Lizzz, ontzettend gefeliciteerd met jullie trouwen!!
En wat zagen jullie er prachtig uit! :D
Jammer voor jullie dat het op sommige punten niet helemaal liep, maar fijn dat het verder helemaal geweldig was :)

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #12 Gepost op: 8 september 2013, 19:58:17 »
Schitterend en ondanks de mindere puntjes toch een mooie dag gefeliciteerd!

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #13 Gepost op: 8 september 2013, 21:51:03 »
Gefeliciteerd!!!  :biggrin:

Kmeijer

  • Junior
  • **
  • Berichten: 62
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #14 Gepost op: 9 september 2013, 12:57:01 »
Gefeliciteerd Lizzz!
Klinkt idd als een prachtige dag en jullie zien er fantastisch uit!

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #15 Gepost op: 9 september 2013, 13:07:13 »
Gefeliciteerd!!!! Wat zijn jullie er prachtig uit :D Nu heerlijk samen nagenieten van die mooie dag!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #16 Gepost op: 11 september 2013, 07:24:59 »
Gefeliciteerd! Geniet van jullie huwelijksreis!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lizzz is getrouwd!!!
« Reactie #17 Gepost op: 17 september 2013, 20:01:11 »
Gefeliciteerd Lizzz!
Leuk verslag van een zo te lezen heerlijke dag! En fijn dat je de zenuwen 's avonds van je af hebt kunnen dansen!
Fijne honeymoon (of zijn jullie al terug?)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards