collapse

Auteur Topic: Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan  (gelezen 15151 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Gepost op: 27 augustus 2005, 14:06:25 »
Nou, ik ben net terug van de kapster. Ze is wel goed maar voelde niet echt aan wat ik wil en hoe ik ben. Ik ben dus achteraf gezien helemaal niet tevreden en als ik de foto's bekijk vind ik het gewoon echt niet mooi :sad:

Arjan was thuis en zag meteen mijn roze oogschaduw, hij vond me net een barbie!!!!  :unsure:  :ohmy:  :blink:

Ik zet geen foto's online want dan ziet hij wat ik in m'n haar heb... Dus ik mail de foto's naar Danielle, Irene, Natascha en Jorieke en dan mogen zij ze naar jullie doormailen als je het wil zien.

Ik zet ook in de mail hoe ik het ga oplossen (Arjan leest dit misschien) :wink:
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2005, 18:47:15 door prinsesje »

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2005, 14:09:00 »
nou ik ben benieuwd kom maar op met die fotos.... ohw ja je hebt ze wel naar mijn gmail gestuurd toch?>

jolanda1983

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2005, 14:14:17 »
Ik pb je ff dromer, ben benieuwd.

Maar wat jammer dat zeniet zo goed aanvoelde wat jij wilde, prinsesje.

groetjes jolanda

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #3 Gepost op: 27 augustus 2005, 14:15:44 »
ja dat is inderdaad erg jammer.... maar heb je dat ook aangegeven of durfde je dat niet te zeggen?....

Goofypv

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #4 Gepost op: 27 augustus 2005, 14:23:36 »
Jammer zeg.... ik ben wel benieuwd naar de foto en zal je pb-en

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #5 Gepost op: 27 augustus 2005, 14:51:26 »
Ik heb de kapster net gebeld. Het was een heel kort gesprek en ik heb gewoon gezegd dat het kapsel te klassiek is voor mij en dat ik andere make-up wil. Ze heeft het genoteerd..


Ik ga nu met m'n zus de stad in. Even m'n gedachten ergens anders op zetten!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #6 Gepost op: 27 augustus 2005, 14:53:05 »
heeft ze niet meer gezegd? wat raar ..... nou ja veel plezier in de stad in ieder geval en het zal vast allemaal goed gaan komen!

Anika

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #7 Gepost op: 27 augustus 2005, 17:06:41 »
Ik ben erg benieuwd naar de foto's, Kan iemand mij een pb'tje sturen?
Ik heb zelf volgende week vrijdag mijn proefkapsel... ben erg benieuwd of het iets wordt wat ik mooi vind... Ik weet niet of ik het opgestoken wil of halflos...

Heb gisteren eindelijk goeie foundation gevonden van het merk shisheido, deze is voor in de zon en is ook waterproof dus das wel handig voor als ik moet huilen...  :cry:  helaas heb ik geen foto's van mijn proefmake-up...

Chrystal

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #8 Gepost op: 27 augustus 2005, 18:33:19 »
Ooh, jeetje, Martine, wat zonde  :sad: . Je hebt je er zo op verheugd en dan is het resultaat zo teleurstellend  ...

Wat een rare reactie van die dame. Heeft ze niet gelijk een andere afspraak met je gemaakt om weer eens wat nieuws te proberen. Het lijkt me dat je je klanten tevreden wilt stellen en daar al het mogelijke voor doet ... toch?  :wink:

Aan de andere kant: daar is ook een proefsessie voor. Nu kan je alles nog zo perfectioneren voor de grote dag. Het zou erg vervelend zijn als Arjan op de dag zelf zou zeggen dat je op een Barbie lijkt  :dry: . Je schreef dat je een oplossing had??? Ik ben benieuwd. Volgens mij hebben Daan en Irene mijn emailadres, dus ik wacht rustig af.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #9 Gepost op: 27 augustus 2005, 18:53:36 »
[quote name=\'Anika\' date=\'27 August 2005, 17:06\']Ik heb zelf volgende week vrijdag mijn proefkapsel... ben erg benieuwd of het iets wordt wat ik mooi vind... Ik weet niet of ik het opgestoken wil of halflos...

[post=\"50750\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Dat had ik dus ook; ik wilde gewoon door haar geadviseerd worden wat bij mijn gezicht en bij mijn jurk past. Ik had wel een paar plaatjes mee maar daar zat niet echt een lijn in. Van alles wat dus eigenlijk. Ik had gehoopt dat zij mij diverse kapsels zou laten zien maar dat deed ze dus niet. Ze had gewoon iets in haar hoofd genomen en dat heeft ze gemaakt.

happygirl

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #10 Gepost op: 27 augustus 2005, 22:33:34 »
jammer dat het tegen viel gelukkig was het een proef kapsel dus kop op je droom kapsel komt erwel. en als je geen goed gevoel over je kapster hebt kun je wellicht een ander zoeken???

ben best benieuwd naar je kapsel maar geen idee wat een Pbtje is en hoe het werkt :blink:

ben computerkneusje :sad:

succes ermee meid!

doexxxx Karin

Chiara

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #11 Gepost op: 28 augustus 2005, 00:16:08 »
@happygirl: een pbtje is een Persoonlijk Bericht. Als je op de naam van iemand klikt, kan je bij "communicatie" kiezen voor een PB. Je mailt dan diegene en niemand anders kan dit lezen. Als je iemand PB´t om een foto te krijgen, moet je ook even je eigen emailadres opgeven. Foto´s kan je in deze berichten namelijk niet versturen. Succes ermee!

happygirl

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #12 Gepost op: 28 augustus 2005, 11:58:39 »
Okeej thanx! ga het zeker eens proberen!!!!!!

doexxx Karin

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #13 Gepost op: 28 augustus 2005, 14:15:22 »
Jeetje balen zeg Martine dat het het was wat jij wou, ga je nu nog een keer???

Had je niet een foto van je jurk meegenomen???

Sjakie

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #14 Gepost op: 28 augustus 2005, 14:55:55 »
Ik wil wel graag de foto's van Martine zien, ook al is ze helaas niet helemaal tevreden... Wie wil ze naar mij doorsturen? Volgens mij hebben jullie allemaal mijn emailadres!  :biggrin:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #15 Gepost op: 28 augustus 2005, 15:56:12 »
[quote name=\'Sjakie\' date=\'28 August 2005, 14:55\']Ik wil wel graag de foto's van Martine zien, ook al is ze helaas niet helemaal tevreden... Wie wil ze naar mij doorsturen? Volgens mij hebben jullie allemaal mijn emailadres!  :biggrin:
[post=\"50809\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ik heb het naar je doorgestuurd

xxxNatas

Vero

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #16 Gepost op: 28 augustus 2005, 18:36:27 »
cadanawo, ik heb je een pb-tje gestuurd, wil je ze ook naar mij doorsturen??

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #17 Gepost op: 28 augustus 2005, 19:06:19 »
[quote name=\'Vero\' date=\'28 August 2005, 18:36\']cadanawo, ik heb je een pb-tje gestuurd, wil je ze ook naar mij doorsturen??
[post=\"50818\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ze zijn onderweg naar je.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #18 Gepost op: 28 augustus 2005, 19:26:54 »
[quote name=\'cadanawo\' date=\'28 August 2005, 14:15\']Jeetje balen zeg Martine dat het het was wat jij wou, ga je nu nog een keer???

Had je niet een foto van je jurk meegenomen???
[post=\"50800\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ja ik had foto's mee. Ze had me gewoon beter moeten adviseren want dit kapsel past niet bij mijn jurk, en ik heb heel veel en dik haar dus dan kan je het niet alsmaar in de hoogte gaan 'opstapelen' want dat wordt wel erg zwaar en hoog  :blink: .

irenebreebaart

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #19 Gepost op: 29 augustus 2005, 12:03:56 »
He Martien, balen zeg! Ik vind het kapsel ook niet passen bij je jurk, het is inderdaad veel te klassiek! Ga je nou nog een andere keer een proefkapsel doen? Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je niet op je trouwdag moet lopen met een nieuw kapsel, stel je voor dat ze je dan weer niet snapt! ik vind je laatste foto's wel een goed idee!! Dusse, laat het gewoon nog een keer doen hoor, zeker de make-up! Ben benieuwd wat het gaat worden! Als iemand het graag wil zien hoor ik het wel!!

natascha

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #20 Gepost op: 29 augustus 2005, 12:07:38 »
Wat jammer, hopelijk gaat het de volgende keer beter, ander moet je misschien toch op zoek naar een andere kapster........
Mijn eerste keer was ook tien keer niks, maar de tweede keer was het perfect, dus er is nog hoop............

Wie wil mij de foto's doorsturen ??????

irenebreebaart

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #21 Gepost op: 29 augustus 2005, 12:08:25 »
Ehm, ik! Maar ik heb geen e-mailadres van jou geloof ik... dus die moet je me dan even pb-en!!

Sjakie

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #22 Gepost op: 29 augustus 2005, 13:28:22 »
Martine, ik heb de foto's gekregen van Cadanawo (bedankt, Natas!) en ik vind inderdaad ook de laatste foto's het mooiste. Ik zal niet teveel in details treden, ik heb je ook een mailtje gestuurd!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #23 Gepost op: 29 augustus 2005, 14:46:44 »
[quote name=\'irenebreebaart\' date=\'29 August 2005, 12:03\']He Martien, balen zeg! Ik vind het kapsel ook niet passen bij je jurk, het is inderdaad veel te klassiek! Ga je nou nog een andere keer een proefkapsel doen? Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je niet op je trouwdag moet lopen met een nieuw kapsel, stel je voor dat ze je dan weer niet snapt! ik vind je laatste foto's wel een goed idee!! Dusse, laat het gewoon nog een keer doen hoor, zeker de make-up! Ben benieuwd wat het gaat worden! Als iemand het graag wil zien hoor ik het wel!!
[post=\"50861\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ik vertouw er maar op dat het goed gaat komen. Mijn zus is bij mij op de ochtend van het trouwen en zij heeft zich nu al voorgenomen dat ze goed oplet of de kapster wel doet wat ik wil. Ik heb haar al € 125,00 moeten betalen voor het proefkapsel en make-up (ja ik weet het, het is verselijk duur!) en op de trouwdag zelf betaal ik het restant (nog eens € 125,00). Eigenlijk zou ik nog een keer terug willen komen voor een nieuwe proefmake-up en kapsel, gewoon voor alle zekerheid. Maar dan moet ik weer € 125,00 neerleggen (denk ik). Ze is namelijk voor dat geld wel 2,5 uur met mij bezig geweest. Ik had gewoon andere verwachtingen, namelijk dat zij mij allerlei mogelijkheden zou laten zien en mij  veel meer zou adviseren.

irenebreebaart

  • Gast
Vandaag Proefkapsel En Make-up Gedaan
« Reactie #24 Gepost op: 29 augustus 2005, 14:49:31 »
Bij mij is de kapster ook 2 uur bezig geweest met m'n proefkapsel, dat kostte maar 35 euro! Misschien kan je het gewoon bij een kapper laten opsteken, en daar dan een foto van maken. dan weet ze op de dag zelf wat je wilt...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards