collapse

Auteur Topic: Huwelijksreis cadeau vragen?  (gelezen 5632 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksreis cadeau vragen?
« Gepost op: 12 september 2013, 12:44:31 »
Wij wonen al samen, hebben alles al en willen dus geen spullen. Ik heb persoonlijk iets tegen het krijgen/vragen van cash geld, ik vind dat niet leuk, niet persoonlijk.

Nu kwam ik op een geweldige website waar je de reis cadeau kan vragen aan je gasten. Ze kunnen bv een deel van een overnachting betalen of de taxi rit of wat ook. Ik vind dat veel persoonlijker.

Zijn hier ervaringen mee? Tips? :)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis cadeau vragen?
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2013, 15:28:09 »
wij hebben ook onze huwelijksreis gekregen, maar in de vorm van Geld... Op die websites moet je een behoorlijke toeslag/premium bestalen voor de onderdelen...

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Huwelijksreis cadeau vragen?
« Reactie #2 Gepost op: 12 september 2013, 16:44:52 »
Geen ervaring met die sites.

Wij vragen om een invulling van onze reis, wel ik de vorm van geld.
We kunnen daarvan zelf excursies, etentjes e.d. betalen (en zelf terplekke kiezen).

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis cadeau vragen?
« Reactie #3 Gepost op: 16 november 2013, 20:32:46 »
Ik zie dit topic nu pas! Wij hebben de huwelijksreis van onze gasten gekregen.  Onze ceremonie meesters (broers en zussen) hebben in een brief bij de uitnodiging aangegeven dat wie d dat leuk vond geld naar hen over kon maken voor een reis.  Wij hadden alleen besproken wat we niet wilde.  Was wel spannend,  want er hadden natuurlijk geen idee wie er mee willen doen.  Het kon dus vanalles worden, van een weekendje in de buurt tot...... tja daar hadden we geen voorstelling van.

Uiteindelijk zijn we 10 dagen naar la palma geweest, in een sprookjesachtig huisje, mijn eerste keer vliegen ooit en nog zoveel zakgeld dat we alles konden doen wat we wilden. We hadden dit nooit kunnen bedenken of durven dromen. Als ik er nu aan terug denk lijkt het nog een sprookje.

Wat ik er oa zo leuk aan vond is dat iedereen naar zijn of haar wens heeft bijgedragen. Samen is de reis betaald zonder dat wij weten wie er meer of minder dan een ander heeft besteed. Die website die je noemt lijkt daar anders in te zijn, alsof je toch min of meer verplicht wordt een bepaald bedrag te geven.
« Laatst bewerkt op: 16 november 2013, 20:36:32 door annia »

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Huwelijksreis cadeau vragen?
« Reactie #4 Gepost op: 16 november 2013, 20:42:12 »
Ohh wat leuk Annia! Al zou ik het wel heel erg moeilijk vinden hoor om de regie over de huwelijksreis uit handen te geven  :blush:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards