collapse

Auteur Topic: De Pennen  (gelezen 9568 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sonnig

  • Gast
De Pennen
« Gepost op: 29 mei 2007, 15:13:54 »
Ik heb pennen gekocht voor de getuigen en het leek mij leuk om ze meteen ermee te laten tekenen op de bruiloft... Dus ik dat voorgelegd aan de BABS... nu is het dus zo dat ze zwarte moeten schrijven! Dus iedereen die hetzelfde wil als ik... denk eraan dat je zwartschrijvende pennen aanschaft! ik ga nu kijken of ik zwarte vullingen ervoor kan krijgen en anders is het jammer.. maar het even een tip!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
De Pennen
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2007, 15:28:12 »
ahhh daar had ik nog niet aan gedacht. Moet ik ook maar even op zoek naar een goede vulling. Hebben de pannen al gegraveerd en al in de kast liggen en denk niet dat we ze nog terug kunnen brengen. ach en anders tekenen ze met een andere pen en krijgen ze de blauwschijvende mee als herinnering. Het gaat om het gebaar.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
De Pennen
« Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2007, 16:01:16 »
Dat wist ik idd al.
Ik heb toen ook gelijk zwarte vullingen gekocht en ze er alvast in gestopt.
De blauwe heb ik onder het doosje geplakt met plakband, hebben ze die ook.

Ireen

  • Gast
De Pennen
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2007, 18:35:06 »
Ken het "probleem".
Zelf heb ik ook een keer als getuige een pen gekregen.
En toen moest ik mijn handtekening met een andere zetten, omdat de verkeerde kleur inkt erin zat!

Goed dat je hier even de juiste kleur meldt!
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2007, 18:35:56 door Ireen »

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
De Pennen
« Reactie #4 Gepost op: 4 juni 2007, 14:31:28 »
We hebebn van het weekend maar zwarte vullingen gekocht voor de pennen en de blauwe onder de doosjes geplakt. Dan kunnen de getuigen toch met deze pennen de handtekening zetten. Weer iets om weg te strepen :wink:

Renata

  • Gast
De Pennen
« Reactie #5 Gepost op: 4 juni 2007, 16:22:08 »
Wij hebben de pennen vandaag geregeld. Gegraveerd en met zwarte vulling binnen een paar minuten. Toen wij de bevestiging binnen kregen van de besproken trouwdatum stond het netjes in de brief vermeld van die zwarte vullingen. Maar een goede boekhandel moet het ook weten vind ik.

Corsagirl

  • Gast
De Pennen
« Reactie #6 Gepost op: 10 augustus 2007, 14:44:26 »
[quote name=\'Renata\' post=\'119846\' date=\'04 June 2007, 16:22\']Wij hebben de pennen vandaag geregeld. Gegraveerd en met zwarte vulling binnen een paar minuten. Toen wij de bevestiging binnen kregen van de besproken trouwdatum stond het netjes in de brief vermeld van die zwarte vullingen. Maar een goede boekhandel moet het ook weten vind ik.[/quote]

Ik vind het een leuk idee, maar wat laat je dan in zo'n pen graveren?

Ireen

  • Gast
De Pennen
« Reactie #7 Gepost op: 10 augustus 2007, 14:47:01 »
Wij hebben ook pennen. We hebben ze laten graferen door de zaak waar we ze kochten. Lekker makkelijk.

nisanlin

  • Gast
De Pennen
« Reactie #8 Gepost op: 10 augustus 2007, 15:09:05 »
[quote name=\'Corsagirl\' post=\'128444\' date=\'10 August 2007, 14:44\'][quote name=\'Renata\' post=\'119846\' date=\'04 June 2007, 16:22\']
Wij hebben de pennen vandaag geregeld. Gegraveerd en met zwarte vulling binnen een paar minuten. Toen wij de bevestiging binnen kregen van de besproken trouwdatum stond het netjes in de brief vermeld van die zwarte vullingen. Maar een goede boekhandel moet het ook weten vind ik.[/quote]

Ik vind het een leuk idee, maar wat laat je dan in zo'n pen graveren?
[/quote]
Ik geef denk ik ook een pen aan beide getuigen, met daarin onze namen en de trouwdatum. Meteen een leuke herinnering voor hen aan het "getuige-zijn"

Noukie

  • Gast
De Pennen
« Reactie #9 Gepost op: 10 augustus 2007, 15:28:16 »
Wist ik ook niet. Heb gister pennen gekocht en die liggen nu bij de juwelier om te graveren. Geen idee welke kleur die pennen schrijven. Maar ja, jammer dan als het anders is, gaat om het gebaar.

Renata

  • Gast
De Pennen
« Reactie #10 Gepost op: 10 augustus 2007, 19:04:52 »
[quote name=\'Corsagirl\' post=\'128444\' date=\'10 August 2007, 14:44\'][quote name=\'Renata\' post=\'119846\' date=\'04 June 2007, 16:22\']
Wij hebben de pennen vandaag geregeld. Gegraveerd en met zwarte vulling binnen een paar minuten. Toen wij de bevestiging binnen kregen van de besproken trouwdatum stond het netjes in de brief vermeld van die zwarte vullingen. Maar een goede boekhandel moet het ook weten vind ik.[/quote]

Ik vind het een leuk idee, maar wat laat je dan in zo'n pen graveren?
[/quote]


Een beetje goede kantoorboekhandel verkoopt pennen en graveren ze ook meteen voor je. En als je erbij zegt dat het voor het tekenen is van de trouwakte zorgen ze ervoor dat er een zwarte vulling in zit. Zo ging het bij ons teminste.
Hopelijk heb je erwat aan.

Ann

  • Gast
De Pennen
« Reactie #11 Gepost op: 27 september 2007, 12:39:58 »
Goed dat je zegt dat ze zwart moeten zijn, dat wist ik nog niet.
Wat voor pennen kopen jullie dan, rollerball ofzo?  Wat is normaal?
Ik schrijf zelf graag met een vulpen, maar mijn vriend neit en de getuigen denk ik ook niet.

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
De Pennen
« Reactie #12 Gepost op: 27 september 2007, 14:27:57 »
Wij hadden van die zilverkleurige parkerpennnen en die laten graveren

mvr

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1036
  • Geslacht: Vrouw
De Pennen
« Reactie #13 Gepost op: 28 september 2007, 04:09:20 »
Wij hadden echt zilveren pennen. Die kun je kopen en laten graveren bij de juwelier. Ze waren geloof ik ongeveer 80 euro per stuk. Misschien nog een leuke tip voor anderen.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
De Pennen
« Reactie #14 Gepost op: 28 september 2007, 10:41:15 »
Wij hadden ook pennen gegeven, maar ze tekenden allemaal met de veer die er stond en die ze ook aangereikt kregen.
Behalve mijn schoonvader, die herinnerde zich ineens bij de laatste handtekening onze pen dus die wisselde het af.
Hoop commentaar van de andere getuigen "he, wat is dat nou weer" haha.

jvr

  • Gast
Re: De Pennen
« Reactie #15 Gepost op: 11 september 2014, 11:51:20 »
Inderdaad een super goede tip om zwartschijvende pennen mee te vragen!
Wij bestelden ze op www.penshop.nl. We hebben even gevraagd of ze dat konden verzorgen.
De vullingen werden kosteloos omgeswitched ! Super service, echt een aanrader.

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: De Pennen
« Reactie #16 Gepost op: 11 september 2014, 16:48:48 »
Wij hadden Heit, datum. Pap, datum etc. Zo hadden ze allemaal hun 'eigen' pen en dus niet vier dezelfden :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards