collapse

Auteur Topic: Bruid130913 ook getrouwd  (gelezen 5085 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruid130913

  • Gast
Bruid130913 ook getrouwd
« Gepost op: 14 september 2013, 18:08:04 »
Omdat ik al maanden geniet van de verhalen van de bruidjes die me voorgingen, hier een verhaaltje van mij....

Na een goede nacht geslapen te hebben worden mijn toen nog aanstaande en ik om 6.45 wakker. De wekker stond om 7.15 dus we besloten maar meteen op te staan.
Na nog wat te stofzuigen, met de hond te wandelen en te douchen hebben we lekker samen ontbeten met een croissantje en een glas verse jus... Mijn aanstaande moest toen om 8.30 vertrekken want op dat moment komen mijn moeder, zusje en de kapster (familie). Bjorn gaat naar het huis van mijn ouders om zich daar om te kleden en zal mij om 11.00 ophalen. Alles liep erg relaxed bij mij. De kapster begon met het haar van mn zusje. Ondertussen hielp mijn moeder met mijn torselet en dergelijke.
Om 9.00 zou de visagist komen. Ze was er al om 8.50 en dus zijn we meteen begonnen. Toen de fotografen om 9.20 arriveerde pikten zij nog de laatste dingen van de visagist mee, om 9.40 begon de kapster aan mijn kapsel en deze was om 10.30 klaar. Toen hebben mijn moeder en zusje geholpen met het aantrekken van mijn jurk. om klokslag 11.00 stond Bjorn aan de deur. De fotografen namen hun  plek in en toen deed ik de deur open. Wat zag hij er prachtig uit!!! Hij vond mij gelukkig ook mooi en kon zijn tranen niet bedwingen (ik nog net wel haha).
na iedereen gedag gezegd te hebben zijn we op pad gegaan naar de fotolocatie. We hebben het droog gehouden en heerlijk weer gehad tijdens de fotoreportage.
Na een opfrismomentje zijn we naar het museum vertrokken waar de plechtigheid plaats vond. De ambtenaar maakte er een leuk, luchtig persoonlijk praatje van wat erg leuk was! Na de ceremonie zijn we nog wat foto's met daggasten gaan maken waarna het een beetje begon te regenen. Snel naar de feestlocatie!
Toen iedereen op de feestlocatie was gearriveerd hebben we een welkomstdrankje gekregen waarna de daggasten ons feliciteerden en cadeautjes overhandigden.
Allereerst kregen we een boodschappenkrat overhandigd. Mijn zusje had geregeld dat iedereen een ingrediƫnt van een recept mee moesten nemen, wij hadden geen idee waarvoor. Wat tijdens het diner bleek dat iedereen een recept had gemaakt en daar hadden ze een boek van laten maken. Het was echt super!! het ging van cocktails naar ingewikkelde gerechten met veel verhalen waarom zij die recepten van ons hadden gekozen. Wat hebben we gelachen!
Na een drankje genuttigd te hebben begon rond half 6 het diner, we hebben gekozen voor een 4-gangen diner, met als toetje een ijsbruidstaart. Alles was heerlijk, goed verzorgd en wanneer iets op was werd het direct aangevuld (zelfs vlees). Na het diner werden de tafels opgeruimd en kregen we nog een kopje koffie. Ik heb me ondertussen even lekker opgefrist en toen stonden de eerste avondgasten voor de deur. Na een half uur handjes schudden was iedereen binnen. Als laatste kwamen mijn collega's binnen op een liedje (EHBO van herman Finkers), ik werk namelijk op een spoedeisende hulp. Ik roep al een half jaar dat ik geen stukjes wil en daarom kwamen ze binnen met allemaal een puzzelstukje en zeiden hier heb je een stukje.
Toen kon het feest beginnen, mijn vriendinnen hadden nog een heel leuk en klein stukje. Toen begon de openingsdans. Na weken stiekem thuis oefenen met de gordijnen dicht was het dan zover. Het eerste moment waar we zenuwachtig voor waren, maar het ging supergoed en iedereen vond het fantastisch! We hadden een compilatie van stukjes... We begonnen schuifelend op in these arms van bon jovi (ben een groot bon jovi fan  :biggrin:), toen kwamen er kleine stukjes van andere liedjes waar we dansjes op hadden geoefend en eindigden met black eyes peas - the time (dirty bit). De ceremoniemeesters (en dj's) waren de enige die wisten dat we dit gingen doen, en we hadden hen gezegd dat ze iedereen de dansvloer mee op moesten krijgen bij dat laatste liedje. dat kwam helemaal goed, het feest barstte direct goed los.
Gedurende de avond werd heel goed gezorgd voor eten en drinken, wat wij heel belangrijk vonden. De fotograaf had een feeststudio bij zich die 2 keer een half uur open ging. Daar werden de leukste foto's gemaakt.
Het is een heel verhaal geworden, maar het was echt een geweldige dag!!!! Ik kan helaas geen foto's toevoegen, die volgen nog wel!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruid130913 ook getrouwd
« Reactie #1 Gepost op: 14 september 2013, 18:12:36 »
Klinkt als een heerlijke dag, van harte gefeliciteerd!

Bruid130913

  • Gast
Re: Bruid130913 ook getrouwd
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2013, 18:16:57 »
Hier nog een fotootje

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Bruid130913 ook getrouwd
« Reactie #3 Gepost op: 14 september 2013, 21:36:39 »
jullie dag klinkt super,leuke foto's vooral de tweede erg leuk!i love youre dress!

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Bruid130913 ook getrouwd
« Reactie #4 Gepost op: 15 september 2013, 07:29:35 »
Gefeliciteerd!!
Leuk verslag en ik vind je jurk echt heel mooi!!

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruid130913 ook getrouwd
« Reactie #5 Gepost op: 15 september 2013, 20:53:44 »
Gefeliciteerd! Klinkt als een heerlijke dag! Mooie jurk!!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Bruid130913 ook getrouwd
« Reactie #6 Gepost op: 15 september 2013, 20:56:17 »
Van harte gefeliciteerd! Je zag er heel erg mooi uit!

Bruid130913

  • Gast
Re: Bruid130913 ook getrouwd
« Reactie #7 Gepost op: 15 september 2013, 23:47:54 »
Nog een normalere foto van de cm.naast de fotograaf....
Nu op naar de huwelijksreis!

Bruid130913

  • Gast
Re: Bruid130913 ook getrouwd
« Reactie #8 Gepost op: 15 september 2013, 23:48:41 »
Laatste!

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruid130913 ook getrouwd
« Reactie #9 Gepost op: 15 september 2013, 23:51:35 »
Leuk verslag en mooie foto's. Gefeliciteerd!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruid130913 ook getrouwd
« Reactie #10 Gepost op: 19 september 2013, 13:37:46 »
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat een superdag hebben jullie gehad zo te lezen!
En wat een hilarische actie van je collega's dat ze je allemaal een puzzelstukje gaven! :laughing:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards