collapse

Auteur Topic: wildthingd trouwdag 15-10-2013  (gelezen 5970 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wildthing

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
  • Geslacht: Vrouw
wildthingd trouwdag 15-10-2013
« Gepost op: 23 oktober 2013, 19:45:34 »
Op onze trouwdag  werden we om 6 uur wakker.
Ik ben gaan douchen en mijn haar gaan wassen terwijl as mijn yoghurt en thee neer zetten.
Toen ik ontbeten had ,in de auto weg gebracht door as naar de kapper. Daar was ik exact om 7:00 zij heeft relaxed mijn haar gedaan en mij opgemaakt om half 9 werd ik weer opgehaald door mijn as, mijn tweede moeder en mijn zoon. We zijn toen naar het huis van mijn schoonouders gereden.
Mijn tweede moeder ging met mij mee, mij as en zoon gingen de broodjes voor de lunch en het boeket halen.
Mijn schoonmoeder heeft mij geholpen met aankleden, daarna heerlijk met mijn schoonouders tweede moeder thee gedronken. En toen was het moment daar dat mijn as mij voor het eerst zag. Hij was zo ontroerd dat er alleen oh uit kwam en een traan ook mijn zoon was emotioneel en zijn stem sloeg over toen hij me zag. We hebben nog even gezellig met elkaar gepraat en zijn toen met zijn alle naar de trouwlocatie gereden. Onderweg hoorde we dat onbekend was os mijn zwager en schoonzus op tijd waren want er was een ongeluk gebeurt op de weg. Zij komen uit België en waren toen al 2,5 uur onderweg. Een maal op locatie waren ze er gelukkig toch.
De zon scheen en onze familie en vrienden stonden ons op te wachten, als grote verrassingen kwam er een rode kruis bus aan rijden met 4 bewoners en 2 verzorgende van mijn afdeling in het verpleeghuis waar ik werk.
Ik ben met mijn zoon en tweede moeder in een bij gebouw gaan staan wachten tot iedereen op de locatie binnen was. Mijn zoon ging mij weggeven op het nummer van Racoon love you more. Het moment dat mijn zoon en ik naast elkaar liepen voelde heel bijzonder en ik voelde ook zijn zenuwen.
De trouwplechtigheid was hilarisch superveel gelachen en geluk tranen gelaten het was echt heel mooi, met een super ambtenaar. Tijdens de plechtigheid veranderde het weer er was een donderslag en er na begon het flink te regenen. We hebben na de plechtigheid met alle mensen die gekomen waren koffie en thee gedronken in het aangrenzend  restaurant, en daarna zijn mijn man en zoon en ik naar de Japanse watertuin in Naaldwijk gegaan om foto’s te maken. De shoot was super relaxed, helaas moeten we nog geduld hebben tot de foto’s en hebben we er 1 als voor proefje gehad.
Na de shoot zijn we naar huis gereden waar familie op ons wachten voor een luxe broodjes lunch, wat heel gezellig was. Daarna zijn wij naar opa en oma’s in trouwjurk gereden, ook heb ik de begraafplaats bezocht voor mijn moeder. Als laatste zijn we nog langs de afdeling gegaan op mijn werk zodat al mijn 34 bewoners ons konden zien. Daarna zijn we naar huis gereden en hebben ons omgekleed om aansluitend heerlijk met mijn vader en schoonouders te gaan eten in de Japanse watertuin, wat echt heel lekker was en super gezellig en intiem.

De dag na het trouwen waren we beide vrij en daarna zijn we gaan werken.
Op zaterdag was pas ons feest dus mocht ik  eer naar de kapper en mijn jurk aan wat ik fantastische vond natuurlijk. Helaas zat het die dag in begin tegen ochtend werden we gebeld dat dj niet kon komen door omstandigheden, gelukkig konden we wat anders regelen. Middags voor we naar feestzaal gingen bleek iemand die voor mij op locatie zou schoonmaken en spullen zou klaar zetten in Utrecht vast te zitten. En viel er ook nog een enorme vaas met bloemen en water kapot op ons nieuwe laminaat. Na alles opgeruimd te hebben zijn we als een speer naar locatie gereden . Vrienden uitgelegd hoe te versieren, spullen klaar zetten toiletten schoon en hup naar huis. Toen we aan het omkleden waren ging de telefoon dat er te weinig glazen waren, dus hebben we onderweg nog plastic bekers gekocht. En toen was bijna 1900 ik dacht dat komt nooit goed maar niets was minder waar. We hebben een super feest gehad ik heb 3 dagen spierpijn gehad van het dansen en was de dag er naar schor. Alle gasten hebben genoten, kinderen heerlijk gespeeld kortom ondanks alle regen en tegenslagen hebben wij 2 super dagen gehad en genieten wij nog steeds na.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: wildthingd trouwdag 15-10-2013
« Reactie #1 Gepost op: 23 oktober 2013, 20:07:04 »
Wat een heerlijke dagen zullen jullie gehad hebben!Mooi om door je zoon weggeven te worden, en wat een gave locatie voor de foto's!Ben benieuwd.
Groetjes,
Littlelady


margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: wildthingd trouwdag 15-10-2013
« Reactie #3 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:30:14 »
Van harte gefeliciteerd!

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: wildthingd trouwdag 15-10-2013
« Reactie #4 Gepost op: 23 oktober 2013, 21:33:31 »
Gefeliciteerd! (wij waren die dag 4 jaar getrouwd ;-)

Jassou

  • Gast
Re: wildthingd trouwdag 15-10-2013
« Reactie #5 Gepost op: 23 oktober 2013, 23:30:02 »
Wow die taart...  :hungry:
Gefeliciteerd!!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: wildthingd trouwdag 15-10-2013
« Reactie #6 Gepost op: 3 november 2013, 18:57:49 »
Gefeliciteerd, klinkt als een heerlijke dag!

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: wildthingd trouwdag 15-10-2013
« Reactie #7 Gepost op: 3 november 2013, 19:05:12 »
Gefeliciteerd! Klinkt als een heerlijke dag.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: wildthingd trouwdag 15-10-2013
« Reactie #8 Gepost op: 3 november 2013, 19:12:28 »
Wat een geweldig feest.
Die laatse foto zegt alles, zo mooi

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: wildthingd trouwdag 15-10-2013
« Reactie #9 Gepost op: 3 november 2013, 20:48:35 »
Gefeliciteerd! Wij hebben ook onze foto's bij de watertuinen gemaakt! De foto's zullen zeker mooi zijn!

wedding2013

  • Gast
Re: wildthingd trouwdag 15-10-2013
« Reactie #10 Gepost op: 5 november 2013, 20:22:40 »
Leuke foto's, is het een red velvet bruidstaart?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards