collapse

Auteur Topic: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!  (gelezen 6757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Gepost op: 17 februari 2014, 11:07:29 »
Donderdagavond 30 januari werd ik opgehaald door m'n schoonzusje. Zwager werd gedropt bij as en ik werd meegenomen.
Op naar Rotterdam om daar de avond/nacht door te brengen. Ik wou zelf helpen met de corsages maken en dat heb ik dus gedaan, man man wat een werk maar ik kreeg ondertussen aardig de handigheid in. Ondertussen veel gekletst en gelachen met schoonouders, schoonzusje en 2 vriendinnen (die hielpen met de bloemen). Na de corsages besloten ze dat het tijd was dat ik een flesje bubbels open ging trekken.....echt hilarisch omdat ik dat nog nooit had gedaan en we liggen dan nog steeds in de deuk om het filmpje ervan. Er zit gelukkig nog net geen gat in het plafond. Uiteindelijk lekker wezen douchen en in bed gekropen. Schoonzusje ging ook nog even douchen en rond half 2 lagen we nog lekker te kletsen. Uiteindelijk rond 2 uur besloten om te gaan slapen want ja er moest ook op tijd opgestaan worden.

Vrijdag 31 januari waren we om half 7 wakker. Nog even liggen kletsen en toen naar beneden. Tosti gegeten en toen kwam de kapster. Binnen 45 minuten had ze mijn haar en make-up gedaan en kon ik nog even relaxen met een kopje koffie. Was toen nog niet echt zenuwachtig. Ondertussen was iedereen druk in de weer om buiten te versieren wat ik nog niet mocht zien. Dus elke keer als ik richting het raam ging werd ik tegengehouden. Nog steeds een relaxte sfeer. Oma werd opgehaald zodat ze mij als eerste kon zien en alles die dag kon meemaken. Gelukkig kwam ze en was ik nog niet aangekleed.
Toen kwam de fotograaf. Eerst nog wat foto’s van mijn haar en make-up gemaakt en hoe mijn schoonzusje werd opgemaakt. En toen was het eindelijk tijd om mijn jurk aan te trekken. Eerst mijn kousen aan en toen ja toen werd de jurk tevoorschijn gehaald. Wauw wat geweldig en oma en schoonvader wouden gelijk met me op de foto dus dat ook gedaan!....maar toen stond ik daar te wachten en te wachten. Jeetje wat duurde dat lang en toen kwamen dan toch de zenuwen.
Een berichtje…..ze waren er bijna…..
Iedereen naar buiten en ja hoor daar kwam hij aan. Ik moest nog steeds boven wachten en ik zag alleen z’n schoenen beneden aan de trap. Ik naar beneden en wow wat zag hij er goed uit. Echt precies zoals hij is en helemaal niet hoe ik het had verwacht. Gelukkig had ik waterproof mascara op dus ik kon op m’n gemak wat traantjes laten.
Toen op naar Blijdorp voor de fotoshoot. Ons bruidsmeisje stond al klaar toen we aankwamen. De 2 uur voor de shoot zijn voorbijgevlogen. Prachtig weer maar wat had ik koude handen zeg. Voor de rest gelukkig geen klachten wat betreft het weer.
En toen was het tijd om naar het stadhuis te vertrekken. Daar stonden alle daggasten en enkele bekenden. De daggasten waren met een Amerikaanse schoolbus vervoerd en waren ook net aangekomen dus we moesten nog even een rondje rijden. Dat vond ik niet zo erg en het bruidsmeisje ook niet want die zat leuk met de deurknopjes te spelen.
Toen we uitstapten werd er luid geapplaudisseerd en ging iedereen foto’s van ons maken.
We mochten nog even opwarmen in een ander kamertje en toen was het 2 uur.
Eerst ging de ambtenaar met as naar binnen. En toen startte de muziek en begon onze vriendin te zingen. Aan de arm van schoonpapa ging ik naar binnen. Wauw wat was dat een geweldig gevoel!
De ceremonie was eerst wat emotioneel ivm het aansteken van de kaars voor mijn papa (die op 9 januari overleden is) maar werd gelukkig daarna erg ontspannen en humoristisch.
Mijn doopkaars werd aangestoken en er werd een praatje gehouden hoe we elkaar hebben leren kennen en waarom we wouden trouwen. Na de persoonlijke geloftes en het omdoen van de ringen waren we dan eindelijk getrouwd! Jeeej!
De ambtenaar kwam ons feliciteren en daarna mochten alle gasten. Na het feliciteren achter de bus aangereden om bij de feestzaal nog wat foto's van de bus en de auto te kunnen maken en hierna zijn we nog wat foto’s in de radiostudio wezen maken. Manlief doet hier 5 dagen per week vrijwilligerswerk dus hij vond het heel belangrijk dat er foto’s werden gemaakt.
Eindelijk was het daarna tijd voor een kopje koffie en niet lang erna kwam het buffet. Na de soep kwam het eerste stukje. Een stukje gedaan door mijn familie waarin ik een grote taart met allemaal lekkernijen uit twente, fotolijst met familiefoto’s, klein album met foto’s van mij/mijn vader en een album van al mijn neven en nichten heb gekregen.
Hierna was het tijd voor het broodbuffet. Heerlijk met als afsluiter de bruidstaart. Deze was erg lekker en mooi.
Rond 8 uur startte het feest en daarvoor gingen we naar de zaal beneden. Langzaamaan stroomde alle avondgasten binnen. Toen iedereen er was werden wij naar boven gestuurd. Schoonzusje had een lied gemaakt en toen dat werd gestart mochten we weer beneden komen. Alle gasten hebben meegezongen en was erg leuk om te horen. Tijd voor de openingsdans…..samen geschuifeld op het nummer van Rene Froger – this is the moment. Veel foto's gemaakt en genoten van alle gasten, hapjes, muziek en lekker gek doen. Wat bruisde ik van energie.
Maar helaas aan elk feest komt een eind.....En na het patatje met was het dan ook tijd voor de gasten om te vertrekken. Iedereen gaf gelukkig complimenten over hoe leuk het is geweest!
Bij thuiskomt was heel het huis volgehangen met wc papier, linten, confetti en overal bekertjes water. Dus we hebben lekker 1,5 uur lopen opruimen en daarna nog kaarten bekijken om vervolgens voldaan en moe in bed te ploffen.

*Foto's komen later....wacht op de foto's van de fotograaf!


DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #1 Gepost op: 17 februari 2014, 11:11:02 »
Wat een mooi verslag! Gefeliciteerd!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #2 Gepost op: 17 februari 2014, 11:28:52 »
Een heerlijk verslag om te lezen. Gefeliciteerd!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #3 Gepost op: 17 februari 2014, 12:01:16 »
Wat een mooi verslag!!!
Ik had je al gefeliciteerd, maar 'k doe het gewoon nog een keer  :biggrin:
Gefeliciteerd meid  :applaus:

Lietje88

  • Gast
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #4 Gepost op: 17 februari 2014, 12:05:15 »
Leuk verslag van een geslaagde dag!
Gefeliciteerd!!

Steffie_G

  • Gast
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #5 Gepost op: 17 februari 2014, 17:41:44 »
Leuk verslag seg!
Nog eens een dikke proficiat gewenst met jullie fantastische dag!

mroz

  • Gast
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #6 Gepost op: 17 februari 2014, 18:23:05 »
Wat leuk om te lezen! Het klinkt alsof het een geweldige dag was, gefeliciteerd!

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #7 Gepost op: 18 februari 2014, 11:15:38 »
Leuk verslag!
Gefeliciteerd!!

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #8 Gepost op: 18 februari 2014, 18:03:29 »
Leuk verslag! Ik krijg steeds meer zin in mn eigen dag!

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #9 Gepost op: 25 februari 2014, 23:08:56 »
Hopelijk lukt het om wat foto's erop te zetten....

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #10 Gepost op: 25 februari 2014, 23:10:31 »
Dit waren enkele van de super mooie foto's van de fotograaf

mamamikado

  • Gast
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #11 Gepost op: 26 februari 2014, 07:32:20 »
Nogmaals, gefeliciteerd.  Mooie foto,s en blijdorp is heel herkenbaar. Zeker uniek die in het oceanium

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #12 Gepost op: 26 februari 2014, 07:39:35 »
Mooi!!!!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #13 Gepost op: 26 februari 2014, 10:20:07 »
Hele mooie foto's!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #14 Gepost op: 26 februari 2014, 11:04:33 »
Heel mooi Frenchbull!!!!!

Mariska1987

  • Gast
Re: Frenchbull85 getrouwd op 31-01-2014!!
« Reactie #15 Gepost op: 9 maart 2014, 17:05:08 »
Had nog niet gereageerd,  oeps!
Wat zagen jullie er mooi uit! Erg leuk dat hoedje van je man! :)
Zo te lezen een hele mooie dag geweest.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards