collapse

Auteur Topic: Getrouwd! Nieuwe foto's toegevoegd!  (gelezen 11910 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Getrouwd! Nieuwe foto's toegevoegd!
« Gepost op: 3 januari 2014, 11:47:12 »
Lieve meiden,

Hier dan mijn verslag van onze geweldige dag! Ik ben geen ellenlange verhalenschrijfster, maar een verslag wil ik jullie niet onthouden!

Om 6.00 uur ging de wekker. Ik was al een kwartiertje wakker, Thijs lag nog heerlijk te slapen. We waren de avond van tevoren al naar 't Kerckebosch gegaan, zodat we de dag lekker rustig konden beginnen. En dat was echt heerlijk!
Nog even in bed liggen genieten van het feit dat onze dag dan toch eindelijk aangebroken was en toen opgestaan. Beneden in de ontbijtzaal was er een speciaal tafeltje voor ons gereserveerd en werden we volledig in de watten gelegd. Helaas kon ik door de zenuwen praktisch niets naar binnen krijgen, dus ik hield het bij een smoothie en een beker thee.

Daarna weer naar boven gegaan, want de kapster was inmiddels ook gearriveerd en ook mijn schoonmoeder was in Zeist aangekomen. De kapster heeft mijn haar gedaan, terwijl Thijs zich ging omkleden. De transformatie van slaperige man in hoodie naar onweerstaanbare man in pak was geweldig om te zien. Ik zat te kwijlen op mijn stoel :biggrin:
In de stress en zenuwen van de dinsdag ervoor was ik vergeten om zwarte sokken voor Thijs in te pakken, dus hij had zijn witte sportsokken aan, geen gezicht natuurlijk! Dus de broer van Thijs gebeld en die is uit Wijk bij Duurstede komen crossen om zwarte sokken te brengen.

Inmiddels zat mijn haar in de krul en kon de visagiste mijn make-up gaan doen. Was en ben er nog steeds enorm blij mee. Ik ben geen make-up draagster, maar dit paste heel goed bij mij!
Ik sla even een stukje over, want anders wordt het alsnog een enorm verslag en dat zal ik jullie niet aandoen :blush:

Om 10.00 uur stond ik helemaal kant en klaar te wachten tot Thijs de kamer binnen zou komen en mij voor de eerste keer zou zien. Ik was op van de zenuwen, veel erger dan ik verwacht had. Eindelijk was het moment daar en zag hij me voor het eerst. Zijn reactie was geweldig en overtrof alles. Hij vond me mooi! Ik, emodoos supreme, gelijk tranen met tuiten natuurlijk, gelukkig hield de make-up het!


Toen in en om het kasteel foto's gemaakt, dat ging echt in een roes aan me voorbij. Mijn schoonmoeder ging mee om mijn sleep goed te leggen en vroeg steeds of ik het niet koud had. Koud? Ik? Welnee, ik heb het bloedheet! Ja, ik weet het, ik ben raar :biggrin:


Om 11.45 uur waren we weer boven en was het wachten op de gasten. Rond 12.00 uur kregen we een seintje dat iedereen er was en dat we naar beneden mochten komen. Wat een supermoment was dat. Wij kwamen samen van de trap af, terwijl onze gasten onderaan stonden en applaudisseerden. Ik lette vooral op de gezichtjes van de jongens, onbetaalbaar! Hun monden vielen open  :biggrin:. Later hoorde ik van mijn schoonmoeder dat onze oudste had gevraagd of dat echt Thijs en mama waren. :wub:


Lekker met elkaar gegeten en toen was het tijd voor de ceremonie. Op het moment dat ik samen met de jongens naar de zaal wilde lopen, liep ik een aantal meiden van het tf tegen het lijf. Zo geweldig dat jullie er waren!!
De ceremonie is in een roes aan me voorbij gegaan. De ambtenaar deed het echt geweldig. Toen wij en de getuigen de trouwakte getekend hadden, haalde ze een speciale kinderakte tevoorschijn en mochten de jongens ook hun naam zetten! Die akte hangt nu aan de koelkast hier en elke keer als ik hem zie, denk ik terug aan dat moment. Ook de dominee hield een persoonlijke en emotionele toespraak.
Toen was het tijd voor onze belofte. We hadden ze zelf geschreven en wisten van elkaar niet wat er in stond. Ik hield het niet droog bij de belofte van Thijs en hij had het zelf ook behoorlijk zwaar. Maar wat was het mooi en persoonlijk en wat ben ik blij dat we hiervoor gekozen hebben!


Na de ceremonie was het tijd voor de taart! Een vrolijke, kleurrijke taart en wat was hij lekker! We hebben nu nog een stukje in de vriezer en dat vinden we helemaal niet erg!  :biggrin:
Ik wilde graag een foto met alle tf-meiden, dus even naar een apart zaaltje gegaan en daar werden we enorm verrast. Een grote mand vol cadeautjes, ook voor de jongens en een grote kaart. Lieve meiden, nogmaals enorm bedankt! We vonden het heel fijn dat jullie aanwezig wilden zijn op onze dag!




Daarna nog even lekker geborreld en nog wat foto's gemaakt en toen was het tijd voor het diner. We hadden een warm en koud buffet, maar wel met voor- hoofd- en nagerecht. Viel erg in de smaak bij onze gasten en ook wij vonden het erg lekker.
De jongens hebben nog een versje opgezegd, wat mijn moeder ze de avond ervoor nog even snel had geleerd, zo leuk! Daarna heeft Thijs een speech gehouden. Hij zag er erg tegenop, maar wat deed hij het goed! Mijn schoonvader hield een grappige en persoonlijke speech en daarna werden we wederom verrast door de vader van Thijs, zijn beste vriend, zijn moeder en oom en tante. Zij zongen een, speciaal voor ons geschreven, lied en we kregen dat in een mooi lijstje mee, zodat we het thuis op kunnen hangen.

Om 22.30 uur hebben we de dag afgesloten met koffie, thee en chocolaatjes en zijn we moe, maar enorm voldaan naar onze bruidssuite gegaan. Nog even nagekletst en toen lekker gaan slapen. Helaas werd Thijs 's nachts niet lekker, dus hebben we de halve nacht in de badkamer doorgebracht, maar gelukkig werd het tegen de ochtend minder en konden we nog even slapen.

We hebben, mede dankzij alle lieve meiden van het tf, een geweldige, onvergetelijke, ontroerende en emotionele dag gehad!

Lieve allemaal, dank voor jullie berichtjes, jullie meeleven, jullie aanwezigheid. Wat is het trouwforum een geweldig forum, met geweldige leden die meeleven als het moeilijk is. Jullie zijn geweldig!


« Laatst bewerkt op: 20 maart 2014, 06:50:59 door ~Judith~ »

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 3 januari 2014, 11:52:21 »
Nog een foto van ringen en boeket en van ons, samen met de jongens!









Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 3 januari 2014, 12:00:24 »
Wat een heerlijk verslag met prachtige foto's waar de liefde vanaf spat! Heerlijk!

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
Re: Getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 3 januari 2014, 12:12:56 »
Wauw, dat klinkt echt al een geweldige dag! Het was jullie ook zo gegund! En jullie zagen er ook echt prachtig uit!


gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Re: Getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 3 januari 2014, 12:21:54 »
KLinkt als een prachtige dag, jammer dat ik er niet bij kon zijn :D
blij dat jullie zo genoten hebben !

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 3 januari 2014, 12:51:18 »
Ik was zo ontroerd die dag, wat een prachtige dienst was het en wat zagen jullie er allemaal schitterend uit. Fijn dat je de dag als zo fantastisch hebt ervaren, zo hoort het ook! Heel veel geluk met Thijs en de kids :D

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 3 januari 2014, 12:58:08 »
Klinkt als een heerlijke dag. Jammer dat ik erniet bij kon zijn, maar zo fijn om te weten dat jullie hebben genoten.

Pooh

  • Gast
Re: Getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 3 januari 2014, 13:18:39 »
Dit klinkt echt als een heerlijke dag! Wat straalt het geluk ook van de foto's af. Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 3 januari 2014, 13:40:44 »
Wat een stralende foto's!
Heerlijk om te zien na heel het gedoe tijdens de voorbereiding!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: Getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 3 januari 2014, 14:11:53 »
Mooi verslag en prachtige foto's!! Geniet lekker na van deze mooie momenten.

Liefs

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 3 januari 2014, 14:19:46 »
Het was echt een dag om nooit te vergeten. Heb genoten van de ceremonie en dienst, mooi in elkaar geweven. Ik hield het ook niet droog.
Prachtig stel zijn jullie!

mamamikado

  • Gast
Re: Getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 3 januari 2014, 14:20:57 »
Leuk verslag!

Zonde dat Thijs 's nachts ziek is geworden, maar jullie hebben hele de dag heerlijk van elkaar kunnen genieten. Wat ben je een mooie stralende bruid, ik ben ook geen make-up type, maar jou make-up zou ik ook wel willen hebben over een half jaar ;)

Geniet lekker van jullie mannen en van elkaar!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 3 januari 2014, 14:31:24 »
Van harte gefeliciteerd Judith! Lol om het witte-sokken-verhaal van je man:-)
Erg leuk die foto met je zoontjes ook! Hele blije gezichten!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Getrouwd!
« Reactie #13 Gepost op: 3 januari 2014, 14:31:46 »
Wat een heerlijk verhaal om te lezen. Elke letter straalt zoveel geluk uit!!
Jullie zien er echt prachtig uit en je jongens ook, stoere ventjes hoor!!!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Getrouwd!
« Reactie #14 Gepost op: 3 januari 2014, 19:07:20 »
Wat een mooi stel zijn jullie samen Judith wat een prachtige foto's en je beschrijving klinkt als een heerlijke dag!
(Alleen zo jammer dat Thijs ziek werd). Geniet maar lekker van de taart in de vriezer  :blush:
Nogmaals van harte gefeliciteerd! En fijne dag dinsdag!
Groetjes,
Littlelady

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Getrouwd!
« Reactie #15 Gepost op: 3 januari 2014, 19:28:53 »
Van harte gefeliciteerd Judith! Het klinkt als DE perfecte dag  :biggrin:

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Re: Getrouwd!
« Reactie #16 Gepost op: 3 januari 2014, 19:57:14 »
Wat een mooi verhaal, dat klinkt als een fantastische dag! En wat een mooie foto's, jullie zagen er prachtig uit! :D

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Re: Getrouwd!
« Reactie #17 Gepost op: 3 januari 2014, 20:50:34 »
wauw mooi verhaal en super foto's!!

wedding2013

  • Gast
Re: Getrouwd!
« Reactie #18 Gepost op: 4 januari 2014, 21:31:14 »
Prachtig geschreven en ik vond het een eer, dat ik erbij mocht zijn!!

Ik ben nog het meest dankbaar, dat je uiteindelijk van de dag hebt kunnen genieten wand dit was je zo gegund!! en dat je terug kunt kijken op een bijzondere dag!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Getrouwd!
« Reactie #19 Gepost op: 5 januari 2014, 12:44:53 »
Gefeliciteerd! Jullie zagen er prachtig uit en het is een heerlijk verslag om te lezen.

ronjaxxx

  • Gast
Re: Getrouwd!
« Reactie #20 Gepost op: 5 januari 2014, 15:11:55 »
Nog gefeliciteerd!

Mooi geschreven, klinkt als een geweldige dag.
Jullie zagen er echt geweldig uit!!!!

Wat jammer dat Thijs die nacht ziek is geworden. Maar gelukkig kunnen jullie terugkijken op een geweldige dag.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Getrouwd!
« Reactie #21 Gepost op: 5 januari 2014, 18:49:50 »
Wat een heerlijk verslag. Fijn om te lezen dat het een onvergetelijke dag is geweest. Ik vond het geweldig om er bij aanwezig te zijn.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Getrouwd!
« Reactie #22 Gepost op: 17 januari 2014, 10:39:33 »
Klinkt als de perfecte dag en wat zagen jullie er stralend uit! Gefeliciteerd

AmyH

  • Gast
Re: Getrouwd!
« Reactie #23 Gepost op: 27 januari 2014, 16:31:31 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk, wat had je een mooie jurk aan zeg.
Je man ziet er ook mooi uit, jullie stralen op de foto's dat is mooi om te zien.

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Getrouwd!
« Reactie #24 Gepost op: 16 maart 2014, 12:57:17 »
Alweer drie maanden geleden... de tijd vliegt! En nog steeds zo ontzettend blij en gelukkig dat we, ondanks alle tegenwerking, toch voor elkaar gekozen hebben.

Vond nog wat foto's die ik graag met jullie wil delen:

Feel the love :wub:


Mijn kanjers, de één zo geconcentreerd, de ander helemaal trots en blij  :heart:


Mijn eigen, lieve mafketel :wub: :heart:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards