collapse

Auteur Topic: Goede visagist/hairdresser ervaring met bruidsmake-up Aziatische bruid  (gelezen 5256 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

StyleMePretty

  • Gast
Hoi allemaal,

Ik ga dit jaar trouwen en ben nu al op zoek naar een goede visagist/hairdresser, zodat ook ik er op onze grote dag op m'n mooist uit kan zien! Helaas hebben veel Nederlandse visagisten geen/weinig ervaring met het aanbrengen van make up bij Aziatische (Chinese) bruiden... Ik ben wel eens naar een MAC pro-store geweest, maar daar werd ik helaas als een zombie opgemaakt ipv dat ik sensuele smokey eyes kreeg. Weten/kennen jullie misschien een goede visagist die hier veel ervaring in heeft?

Alvast bedankt!

Liefs,
Alice

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Goede visagist/hairdresser ervaring met bruidsmake-up Aziatische bruid
« Reactie #1 Gepost op: 2 februari 2014, 21:58:32 »
In de chinese kranten staan enkele advertenties van een paar chinese bruidsvisagisten.r. In rotterdam zitten er een paar, maar 1 is een zekere afrader, mijn sz zag eruit al iemand die achter de ramen op de wallen zit. Ik zal mijn vriendin vragen wie dat was.
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2014, 22:00:18 door Kity »

StyleMePretty

  • Gast
Re: Goede visagist/hairdresser ervaring met bruidsmake-up Aziatische bruid
« Reactie #2 Gepost op: 3 februari 2014, 22:04:04 »
Beste Kity,

Dank je wel! Ik hoor graag van je welke dat was geweest, dan skip ik die haha! ;)

XxSxX

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 32
Re: Goede visagist/hairdresser ervaring met bruidsmake-up Aziatische bruid
« Reactie #3 Gepost op: 7 februari 2014, 06:18:18 »
Valerie Alken is een hele goede. Zij heeft mijn make-up en haar ook gedaan in oktober jl. Ik ben ook aziatisch. Ze heeft al meerdere Chinese bruidjes gehad.

http://www.valeriealken.nl

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards