Alles over trouwen > Huwelijksdata

Trouwen 2015

(1/269) > >>

Jasmine:
Ik zie dat er steeds meer 2015 bruidjes binnen druppelen, dus vond het wel tijd voor een 2015 topic.

Ikzelf heb al sinds begin 2013 plannen om te trouwen op 29-5-2015. En nu ik net ook verloofd ben is het iig al definitief dat het 2015 wordt.
We hebben verder nog niets geregeld. Het is nu nog wachten op mijn verlovingsring die is bijbesteld. Wanneer die binnen is kunnen we het de naaste familie gaan vertellen. Dan begint het echte plannen :)

Ik wil iedereen die in 2015 gaat trouwen alvast veel plezier wensen met het plannen en ik hoop dat we het samen gezellig kunnen hebben over ons bijzondere jaar ;)

Kimmie1311:
Hallo,

Ik ben 4 weken geleden ten huwelijk gevraagd en volmondig ja gezegt!
Vandaag hebben de datum laten vast zetten bij de gemeente.

15-05-2015 om 15:00
 
Toch wel grappig.. Nu binnenkort maar eens gaan kijken voor jurk! En de rest..

Jasmine:
Gefeliciteerd Kimmie!

Leuke datum hebben jullie inderdaad, vooral met die tijd ook erbij.
Toch heerlijk wanneer dat dan vast ligt.

Ik kan ook niet wachten voor ik kan gaan kijken voor de jurk. Heb al helemaal in mijn hoofd zitten wat ik wil, maar zal toch nog even geduld moeten hebben. Ik ben nog volop aan het afvallen en er moet nu nog zo'n 23 kilo af. Nu gaan passen heeft dus nog weinig zin, want mijn figuur zal dan compleet anders zijn. Maar gelukkig hebben we nog tijd genoeg :)

Jasmine:
Mijn verlovingsring was dit weekend jammer genoeg nog niet binnen, dus moet het nog een week voor mezelf houden dat we verloofd zijn :(
Had eigenlijk verwacht dat ze vandaag wel zouden bellen dat hij binnen is, maar nog niks..
Hoop toch wel dat hij deze week dan toch echt komt. Zondag viert mijn vader zijn verjaardag, zou dus wel makkelijk zijn om het dan te vertellen.

Ben nog wel aan het verzinnen hoe het het leukste is om te vertellen. Mijn vriend zit eigenlijk te denken om gewoon de ringen te dragen en kijken hoe lang het duurt tot iemand het opmerkt. Of zelf een etentje organiseren dan wel thuis of uit.
Misschien wel leuk om het onze dochter te laten vertellen. Die zit er sowieso ook al helemaal vol van dat ze een prinsessenjurk aan mag en een kroontje op. Vind het heel knap van haar dat ze het dit weekend wederom stil heeft kunnen houden tijdens visites.

vivalavida:
Wat leuk, een 2015 topic. Ik ben in november ten huwelijk gevraagd en wij zullen trouwen op 06-06-2015. We zijn er inmiddels uit wat onze locatie gaat worden en hoe we de dag willen indelen. Het duurt nog zo lang, maar het liefst zou ik alles vandaag al regelen  :biggrin:

Ik heb eigenlijk niemand van de familie kunnen vertellen over onze verloving, omdat die allemaal van te voren al op de hoogte waren gebracht door mijn as. Hij heeft ook echt om mijn hand gevraagd bij mijn vader!

@Jasmine Hoe oud is jullie dochter? En wat leuk als zij het vertelt. Of misschien een shirtje laten drukken voor haar? "Mijn papa en mama gaan trouwen?"  Ook een leuk aandenken voor later  -_-

@kimmie wat een leuke datum!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie