collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 432455 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1175 Gepost op: 16 april 2015, 08:39:08 »
Hier heeft t ook een beetje stilgelegen nu as in t buitenland zit. Ben wel op zoek geweest voor een Ringen doosje, maar kon nergens iets leuk vinden. Iemand nog tips?
Oh bah die vrijgezellenfeesten he... ik weet ook wanneer het is, hebben met ons overlegd. Wij hebben ze tegelijk en eindigen op dezelfde locatie, dus ook als de datum niet overlegd was hadden we t vooraf vast geweten. Heb er ook nog niet veel zin in hoor. Fijn om te lezen dat ik daar nit de enige ben. Brrr Karin, een stripper... laten we hopen dat t alleen opnaaien is.. rietje weet je as het niet wanneer het is?  Die zal toch ingeseind worden om jou thuis te houden als t zover is? Kun je hem niet lief aankijken?
Jufrommelkont succes met de laatste loodjes, haha wat klinkt dat alsof het heel zwaar is trouwens, maar t klinkt wel als een druk dagje. Geniet morgen!

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1176 Gepost op: 16 april 2015, 12:51:30 »
Topday in Lisse heeft leuke kussentjes en bakjes voor ringen!

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1177 Gepost op: 16 april 2015, 12:59:41 »
Op Etsy staan ook erg gave ringendoosjes, daar hebben wij de onze ook vandaan :)


Ooeehh Jufrommelkont, morgen is jullie grote dag!  :applaus:
Al zenuwachtig?

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1178 Gepost op: 16 april 2015, 13:40:57 »
Ik heb ons ringendoosje zelf gemaakt. Heel makkelijk van een tweevaks theedoosje, even schilderen en dan zelf verder naar smaak en stijl decoreren ;)

Hier komt er volgens mij geen vrijgezellenfeest. Blij van haha is niks voor ons.
Oh bah strippers, maar ik denk dat het alleen maar grootpraat is hoor!

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1179 Gepost op: 16 april 2015, 13:43:04 »
Oooh nog maar 1 nachtje Jufrommelkont! Ben je al zenuwachtig? :D

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1180 Gepost op: 16 april 2015, 13:45:21 »
Gisteren een afspraak gemaakt voor de proef make-up en vandaag voor proefkapsel! 22 en 17 mei!
Heb er al helemaal zin in :D

Excuus voor de spam, zoonlief hangt over me heen te plagen en voordat alles weg is wat ik heb getypt verzend ik alles maar snel haha

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1181 Gepost op: 16 april 2015, 14:11:01 »
Haha, kan het me voorstellen hoor Pinkrose! En het leest wel lekker overzichtelijk ook! Jij hebt een proefsessie op mijn trouwdag! Leukleuk!

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1182 Gepost op: 16 april 2015, 16:00:31 »
Gelukkig Judst ;) Haha wat leuk!!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1183 Gepost op: 16 april 2015, 16:03:35 »
Ik heb ook gezegd als er een stripper is dan maak ik linksomkeerd en ga ik naar huis.

Hier toch nog een positief puntje. Zit waarschijnlijk niet zonder werk. Ik heb deze week 3 gesprekken gehad en 2 zorg instellingen willen me heel graag hebben. Volgende week met beide het 2e gesroek om te kijken wat ze me kunnen bieden.

Ik ben benieuwed. Hoop zo dat ik wat anders vind.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1184 Gepost op: 16 april 2015, 22:32:08 »
Jufrommelkont heel veel plezier morgen! Geniet van jullie dag!

Mn vriend weet niks qua vrijgezellen feest, zei hij. Heb vandaag mn moeder uitgehoord en die gaf aan dat mijn vrijgezellen feest op een zondag is  :confused:. Ik weet nu niet wat ik ervan kan verwachten. Ik had eigenlijks wel even zin om flink te gaan stappen en me uit te leven op de dans vloer. Dus moet even mn verwachtingen aanpassen.

Ringen doosje, die heb ik ook zelf gemaakt. Doosje in een hartje van hout gekocht bij de action en in white wash geverfd en een soort kussentje erin gedaan, daar ga ik de ringen middels lintje vast maken.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1185 Gepost op: 17 april 2015, 09:28:24 »
Thanks voor de tips dames. Lisse is de andere kant van t land voor mij, maar zag zo snel dat ze ook een webshop hebben dus ga die ook maar eens bekijken. Ik heb idd naar een theedoeken gekeken al, maar of heel groot, of er staat thee op. Das ook al zowat. Hoe heb jij dat opgelost pinkrose? Een ander klein houten doosje heb ik ook nog nergens kunnen vinden. Etsy is ook gaaf trouwens.

Fijn Karin! Duim voor je!

Jufrommelkont zal nu al wel druk aan t voorbereiden zijn, spannend hoor! Vandaag 8 weken is t onze beurt...

Oei een zondag rietje? Das idd jammer... zegt je moeder dat niet ook om je op te jutten?

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1186 Gepost op: 17 april 2015, 11:28:40 »
Oh Beter Karin! Ik heb vanmiddag een intake voor een opleiding, hoop zo dat ik word aangenomen!

Lenn ik heb gewoon over het woordje thee geverfd. Je ziet er niks meer van. 2 lagen en hij is mooi whitewash :)

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1187 Gepost op: 17 april 2015, 11:39:38 »
Wat betreft ringen doosje we hebben het standaard doosje waar de ringen in zitten van uit de juwelier. Mijn moede heeft zelf het ringen kussen gemaakt.

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1188 Gepost op: 17 april 2015, 13:21:01 »
Helaas wel iets minder zonnig dan gisteren, maar droog en tussen de wolken door komt de zon er hier steeds wel even door. Hoop dat dat bij jou ook is, Jufrommelkont!

Wij vandaag over 5 weken, over 2 weken proefkapsel, over 3 weken jurk halen. Oeh het gaat zo snel!!
Gisteren in de kerk geweest, wat foto's gemaakt, aanpassing in ons plan voor bloemversiering daar gemaild naar Bloemenservice Nederland, dus nu nieuwe offerte afwachten :)

Voor volgende week afspraak maken bij de locatie en dan ook de bedankjes gaan bestellen e.d.. Geen stress nog steeds, maar we moeten nu wel 2x per week een stapje zetten om alles rond te hebben, kleine stapjes, kleine moeite, maar geeft wel aan hoe na het is!  :applaus: :applaus:

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1189 Gepost op: 17 april 2015, 13:59:56 »
Jufrommelkont! Een super fijne dag! Hopelijk is alles zoals jullie gehoopt hebben!

Hier gaat alles nu snel, huwelijksvoorbereidingen in de kerk zitten er bijna op.
Pre wedding shoot gehad gisteren en vandaag m'n proefkapsel gehad.
Bedankjes bijna klaar, diy projectjes vrijwel af.
Nog 2 maanden en 2 dagen en dan is het Sl zover!

9 mei heeft AS z'n vrijgezellenfeest ik 6 juni. Heerlijk dat het nu zo vordert

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1190 Gepost op: 18 april 2015, 16:31:35 »
En jufrommelkont, hoe was t?

Ik heb vanmorgen, na winkel nummer zoveel in de afgelopen weken, bij de xenos een geschikt doosje gevonden. Hout, met een handvat bovenop (oke, die vind ik iets minder, maar staat wel grappig) en een dichtdrukslotje zeg maar. Kreeg meteen inspiratie over hoe ik hem iets ga aanpassen aan de stijl van onze uitnodiging, dus helemaal blij. Jullie gebruikten een schuursponsje met een stofje eroverheen voor de binnenkant?

Over de bedankjes.. as heeft zijn zinnen gezet op katerwater. Zal dat mooi zelf te maken zijn? Of bestellen we dat beter ergens?

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1191 Gepost op: 18 april 2015, 17:16:20 »
Ja, ben erg benieuwd naar hoe jufrommelkont, het heeft gehad.

Lenn-nn die doosjes van de xenos had ik ook gezien, ik heb zelf bij de action het doosje gehaald.
Ik heb er geen sponsje erin gedaan maar stof een soort taft.


We zitten met een dilemma, mm oma leeft nog en is kan helaas niet de hele dag mee want dat houdt ze niet vol. Nu zei mn moeder dat we misschien mn tante moeten vragen om op haar te passen. Zodat zij mm oma naar huis kan brengen. Maar ja vind het lullig in mm oom dan niet uit te nodigen. Dus dan hebben we er weer 2 extra personen bij. Maar we hadden juist besloten om geen ooms/tantes uit te nodigen omdat overdag het klein willen houden.

Dus nu worden we moeten nu een oplossing zien te vinden hoe we het mn oma gaan doen, we dachten anders wordt ze met de taxi (op onze kosten) naar huis gebracht maar dat vonden mn ouders geen goed idee.

Zucht dus.....

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1192 Gepost op: 20 april 2015, 14:13:26 »
dag dames,

inmiddels al 4 weken en 2 dagen getrouwd! Het was geweldig! En zoals altijd gezegd wordt, was het veel te snel voorbij, maar het was echt super! Nog helemaal op mijn roze wolk! Lees nog mee (althans nu wel na de huwelijksreis!), en wens iedereen die nog gaat trouwen alvast heel veel geluk, plezier en succes!

@ Rietje: waarom vinden je ouders het geen goed idee als je oma met de taxi teruggaat? Lijkt mij een prima oplossing als jullie al aanbieden het te betalen. Op jullie huwelijk zullen er toch wel mensen zijn die haar zo nodig kunnen helpen bij het een of ander? Het is jullie bruiloft! Er zijn altijd mensen die dingen dan weer anders willen dan jij gepland hebt, bij ons hebben ouders dingen qua vervoersplanning waar ze het niet zo mee eens waren gelukkig zelf opgelost. Anders idd misschien toch je tante daarvoor vragen. Ik weet niet hoever je oma bij de lokatie vandaag woont, maar als het niet heel ver is, zou je misschien nog (met uitleg aan je oom en tantje) er toch voor kunnen kiezen alleen je tante te vragen vanwege je oma (dan is je tante wsl niet de hele dag weg van huis), maar als het verder weg is, zou ik misschien toch oom ook uitnodigen. Of afhankelijk van de planning van jullie dag, je oma met taxi naar ceremonie laten komen, en dan bij receptie oom en tante ook uitnodigen zodat ze met hen mee terug kan.... Of wordt dat te ingewikkeld?

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1193 Gepost op: 23 april 2015, 16:50:20 »
 :applaus: :applaus: yes yes yes weer een zorg minder, ik heb een andere baan. Kan 1 juni beginnen.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1194 Gepost op: 24 april 2015, 13:54:08 »
Zucht

Ben bezig met de fotolijst, wie met wie op de foto.

Ik heb nu 17 groepjes / opstellingen. Hoeveel hebben jullie er?

En hoe denk je de mensen zover te krijgen dat ze mee "wíllen" werken? Hahaha


Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1195 Gepost op: 24 april 2015, 14:49:40 »
Rietje 1981 hoe zie je een fotolijst voor je??
Ik heb er niet echt een beeld bij.

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1196 Gepost op: 24 april 2015, 14:54:09 »
Gewoon een lijst maken met wat voor foto's je gemaakt wilt hebben Karin ;)

Ik zou het verzamelen van de groepjes aan de CM over laten! Gaan wij ook doen denk ik! Verder kan je 's ochtends bij vertrek natuurlijk al wat foto's maken, en evt bij de receptie de fotograaf in de buurt houden!

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1197 Gepost op: 24 april 2015, 14:58:51 »
Gefeliciteerd Karin!
Ik heb laatst de foto lijst al ingevuld. Hadden van de fotograaf een blanco lijst gekregen en die heb ik aangevuld met broertjes schoonzusjes en toen kwam ik aan 65 combi's (!!!)
Oeps... heb de fotograaf gevraagd dof dat te veel was, nog geen antwoord op haha. Maar heb ook veel foto's een soort van dubbel, aangezien ik ze met en zonder schoonzusje wil (mocht het uitgaan, broertjes zijn nog stuk jonger). De fotograaf krijgt deze lijst met de Namen, evenals onze ceremoniemeesters en de fotograaf zei dat hij gewoon ging omroepen wie hij voor de lens wilde zeg maar.

De voorbeeldlijst van de fotograaf:
Bruidspaar
Bruidspaar + iedereen
Bruidspaar + beide ouders
Bruidspaar + ouders bruid
Bruidspaar + ouders bruidegom
Bruidspaar + beide grootouders
Bruidspaar + grootouders bruid
Bruidspaar + grootouders bruidegom
Bruidspaar + vrienden & vriendinnen
Bruidspaar + getuigen

Bruid
Bruid + ouders bruid
Bruid + ouders bruidegom
Bruid + beide grootouders
Bruid + grootouders bruid
Bruid + grootouders bruidegrom
Bruid + moeder
Bruid + schoonmoeder
Bruid + vader
Bruid + schoonvader
Bruid + vriendinnen
Bruid + getuigen

Bruidegom
Bruidegom + ouders bruidegom
Bruidegom + ouders bruid
Bruidegom + beide grootouders
Bruidegom + grootouders bruidegom
Bruidegom + grootouders bruid
Bruidegom + vader
Bruidegom + schoonvader
Bruidegom + moeder
Bruidegom + schoonmoeder
Bruidegom + vrienden
Bruidegom + getuigen


Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1198 Gepost op: 24 april 2015, 15:04:34 »
Handig Lenn-nn! Ik ga gelijk de lijst bewerken voor onszelf, maar geeft handige start dit! :)

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1199 Gepost op: 24 april 2015, 15:23:24 »
Graag gedaan! Succes :biggrin:
Laat je wel even weten hoeveel combi's je uiteindelijk hebt? Krijg ik een beetje een idee of we oke zitten, haha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards