collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 438499 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #175 Gepost op: 29 mei 2014, 19:57:46 »
Droopy, ik hoop voor je dat het gewoon je droomjurk is en prachtig staat! We horen het graag daarna  O:-)

Wij hebben net een e-mail gestuurd met het nieuws en de Save The Date naar de familie. Na een minuut al de eerste leuke reactie binnen! Eindelijk mag ik het aan iedereen vertellen :D
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2014, 20:05:10 door Boeltje88 »

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #176 Gepost op: 30 mei 2014, 09:19:54 »
Heel veel pasplezier Droopy! Hoop echt dat het jouw jurk is!

Leuk Boeltje! Altijd fijn als mensen er leuk op reageren!  :biggrin:

Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat voor jurk ik wil qua stof enzo. Ik moet zeggen dat ik wel erg gecharmeerd ben van de echte romantische prinsessenjurken met een volle rok en een sweetheart hals, maar het hoeft niet zo'n prinses Sissy jurk te zijn. Dus ik neig een beetje naar redelijk traditionele 'witte' jurken van Sincerity, Sweetheart en Ladybird, maar dan wel met een rood of zwart accent erin (ceintuur oid).

Even een egopost.. Gisteren naar een potentiele trouwlocatie wezen kijken, maar pff wat een gedoe zeg. De eigenaar had die avond personeel te weinig wegens ziekte, dus voordat we echt rond konden kijken hebben we eerst 20 minuten moeten wachten (met niet eens een bakje koffie) totdat er vervanging was. Die eigenaar kon er uiteraard niets aan doen, maar toch waren we al wel een beetje beinvloed.. Plus dat de locatie qua sfeer een beetje tegenviel, en we nooit de enige op de locatie zijn omdat het ook een restaurant is, wat ik dus echt een afknapper vond :(
Baal er echt van want het prieeltje is echt gaaf om buiten in te trouwen, maar met slecht weer worden we in een donker hok gestopt.. Blegh..

Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #177 Gepost op: 30 mei 2014, 09:26:11 »
Dat is echt balen dat de locatie zo tegen viel.
En inderdaad mensen zo lang laten wachten krijg ook al snel een oordeel van natuurlijk.
Jullie vinden vast een mooie locatie helemaal naar jullie wensen

Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #178 Gepost op: 30 mei 2014, 15:40:55 »
Ik heb een jurk  :biggrin:
Precies zoals op de afbeelding.
Hij stond heel mooi.  Heb ook nog andere jurken gepast. 5 in totaal.
Maar de andere konen deze ladybird niet overtreffen.
Toen ik hem aantrok en mezelf in de spiegel zat moest ik zelfs een traantje laten.

Ben ontzettend blij en opgelucht

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #179 Gepost op: 30 mei 2014, 15:46:39 »
Ooh wat super Droopy!  :biggrin:
Kan het me helemaal voorstellen dat als je gedroomde droomjurk dan ook écht je droomjurk is dat je dan helemaal happy bent! Heel gaaf hoor!  :biggrin:

En, moesten de dames die je meenam naar het jurken passen ook een traantje laten?

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #180 Gepost op: 30 mei 2014, 15:53:16 »
Droopy, wat super dat het ook echt je droomjurk is! Hij staat je vast fantastisch. Wat zul je een lekker weekend hebben haha.

RockCowBride, jammer zeg dat de locatie tegen valt. Ik zou het ook een afknapper vinden dat er andere mensen zouden zijn. Deze dan toch maar uit je hoofd zetten en op zoek maar een andere prachtige locatie.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #181 Gepost op: 30 mei 2014, 16:50:29 »
Wat fijn droopy dat het die geworden is!!! Hij staat ook nog op mijn lijstje om te passen, ben benieuwd! Gelijk schoenen en andere dingen erbij gevonden?

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #182 Gepost op: 30 mei 2014, 18:59:13 »
Droopy, wat geweldig dat jouw droomjurk echt DE jurk was! Dat moet echt een super gevoel geven!
Van dit soort berichten krijg ik zelf ook echt al zin om jurken te gaan passen :biggrin:

RockCowBride, hier nog een liefhebber van wijde prinsessenrokken en een sweetheart hals. Maar dat past dan ook perfect bij het kapsel dat ik graag wil:

Tja.. ik ben echt de diehard bruid, ga niet alleen voor de sissi jurk, maar ook gelijk voor haar kapsel haha
Mijn moeder vond de films altijd prachtig en daardoor ben ik helemaal verliefd geworden op dit kapsel, vond die sterren in die vlecht altijd zo mooi. En mijn vader roept al jaren dat hij bij mijn bruiloft zo'n hongaarse halve jas aan wil. Ben benieuwd of hij dat ook echt zal doen!

Beetje jammer van de locatie inderdaad. Bij onze locatie is ook kans dat het café ervoor gewoon open is (hebben we het nog niet over gehad), maar ik zou daar bij deze locatie geen probleem mee hebben. Vanuit het café zie je de zaal niet en vanuit de zaal het café ook niet. En ze hebben daarnaast ook hun eigen ingang en toiletten e.d. Op deze locatie is er dus totaal geen overlast van de andere gasten. Maar wanneer deze scheiding niet zo duidelijk was zou ik het inderdaad ook niks vinden.

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #183 Gepost op: 31 mei 2014, 09:48:19 »
Wat een mooie jurken zie ik voorbij komen!

@ droopy, wat leuk dat je je jurk de droomjurk is!

Heel jammer als een locatie zo een indruk geeft, al zou het ook echt anders kunnen zijn hoe je het nu hebt meegemaakt. Maar dan nog geeft het geen fijn gevoel. Ik vind dat een locatie je vertrouwen moet geven, het is toch een belangrijk deel van de dag waar je op ze moet kunnen rekenen.

Wij hadden een paar locaties gekeken en bij 2 van de 3 super ontvangen en alle tijd werd er voor ons genomen. Van die 2 is het er ook 1 geworden, tot nu toe super service!

Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #184 Gepost op: 31 mei 2014, 09:53:27 »
M'n moeder en vriendinnen waren ook helemaal onder de indruk.
Schoenen heb ik niet wel naar gekeken maar ze hadden niks naar mijn smaak. Wil schoenen proberen te vinden met dezelfde kleur taupe als in de jurk zit. Gelukkig heb ik nog anderhalf jaar om die te vinden.

Lingerie enzo regel ik zelf. Ik werk in de lingerie branche en kan alles tegen inkoopprijs krijgen en in bruidswinkels is dat toch aan de prijzige kant.
Maar had er bij het passen al wel rekening mee gehouden dus had een mooie torselet aangetrokken.
Wel een tip als je jurken gaat passen zorg dat je al goede lingerie aan hebt. Hoeft nog niet defenitieve lingerie te zijn maar een goede torselet of bustier heeft echt invloed op hoe de jurk zit.

Voor de rest hoef ik er niets bij, trek alleen maar de aandacht van de jurk af.
Wel moet de jurk tegen die tijd flink worden ingekort. Maar dan moet ik natuurlijk eerst m'n schoenen heb. Qua lijfje paste hij eigenlijk perfect maar ik ben niet zo lang (1.67) en heb altijd het probleem dat alles te lang is. Maar goed inkorten is niet zo heel grote ingreep.

Dat kapsel van sisi is inderdaad echt heel gaaf! Al zal ik het voor mezelf beetje te over de top vinden. Maar om te zien echt gaaf.

Betreft de locatie ben ik erg blij dat wij die dag echt de enige daar zijn.
Ben wel eens op een bruiloft geweest in een soort boerderij-achtig zalencentrum waar 2 bruiloften tegelijk werden gehouden. Heel raar want tussen de twee ruimtes zat echt alleen een soort scherm. Je kom de andere bruiloft horen en zien. Als gast zat ik me daar al ontzettend aan te ergeren.
Van de bruid later ook begrepen dat zij hier van te voren ook helemaal niet op de hoogte van waren.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #185 Gepost op: 31 mei 2014, 10:49:36 »
@droopy, dan kunnen we dus onze lingerie via jou bestellen ;)

Ik zou de locatie delen ook niet fijn vinden. Wij wilden eerst een week eerder trouwen maar dan was de kleine zaal al bezet. Nu wordt de kleine zaal vrij gehouden zodat we daar kunnen eten. Toch wel fijner!

Gisteren met een vriendinnetje wat gaan drinken en jurken bekeken, denk dat ik haar toch ook mee neem.. Hihi gelukkig nog even de tijd om daar over na te denken!

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #186 Gepost op: 31 mei 2014, 19:15:22 »
@Jasmine, het klinkt bijna alsof wij dezelfde moeder hebben haha!  :biggrin:
Mijn moeder is ook echt helemaal dol op de Sissy films en die worden dan ook braaf elk jaar met kerst als ze op tv zijn gekeken (en volgens mij ook nog wel vaker). Ik vind dat kapsel van Sissy in de film ook schitterend om te zien! Net wat Droopy ook al zegt, het zou denk ik niets voor mij zelf zijn, maar vind het wel ontzettend gaaf om te zien!

@Droopy: Ik hoor het inderdaad vaker dat je beter meteen met je bruidslingerie kan gaan passen omdat je jurk dan veel beter uitkomt, maar wat als je nog wil afvallen oid? Dan past straks je bruidslingerie niet meer goed :O

@jurk: Ik heb net de nieuwe Bruid en Bruidegom gekocht en ik heb niet veel erin gelezen. Heb alleen maar plaatjes van jurken zitten kijken  :blush: Morgen de rest toch nog maar eens lezen haha. Ik wil ook liever vandaag dan morgen voor een jurk gaan kijken, maar er moeten eerst nog wat kilootjes af, dus dat wordt nog even wachten!

@locatie: Ik zou het eerlijk gezegd ook vreselijk vinden om een locatie met een ander bruidspaar te delen. Ondanks dat je weet dat je voor de locatie echt niet het eerste en het laatste bruidspaar bent wat er komt, wil je toch dat je hun volledige aandacht hebt.. Bij de locatie waar we zijn wezen kijken zijn er geen aparte toiletten oid, dus wanneer ik in vol ornaat onderweg ben naar de wc kan ik zo iemand tegen te komen uit het restaurant of van een ander feest.. En dat vind ik echt een moodkiller. Dus van die locatie waar we zijn wezen kijken krijgen we nog wel een offerte, maar dat is meer om prijzen te vergelijken, want we weten al dat die het niet gaat worden. :)
Die man zei al dat hij ons het liefst een hele dag verkocht en liever niet alleen de middag om te trouwen want dan kon hij die dag geen ander bruidspaar regelen enz.. Nou, als je al zo gaat beginnen dan houdt het bij mij al snel op. Hoe leuk de locatie ook is (scheelt dat het 'binnen-bij-slecht-weer-alternatief' al zodanig was dat we het al niet meer zagen zitten), maar met zo'n verkoopinstelling moet je bij mij niet aankomen :P

Zijn vandaag nog naar een andere trouwlocatie wezen kijken en.... *tromgeroffel* dat wordt hem! :D
Krijgen daar ook nog een offerte van, maar we weten al zeker dat dat dé locatie gaat worden. Ze hebben een hele toffe muziekkoepel annex prieeltje waar we in kunnen trouwen en waar de daggasten bij slecht weer zelfs nog bij inpassen! AS en ik werden er meteen helemaal verliefd op  :biggrin:
Ben even helemaal in een trouw roes haha! :wub:


Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #187 Gepost op: 31 mei 2014, 19:24:53 »
Wat betreft de lingerie. Zoals ik al aan gaf. Het hoeft niet meteen de definitieve lingerie te zijn. Maar je krijgt gewoon een beter beeld van de jurk.
Als je nog wilt afvallen is het aan te raden de lingerie pas te kopen als je op je streefgewicht zit. Omdat lingerie wel perfect moet passen.
Maar in bruidszaken kunnen ze daar ook prima over adviseren.
Mijn definitieve lingerie heb ik ook nog niet. Wat ik aan had tijdens het passen was een ouder torselet dat ik nog had hangen. 


En lekker toch om I. Trouwroes te zitten. Zit ik ook helemaal.
Heb trouwens ook de bruid en bruidegom gekocht. Staan veel leuke dingen dingen in.

Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #188 Gepost op: 1 juni 2014, 15:34:47 »
Mijn trouwroes is overschaduwd,
Vanmorgen te horen gekregen dat mijn opaatje is overleden.
Zal komende dagen waarschijnlijk niet op het forum komen. Maar dan weten jullie waarom.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #189 Gepost op: 1 juni 2014, 15:39:32 »
Ow Droopy, wat erg. Gecondoleerd..
Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #190 Gepost op: 1 juni 2014, 16:38:26 »
Sterkte Droopy!

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #191 Gepost op: 1 juni 2014, 19:24:34 »
Gecondoleerd droopy!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #192 Gepost op: 1 juni 2014, 20:56:22 »
Gecondoleerd! Heel erg veel sterkte.

Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #193 Gepost op: 2 juni 2014, 06:41:23 »
Dank jullie wel

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #194 Gepost op: 2 juni 2014, 08:46:34 »
Jeetje wat erg Droopy :(
Heel veel sterkte met het verwerken van je verlies

MCwedding

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #195 Gepost op: 2 juni 2014, 09:22:51 »
 :( Gecondoleerd Droopy

Sterkte met alles

Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #196 Gepost op: 3 juni 2014, 06:40:16 »
dank  jullie wel

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #197 Gepost op: 3 juni 2014, 13:17:06 »
Veel sterkte, Droopy!

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #198 Gepost op: 3 juni 2014, 15:59:52 »
Heel veel sterkte Droopy,



Wij zijn al weer wat verder met hoe we het willen hebben, ook de taak verdeling is nu rond, wie wat kan doen. Ceremonimeester voor de dag zelf. Voor de rest hoeven we niet echt hulp.
Wel vragen we aan mn ouders of ze de ereboog (familie boog) willen verven en neer zetten op de dag van het huwelijk.
Wie een oogje op de kinderen let.
Dat soort dingen.

Ik zag al dat er iemand al een jurk heeft.  :applaus: leuk!.

Toen ben ik even op de checklijst gaan kijken wanneer het normaal is om hem te gaan uitzoeken. Ik zag dat je 10 maanden van te voren dit zou moeten regelen. Dat betekend dat ik dan september al moet gaan kijken.  :applaus: :applaus: :applaus:
Heb dr nu al zin in.

Ik heb deze keer ook de bruid en bruidegom gekocht, samen met mn vriend hebben we er in gekeken, toen heeft hij wel aangegeven wat hij wel en niet mooi vind. Gelukkig zitten we qua smaak helemaal goed.

Ook ben ik nu druk bezig met de kleuren die we willen gebruiken voor de aankleding. Zelf vind ik de kleuren rood/geel/oranje erg mooi. Dus lekker vrolijk, ook zo makkelijk qua bloemen enzo.

@Rockcowbride: heerlijk zeker dat jullie er over uit zijn qua locatie. Op naar het volgende puntje van de lijst wat je moet/mag regelen.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #199 Gepost op: 3 juni 2014, 19:32:04 »
Fijn Rietje dat je er weer een beetje uit bent!

Wij hebben voor mijn gevoel al belachelijk veel rond! Ik wil met een gerust hart van huis gaan en als ik terug kom hebben we overal nog afspraken staan.

Wat nu al vast ligt
- gemeentehuis waar we trouwen + tijd 11.15
- kerk 13.30
- zaal waar we diner en feest hebben
- taart (begin 2015 vervolgafspraak)
- ringen (23 januari gaan we ze zelf maken!)
- fotograaf, binnenkort krijgen we een loveshoot zodat ze ons leert kennen, zit bij haar bedrag er bij. Op trouwdag is ze 15 uur aanwezig)
- videograaf (hij is ook 15 uur aanwezig)
- auto
- muziek is al geregeld
- ceremoniemeesters zijn gevraagd
- bruidsmeisjes zijn gevraagd
- getuigen zijn gevraagd
- haar en Make up worden door mijn nicht gedaan.
---
- pasafspraak jurk is 27 september
- afspraak voor trouwkaarten staat gepland in november

Ik kijk er zo naar uit! Bijna alles hebben we nog wel vervolgafspraken staan, bij de kerk hebben we nog 3 bijeenkomsten. We gaan zelf bedankjes maken en we hebben gekozen voor wedding wands bij de kerk omdat confetti en rijst niet gewenst was ivm de troep en bellenblaas kan vlekken op mijn jurk veroorzaken dus dat viel voor mij echt meteen af.

Voor mij is het heerlijk dat er al zoveel geregeld is aangezien ik slecht met stress om kan gaan! Hoe zit dat bij jullie? Nu al veel doen of liever als t wat dichterbij de trouwdag is?


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards