collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 432374 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Flipsen

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 23
Re: Trouwen 2015
« Reactie #275 Gepost op: 9 juli 2014, 13:51:36 »
Daar is het forum voor toch om van je af te schrijven. Ik zet de datum er trouwens ook gewoon op! 16-07-'15

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #276 Gepost op: 9 juli 2014, 16:44:09 »
Hai!
Wij trouwen mei, juni of juli 2015... Precieze datum staat nog niet vast, ik wil graag op een vrijdag maar verder geen idee..  mijn vriend vind dat we dat pas kunnen vastleggen als we een locatie hebben. In augustus hebben we drie weken vakantie, hij kwam gisteren zelf met het idee (zo uit het niets!) om die weken oa te gebruiken om locaties te bekijken en het eea vaat te leggen. Moeten we dus nog wel ff wachten, maar was al erg blij met zijn input. Verder heeft hij zich er nog niet veel in verdiept...

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #277 Gepost op: 9 juli 2014, 19:06:14 »
Het wordt hier echt gezellig druk  :biggrin:

@lenn-nn Slim om inderdaad eerst te kijken naar locaties, maar hou er rekening mee dat die locaties graag een datum horen. Ook even rekening houden met kermis, feesten etc in t dorp. Lijkt me niks als dat voor de deur ofzo plaats vindt.

@jasmine, lastig is dat! Maar denk dat het een bekend probleem is. Vriend lief vindt alles prima.. Soms tot frustrerend toe. Snap dat het niet leuk is als hij niet mee kijkt maar ik zou gewoon zelf een keer gaan zitten en uitzoeken.
Zelf zou ik ook zeggen dat je t anders gewoon gaat regelen. Als je al een dagplanninng hebt lijkt me dat inderdaad wel belangrijk! Hopelijk gaat hij dat ook inzien.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #278 Gepost op: 9 juli 2014, 22:00:21 »
Rekening houden met feesten en kermissen is inderdaad slim. Ik had al wel vakanties bekeken en onze eigen kermis, maar er zijn er natuurlijk meer..  lekker blond hihi

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #279 Gepost op: 10 juli 2014, 16:07:33 »
Hier een AS die juist heel erg betrokken is met wat we gaan doen.

Ik verbaas me er juist heel erg over. Maar vind het erg leuk dat hij zo mee denkt.

Hij stelde zelfs voor om naar een trouwbeurs te gaan. Alleen vind ik die beursen nog zo lang duren. Want voor die tijd wil ik namelijk wel de fotograaf en DJ hebben uitgezocht.
Ook is er een DJ show waar we kunnen gaan kijken. Alleen is dat pas eind oktober.


Ik vroeg me af, gaan jullie ook nog een trouwbeurs bezoeken?

@lenn-nn: wel handig om de vakantie te gebruiken om een locatie te vinden.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #280 Gepost op: 10 juli 2014, 20:03:20 »
Ik ben er al geweest afgelopen jaar! Mijn AS gaf de avond van m'n verloving een envelop met tickets voor een bruidsmode show, en tickets voor een trouwbeurs. Bruidsmodeshow was heel leuk, was van de winkel waar ik m'n jurk ook gekocht heb (Koonings) maar beurs vond ik ze veel te opdringerig.


rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #281 Gepost op: 10 juli 2014, 22:11:42 »
Heb je er ook iets aan gehad die trouw beurs?  Of heb je geen leuke ideeën opgedaan?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #282 Gepost op: 11 juli 2014, 07:55:00 »
Wij hebben alleen t idee van de Wedding wands (stokjes met linten) daar vandaan.
We stoorde ons zo erg aan al dat opdringerige dat we bij veel dingen al meteen zoiets hadden van echt niet.

Voor iemand die nog geen idee heeft van hoe of wat zou t best toegevoegde waarde hebben, maar wij hadden al een toe goed beeld

Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #283 Gepost op: 11 juli 2014, 14:06:54 »
Wat leuk weer allemaal nieuwe bruidjes erbij.
Hier weinig nieuws te melden. Vooral erg druk met Prive zaken.
Volgende week hebben we weer een afspraak op de locatie om de dagindeling voor grootste gedeelte vast te leggen. En daar zou ik jullie dan uiteraard van de hoogte houden. Maar verder dus voor nu weinig te melden

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #284 Gepost op: 13 juli 2014, 14:00:18 »
Welkom aan alle nieuwe bruidjes. 2015 wordt vast een super romantisch jaar vol liefde en geluk :)

@Jasmine: Daar hoef je geen sorry voor te zeggen! Lijkt me niet meer dan logisch dat je dat even van je af wilt schrijven. Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje herken. In het begin was mijn AS ook echt heel erg terug houdend en niet echt betrokken. Ik heb idd ook wel een tegen hem gezegd dat het lijkt alsof ik met mezelf ga trouwen. Nu het langzaam wat dichterbij komt en concreter wordt, doet hij ook meer mee. Daar ben ik wel erg blij mee. En bij mijn AS is het ook zo dat hij zich niet goed op teveel dingen kan focussen, miss heeft jouw AS dat ook?

Wat die datum betreft. Wij wilden ook eerst op de dag dat we 10 jaar samen waren trouwen - 11 juni 2014. Maar we hadden net een huis gekocht dus dat ging qua financien niet. Verder maakten het ons niks uit. De locatie die we graag wilden was in de eerste drie maanden van het jaar stukke goedkoper en omdat januari en februari ons te koud en te winters leek werd het maart en de vrijdag vond ik wel heel erg fijn. Eerst was het vrijdag de 13e (leek ons vet grappig) maar er was iets mis gegaan met de reservering dus toen werd het een week later - ook leuk.

@rietje: hier geen trouwbeurs ervaring. ik zit lekker op pinterest :)

en ik heb in de bijlage de save the card gedaan. ik ben nog niet helemaal tervreden. ik wilde de tag miss wat groter hebben (as vindt het prima zo) en ik wil graag niet iets anders doen met het lintje, miss pareltjes eraan of een extra koordje. als iemand nog advies/commentaar/ideeen heeft dan hoor ik het heel graag :D
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2014, 14:02:29 door bruid_op_onderzoek »

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #285 Gepost op: 15 juli 2014, 20:36:23 »
Oef, ben even een tijdje afwezig geweest en heb nu weer lekker kunnen bijlezen!
Leuk al die nieuwe bruidjes en dames die ook echt al organisatiedrang (zoals vriendlief dat zo leuk kan zeggen) hebben.

@Bruid op onderzoek: Leuke Save The Date kaartjes! Heel tof gedaan!
@Jasmine: Klinkt heel bekend. Toevallig hebben we afgelopen week ein-de-lijk de knoop doorgehakt over welke trouwlocatie we definitief willen, en op welk tijdstip we willen trouwen zodat we het bij de gemeente kunnen vastleggen (en jezus, wat is dat duur: 491 euries  :blink: ), maar verder heeft AS echt iets van: 'ja uuh, het is volgend jaar pas, alleen de locaties moesten nu echt geregeld worden en de andere dingen regelen we later wel,' terwijl ik al helemaal zenuwachtig wordt bij de gedachte dat we alles op het laatste moment moeten regelen..
Ik hoop wel dat die interesse bij hem wel wat meer aanwakkert, want anders zit hier nog een bruidje die met zichzelf trouwt haha!

« Laatst bewerkt op: 16 juli 2014, 08:47:16 door RockCowBride »

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #286 Gepost op: 16 juli 2014, 09:55:22 »
Dank je wel voor alle steun ;) AS is gelukkig alweer wat bijgedraaid. Zaterdag hadden we een feest van een 25-jarig huwelijk van een oom en tante. Daar hebben we ook een tijd zitten kletsen met neef en zijn vriendin die vlak voor ons trouwen. Kwam mijn AS toch wel tot de ontdekking dat we binnenkort echt wat afspraken moeten gaan maken voor locaties enzo. Tijdens het feest werd er ook nog een ander nichtje ten huwelijk gevraagd. Dus dat worden al 3 bruiloften volgend jaar. We gaan feesten en houden het hele jaar niet meer op :biggrin:

Op dat feest was ook de band die we voor ogen hadden en wat ben ik blij dat we ze nog niet geboekt hadden! Ze speelden wel supergoed op het publiek in, alleen het geluid was zo slecht uitgemixt dat liedjes niet mooi uitkwamen. Ook qua muziek was het niet helemaal ons ding. Het was alleen maar de hele avond springen, vrijwel geen muziek voor een foxtrotje. Dus nu maar weer aan het rondkijken voor een andere band. Mijn vriend is nu vooral op zoek naar hele grote bands van minimaal 10 man. Hij vind dat er bij zo'n groot podium ook wel iets moet komen te staan. Ik vind het prima en hij gaat over het budget, dus zijn keus dat dat dan hoger word :juggle:


20 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS
19 juni 2015 rietje1981 & AS
19 juni 2015 Marielle_90 & AS
26 juni 2015 26062015 & AS

10 juli 2015 Chan88 & AS
16 juli 2015 Flipsen & AS

14 augustus 2015 RockCowBride & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #287 Gepost op: 16 juli 2014, 12:03:39 »
Wat een hoop bruidjes al zeg! leukleuk

Thanks, RockCowBride. We hebben zondag nog wat leuke bedeltjes gehaald om het nog een beeje op te fleuren. Nu alleen nog wachten tot de enveloppen en de sluitstickers binnen zijn :)

@Jasmine: Ik ben blij te horen dat het beter gaat. En zoals blijkt het is geen onbekend probleem. Het moet voor de heren blijkbaar eerst wat concreter worden, hihi.
Wat de band betreft, soms passen ze hun muziekstijl ook aan op de wensen van het bruidspaar, dus dat is misschien ook nog iets om in gedachten te houden als jullie de band verder wel goed vonden en goed vonden in relatie tot het publiek.

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #288 Gepost op: 17 juli 2014, 17:06:49 »
Hi allemaal,

Wat leuk al die berichten! Leuk zo lezen dat er vaak wel iemand met hetzelfde bezig is! Ik ga ook in 2015 trouwen, op 21 maart! Heb er zo'n zin in!

Naast de datum hebben we al de lokatie voor het feest vastgelegd, en ik heb deze week mijn jurk gevonden! Veel sneller dan gedacht, maar het is hem gewoon! Nog even wel wat twijfels gehad of hij niet teveel lijkt op een jurk van iemand die vorig jaar getrouwd is en omdat het volgens mij een wat oudere collectie is, maar gelukkig gerustgesteld over de gelijkenissen, en zelfs al zou de jurk precies hetzelfde zijn, ik vind hem geweldig! Ben dus ongeveer 7-8 maanden van tevoren gaan passen, ben niet de slankste dus wat wat huiverig over hoe een jurk zou staan, maar dat viel dus enorm mee! Goed, sommige modellen waren geen succes, maar wel geslaagd. Ik ga wel proberen nog wat af te vallen, maar gezien de periode wilde ik niet heel lang wachten om toch al te gaan passen.

ook alvast gereserveerd voor de bruidssuite, dus binnenkort denk ik meer nadenken over de trouwkaarten, evt save the date kaartjes en alle leuke kleine dingen! Denk dat ik hier genoeg inspiratie ga vinden!

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #289 Gepost op: 17 juli 2014, 17:13:34 »
Wat leuk, dan gaan jullie een dag na ons trouwen :D Ik ben erg blij met nog een bruidje in maart. Ik was al bang dat ik de enige zou zijn.

En wat fijn dat je al lekker je jurk hebt gevonden :D

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #290 Gepost op: 17 juli 2014, 17:28:41 »
Idd leuk dat we allebei in maart gaan trouwen! Hoor om me heen veel mensen die in mei gaan trouwen, maar nog niemand in maart!

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #291 Gepost op: 18 juli 2014, 21:14:19 »
Mijn aanstaande vind ook veel prima, maar bemoeid zich gelukkig ook wel met wat onderwerpen.

Het bruidsboeket bijvoorbeeld...
Hij weet wel wat ik leuk vind, maar ik mocht niet mee naar de bloemist want dat moet een verrassing blijven :-)

Verder kreeg ik afgelopen week een bedeltje van een bruidspaartje voor aan m'n Pandora armband van hem, super lief!

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #292 Gepost op: 22 juli 2014, 12:30:48 »
O, das wel echt super lief  :blush:
Ik ga denk ik wel zelf mijn boeket uitzoeken, haha. Het klinkt misschien heel slecht maar dan heb ik tenminste zeker iets wat ik ook leuk vind.  :cool2:

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #293 Gepost op: 23 juli 2014, 15:52:09 »
Zo we hebben net een afspraak gehad bij een fotograaf.

Wow blij verrast, ze had een mooi album van verka palazzo. We schrokken toch wel even van de prijs.
Toen we thuis waren toch even. Wezen googlen, daaruit blijkt al veel kost. En dan komt het werk van haar ook nog bij.

Alleen het probleem is dat ze al een ander stel in optie heeft maar daar had ze niks meer van gehoord. Dus hopelijk valt het nog mee.....

Ook heb ik mn collega nog achter de hand die ook fotograve is en die werkt met verka .



Wat voor album kiezen jullie? Een digitale of traditionele album?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #294 Gepost op: 24 juli 2014, 11:19:42 »
Hopelijk kun je de fotograaf boeken!

Wij gaan voor het traditionele album, maar sommige foto's worden zo bewerkt als in het digitale album.
Ik wilde gewoon echt ingeplakte foto's hebben. Gelukkig is de mogelijkheid er.

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #295 Gepost op: 24 juli 2014, 13:25:36 »
@Rietje: Wanneer weten jullie of jullie de optie krijgen? Meeste bedrijven hebben we iets van een termijn waarin de optie blijft staan. Hopelijk lukt het.

Ik heb het hele fantieke idee om ze zelf in te plakken met scrappen, plan b. voor als dat niet helemaal lukt qua tijd is wel een zelfgemaakt digitaal album. Misschien ga ik eerst dat digitale album maken en dat nog scrappen. Ik wil het iig wel zelf doen, omdat ik dan zelf de dag kan vertellen door zelf te bepalen welke foto's er waar inkomen.

@Marielle: Hoe is de vierdaagse gegaan? En wanneer vertek je nu voor je pelgrimstocht?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #296 Gepost op: 24 juli 2014, 15:29:15 »
Vierdaagse is goed gegaan.
Pelgrimstocht helaas wat minder, nadat ik in t ziekenhuis kwam daar heb ik het af moeten breken.

Heb al jaren problemen met m'n knie maar de artsen zeiden als ik nog wil kunnen lopen ik niet verder moest gaan. En ik wil volgend jaar graag lopend naar t altaar toe ipv in een rolstoel.
Helaas

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #297 Gepost op: 24 juli 2014, 18:26:25 »
Ik begreep al niet zo goed waarom je online (niet rottig bedoelt) want ik dacht dus dat je tot sept. weg zou zijn. Wat super balen en rot zeg! Ja, kan me voorstellen dat je na zo'n advies je tocht hebt afgebroken. Het gaat ook niet alleen om dat altaar, het is uberhaupt wel handig om te kunnen lopen.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #298 Gepost op: 24 juli 2014, 21:04:53 »
Dat is zeker zo. Ik vind het heel erg maar toen ik in het ziekenhuis zat daar, kwam het wel heel hard aan dat ik mijn eigen lichaam kapot aan het maken was.
Helaas maar inderdaad lopen op zich is wel een gewenst iets.

Nu richt ik me maar weer op de voorbereidingen

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #299 Gepost op: 25 juli 2014, 00:35:43 »
@rietje1981 ja in de vakantie regelen vond hij makkelijk. Zet er wel nu alvast een beeeetje druk achter met getuigen kiezen en het bepalen van de datum hoor!

@Marielle_90 wat vervelend van je knie.. kan me voorstellen dat t een klap was zeg! Maar zelf lopen op je bruiloft is natuurlijk ook heel wat waard...

Hebben nu trouwens als voorlopige datums 3 of 17 juli staan. Ik vind de 17e al bijna te ver in se vakantie, terwijl mijn vriend vind dat het de 3e vaak slecht weer is haha.

Als fotograaf willen we een kennis vragen die erg goed is met de camera.. album hoe of wat nog niet over nagedacht!

Hebben jullie trouwens een ceremonie meester? Zitten erover te denken onze moeders te vragen, niet om de hele boel te regelen maar meer als draaiboekkenners achter de hand op de dag zelf...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards