collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 432210 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #475 Gepost op: 16 september 2014, 20:44:27 »
20 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS
21 maart 2015 lanne & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
6 juni 2015 junibruidje & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS
19 juni 2015 rietje1981 & AS
19 juni 2015 Marielle_90 & AS
26 juni 2015 26062015 & AS

10 juli 2015 Chan88 & AS
16 juli 2015 Flipsen & AS

14 augustus 2015 RockCowBride & AS
28 augustus 2015 Puck2015 & AS

4 september 2015 Karin s & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS

Junibruidje, welkom op het forum en veel plezier met de voorbereidingen. Zo te zien hebben jullie al veel geregeld, goed bezig ;)

Jufrommelkont, wat mij betreft ben je welkom om op onze trouwerij te komen spieken hoor ;)
Geweldig dat de schoenen goed zitten! Schoenen hoeven niet duur te zijn om mooi te zijn he ;) En als je er goed op kunt lopen, waarom niet? Hoef je je niet voor te schamen hoor.
Mijn schoenen kosten 140 euro en met verven in de kleur van de jurk erbij komen ze uit op 190 euro :blink: Ik zou het er zelf nooit niet voor over hebben gehad hoor! Mijn moeder vond de prijs van de jurk zo meevallen dat ze de schoenen er ook maar gelijk bijbesteld heeft. Ik vind het wel heerlijk dat de schoenen rondom helemaal gevoerd zijn, ben benieuwd of dat goed zal helpen tegen blaren!


Qua boeket denk ik dat ik de traditie ga volgen en deze laat uitkiezen door mijn AS. Ik ben qua bloemen niet zo moeilijk en ik heb er alle vertrouwen in dat hij iets moois zal uitkiezen. Ik zat er eerst eigenlijk aan te denken om nep bloemen te nemen, maar AS vond dat er echte bloemen bij horen.

De gastenlijst was bij ons gelukkig een makkie. Wij nodigen gewoon heel de familie uit, de streep heb ik gezet bij kinderen van neven en nichten, deze ken ik niet tot nauwelijks. Collega's met aanhang en, jawel, één enkele vriendin, want dat is alles dat we hebben :blush: oh ja, en de buren! Verder zitten we eigenlijk af en toe nog te kijken of er echt niet meer mensen zijn die we kunnen uitnodigen zonder dat dit raar lijkt :angel:

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #476 Gepost op: 16 september 2014, 21:20:12 »
Welkom nieuwe bruidjes!

@yasmine, wat een prachtige jurk en mooie schoenen! Je wordt vast een plaatje!
Heel herkenbaar met de gastenlijst trouwens, hier ook niet veel vrienden overgehouden na mijn vorige relatie... Maar ga ook geen mensen uitnodigen om het uitnodigen hoor! Dan maar een iets kleiner feest...

 :applaus: :applaus: :applaus: Hebben eindelijk de trouwdat vaststaan!!! Gemeente, trouwlocatie én feestlocatie kunnen! Toch maar wel besloten een andere datum te kiezenz wilden te graag deze trouwlocatie! Het is 12 juni volgend jaar geworden! Voor mijn gevoel kan nu het echte plannen beginnen! (Save the date kaartjes meteen mar gemaakt, haha)

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #477 Gepost op: 16 september 2014, 21:25:39 »
Zou trouwens ook wel graag de gegevens van het mailadres willen... Stiekem ook benieuwd naar de andere jurken nu!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #478 Gepost op: 16 september 2014, 21:27:45 »
Oh leuk @lenn-nn! Nu begint het echt definitief te worden! Toch goed dat je een andere datum hebt gekozen zodat het word zoals jullie willen!

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #479 Gepost op: 16 september 2014, 21:33:11 »
Dank je Marielle... Heb heel erg getwijfeld over het wijzigen van de datum omdat ik me daar natuurlijk al helemaal op ingesteld had... Maar de locatie is toch belangrijker.

junibruidje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Re: Trouwen 2015
« Reactie #480 Gepost op: 16 september 2014, 21:35:30 »
Bedankt Jasmine! Ik ben wel erg benieuwd naar de jurken, dus ik zal even een mailtje sturen.

De gastenlijst is bij ons grotendeels rond. We twijfelen nog of we de buren moeten uitnodigen voor het feest (we doen geen receptie) en over vrienden, waar we vroeger veel mee omgingen, maar nu bijna niet meer spreken.

De trouwkaarten van Letterpress vind ik ook erg mooi, maar ik denk ook erg prijzig. Ik wil de kaarten ook eerder sturen.
Save the date kaarten hebben we niet verstuurd. Alle daggasten en de vrienden weten de datum.

Voor een boeket moeten wij ook nog kijken. Heb wel al wat ideetjes opgedaan. Ik vind pioenrozen erg mooi.

Mooie schoenen Jasmine, een sleehak loopt wel lekker. Ik heb ik de bruidswinkel waar ik de jurk heb gekocht wel al mooie hakken gezien, dus ik denk dat die het gaan worden. Ik loop alleen bijna nooit op hakken, dus dat wordt veel inlopen haha.


Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #481 Gepost op: 16 september 2014, 21:40:01 »
Hier juist een overvloed aan vrienden... Wij hebben eigenlijk 3 vriendengroepen... één van AS, één van mij en één van ons samen uit de Efteling, willen maximum 150 personen, dus zijn kieskeuring wat betreft familie die we toch niet zien. Daarnaast ook wat vrienden van vroeger op de lijst staan, omdat ik vind dat een relatie niet iets is van het heden maar ook van het verleden :)

Letterpress is inderdaad erg prijzig... Ik heb nu proefdrukken van kaartmix. erg betaalbaar en je kunt ze nog helemaal aanpassen :) ook diverse soorten papier, erg fijn!

Mei en juni zijn drukke trouwmaanden zeg :) hihi... Ik voel me remi alleen in april ;)

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #482 Gepost op: 16 september 2014, 21:43:34 »
Hihi spieken mag bij mij ook hoor, de kerk is ruim zat. 
Ik zag trouwens dat ik nog niet in het lijstje sta,  1mei is onze datum. 

@Lenn-nn, wat fijn dat dat nu ook geregeld is.  Nu kun je ook echt gaan plannen en met de details aan de gang. 

Hier geen bruidsschoenen,  maar gewone pums in dezelfde kleur als de jurk.  Ik vond bruidsschoenen echt te duur. 

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #483 Gepost op: 16 september 2014, 21:58:10 »
20 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS
21 maart 2015 lanne & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

1 mei 2015 saphira & AS
8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
6 juni 2015 junibruidje & AS
12 juni 2015 Lenn-nn & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS
19 juni 2015 rietje1981 & AS
19 juni 2015 Marielle_90 & AS
26 juni 2015 26062015 & AS

10 juli 2015 Chan88 & AS
16 juli 2015 Flipsen & AS

14 augustus 2015 RockCowBride & AS
28 augustus 2015 Puck2015 & AS

4 september 2015 Karin s & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS

Aangepast :)

Lijkt me zo moeilijk om in de gastenlijst te moeten strepen. Je krijgt altijd weer scheve gezichten en je moet maar zien in te schatten of dat het waard is. Ik heb daar echt respect voor voor jullie, ben blij dat het bij ons niet hoeft.

Lenn-nn geweldig dat jullie nu toch de trouwlocatie hebben die jullie willen. Jammer dat de datum moest veranderen, maar na het trouwen wordt deze datum vanzelf speciaal ;)

junibruidje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Re: Trouwen 2015
« Reactie #484 Gepost op: 16 september 2014, 22:06:53 »
Fijn dat de datum en locatie nu vastliggen Lenn-nn!! Locatie is inderdaad erg belangrijk.
 

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #485 Gepost op: 16 september 2014, 22:28:04 »
Jufrommelkont en rietje, top dat jullie schoenen hebben kunnen vinden voor zo'n mooi prijsje. Dat zijn de leukste aankopen vind ik altijd!

Lenn-nn, ik sap je keuze volkomen. De locatie is inderdaad heel bepalend voor je dag, de datum zal snel genoeg als jullie trouwdatum aan gaan voelen als je nog meer dingen gaat vastleggen. Leuk!

Ik ben gek op schoenen en vind het dan ook een feest om schoenen uit te gaan kiezen voor zo'n mooie dag. Ik wil mooie simpele pumps in een vrolijk fel kleurtje, met een niet te hoge hak. Het maakt mij niks uit of het gewone pumps zijn of echte bruidsschoenen, als ze maar mooi zijn en enigszins lekker zitten. Ik heb nu het model Kristen van Elsa Coloured shoes op het oog. Die kunnen in elke kleur geverfd worden. Zijn die van jou ook van dat merk van Jasmine?

De gastenlijst waren wij vrij snel uit. Overdag alleen belangrijke familieleden en vrienden, in totaal 28 gasten. En op het feest in de avond alle overige mensen waar we graag een feestje mee willen vieren, echt alleen mensen die we redelijk goed tot goed kennen. In totaal 80 tot 90 feestgasten (inclusief de daggasten). We willen de dag zo persoonlijk en overzichtelijk mogelijk houden, dus dit is echt ons maximum aan gasten.

Bloemen uitkiezen vind ik super leuk, en ga ik daarom lekker zelf doen. Mijn AS zou er toch alleen maar nerveus van worden als hij het zonder mij moest doen, zonde van de pret die ik er zelf aan kan hebben  :biggrin:
Wat ik wil weet ik nog niet, ik heb al veel verschillende dingen gezien die ik mooi vind. Dat wordt nog lastig kiezen.
Mijn schoonvader werkt in de bloemen dus binnenkort even vragen of hij een goed adresje weet.
Corsages voor de gasten doen wij niet, vinden we niet zo belangrijk en daarom zonde van het geld. Corsage voor AS doen we ook niet, want dat wil hij zelf niet. Hij vind het niet zo mannelijk, hahahaha. Mij maakt het niet zoveel uit, ik vind hem toch al fantastisch in een pak, met of zonder bloem! De overige versieringen doen we met andere dingen dan bloemen en de auto vinden we al mooi genoeg van zichzelf.

Onze huwelijksreis wordt een rondreis van 4 weken naar Hawaii. We gaan op 4 verschillende eilanden verblijven en het is er werkelijk prachtig! Een reis waar we al lang van dromen en die stiekem net zoveel voorbereidingstijd opsnoept als de hele bruiloft zelf. Maar super om mee bezig te zijn, de voorpret die we nu al hebben belooft wat!





Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #486 Gepost op: 16 september 2014, 23:16:50 »
Mijn schoenen zijn inderdaad ook van dat merk, de Rainbow Club collectie, model Jess.
Ik heb ze niet heel lang aangehad, denk iets van een half uur, maar die foam voering is echt heerlijk!
Ik denk wel dat ik er nog gel kussentjes of op zijn minst een badstof zooltje in ga doen, want vond het voetbed wel aan de harde kant. Ben ook iemand die graag met blote voeten in pumps rond loopt, dus dan is een badstof zooltje sowieso al een aanrader.

Natoo

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #487 Gepost op: 16 september 2014, 23:35:39 »
Hoi Allemaal!

Hier ook een 2015 bruid! :) Ik vind het leuk om te lezen hoe andere bruidjes zich voorbereiden en eventuele tips of ideeën van anderen te horen!

Wij gaan trouwen op 1 augustus 2015. Het enige wat we op dit moment geregeld hebben is de locatie.. ik ben op dit moment nog heel druk met afstuderen, maar zodra ik daarmee klaar ben hoop ik me volledig op alle leuke voorbereidingen van de bruiloft te kunnen storten. Ik heb natuurlijk wel al heel veel leuke ideeën dus dat moet vast goed komen! Oja, en inmiddels is een schoenmaker mijn eigen ontwerp trouwsandaaltjes aan het maken.. :)

Leuk om vanaf nu ook op het forum te zijn om af en toe mee te lezen en een mening van iemand anders te horen!

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #488 Gepost op: 17 september 2014, 08:07:54 »
Gave schoenen,  die lopen volgens mij heerlijk! Wat lief dat je moeder de schoenen er direct bij heeft besteld.

 :applaus: @len-nn mooi dat de datum nu geregeld is.

oh jullie mogen ook wel komen gluren maar dan moet je wel naar Heerenveen komen. Fenk dat dit voor de meeste mensen niet om de hoek ligt.

Enne jufrommelkont volgens mij trouw je eerder dus denk datrje niks meer kunt af kijken.

gaan jullie ook op huwelijksreis? we willen wel een aantal dagen samen weg maar zitten met de kids dus we moeten ff kijken wanneer het beste uitkomt qua school.

Hier ook geen grote vriendinnen groep meer. 8 jaar geleden met een vriendin gebroken waardoor de rest ook niet meer langs kwamen. Tja dan niet toch? Zag afgelopen zondag mn beste vriendin van toen, leuk met dr gesproken maar had absoluut geen spijt van de breuk. Begon direct weer te ergeren aan haar.  :blink:

Gastenlijst mn moeder had nog wel gevraagd of ik mn neeven en nichten uitnodig omdat ik daar ook ben geweest.  Huh nee. Want mn vriend heeft een grote familie en dat zou direct 30 personen meer zijn waar ik bijna niks mee heb. En dat vind ik zonde.

dan maar een gezellig intiem feestje.

we hebben veel contact met de buren. Hierdoor vragen we wel een aantal buren.
Vragen jullie ook buren?



Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #489 Gepost op: 17 september 2014, 08:55:50 »
@natoo, wat gaaf dat jouw schoenen gemaakt worden.  Die zijn zeker uniek.

Wij nodigen wel wat buren uit, maar alleen voor de receptie niet voor het feest. 
Bloemen zijn we inmiddels uit,  pasteltinten. We wilden ook pioenrozen, maar die kunnen niet op een houder en niet op watten, dus gaan vrij snel slap hangen. Dus ik denk dat het rozen wordt.  Ik wil niet het risico hebben dat ze al na de fotoshoot al slap hangen. Zeker omdat het ook wel gebeurd dat het erg warm wordt zo rond die datum.   

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #490 Gepost op: 17 september 2014, 09:12:18 »
Welkom @natoo, gaaf dat je schoenen zelf gemaakt worden! En succes met je voorbereidingen en afstuderen. !

Bij ons mag ook iedereen komen hoor! Maar wij trouwen in de buurt van Eindhoven in een klein dorpje dat vrijwel niemand kent.

Over de bloemen, dat worden bij mij roze rozen, roze gerbera's en witte hyacinten (niet de hele stengel maar steeds 1 bloempje)

Wat betreft de uitnodigingen zitten wij ook nog met een dilemma, 2 stellen van de vriendengroep nodigen we sowieso niet uit, hebben we niks mee en komen alleen als ze gratis kunnen drinken. Ben benieuwd hoe dat gaat vallen. Maar verder hebben we een voorlopige gastenlijst van 178 man en willen Max 150 personen uitnodigen dus word nog wat.

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #491 Gepost op: 17 september 2014, 09:27:29 »
Wat ontzettend leuk dat er al weer zoveel bruidjes bijkomen!
En jeetje, wat hebben jullie allemaal veel geschreven, heb een halfuur zitten bij te lezen haha!
Ik ben erg benieuwd naar de jurken van iedereen. Wordt zo nieuwsgierig van alle verhalen!  Dus ik zou ook erg graag in de mail willen hihi :biggrin:

@Rietje: Heerenveen is voor mij 35 minuten rijden, dus roep niet te hard he :P Ben er zo!  :biggrin:

Wat schoenen betreft, ik wil sowieso knalrode pumps voor onder m'n jurk. Ik heb hele gave gezien bij LITB met een roosje aan de zijkant en ik denk eigenlijk dat die het gaan worden  :blush: Nu alleen nog even afwachten tot ze wat goedkoper worden.. Ze zijn nu 50 euro en er komen waarschijnlijk nog extra kosten bij en ik zag dat de prijs langzaamaan steeds verder daalt, dus dat wordt nog even wachten  :blush:

Wat bloemen betreft; bij ons op de markt staat altijd een bloemenhandel die zelf ter plekke echt supermooie boeketten maakt, en helemaal niet duur! Dus ik heb gewoon eens gevraagd of ze misschien ook een bruidsboeket kunnen maken en ze waren meteen heel enthousiast omdat ze dat eigenlijk normaal heel weinig doen (ook omdat ze dus geen 'winkel' hebben). Ik mocht dan wel even langskomen in de loods waar zij alle bloemen bewaren (staat hier een paar kilometer verderop) en dan kon ik daar wel de bloemen uitzoeken en dan konden ze daar gewoon op wens een boeket maken!
Heb hun telefoonnummer en emailadres meteen gekregen en wanneer ik het er aan toe had moest ik maar even bellen en langskomen. Dus nu laat ik daar mijn bruidsboeket maken en doen we ook meteen een stuk voor op de trouwauto :) Want duur zijn ze gelukkig absoluut niet, maar ze hebben wel alle bloemen die je kan dromen hihi :blush:

Over de gastenlijst heb ik vrijwel dezelfde situatie als Puck haha. Wij waren het over de daggasten ook vrij snel eens: alleen dierbare familie en onze beste vrienden. En voor het feest 's avonds gewoon onze buurvrouw, andere vrienden en familie die wat verder weg staat zoals ooms en tantes (en dan ook nog niet eens alle ooms en tantes, want alleen ikzelf heb er al 15). Wij komen in het totaal uit op ongeveer 28 daggasten (+ 9 kinderen), en ongeveer 90 avondgasten (inclusief daggasten). Meer wilden we ook zelf niet. We willen ook met iedereen kunnen babbelen en willen ook niet teveel geld uitgeven aan mensen die we maar 'moeten' uitnodigen omdat ze toevallig familie zijn. Dus wij nodigen alleen de mensen uit waar we echt een klik mee hebben.

Wat uitnodigingen betreft; bij ons zijn de STD kaarten al een maand of wat de deur uit. Wij sturen de daadwerkelijke uitnodigingen ongeveer 3 maanden van tevoren; ook met het oog op de zomervakantie.
Dan kan niemand zeggen dat ze er niets vanaf wisten haha. We zijn nu al een beetje aan het kijken wat we mooi vinden, maar komen er tot nu toe niet echt uit. We willen een donkere kaart, maar ook weer niet té donker; en alles is zwart of juist heel licht. Echt lastig  :dry:
Wij zaten trouwens te denken om de 'echte' trouwkaarten alleen naar de daggasten te versturen en om voor de avondgasten zelf iets te maken. En ik twijfel eigenlijk een beetje of dit wel kan, zeg maar. Het kan dus zijn dat de avondgasten iets compleet anders krijgen dan de daggasten.. Vinden jullie dat dat kan? Of zou iedereen echt hetzelfde moeten krijgen, maar dan met een andere tekst?

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #492 Gepost op: 17 september 2014, 09:42:52 »
Marielle: hahaha sterkte met het skippen van mensen van de gastenlijst.

rockcowbride: hahaha jij kunt komen kijken want je gaat ook later trouwen.

Voor de trouwkaart vind ik het wel kunnen om een andere kaart te maken dan voor de daggasten.
Je kunt zelf hem ook maken en printen op dik papier.

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #493 Gepost op: 17 september 2014, 09:59:35 »
Hahaha, kom ik even de kunst bij je afkijken :P

Dat is ook een beetje de bedoeling zeg maar  :blush: We willen eigenlijk de trouwkaart voor de daggasten bestellen bij een drukker en voor de avondgasten kaarten zelf maken/printen. Maar is dat niet vreemd? Ik bedoel, de stijl zal wel een beetje overeenkomen, maar je zal best kunnen zien dat die niet 'professioneel' gemaakt zijn  :blush: Zouden mensen dat niet raar vinden?

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #494 Gepost op: 17 september 2014, 10:25:48 »
Dat is mijn ervaring niet.  Std kaarten had ik zelf gemaakt en heb er veel complimenten over gekregen. 

Ik vind dat wel gewoon kunnen hoor en nog goedkoper ook. 

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #495 Gepost op: 17 september 2014, 12:12:49 »
@rietje1981: Lijkt mij geen probleem als je het zelf doet, avondgasten krijgen sowieso een andere uitnodiging omdat ze er overdag niet bij zijn, dus als jullie iets leuks zelf maken voor hen, is dat juist persoonlijk! Als er mensen zijn die dat raar vinden lijkt me dat vooral hun probleem!

Wij gaan waarschijnlijk kaarten laten ontwerpen, hebben er al wat ideeen over. Je kunt dan voor een klein bedrag een wissel doen, zodat iedereen qua buitenkant dezelfde kaart krijgt, maar dat de tekst verschilt, afhankelijk van of iemand de hele dag of voor 's avonds uitgenodigd wordt.

Wij hebben overdag ongeveer 120 mensen, waarvan 30 daggasten, en ongeveer 150 mensen op het feest 's avonds.

Ik ben nog op zoek naar schoenen, vind dat echt heel lastig! Zie allemaal leuke hakken, maar ik loop zelden op hakken, en ik denk dat naaldhakken niet echt een succes wordt voor mij op op te lopen. Zie het niet zo zitten om in een soort blooper terecht te komen...;)! DIe foamlaag klinkt wel prettig idd!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #496 Gepost op: 17 september 2014, 15:55:30 »
Wij hadden kaarten, maar toen we voor de aantallen en wisseltekst gingen kijken wat het ging kosten, schrokken we even flink.
Dus weer op zoek naar kaarten, in ieder geval gaan ze nu allemaal dezelfde tekst krijgen en ik ga zelf inleg vellen maken om voor de verschillende gasten erbij te doen.

@lanne, waarom niet op gewone pums? Heb je een blokhakje en niet al te hoog, die van mij zijn 3.5cm.
Maar ik heb ook gezien dat je ook veel keus hebt in hakhoogte in bruidsschoenen. Je vind zeker iets naar jouw zin.

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Trouwen 2015
« Reactie #497 Gepost op: 17 september 2014, 16:49:24 »
*Breekt weer eens in ;-) *

RockCowBride: Je kunt ook alles zelf maken. Heb je alles in dezelfde stijl. Of inderdaad zoals Saphira zegt, 1 kaart met inlegvel. Zo doen wij het ook.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #498 Gepost op: 17 september 2014, 17:13:36 »
Heerlijk al die bruiloft verhalen  :applaus:
Ik denk dat wij de kaarten bestellen bij kaartmix.nl ben erg tevreden over de service en kosten! Hebben nu een kaart waarbij we verliefd zijn op de binnenkant, nu de buitenkant nog passend maken ;)

Wat leuk die mail! Zeker als iedereen ongeveer dezelfde indeling heeft, zo kun je overzichtelijk zien hoe ieder zijn bruiloft eruit ziet! Erg gaaf!

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #499 Gepost op: 17 september 2014, 19:21:49 »
Hihi, je kan beter blijven Kringeldingetje! ;)

Aan de ene kant wil ik ze allemaal wel zelf maken, maar we weten nog niet zo goed wat we willen.. Ik ben al vrij veel aan het frobelen geweest, maar ik kom telkens niet tot het resultaat wat we echt willen zien en ik denk eigenlijk een kaart bij een drukker gevonden te hebben (met relief en flock) wat aan vrij veel wensen voldoet :)
Daarom zaten we te denken om voor de daggasten onze "droomkaart" te doen en voor de avondgasten iets anders, om de kosten een beetje beperkt te houden. De daggasten krijgen dan een echte kaart die bij de drukker vandaan komt en de avondgasten een zelfgemaakte kaart met elementen van de andere kaart (zitten nu te denken aan een soort kaart van losse blaadjes die aan elkaar gebonden worden met een ringetje/touwtje). Beetje vaag verhaal, ik weet het, maar jullie vinden het dus niet vreemd als ik de avondgasten iets 'compleet' anders stuur?

@Jufrommelkont: Ooh je jurk! :wub: Wat ontzettend gaaf en je straalt er ook helemaal in. Overigens ook leuke taart die je op het oog hebt! Ik hoop zo dat hij je gaat lukken, want het ziet er super uit!

Andere dames ook echt superleuke jurken en planningen! Zal binnenkort mijn planning eens in de mail gooien en in de hoop dat ik over 10 dagen ook een mogelijke jurk kan laten zien  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards