collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 432336 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #550 Gepost op: 22 september 2014, 08:50:07 »
Blijven jullie hier wel allemaal ook reageren? Vind het net zo gezellig zo haha!

Over het gastenboek: wij doen hetzelfde als Marielle. Ik hou ook ontzettend van foto's, dus wij doen ook een fotowand. De foto's kunnen dan uiteindelijk in een gewoon fotoalbum geplakt worden en we willen dan graag dat iedereen ook een boodschap/gelukwens bij de foto schrijft waar hun komen te staan.

Ik zie staan dat jullie het met een digitale camera doen met fotoprinter Marielle, maar hoe doe je dat precies dan? Laat je gasten zelf de foto's uitprinten of doet ook iemand anders dat? Want wij zaten te denken om zelf uiteindelijk de foto's uit te printen, maar ik weet niet of we het de gasten dan duidelijk genoeg kunnen maken dat hun foto in het boek er later bij komt, omdat er niemand bij het maken van de foto's zelf komt te staan (we willen het doen met de zelfontspanner).

Wat leuk trouwens al die verschillende dagindelingen/jurken van iedereen! Ik zal na aankomend weekend ook even mijn dagindeling in de mail zetten en hopelijk kan ik dan stiekem ook een glimp van een jurk laten zien!  :blush: Zaterdag eindelijk jurken passen met een vriendin en mijn mams en schoonmams.
Ik ben helemaal blij! Afgelopen weekend is een vriendin blijven logeren en ze heeft aangegeven dat als we nog niemand hadden zij heel graag ceremoniemeester zou willen zijn! Dus we hebben nu eindelijk een ceremoniemeester :wub:

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #551 Gepost op: 22 september 2014, 10:39:22 »
Onze ceremoniemeester blijft bij de binnenkomst bij de fotoprinter staan ze print ze uit en dan kunnen gasten ze opplakken als ze de tekst geschreven hebben.

Savonds verhuist de printer de zaal in zodat mensen wel foto's kunnen maken maar dat we het wel zien.

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #552 Gepost op: 22 september 2014, 12:36:26 »
Wat een geluk RockCowBride, een ceremoniemeester die zichzelf aanbiedt! Bij ons staat dat punt nog steeds open. We weten het echt niet
En spannend dat je zaterdag jurken gaat passen, het is zooooo leuk! Ben benieuwd wat je ons volgende week kunt laten zien!



« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2015, 12:46:06 door Puck2015 »

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #553 Gepost op: 22 september 2014, 13:58:58 »
Hier ook een 2015 bruidje!

Wij gaan trouwen op 15-06-2015, de dag dat we 5 jaar samen zijn :heart:
Wij trouwen met goed weer (daar mogen we vanuit gaan toch? ;) ) buiten, langs een meer en tussen twee bomen. Bij slecht weer worden alle stoelen naar de binnenlocatie verplaatst.
Er is al best veel geregeld, onze locatie verzorgd alles, de ceremonie, taart, diner en het feest. Ook heb ik mijn droomjurk al hier in huis hangen, en manlief zijn pak is er ook al. We zijn nou aan het kijken voor ringen, wat we mooi vinden en wat in ons budget past.
Ik ben ook van plan een aantal dingen zelf te maken, zoals de uitnodigingen, wedding wands, enveloppendoos, bedankjes. Heb er al helemaal zin in! :biggrin:
En een vriendin van mij is fotografe (ikzelf ook, maar wordt wel lastig foto's maken dan he haha) en zij gaat onze reportage doen!
Oh en ons zoontje van dan bijna 3 (was uitgerekend op onze datum, maar hij kwam 6 dagen later! daarom is onze datum ook zo bijzonder, alles komt er samen!) gaat ons de ringen brengen.

Ik wil ook nog iets bijzonders voor onze kleine nichtjes gaan doen. Maar wet nog niet precies wat. Hebben jullie ideeën om ze bij de bruiloft te betrekken? Onze nichtjes zijn dan 8 en 3,5.
Mijn oudere nichtje van 12 is bruidsmeisje, dat wilde ze altijd al zijn.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #554 Gepost op: 22 september 2014, 15:01:08 »
Ik blijf nog wel reageren, maar zal de info over mijn bruiloft in het andere topic plaatsen, maar lees daar gerust bij mee ;)

Wij hebben 's avonds ook een foto hoekje, vanuit de fotograaf. Deze foto's komen daarna op internet te staan waar iedereen hem er af kan halen.

Dit weekend zelf te gast geweest bij een bruiloft, erg leuk! Veel dingen gezien die wij juist niet willen ;) Maar die bij hen heel erg pasten. Zo gaat het bij iedereen denk ik wel :)

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #555 Gepost op: 22 september 2014, 19:52:33 »
Welkom Pinkrose! Je bent al lekker ver met regelen zo te zien

Puck, wat een heerlijk vooruitzicht zo'n reis!

Marielle, klinkt als een hoop geregel zo'n printer ter plaatse. Maar daar heb je ceremoniemeesters voor haha.

Ik zat zelf te denken aan polaroid foto's bij een leuke achterwand ofzo, om daarna in het gastenboek te plakken. Maar daar kan ik me zo ook weer over bedenken :P Dat idee van de ansichtkaarten van Jufrommelkont, klinkt ook echt super leuk! Mmm, genoeg om over na te denken.

Rockcowbride, heerlijk dat je ceremoniemeester nu vast staat! Kun je lekker gaan overleggen enzo.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #556 Gepost op: 22 september 2014, 20:02:37 »
@boeltje, ansichtkaarten zijn voordelig te verkrijgen bij aliexpress ;)

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #557 Gepost op: 22 september 2014, 22:59:52 »
Ik moet zeggen dat onze ceremoniemeesters zich ook zelf gemeld hebben..
Wij zitten te denken voor een video zuil waar mensen hun geluks wensen in kunnen spreken. Moet alleen ff kijken waar ik z'n ding kam huren.


Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #558 Gepost op: 23 september 2014, 00:54:07 »
Karin S bruiloftzuil punt nl heeft ze :) misschien kan je daar eens kijken?

Wij willen ook misschien een photobooth, lijkt me erg leuk, vooral naarmate de avond vordert :P

Principessa

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #559 Gepost op: 23 september 2014, 12:17:36 »
Hallo iedereen! Ik heb onlangs ook "Ja" gezegd dus ik word ook een bruid in 2015 :) De exacte datum ligt nog niet helemaal vast maar het zal zeer waarschijnlijk Augustus 2015 worden, spannend!

Duurt dus nog een hele tijd bij mij maar ik zal hier de komende maanden regelmatig rondkijken om ideetjes op te doen. Mijn idee is om de bruiloft een beetje in een festival-achtige sfeer te laten verlopen, dus met een aantal leuke 'food trucks' of mobiele barretjes! Ik ga 1 en 2 november naar de love & marriage beurs in den bosch om eens goed rond te kijken, zijn er toevallig nog meer forumbezoekers die daar heen gaan dat weekend?

Groetjes en tot snel op het forum   

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #560 Gepost op: 23 september 2014, 12:46:12 »
welkom! leuk weer zoveel nieuwe bruidjes.

het is inderdaad een gedoe met die foto's maar het kost ons nu 100 euro voor de printer en genoeg papier voor alle gasten terwijl een photobooth huren veel duurder is, dus het is ons meer dan waard.

videozuil vind ik ook ontzettend gaaf maar ook daar vind ik het financiele stukje niet echt leuk. 600 euro voor een avond vind ik teveel. dan leg ik liever gewoon photoprops op tafel en dan vragen of ze de fotos op de wedding app willen zetten zodat wij de foto's alsnog krijgen.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #561 Gepost op: 23 september 2014, 13:55:10 »
Welkom Principessa!

Precies Marielle, en die camera heb je er dan we de hele dag/avond liggen, zo'n photobooth is er maar een paar uur. Oh ik twijfel nog zo haha maar gelukkig hebben we nog even de tijd ;)
Videozuil lijkt me ook leuk, alleen als ik het voorbeeld filmpje bekijk trekt het me niet echt. Dus denk niet dat dat hem wordt voor ons. Ookal is hij stukken goedkoper dan een photobooth  ::)

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #562 Gepost op: 23 september 2014, 15:34:03 »
photoprops heb ik ook op mijn lijstje staan, weer uit china (kan beter een groot vliegtuig met alle spullen laten komen die ik op aliexpress bestel ;) foto's in het foto hoekje maakt de fotograaf, die is ook tot 12 uur aanwezig. Daarna willen we wegwerpcamera's neer leggen.

video zuil hebben wij ook voor gekeken, maar heb nu iemand gecharterd die op die avond met een camera rond loopt. Ben zeer benieuwd!


Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #563 Gepost op: 23 september 2014, 16:23:50 »
Haha, wat leuk!
Wij hebben ze van (waar kan het ook anders) de Action 10 stuks voor 0.69 cent haha!

Door deze berichten toch weer flink aan het twijfelen over de videozuil, is het echt een toevoeging?

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #564 Gepost op: 23 september 2014, 16:52:18 »
Denk dat het leuk is, vooral later op de avond  :clap: maar je kunt het goedkoop oplossen door iemand filmpjes te laten maken en ze gekke vragen te laten stellen

Veroniqueje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Trouwen 2015
« Reactie #565 Gepost op: 23 september 2014, 20:10:07 »
Videozuil had vrienden van ons ook.
Ja, je hebt grappige filmpjes, vooral na wat alcohol. Maar wat doe je ermee?
Wij gaan voor wegwerpcamera's op de tafels.


geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #566 Gepost op: 23 september 2014, 22:50:17 »
Hey meiden, hadden jullie het wie is de eerstvolgende die gaat trouwen topic al ontdekt? Misschien leuk als wat meer 2015 bruidjes zich daar op de lijst zetten :)

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #567 Gepost op: 24 september 2014, 19:08:58 »
Wij hebben geen fotozuil of iets dergelijks, wel is er een tante die graag fotografeerd en voor ons fotos gaat maken gedurende de avond.

Vandaag weer wat af kunnen strepen, de kaarten zijn besteld. Ja nog erg vroeg, maar ik krijg het vanaf januari echt heel druk, dat het maar klaar ligt. Zo hoef ik me daar niet druk over te maken.
Van de week een stuk geschreven voor de kerkdienst, nu nog muziek en nog 2 bijbelteksten uitzoeken. Dan horen we pas in januari of dat ook goed gekeurd wordt door de pastoor.

Al met al gaan de voorbereidingen hier erg voorspoedig.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #568 Gepost op: 24 september 2014, 19:46:16 »
Heb je een plaatje vd kaart?  :applaus:

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #569 Gepost op: 24 september 2014, 20:16:15 »

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #570 Gepost op: 24 september 2014, 20:51:32 »
Wij zaten ook aan videozuil te denken omdat we erg leuke verhalen horen van de filmpjes van de bruiloft van een vriendin. Maar je hebt ook van die tablets waarmee je zowel kan filmen als foto's mee kan maken met de zelfontspanner, dus we zitten nu eigenlijk te kijken wat we daarmee kunnen.
Standaard erbij regelen waar het ding in kan staan en mensen zelf het ding aan en uit laten zetten, dat zou wel moeten lukken toch?

Pfff even een ego post :( Ik baal enorm. Doordat het boetiekje waar ik wilde gaan passen bepaalde jurken nog niet binnen heeft, kan mijn pasafspraak zaterdag niet doorgaan :(
Had ik net mn mams, schoonmoeder en een vriendin gecharterd, kan ik ze weer afbellen..
Het boetiekje kan er niks aan doen, ze zou de jurken allang gekregen moeten hebben.. maar ik baal er wel van :(

Even een vraagje he: regelen jullie iets voor de daggasten voor kledingveiligheid tijdens het eten? Wij zitten te denken om van die wegwerpschorten te regelen zodat iedereen z'n kleren schoon kan houden (familie vol met knoeierds, dan krijg je dat) en dan voor onszelf stoffen schorten om te bewaren.
Iemand hier al over nagedacht of nog andere ideeen hiervoor?

Leuke kaart Saphira! Lekker romantisch! :wub:
Wij hebben afgelopen week ook een kaart gekozen! Ook al vroeg maar zo leuk!  :blush:

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Trouwen 2015
« Reactie #571 Gepost op: 24 september 2014, 21:06:00 »
Meestal heeft de locatie toch wel servetten om uit te spreiden? Ik heb eigenlijk nog niet meegemaakt dat er door het bruidspaar iets werd geregeld voor de gasten. Op zich wel een leuk idee.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #572 Gepost op: 24 september 2014, 21:08:31 »
Joh ik snap echt dat je baalt, je verheugd je er toch op.
Wel raar dat ze nog niet binnen zijn.

De kaart past echt bij ons en ons thema.

Servetten? Nee daar regel ik niets voor, er liggen servetten op tafel voor iedereen bij de lokatie en ik gebruik zelf mijne om mijn jurk te beschermen.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #573 Gepost op: 25 september 2014, 10:31:45 »
Balen dat het niet door kan gaan zeg!

Over de servetten, ik neem aan dat daar wel iets is tegen knoeien, ik ga voor mezelf denk ik wel iets mee nemen zodat mijn jurk niet vies wordt.

Ik heb even een vraagje, hebben jullie een huwelijksdagverzekering? dit wordt namelijk vaak aangeraden, maar waar sluit je zoiets af?

Oh en mede 2015 bruidjes, zet jezelf ook even inderdaad in het rijtje bij wie is de eerstvolgende die gaat trouwen!  http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,15391.1300.html
« Laatst bewerkt op: 25 september 2014, 10:34:08 door Marielle_90 »

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #574 Gepost op: 25 september 2014, 13:06:41 »
Ik heb geen verzekering ervoor afgesloten.  We vonden dat niet nodig.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards