collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 432659 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

iDo

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 41
Re: Trouwen 2015
« Reactie #625 Gepost op: 7 oktober 2014, 08:24:13 »
Welkom Geduldig Bruidje! Leuk joh werken bij Disney :D

Ik denk alleen na over de huwelijksreis. Ik ben gevraagd in Mexico en dat was echt een geweldige vakantie dus daar zou ik zo weer heen gaan. Of curaçao lijkt me ook leuk. Wel graag een tropisch eiland in elk geval (wat dat betreft gunstig om in maart/april te trouwen qua weer en kosten, want dat scheelt een hoop met september)

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #626 Gepost op: 7 oktober 2014, 11:43:47 »
20 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS
21 maart 2015 lanne & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

1 mei 2015 saphira & AS
8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
15 mei 2015 Bubbels & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
21 mei 2015 nana21 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
6 juni 2015 junibruidje & AS
12 juni 2015 Lenn-nn & AS
15 juni 2015 Pinkrose & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS
19 juni 2015 rietje1981 & AS
19 juni 2015 Marielle_90 & AS
26 juni 2015 26062015 & AS

10 juli 2015 Chan88 & AS
16 juli 2015 Flipsen & AS

1 augustus 2015 Natoo & AS
14 augustus 2015 RockCowBride & AS
28 augustus 2015 Puck2015 & AS
28 augustus 2015 Logan & AS

4 september 2015 Karin s & AS
11 september 2015 Bruidje82 & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS

Logan en geduldig bruidje, tuurlijk zijn jullie welkom om mee te schrijven hier!
Ik trouw zelf op 30 mei in Bergen op Zoom.

Huwelijksreis zit ik hier op het moment een beetje over in dubio. Wij hebben ook een dochter van nu net 4 en in eerste instantie vond ik dat juist mooi omdat ze nog niet leerplichtig is en gezellig met ons mee kan buiten de vakantie om. Maar nu zit ik de laatste weken te denken dat het op zich juist ook wel iets heeft om juist maar met z'n tweetjes op huwelijksreis te gaan. Dit vond ik eerst eigenlijk raar omdat ze er gewoon bij hoort en ik het niet voor me zag om haar niet mee te nemen. Maar begin van de zomervakantie is ze ook een aantal dagen met opa en oma naar een vakantiepark geweest en dat vond ze toen ook geweldig. Zij kan dan gewoon naar school en heeft waarschijnlijk de grootste lol bij de oppas en wij kunnen dan echt weer eens van elkaar genieten en dingen doen die met haar erbij niet zouden kunnen. Maar blijf het enigszins toch raar vinden om haar achter te laten. Vind het nog een beetje moeilijk..
Waarheen we zouden gaan heb ik overigens nog geen idee van. AS kan niet goed tegen hele warme temperaturen dus die maak je niet blij met een zonvakantie, al zal het eind mei wellicht nog meevallen. Ikzelf hou dan weer wel van warm weer, maar heb ook zonneallergie, dus moet continue smeren om geen uitslag te krijgen en dat vergeet ik nogal eens :dry: Ik zat ook al te denken aan meer richting IJsland of Noorwegen, maar weet niet of dat wel echt ons ding is.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #627 Gepost op: 7 oktober 2014, 19:49:05 »
Ik wilde eerst ook niet zonder ons zoontje, maar met hem erbij zijn we gebonden aan zijn bedtijd van 19:00-19:30. Om vanaf dan al op de hotelkamer te zitten lijkt ons niet wat. Zonder kunnen we lekker in de avond nog wandelen, of een kroegentocht doen ofzo haha. En hij vermaakt zich best een week bij opa en oma, langer zou ik niet kunnen.

Even ego, vandaag zijn mijn antennelintjes lintjes binnengekomen en de harten labels voor de kaarten en bedankjes :biggrin: Ik kan bijna beginnen met losgaan op onze diys!

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #628 Gepost op: 8 oktober 2014, 12:35:33 »
Gaaf Geduldig bruidje! Leuk dat je inderdaad mee blijft schrijven!
Disney is volgens mij ook echt de droom van elke student om daar stage te kunnen lopen hihi! Helemaal met een economische studie (hier een Commerciele Economie student, dus ik kan me voorstellen dat Disney echt geweldig is voor stage!)

@Huwelijksreis: Wij gaan helaas ook niet op huwelijksreis, dat zit er voor ons jammer genoeg niet in. We willen wel het weekend na de bruiloft in een luxe B&B of een luxe hotel gewoon in NL blijven zodat we even lekker tijd voor onszelf hebben. Daarna zijn we allebei een week vrij dus dan misschien nog een paar daagjes er op uit. Maar heel stiekem heb ik het voorgevoel dat we van een van onze vrienden nog wel eens een paar daagjes Spanje cadeau kunnen krijgen... En anders gewoon lekker in NL :)

Oeh leuk Pinkrose! Wat heb je voor antennelintjes als ik vragen mag? Ik moet namelijk ook nog iets verzinnen qua autodecoratie maar ik zie even door de bomen het bos niet meer  :blush:

Hier ook even een vette ego post:
Ik heb vanmorgen onze trouwringen opgehaald! :wub:
We zijn er wel een beetje vroeg mee, maar we hebben ze nu tenminste gegraveerd en al in huis! Ben er zo ontzettend happy mee!

En nog een kleine klaag: heb anderhalve week terug het contactformulier ingevuld op de website van de DJ die we graag wilden, maar nog steeds geen antwoord ontvangen..  :dry:
Ben ik inmiddels al teveel geintegreerd in de mail-en-whatsapp-wanneer-het-kan-generatie dat ik daardoor wat ongeduldig ben? Of mag ik wel verwachten dat er op zijn minst een mailtje gestuurd kan worden met dat hij het bericht ontvangen heeft en er (als hij er niet aan toekomt) later op reageert?
Hoezo ik een controlfreak? :lol2:

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #629 Gepost op: 9 oktober 2014, 18:02:22 »
Dinsdag de trouwlocatie, kapper en nagelsyliste vast gezet.
Verder zijn we nog op zoek naar een niet te dure band of DJ in de buurt van arnhem. Iemand een idee?
Vandaag proefdruk van de kaart in de bus gehad. Nog niet helemaal te vreden. Maar we heb en nog even. Hoeveel tijd van te voren doen of hebben jullie de trouwkaart op de bus gedaan?

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Trouwen 2015
« Reactie #630 Gepost op: 9 oktober 2014, 18:49:21 »
Wij ongeveer 10 weken van tevoren en toen hoorde ik al geluiden dat dat aan de vroege kant was... Ik vond het zelf wel meevallen.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #631 Gepost op: 9 oktober 2014, 18:54:24 »
@Rockcowbride, wauw de trouwringen :wub: wij zijn ook al aan het kijken hoor.. Misschien halen wij ze binnenkort ook al, hebben al hele mooie op het oog die ook nog binnen ons budget passen.
Ik ga de antennelintjes zelf maken, gewoon een simpele strik met een roos erop en een kleiner lintje om hem vast te maken aan de antenne of spiegel. Kwam ergens op internet ook nog roosjes tegen met zo'n zuignapje eraan, is misschien ook wel handig voor als de auto's geen antenne hebben, hoeven ze ook niet te klooien om het mooi aan de spiegel te krijgen.

Met de DJ zou ik morgen nog even afwachten, en anders nog een keer het contactformulier invullen? Bij die wat wij op het oog hebben kregen we de eerste keer ook geen reactie, toen nog een keer ingevuld en na een kleine week al offerte binnen. Misschien niet goed binnengekomen ofzo.

@Karin, lekker al een aantal dingen vastgelegd! :D
Wij versturen ongeveer 8 weken van te voren de uitnodigingen.

@Ego, morgen een dagje vrij van werk, hopelijk is het droog dan kan ik even met zoonlief de stad in kijken of we iets van ponsjes kunnen vinden voor de uitnodigingen en dan van het weekend eens een proefje maken :biggrin: Oh en jute, dan kan ik dit weekend ook alvast ons ringendoosje maken :biggrin:


yfke

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #632 Gepost op: 9 oktober 2014, 19:03:50 »
Wij kunnen een gratis weddingplanner krijgen, maar manlief is nog niet helemaal overtuigd :P
Wat zijn zoal de voordelen van een weddingplanner?
Hoi! Ik hoor hier niet echt thuis, want net vorige week getrouwd (jippie!), maar wilde wel even reageren. Wij hadden een (gratis) wp en vonden de voordelen:
* Je hebt een derde om de taken mee te delen. Beslissen (en betalen) moet je uiteindelijk wel zelf doen. Maar uitzoeken wat er allemaal (in de buurt) aan opties is, en voor welke prijs enzo, kan iemand je mee helpen. Kan fijn zijn.
* Als je zelf niet goed met planning, schema's of financien bent, kan de wp helpen overzicht te bewaren.
* En wij vonden het fijn dat op de dag zelf de wp ook ceremoniemeester was, en de gasten gast konden zijn.

@Marielle: wij zijn ook in Nuenen getrouwd. Mooi plaatsje he? Als je tips nodig hebt voor dingen in de buurt, pm dan maar.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #633 Gepost op: 9 oktober 2014, 23:32:58 »
@ringen: wij hebben de ringen al, ik twijfelde heel erg of ik deze ringen als trouwringen wou, en aangezien wij nogal goedkope verlovingsringen hadden (die vonden we op dat moment het mooist) waren die na ruim een jaar wel aan vervanging toe. Wij hebben toen de ringen gekocht die we mogelijk ook als trouwringen willen en zijn die als verlovingsringen gaan dragen. Ondertussen ben ik er aan gewend, en denk ik dat ik er nog wel een steentje in laat zetten bij de mijne maar dat ze verder perfect Zijn.
Heel erg ons en ook nog eens niet duur. Ze zijn van zilver en ik moest eerst heel erg aan de gravure wennen, maar nu vind ik die juist wel heel mooi omdat die voor onze beide spiritualiteit staat, ook al geloven we niet in hetzelfde.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #634 Gepost op: 10 oktober 2014, 12:35:57 »
@ringen, wij zijn nog steeds aan het rondkijken, we hadden een afspraak bij een juwelier want die had zelf gezegd ruime keuze te hebben. Helaas waren het maar 10 ringen waar we uit konden kiezen. De zoektocht gaat dus nog even door.

Rockcowbride, nee je had al zeker antwoord mogen verwachten. Het is betrekkelijk lang wachten op de reactie zo.

Hier kapster en visagist vast gelegd, blijkt dat mijn vaste nagelstyliste dat ook allemaal doet. Ze heeft het alleen niet prominent op haar site staan. Dus dat wordt heerlijk relaxt de dag beginnen, haar zaak zit schuin tegenover ons huis.

Druk met de decoraties aan het maken, heel veel diy projectjes.


Lekker hoor als je al dingen hebt vast gelegd, ik denk dat wij alles wel hebben geregeld en vastgelegd.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #635 Gepost op: 11 oktober 2014, 21:03:31 »
Hey meiden,
Zijn jullie eigenlijk ook al bezig met wat voor bloemen jullie willen? En kiezen jullie je boeket zelf of doet je vriend dat?
Hier kies ik het zelf, ik ben er al een tijd over aan het nadenken omdat ik het echt heel moeilijk vind, we willen namelijk geen echte bloemen. Mijn vriend heeft daar nogal een doodse asociatie mee en ook ik heb eigenlijk niet zo heel veel met echt bloemen.
Daarnaast vind ik het boeket en de corsages opzich niet iets waar ik veel geld aan wil geven, het heeft niet echt prioriteit.
Maar ik wil wel graag een boeket en vind het ook echt leuk om corsages te doen. Nu zit ik zelf te denken aan gedroogde lavendel. Ik ben gek op lavendel en het heeft kwa geur een kalmerende werking (en het ruikt gewoon lekker).
Nu zitten er wel een aantal problemen aan vast voor mij:
Ik wou graag het parfum van mijn oma op zodat zij er iets meer bij is, kan dit wel als ik de hele dag lavendel meezeul? (Is een rozen parfum)
De betekenis van lavendel kwa bloem is negatief (wantrouwen) maar mijn asociatie is juist heel positief (rust, kalmte en troost) moet ik me iets aantrekken van de officieele betekenis?
Is het niet vervelend als werkelijk alles naar lavendel ruikt?
Zou ik er nog een andere droogbloem bij moeten doen om het meer een bruidsboeket te maken en meer corsages ipv lavendel op een speldje.
Wat vinden jullie?


Daarnaast ben ik ook over de muziek aan het denken. Ergens wil ik heel graag het nu,mer droom durf doe en deel van marco borsato doen om naar binnen te lopen. Maar dit was ook het laatste nummer van de crematie van mijn broertje. Ik zal sowieso met mijn ouders moeten overleggen, maar een moment voor mijn broertje moet er toch komen voor mij, waarom dan niet gewoon met dat nr beginnen, dan hebben we het gehad en het is gewoon echt een mooi nr met een toepasselijke tekst. Wat denken jullie? Het grootste deel van de gasten van mijn kant is natuurlijk bij de crematie geweest, zouden jullie je als gast oncomfortabel voelen (ofzo) als je dat nr weer hoort op de bruiloft?

Veroniqueje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Trouwen 2015
« Reactie #636 Gepost op: 12 oktober 2014, 09:16:19 »
Ja, ik ben wel bezig met de bloemen. Een vriendin van me is bloemiste en zij zal me vast een heel mooi boeket kunnen maken.
Ik wil er wel echte bloemen in, zoals veel pioenrozen en mooie roze-tinten. Het moet vooral geen strak boeket worden, maar een beetje zoals je zelf wel eens een veldboeketje hebt geplukt.
Zoals je kunt lezen ga ik dan ook zelf mijn boeketje samenstellen, uiteraard in overleg, maar ik laat het niet alleen door mijn vriend uitzoeken.

Ik vind zelf lavendel een mooie bloem / plant, vooral als ie met wat groen en touw wordt opgemaakt. Beetje vintage. Zelf houd ik niet van de geur, maar dat is persoonlijk. Als jullie hiervoor kiezen, dan is het toch goed. Je hoeft toch geen rekening te houden met de betekenis van zo'n plant. Dat zou zonde zijn, loop je misschien met iets rond wat niet bij je past.
Ik zou het eens met een bloemist bespreken, of zoek eens op pinterest of welke.nl naar corsages met lavendel. Krijg je ideeën van.

Muziek blijft lastig hé. Ik ben ook bij ieder liedje aan het denken of het iets is. Betreft het nummer van Marco, ik heb het net even geluisterd en wat een geweldig nummer. K kan me voorstellen dat het dubbel voor je is, maar dat het ook helemaal passend is om daarmee binnen te komen. Het is dan toch mooi dat je met dit liedje, in gedachten, samen met je broertje naar binnen loopt.
Daarbij vind ik ook dat je naar jezelf moet kijken, denk dat gasten het ook enorm waarderen als je op deze manier je broertje erbij betrekt. Het gaat erom wat belangrijk is voor jou, het is namelijk jullie dag!
Ik heb zelf ook de neiging om steeds te denken, wat zullen andere denken vinden en doen? Maar ach, daar gaat het helemaaal niet om. Als je zelf maar terug kunt kijken op een geweldige dag en niet denkt, had ik dat maar anders gedaan.




 

Veroniqueje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Trouwen 2015
« Reactie #637 Gepost op: 12 oktober 2014, 09:17:59 »
Wij hebben trouwens over 2 weken een afspraak bij Edeldesign voor het mogelijke ontwerpen van de ringen.
Iemand hier ervaring mee??

Verder ben ik al ruim een maand op reactie aan het wachten op de uitnodigingen. Wil deze maand iets horen, anders ga ik verder kijken.
Via welke sites hebben jullie je uitnodigingen besteld?

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #638 Gepost op: 12 oktober 2014, 10:57:48 »
Wij vaan de kaarten bestellen via Kaartje2go.

Verder gaat mijn tante 2 bakken bloemen voor op het kasteel. De gene die er nu staan zijn kunst. Dat vind ik zo lelijk. Mijn bruidsboeket word door een nichtje van mij gemaakt die is bloemmist. Ik heb mijn voorkeur al bekend gemaakt hoe ik mijn boeket wil. Wat betreft corgages die doen we niet behalve voor mijn vriend.

Muziek hebben wij al uit gezocht. Waten we al snel over eens.

De ringen hebben we in maart een afspraak staan in Den haag dus dan maar eens lekker neuzen.


rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #639 Gepost op: 12 oktober 2014, 11:26:17 »
@geduldig bruidje,als jij het een mooi liedje vind, en je ouders vinden het goed. Waarom niet? Het is juist een mooie binnenkomer in het stadhuis.

Over de bloemen, ik heb mn idee al doorgegeven aan mn vader, die gaat hem maken. Die is hovenier/bloemist geweest.
Dus mn vriend gaat hem dis niet uitzoeken :-D

Raar dat je nog niks hebt gehoord, ik was al lang mn geduld verloren.
Na 2 keer mails en bellen naar een fotograaf, ben ik ook verder gaan zoeken.

We weten nog niet bij wie we de kaarten gaan bestellen. Denk dat het vooral ligt aan degene die de mooiste kaarten heeft voor een redelijke prijs.



Vanochtemd hebben we even op youtube gekeken voor leuke ideetjes voor trouwmuziek. Er staan hele playlists in. Erg handig.

De volgende nummers vonden wij wel leuk,
Blof -alles is liefde
Matelica - notthing else matters
Niels geusebroek - year of summer
Phirel williams - happy

Tja alle kan nog wel 20x veranderen....
Ben al lang blij dat we vrijdag de dj hebben vastgelegd.

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Trouwen 2015
« Reactie #640 Gepost op: 12 oktober 2014, 20:00:11 »
*Breekt weer eens in ;-) *

Bloemen: Ik wil wel echte bloemen, maar je kunt ook voor vilt gaan. Deviltenbruid.nl heeft leuke dingen. Kost wel wat, maar je kunt het wel altijd bewaren. Verder vind ik de brocheboeketten ook wel erg gaaf. Zeker als je nog iets hebt van familieleden of zo. Ik ben hier op het forum ook stoffen boeketten tegen gekomen. Ook erg leuk.

Kaarten: Hebben wij ook via kaartje2go gedaan. Wij hebben ze zelf ontworpen, maar de kaarten die zij hebben zijn ook leuk. Ze hebben ook nog wel eens leuke aanbiedingen.

*breekt weer uit*

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #641 Gepost op: 12 oktober 2014, 20:23:41 »
@Bloemen, wij gaan wel voor kunstbloemen :) Heb een heel mooi boeket gezien op Ebay, gister aan as laten zien en ook hij vind hem heel mooi. Dus denk dat dat hem gaat worden ;)

Als jij Lavendel wil, gewoon lekker doen! Het is jou dag en niemand denkt dan aan wat voor betekenis een bloem heeft op die dag. En je hebt niet de hele dag je boeket in je handen (toch?) dus icm de parfum moet ook best kunnen lijkt me :)

@Muziek, Ik heb al wel een nummer waarop ik weggegeven wil worden. Verder nog niet echt wat gevonden haha. Spelen jullie ook muziek terwijl jullie gasten gaan zitten? Wij waren laatst op een bruiloft en daar werd dat niet gedaan. We moeten ook een stuk of 6 nummers uitzoeken die we gezongen willen hebben, want een oud collega van as gaat voor ons zingen aan het begin van het feest t/m onze openingsdans.

Ik vind het een heel mooi idee dat je aankomt gelopen op een nummer wat je ook doet denken aan je broertje. Dan is hij op dat speciale moment toch bij je.

@Uitnodigingen, ik ga ze zelf maken :biggrin: de kaartjes van de geboorte en verjaardagen van ons zoontje hebben we via kaartje2go gedaan, goede ervaringen mee!
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2014, 20:25:56 door Pinkrose »

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #642 Gepost op: 13 oktober 2014, 11:47:10 »
Bloemen,

Je moet gewoon lekker doen wat voor jou goed voelt. Wij zouden eerst voor pioenrozen gaan, maar volgens de bloemist kon dat alleen in een bosje van 5,7,9 bloemen met lint erom heen. En ze zouden dan snel gaan hangen, dat kan ik zelf ook wel maken en vind dat geen bruidsboeket. Dus we gaan wat anders bedenken, nu richting pastelrozen. En ik bepaal, as gaf zelf aan dat ik maar moest gaan kijken, hij wilde wel mee met het bestellen.

Muziek moet net zo goed aanvoelen, dus als jij dat nummer wilt doen, moet je er zeker voor gaan.

Uitnodigingen hebben wij al binnen, ookal gaan ze pas in februari de deur uit.
We hebben het gedaan via kaartmix, goede en hele snelle service.


rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #643 Gepost op: 13 oktober 2014, 13:19:25 »
Hier kun je zien dat een trouwboeket helemaal niet moeilijk hoeft te zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=5tkPc-YCZPk

Je kunt de rozen omwinden met ijzerdraad zodat ze niet kunnen gaan hangen, (dit per roos doen).


Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #644 Gepost op: 13 oktober 2014, 13:35:52 »
Helaas is onze trouwdatum 6 weken naar achter geschoven, het word nu 24-07-2015.
Onze fotograaf kon niet op de datum die we eigenlijk gekozen hadden en deze was wel heel belangrijk voor ons.
Inmiddels is de trouwjurk uitgekozen en de locaties zijn gereserveerd.
Maar pffff, nog zo veel te doen. Hebben jullie er ook moeite mee dat je door de bomen het bos niet meer ziet?

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #645 Gepost op: 13 oktober 2014, 14:49:11 »
Nee geen moeite mee, maar we hebben eigenlijk alles al geregeld. Ik ben voornamelijk nu nog bezig met decoraties.

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #646 Gepost op: 13 oktober 2014, 15:29:29 »
20 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS
21 maart 2015 lanne & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

1 mei 2015 saphira & AS
8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
15 mei 2015 Bubbels & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
21 mei 2015 nana21 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
6 juni 2015 junibruidje & AS
12 juni 2015 Lenn-nn & AS
15 juni 2015 Pinkrose & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS
19 juni 2015 rietje1981 & AS
19 juni 2015 Marielle_90 & AS
26 juni 2015 26062015 & AS

10 juli 2015 Chan88 & AS
16 juli 2015 Flipsen & AS
24 juli 2015 Bruidje2015

1 augustus 2015 Natoo & AS
14 augustus 2015 RockCowBride & AS
28 augustus 2015 Puck2015 & AS
28 augustus 2015 Logan & AS

4 september 2015 Karin s & AS
11 september 2015 Bruidje82 & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS


Ik vertrouw de bloemen helemaal toe aan mijn AS. Wilde zelf in eerste instantie nepbloemen, omdat ik echt een ramp ben met bloemen en planten, leven nooit lang bij mij :blush: Maar AS vond dat er echte bloemen bij horen, dan mag hij ze ook zelf regelen volgens de traditie ;) Ik ga als enige eis stellen dat ik overwegend paars in mijn boeket wil, en verder vertrouw ik er op dat hij vast wel iets moois zal regelen. Hij weet precies wat ik mooi vind, dus ben daar niet bang voor.
Wat de lavendel en muziek betreft sluit ik me volledig aan bij de andere dames: Doe waar jij je goed bij voelt.

De ringen gaan wij ook zelf laten ontwerpen bij een goudsmid. We hadden op internet al aardig rondgekeken bij juweliers, maar zagen nergens ringen die er voor ons echt uit sprongen. Nu zagen wij op een bruidsbeurs een juwelier met eigen atelier en die vertelde ons dat zelf ontworpen ringen helemaal niet duurder zijn dan standaard ringen. Dus nu zijn we lekker aan het uitvogelen hoe we onze ringen willen hebben en dan verwacht ik dat we bij die juwelier eens langs gaan.

Ik ga zelf een kaartje ontwerpen. Ben al met het ontwerp bezig geweest, maar heb eigenlijk nog niet echt gekeken waar we ze daadwerkelijk gaan bestellen. Zie hier al dat kaartje2go goed schijnt te zijn, die moet ik maar even onthouden.

Hier op zich ook niet echt moeite met de planning. Ik heb wel zelf een hele handige checklist samengesteld van allerlei lijsten die ik op internet tegenkwam, waarbij ik alle dingen die bij ons van toepassing zijn eruit heb gepikt. Hierin zie ik dus precies wat we nog moeten regelen en voor wanneer. Hierdoor houd ik dus overzicht en heb ik er geen last van dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Qua regelen gaat het hier lekker op het moment! Vorige week nog wat dingen besproken met de feestlocatie. Contact opgenomen met de gemeente om onze datum vast te leggen. En contact opgenomen met de band die we 's avonds graag willen, blijkt die gewoon 1000 euro goedkoper te zijn dan we verwacht hadden! :biggrin: Leuke meevaller!
Nu moeten we alleen echt nog een keer gaan zitten om de fotograag en videograaf uit te zoeken, dan hebben we alle grote dingen zo'n beetje wel geregeld.

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #647 Gepost op: 13 oktober 2014, 16:12:56 »
Dat is een hele mooie meevaller, 1000 euro!

@lavendel en muziek: net zoals al gezegd, zou ik gaan voor waar jij en je AS je goed bij voelen. het is jullie bruiloft, en juist jullie eigen details en invulling maken het persoonlijk!

@bloemen: ik heb wel een voorkeur voor kleur en soort, en wil wel mee met uitzoeken. We moeten nog een bloemist uitzoeken die een beetje mooie boeketten maakt, niet iets wat ik idd zelf ook kan samenstellen. Heb ook wel hele mooie kunstbloemen gezien, maar denk dat we voor echte bloemen gaan. Misschien dat ik wel na afloop een viltenboeket ga laten "namaken". Heb alleen geen idee wat dat kost.

@ringen: we hebben ze al in huis, zijn bij een aantal juweliers gaan kijken en allebei kwamen we steeds terug bij "die ene", dat voelde goed en de ringen zijn mooi. En ze waren een stukje goedkoper dan we vantevoren begroot hadden, dus dat was mooi meegenomen!

@kaartje: we hebben viavia een adres gekregen van een ontwerpster die hele leuke kaarten maakt, het klikte wel met haar en ze had al weer ideetjes naar aanleiding van wat we zelf bedacht hadden. Ik heb wel ideeën maar ben niet zo handig in het zelf maken daarvan!

Qua planning loopt het aardig, van grote dingen hebben we een hoop geregeld, nu vooral de kaarten en vervoer nog. En dan de invulling met muziek en decoratie. Vindt muziek uitzoeken wel lastig! Maar waar ik ook nog naar op zoek ben is iemand voor kapsel en visagie. Op internet wel wat sites gevonden, maar sommige zijn echt heel duur, maar wil wel ook weer iemand die ervaring heeft met bruidskapsels enzo. Dus als iemand van jullie nog ideeen heeft voor regio randstad, dan hoor ik ze graag!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #648 Gepost op: 13 oktober 2014, 16:19:51 »
Weer even alles bijgelezen!

Bloemen, ik bepaal zelf wat ik wil en ga voor echte bloemen! Twee vriendinnen van ons zijn bloemist, zij nemen het helemaal op zich en daardoor hoeven we alleen het materiaal te betalen! Ben op zich geen bloemen mens maar het hoort er wel bij! Wordt waarschijnlijk een armband met bloemen dus geen standaard boeket!

Over de lavendel, ik vind dat zelf meer een tuinplant en vind de geur echt heel erg stinken, maar wat sommige aangeven! Het is jullie dag dus doe vooral wat je zelf wil! Overigens zou ik misschien wel iets andyers doen als corsage bij de daggasten want zoiets zit dicht bij het gezicht en als mensen die geur niet lekker vinden, lopen ze daar wel heel de dag mee rond.

Muziek, het is een supermooi nummer! Overleg even met je ouders! Iedereen die jullie goed kent weet de emotionele betekenis van dit lied waardoor het nog mooier wordt!

Kaarten: wij gaan naar jos de laat in Schijndel om onze kaarten uit te zoeken, we willen hele luxe kaarten en op internet vind ik ze nog te simpel!

Ringen: wij hebben bij een atelier eigen ringen ontworpen! Heel gaaf was dat! Hun tekende wat wij verwoordde!

Wow, 1000 euro dat is wel lekker!
Qua planning is hier overigens alles wel zo'n beetje geregeld! Ga deze week weer even zitten voor het draaiboek!

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #649 Gepost op: 13 oktober 2014, 16:44:36 »
@Bruidje2015 : balen dat de fotograaf niet kon op jullie datum, maar ja als voor jullie DE fotograaf is waarom niet verschuiven. Als het allemaal past qua locatie enzo.
Ben je nu niet bang dat iedereen op vakantie is? Hier in het noorden is de schoolvakantie al begonnen op 24 juli.

Ik ben al blij dat we vandaag de cateraar geregeld hebben, de knoop hebben we doorgehakt.

De ceremonimeester, wil nog een gesprek over wat we allemaal hebben geregeld en wat hij van ons verwacht. Dus mn schoonvader neemt zijn taak super serieus!

Ik wil in november/december gaan kijken naar ringen. Misschien een rare vraag, maar als je die besteld. Krijg je ze dan al in huis? Mogen jullie (mochten ze voor de trouwerij niet goed zijn qua maat, dan nog gratis terug komen om ze te laten aanpassen?)
Dit heeft een collega wel zo geregeld, ben benieuwd of dit standaard is.

We willen de 2 stellen (vrienden) die we de hele dag uitnodigen, met de kerstkaart, save the date kaartje geven. Want een vriendin zit in de zorg en de andere is erg druk met haar werk/scriptie/onderzoek. Dus die wil ook wel optijd weten of ze de hele dag mee mogen of niet.
De andere vrienden, vragen we alleen voor avonds.

@lanne zo dat is pas een meevaller, kan je mooi weer voor iets anders gebruiken of lekker op je bankrekening laten staan.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards