collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 432638 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #650 Gepost op: 13 oktober 2014, 21:16:17 »
@rietje1981: wij hebben de ringen besteld, duurde een week of 8 geloof ik voordat ze er waren, maar we hebben ze toen mee naar huis gekregen. Idee is dat we kunnen kijken of de maat helemaal goed is (zowel als het warm is maar ook als het wat kouder is) voordat we ze laten graveren. We hebben de maat natuurlijk wel al gemeten toen we ze bestelden, maar in de praktijk kan het net iets verschillen. En een (halve?) maat groter of kleiner schijnt te kunnen.... Dat zouden ze dan gratis aanpassen, in de winkel zelf. Kreeg de indruk dat het bij alle juweliers waar we geweest zijn zo gaat, dat je thuis af en toe past.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #651 Gepost op: 13 oktober 2014, 21:22:33 »
Zo, ook weer even bijgelezen...

Hier nog geen drukte rondom de planning, eigenlijk nog nauwelijks een planning hahaha. Net met AS toch maar afgesproken dat we gaan proberen deze maand een fotograaf en dj te regelen, aangezien november al een drukke maand wordt en december helemaal deuk is. Bij de locaties hebben we de afspraak om in het nieuwe jaar alles door te spreken, dus daar hoeven we de eerste maanden nog niks op uit te doen. Jurk zoek ik februari pas uit, kaartje hebben we al wel iets op t oog (kaartje2go ook, haha).

Voor de bloemen wil ik mijn vader vragen, AS vertrouw ik daar niet helemaal in, maar mss laat ik hem wel samen met mijn vader wat doen ofzo. Das natuurlijk wel leuk..

@savethedate kaarten... Wij hebben laatst op internet een kaart gemaakt, hier een printscreen van gemaakt en deze naar ouders, broers, zussen en beste vrienden voor overdag gestuurd. Erg leuke reacties op gehad!

Vind het wel lastig dat veel mensen vragen (ook nieuwsgierige kennissen enzo) hoe veel we al geregeld hebben en wat we allemaal gaan doen. Wil eigenlijk niet te veel vertellen (voor zover we t natuurlijk al weten) maar vind t ook moeilijk om dat te zeggen... Hebben jullie daar ook 'last' van en hoe ga je daar mee om?

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #652 Gepost op: 14 oktober 2014, 06:49:01 »
Gister de definitieve bevesteging gehad van de locatie.
We hebben 31 okt een afspraak staan op de locatie om daar vast wat dingen door te spreken. En te kijken wat de opties zijn kwa menu omdat wij niet het standaard buffet willen. Er zit in alle menus veel vis wat wij niet lusten.

Verder wil ik kijken of de trouwambtenaar misschien eerder tijd heeft om met ons een gesprek aan te gaan ipv 4 - 6 weken voor de bruiloft. Omdat ik met wat dingen in mijn hoofd spook rond om mijn overlede vader. Hun hebben dit natuurlijk al vaker bij de hand gehad en kunnen mij hier misschien advies in geven.. Ik vind het erg moeilijk om hier een goede en juiste beslissing over te nemen. Met het idee wat ik nu heb ben ik bang om mensen te kwetsen wat ik niet wil. Het weg geven op het nummer van guus meeuwes geef mij nu je angst. Dit nummer is ook gedraaid op de creamatie van minn vader. Het heeft voor mij een dubbele betekenis. Na mijn vader toe en naar mijn A.S toe die zei / zeggen alle bij geef mij wat je dwars zit deel het met me. Je hoeft niet bang te zijn.
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2014, 06:52:00 door Karin s »

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #653 Gepost op: 20 oktober 2014, 09:28:00 »
Zo, ik heb weer even alles bijgelezen! :) Leuk allemaal! Ik heb deze week vakantie, dus weer lekker aan het neuzen voor het trouwen. Afgelopen donderdag bij de feestlocatie geweest en weer even alles doorbesproken. Wordt een erg leuke dag denk ik! Precies zoals wij willen.

Lees bij veel bruidjes de onzekerheid over wat de anderen van hun beslissing vinden. Probeer daar niet aan te denken. Het is jullie dag en doe waarbij jullie je fijn voelen. Snap dat dat af en toe lastig is, maar je trouwt maar 1 keer (als het goed is). Wij hebben ook beslissingen genomen waarbij we niet zeker weten of iedereen het op prijs stelt, maar helaas dan maar. Krijgen nu al veel kritiek over dat wij foto's willen maken in de efteling, helaas dan, het is iets wat wij graag willen. Ook maak ik mijn eigen taart wat veel mensen te veel werk vinden, tja, ik vind het onzin een taart te kopen als ik hem zelf kan maken. Mocht het mislukken haal ik gewone taarten bij de hema ofzo. :) voor alles wat mis loopt is wel een oplossing te vinden. Het belangrijkste van de dag is toch dat je je as belooft er altijd voor hem te zijn :)

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #654 Gepost op: 20 oktober 2014, 10:19:50 »
Zo, ik ben ook weer even aan het bijlezen geweest.. Tijdje geen tijd gehad voor het forum, dus nu maar weer de draad op aan het pakken  :blush:

Mooie gedachte Karin! Ik wil ook nog iets speciaals regelen in de ceremonie voor mijn overleden vader, maar ik weet nog niet helemaal wat. Ik heb hem sowieso er op een speciale manier bij doordat hij in mijn bruidsboeket verwerkt zit. Ik heb namelijk een klein medaillonnetje van Poirier waar ik twee foto's van hem in heb zitten, en dat medaillonnetje komt met een lintje in mijn bruidsboeket te hangen.
Ik vond dit zelf erg speciaal omdat je voor de ceremonie je boeket in je ene hand draagt en als je getrouwd bent moet je hem officieel in je andere hand dragen. Dat symboliseert voor mij eigenlijk de gedachte dat hij de man was die mij altijd bij de hand heeft vastgehouden en mij de wereld heeft laten zien, maar dat het nu tijd is om die taak aan een andere man toe te vertrouwen. Maar stiekem houdt hij dan alsnog mijn andere hand vast, om te zorgen dat het goed blijft gaan met mij/ons. Het is dan alsof hij me toch een beetje weggeeft. Het klinkt waarschijnlijk zo getypt een beetje zweverig, maar zo voelt het voor mij  :blush:

Wat die onzekerheid betreft denk ik dat het wel een beetje een vrouwenkwaaltje is, want volgens mij hebben we daar allemaal wel eens last van. Je wil toch dat iedereen het naar zijn zin heeft en dat mensen niet gaan denken: "Nou, wat ze nu hebben gedaan...!" Ik ben persoonlijk juist erg bang dat de gasten het niet leuk gehad hebben en dat het feest een ramp wordt..  :blush:
Onzin natuurlijk, maar ergens hoop je toch heel sterk dat het niet gebeurd.
Verder sluit ik me helemaal aan bij Jufrommelkont: doe wat je zelf wilt en laat anderen maar lekker lullen. Je zal het toch nooit allemaal goed kunnen doen en anderen zullen het zelf toch op een andere manier hebben gedaan. Maar dat is juist het leuke ervan en zo is geen enkele bruiloft hetzelfde! Blijf dicht bij jezelf en doe de dingen zou jij en je AS die het liefste zouden willen. En uiteindelijk is dat ja woord toch het belangrijkste!

@Lenn-nn: bij ons gebeurt eigenlijk juist het omgekeerde. Eigenlijk niemand van onze vriendengroep vraagt ernaar wat wij geregeld hebben. Eigenlijk is dit juist wel goed, want we willen het meerendeel toch een verrassing houden, maar het voelt een beetje vreemd omdat ik het gevoel had dat het niemand wat boeide haha. Nu hoorde ik dus laatst van onze ceremoniemeester (ja, die is nu definitief!) dat er juist onderling ontzettend veel over gepraat wordt! Ik zat echt met mijn mond vol tanden!  :jawdrop:
Volgens haar is de vriendengroep onderling superveel aan het discussieren/raden waar we zouden gaan trouwen, waar we het feest zouden gaan houden (en zeiden zelf al dat ze dachten dat we het over de grens vieren), wie er allemaal al van weten (ze denken dat ouders van een goede vriend van ons -die ook zijn uitgenodigd- er al veel meer van weten) en ze schijnen al erg druk te zijn met het verzinnen van een cadeau. Terwijl eigenlijk niemand van de groep (behalve onze ceremoniemeester dan) vraagt hoe het gaat met de voorbereidingen, wat we al geregeld hebben, wat we willen enzovoorts..
Ik vond dat zo vreemd!
Directe familie vraagt (gelukkig) wel heel vaak hoe het gaat met regelen enzo en dat als ze kunnen helpen dat we maar een gil moeten geven. Dat vind ik dan wel weer heel lief. Ze vragen trouwens vrijwel niet echt naar specifieke dingen (welke locatie) en als ze dat wel doen geef ik als antwoord dat het een verrassing moet blijven en dus toch niks zeg  :biggrin: Lekker dubbel, maar we willen het toch spannend houden!

Even nog een vette egopost:
Ik ben helemaal happy! Eindelijk begint er (voor mijn gevoel) schot in de zaak te komen!
DJ is zo goed als helemaal geregeld (op jullie advies toch nog maar even een extra berichtje gestuurd en toen antwoordde hij binnen 10 minuten direct al terug) en was nog goedkoper dan we verwacht hadden.
De ringen liggen gegraveerd en al in huis te blinken (en ik kijk er stiekem elke dag even naar :wub: ), de datum en tijd voor de ondertrouw is geregeld en over twee weken hebben we een tweede gesprek met de trouwlocatie om de documenten van de gemeente in te vullen en de definitieve offerte op te laten maken. En dan nog aanstaande zondag naar W&W trouwevent in Schiphorst en ik heb er echt ontzettend veel zin in! Hoop heeeeeel misschien nog wat te winnen hihi. Ohja, en ik ben bezig met het zoeken voor dingetjes voor de goodiebags, wat daarnaast ook nog ontzettend leuk is! En het hoogtepunt: 1 november mag ik eindelijk jurken gaan passen (jippiee!) :biggrin:

Sorry voor de lange verhalen hihi  :blush:
« Laatst bewerkt op: 20 oktober 2014, 10:47:01 door RockCowBride »

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #655 Gepost op: 20 oktober 2014, 12:57:36 »
Hier ook even bij lezen,

Onzekerheid is echt een vrouwending, ben er zelf ook niet helemaal vrij van.

@karin, doe lekker wat voor jou goed voelt, het is jouw dag. Hier zitten we met hetzelfde, moeder van as is 5 jaar terug overleden. Wij gaan na afloop van de ceremonie naar het graf om mijn bruidsboeket te brengen. Dat voelt voor ons goed, en dat moet jij ook gewoon doen. Doen wat voor jou goed voelt, niet wat een ander vind. Wat je wel kunt doen, is het melden. Dan is het niet als een verassing en overval je de anderen niet.

Hier vraag bijna niemand naar wat we geregeld hebben, gisteren toevallig een nichtje. Waar we gelijk maar gezegd hebben dat we liever geen kinderen erbij willen(ze heeft er 4) vond ze gelukkig heel normaal en had er alle begrip voor.
Maar we moeten wel, er zijn veel meer kinderen dan volwassenen en ik wil geen kinderfeestje.

As zat wel een beetje met zijn ooms en tantes, allemaal voor het feest uitnodigen of toch alleen receptie enz. Vaders kant spreekt hij weinig en moeders kant juist veel. Heb ik hem meegenomen naar zijn vader en het voorgelegd. Zijn vader zij precies wat ik al had gezegd. Niet doen, nodig alleen voor het feest echt alleen degene uit die je spreekt, de rest kunnen wel op de receptie komen.

Inmiddels ook een liturgieboekje gevonden met elke geschikte tekst enz, zo dat we alleen nog hoeven te kiezen welke we willen en welke liedjes. Scheelt een hele hoop werk.  6 liedjes uitzoeken is makkelijker dan 3 bijbelteksten.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #656 Gepost op: 21 oktober 2014, 12:21:20 »
Ik heb het met mijn AS er nog eens over gehad Wat betreft het weggeven op het nummer van geef mij nu je angst. Ik ben toch bang dat het ook voor mij te emonioneel word. We hebben nu besloten om met een klein gezeldschap dus mijn moede broer oom en tante ik en AS ons even terug te trekken en een kaarsje voor hem aan te steken en hem te herdenken. De aan gestoken kaars met zijn foto mee te nemen naar de trouwzaal en het laten benoemen in de speeche van de ambtenaar, zo dat hij er toch bij is.
Mijn AS krijgt de machetknopen die van mijn vader zijn geweest van mijn moeder om te dragen. Zo dat hij er ook voor het gevoel nog een beetje bij is.
Ik vind dit wel een heel mooi gebaar van minn moeder omdat dit het enige tast bare nog is wat ze heeft. Er is bij haar voor 3 jaar geleden ingebroken en ze hebben alle sierraden mee genomen van mijn vader opa en oma.


 

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #657 Gepost op: 21 oktober 2014, 13:03:55 »
Knap Karin, dat je moeder die manchetknopen dan aan je AS geeft, dat is wel een hele eer! Ik vind het ook verstandig dat je voor een ander nummer gaat, want emotioneel zou het zeker zijn als een lied zo'n lading heeft.

Wij hebben na binnenkomst gekozen voor een moment in de kerk met een kaars, waar de pastoor de namen opleest van de overledenen die wij er die dag graag bij hadden gehad, zodat we toch even aan ze denken.

Voor mij is het nu 4 maanden geleden sinds ik mijn jurk besteld heb, dus ik hoop een dezer dagen te horen wanneer ik voor de tweede keer mag komen passen! Ben op dit moment zo ontzettend ongeduldig aan het worden gaat helemaal nergens over.

@Rockwowbride dat zijn hele vorderingen zeg! lekker is dat als er eindelijk schot in de zaak komt. En spannend dat je 1 november eindelijk kan gaan passen.

Ik ben op dit moment bezig met een draaiboek voor de bruiloft, maar weet niet zo goed hoe of wat ik er in moet zetten, heb nu de voorlopige gastenlijst dus maar gemaakt en ben maar op zoek naar de teksten voor op de kaarten.

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: Trouwen 2015
« Reactie #658 Gepost op: 21 oktober 2014, 13:38:07 »
Hi allemaal!

Hier nog een bruidje in spé! Ik ben ten huwelijk gevraagd op Ibiza op 8 sept.j.l. Op 3 nov. gaan we in ondertrouw en we trouwen op 26-06-2015. Helemaal leuk!

Wat leuk om te lezen wat iedereen voor plannen heeft! ;-)

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #659 Gepost op: 21 oktober 2014, 13:55:20 »
@maiky,, gefeliciteerd. Welkom hier op het forum.

@Mariëlle,  kijk eens op the perfect wedding.nl als je daar een account aanmaakt, kun je en draaiboek maken en zie je suggesties met wat je er allemaal in kunt zetten. Ook je gastenlijst e.d. kun je daar kwijt. Makkelijk uit te printen en altijd bij de hand, mocht er wat met de papieren versie gebeuren.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #660 Gepost op: 21 oktober 2014, 14:27:53 »
Wij hebben de gastenlijst al een tijdje definitief.
We gaan 31 okt naar de trouwlocatie om vast wat dingen door te spreken omtrent de catering en de dag.
Heb er zo zin in maar ook wel heel erg spannend.
Het draaiboek heb ik al een heel eind klaar. Alleen de kleine details en de tijd van de kapper moet er nog in. Maar die kan ik er pas in zetten als ik definitief weet hoelang ze bezig is.

Van de week met mijn neefje ff op de locatie geweest zegt ie in eens
Huis ome twan!!
Dus wij ja zeno voor een dag. Wat gaan ome twan en tante kaar daar doen?
Hij trouwe.
Wij en wat kom jij dan doen?
Hij ringe Breng

Whahahahahahahahahahahahahah

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #661 Gepost op: 21 oktober 2014, 14:39:35 »
Maiky: welkom!
Veel lees plezier!

Karin S wat leuk en lief dat hij de machetknopen krijgt, is toch wel speciaal.

Wij gaan zaterdag met de ceremoniemeester (schoonvader) praten, hij heeft meerdere vragen van wat er van hem wordt verwacht.

Afgelopen weekend heb ik in groningen, linten gekocht voor de auto's en voor de wensboom.
Ben vandaag wezen kijken (op internet) naar kaartjes voor aan de wensboom.

Bij de site the perfect wedding.nl heb je echt hele leuke dingen, heb ik ook geliked op facebook. Komen echt super leuke foto's / ideeen voorbij.



Kijken jullie ook naar het programma de weddingplanner?

Daar hadden ze mooie ringen van aller spanningen. Heb ze ook op hun site gezien maar helaas, deze zijn echt wel veel te duur.  Maar wel erg mooi!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #662 Gepost op: 21 oktober 2014, 14:47:06 »
Van de week ook ff aan het neuzen geweest voor trouwbedankjes.
Wij gaan de trouwauto door trekken.
We hebben een oude kever cabrio als trouw auto en willen dit in de kaart en bedankjes terug laten komen.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #663 Gepost op: 21 oktober 2014, 15:15:27 »
Dankje voor de tip van de perfect wedding, heb net even zitten kijken maar ik ben zo bang dat we overal tijd te kort gaan komen haha!

We hebben nou eenmaal een drukke dag en ik hoop ook dat onze daggasten hier tegen gaan kunnen.

Wij hebben onze bedankjes al binnen en ik wil in November gaan kijken voor de stokjes en benodigdheden van de Wedding wands zodat we in de kerstvakantie aan de DIY projectjes beginnen

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #664 Gepost op: 21 oktober 2014, 15:40:44 »
heb even gegoogled op Wedding wands, maar zijn dat stokjes met sliertjes voor als jullie uit de gemeentehuis komen?

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #665 Gepost op: 21 oktober 2014, 16:06:09 »
Die wedding wands, als dat idd die stokjes zijn met lintjes voor bij het naar buiten gaan, heb ik ook al naar zitten kijken. Hier mogen geen rozenblaadjes, rijst, ballonnen of dat soort dingen gebruikt worden, en dit leek me leuker dan bellenblaas. Andere dingen kon ik niet bedenken, maar moet ook eens zoeken dan naar de benodigdheden!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #666 Gepost op: 21 oktober 2014, 16:36:55 »
Hihi klinkt wel heel erg bekend Mariëlle!
Daarom trouwen wij ook op 2 dagen, het lukt gewoon niet op 1 dag.

Hier gaan we gebruik maken van bellenblaas, as beslist. Hij vond die wands maar niets.

Leuk idee om de trouwauto als thema te gaan gebruiken.

Hier druk bezig met diy projectjes, allemaal door elkaar bezig. Ik kan niet eerst 1 afmaken en dan pas met de volgende beginnen. Ik moet vanwege mijn handen veel afwisselen.
Resultaat, 6 projecten tegelijkertijd bezig.


rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #667 Gepost op: 21 oktober 2014, 18:28:00 »
Jaaaaaaaaaaaa vriendlief is ook enthousiast over wedding wands.

Dus we gaan kijken het het moet en wat de onderdelen zijn die we nodig hebben zodat we ze kunnen maken.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #668 Gepost op: 23 oktober 2014, 11:07:38 »
Ja, inderdaad alternatief voor rijst etc wat hier dus ook niet mag.

Ik zit even helemaal in de put door alles.
Schoonouders tonen totaal geen interesse in de bruiloft, voel me steeds minder voor hun.. We hebben eigenlijk totaal geen klik.
Schoonvader probeert het wel maar schoonmoeder laat duidelijk merken een voorkeur te hebben voor de vriendin van m'n schoonbroertje.

Vandaag telefoontje gehad van de bruidsmodezaak omdat ik had laten weten me zorgen te maken omdat ik maar niks hoorde. Blijkt er een levertijd van minimaal 5/6 maanden op de jurk te zitten omdat hij uit Amerika komt ipv een levertijd van 4 maanden die inmiddels al om zijn. Nu komt mijn jurk pas half januari binnen. Ivm de decembersluiting. Dus valt allemaal even goed tegen, brak net gewoon toen ze belde.
Nu kunnen mijn schoenen niet op tijd klaar zijn waarschijnlijk want die moet ik eerst onder de jurk passen. Gelukkig had ik een jaar van te voren m'n jurk besteld want de uiteindelijke levertijd is nu dus voor mij 7 maanden.

Einde egopost

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #669 Gepost op: 23 oktober 2014, 12:49:40 »
@Marielle, Balen!!!! Inderdaad fijn dat je zo vroeg was met het uitzoeken van je jurk, maar balen dat ze hier niet eerder duidelijk in waren. Je wilde je schoenen toch laten verven? Kun je dat niet nu al laten doen? En schoonouders.... tja.......  O:-)

@KarinS, wat mooi dat hij de manchet knopen van je vader gaat dragen. Erg mooi!

Hier begint de dag aardig vorm te krijgen. Net de plek voor de lunch vast gezet. Ben nu volop bezig met het bedenken van de smaken voor de bruidtaart. Ga morgen wat smaken proberen te maken om te proeven. En ben bezig met het uitzoeken van de kaarten. Ik wilde gewoon kaarten van kaartje2go, maar AS vind het geen trouwkaart uitstraling.. Dus eens kijken wat het extra gaat kosten bij een drukkerij :)

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #670 Gepost op: 23 oktober 2014, 13:09:25 »
Heel herkenbaar marielle,
Hier ook schoonvader die liever de vriendin van mijn zwager heeft dan mij. Je wordt er zo moedeloos van. Dikke knuff voor jou.
Wel balen van je jurk, heb je geen andere mogelijkheid voor je schoenen?

Gisteravond hier de gastenlijst definitief gemaakt, kan nu dus heel rustig aan enveloppen schrijven.
Wat al een uitdaging op zich is, momenteel. Vandaag proberen de enveloppendoos grootdeels af te krijgen, als alles tenminste mee werkt.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #671 Gepost op: 23 oktober 2014, 13:37:48 »
Top dat jullie dag nu vorm krijg jufrommelkont! En wij hebben onze kaarten van Jos de laat zijn ook niet super duur vind ik. misschien kun je op zijn webshop kijken.

Saphira, dankje! Voelt gewoon vreselijk oneerlijk. Heb zoveel geprobeerd maar nooit is het goed genoeg en als vriendin van schoonbroer hetzelfde doet is het geweldig. We gaan dit weekend met z'n alle weg, hoop zo dat het mee valt maar vrees voor het ergste.

Mijn schoenenkwestie is heel lastig, want het zijn vrij hoge schoenen en ik moet kijken of het lukt onder m'n jurk dat die dan nog mooi op de grond hangt daarom is het zo ingewikkeld. Maar 16 nov opent de bruidszaak hun vernieuwde winkel van 4500m2 dus hoop dat ik dan een jurk in mijn maat aan mag om te kijken hoe dat lukt met die schoenen.

Fijn overigens dat jullie gastenlijst definitief is! Wij gaan 21 nov de kaarten uitzoeken en dan ga ik meteen enveloppen schrijven. Overigens heb ik 17 nov mijn proef make up, als het niks is kan ik nog op zoek naar wat anders

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #672 Gepost op: 23 oktober 2014, 14:07:02 »
Bedankt voor de tip Marielle!  :)  Hopelijk kun je je schoenen van te voren alvast passen  met een jurk!


rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #673 Gepost op: 23 oktober 2014, 14:25:12 »
@Marielle_90: das echt balen dat de jurk langer duurd dan verwacht.
De relatie met mn schoonmoeder is ook niet altijd goed geweest, nadat ik het eens heb gemeld dat ik het jammer vond. Is de band juist beter geworden.


Veroniqueje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Trouwen 2015
« Reactie #674 Gepost op: 23 oktober 2014, 20:55:10 »
@marielle_90 ik neem aan dat je het over Koonings hebt in Deurne? Ik heb. Daar ook een jurk besteld en die komt ook uit Amerika. Ik heb hem 3 weken besteld en er zat ook 4,5 mnd levertijd...ik hoop toch niet dat deze ook later is, want dan heb ik op de bruiloft niets om aan te doen!
Wel balen voor je dat het zo lang duurt! Ik hoop dat ze daar even doorwerken en hij misschien toch eerder is. Is toch wel erg spannend allemaal hé!

Leuk om jullie verhalen te lezen. Wij gaan morgen bij Edeldesign kijken voor ringen. Ik heb via theperfectwedding een kadocheque gewonnen! Hopen daar mooie ringen te vinden, spannend.


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards