collapse

Auteur Topic: trouwen juni 2015  (gelezen 136319 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
trouwen juni 2015
« Gepost op: 18 februari 2014, 22:24:41 »
Hallo,

Het duurt nog even maar we hebben een datum geprikt om te gaan trouwen.

19-6-2015

Ben benieuwd wanneer jullie gaan trouwen in juni 2015. Hier kunnen we tips en ideeën uitwisselen voor de juni 2015 bruiden.

Groetjes ria

mamamikado

  • Gast
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2014, 09:06:08 »
Rietje gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Het lijkt nog ver weg, maar voordat je het weet is het zo ver

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2014, 11:22:37 »
Wat leuk , alweer voor 2015. Voor je het weet is het alweer kerst:). Er komen de komende tijd vast veel nieuwe bruidjes bij voor volgend jaar. Veel plezier met alle voorbereidingen, geniet ervan. Voor je het weet duurt het nog maar 3,5 maand :biggrin:

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #3 Gepost op: 25 februari 2014, 09:55:38 »
Gefeliciteerd! En zoals Joyce al zei: voor je het weet duurt het nog maar 3,5 maand!

vivalavida

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 25
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #4 Gepost op: 25 februari 2014, 14:06:40 »
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wij trouwen op 06-06-2015. Het is nog zo ver weg, maar het plannen is hier al begonnen hoor  :applaus:

@Rietje, wat een mooie datum hebben jullie gekozen. Dat is ook de verjaardag van mijn dochter  :biggrin:

pas 2015...

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #5 Gepost op: 25 februari 2014, 20:54:24 »
Hey wat grappig, wij hebben vorige week ook 19/06/2015 vastgelegd.
Leuke tijd dit, geniet echt van alle voorbereidingen.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #6 Gepost op: 26 februari 2014, 10:51:21 »
Das wel heel toevallig, hmmm misschein dat mn vriend en ik toch even wat meer actie moeten nemen voor de locatie, want we hebben speciale wensen.

We hebben toen we de datum hebben geprikt het helemaal op de gok gedaan, we hadden 3 data op een briefje gedaan en mn zoontje van 5 heeft een datum gepakt! Heel ttoevallig was het 19-6-2015.

Hoe ver zijn jullie met de voorbereiding en?

We hebben de familie en vrienden al ingelicht, verder via internet ideeen aan hetop doen wat ons leuk lijkt.

Groetjes ria

vivalavida

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 25
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #7 Gepost op: 26 februari 2014, 13:41:05 »
Das wel heel toevallig, hmmm misschein dat mn vriend en ik toch even wat meer actie moeten nemen voor de locatie, want we hebben speciale wensen.

We hebben toen we de datum hebben geprikt het helemaal op de gok gedaan, we hadden 3 data op een briefje gedaan en mn zoontje van 5 heeft een datum gepakt! Heel ttoevallig was het 19-6-2015.

Hoe ver zijn jullie met de voorbereiding en?

We hebben de familie en vrienden al ingelicht, verder via internet ideeen aan hetop doen wat ons leuk lijkt.

Groetjes ria

Wij hebben onze locatie al vast staan. We waren meteen verkocht en na wat te hebben onderhandeld, zijn we deze week akkoord gegaan met de offerte. Verder inderdaad heel veel ideeen aan het op doen, al hebben we al wel vrij duidelijk wat en hoe we het willen. De thema-kleur is dan ook al gekozen en we zijn nu aan het oriënteren op fotografen. Er is er voor ons ééntje die overal bovenuit springt tot nu toe, dus denk dat we haar ook binnenkort maar gaan benaderen.

Wat voor wensen hebben jullie voor de locatie? En superleuk dat jullie zoontje de datum heeft gekozen  :)

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #8 Gepost op: 26 februari 2014, 17:11:36 »
Het moet teneerste in friesland zijn, verder een locatie waar 1 zaal is, zodat er niet ongewenste gasten kunnen komen. Verder moet er geslapen kunnen worden. Want onze zoontjes zijn dan 6 en 5 jaar dus mochten ze willen slapen dan moet het mogelijk zijn. Verder hebben we ook nog 3 neefjes, die moeten misschein ook wel slapen.

Oei jullie hebben al een locatie, misschein moeten we er toch meer haast mee maken.  :blink:

vivalavida

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 25
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #9 Gepost op: 26 februari 2014, 19:30:41 »
Het moet teneerste in friesland zijn, verder een locatie waar 1 zaal is, zodat er niet ongewenste gasten kunnen komen. Verder moet er geslapen kunnen worden. Want onze zoontjes zijn dan 6 en 5 jaar dus mochten ze willen slapen dan moet het mogelijk zijn. Verder hebben we ook nog 3 neefjes, die moeten misschein ook wel slapen.

Oei jullie hebben al een locatie, misschein moeten we er toch meer haast mee maken.  :blink:


Zoveel haast hoef je er nog niet te maken hoor, ik geloof dat wij vrij vroeg zijn met onze locatie. We kunnen de datum ook pas 1 jaar van te voren vastleggen bij de gemeente zelf, dus daar moeten we nog een paar maandjes op wachten.

In Friesland weet ik zo geen locaties, is voor mij nogal uit de richting namelijk. Ik weet niet of je het boek van de toptrouwlocaties hebt, maar die is de moeite waard om even aan te vragen, kost je helemaal niets. Via hun site kun je hem aanvragen, maar je vindt ook al heel veel informatie op hun site.


pas 2015...

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #10 Gepost op: 26 februari 2014, 20:25:12 »
Wij hebben de locatie vast gelegd vorige week. Daar brengen we de hele dag door dus dat is makkelijk. Volgende week het eerste gesprek voor muziek.
Het duurt nog een poos maar we vinden het erg leuk om ermee bezig te zijn.
En juist omdat we zo lekker de tijd hebben levert het geen stress op.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #11 Gepost op: 26 februari 2014, 21:22:29 »
Thanx voor de tip, heb alweer een mooie locatie erbij gevonden  :biggrin:

Hoe lang geleden zijn jullie dan al gevraagd? Ik ben 1 feb gevraagd door mn vriend.


vivalavida

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 25
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #12 Gepost op: 27 februari 2014, 05:07:01 »
@pas2015  Jullie dus ook al de locatie vast staan? Fijn gevoel  hè? Maakt het voor mij allemaal wat echter. Wij doen overigens ook alles op 1 locatie. Wil je met ons delen voor welke locatie jullie hebben gekozen?

@rietje ik ben op 3 november gevraagd. Welke locaties hebben jullie nu op het oog?

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #13 Gepost op: 27 februari 2014, 19:29:39 »
We hebben de eerste afspraak gemaakt voor bezichtiging van een locatie. We gaan zaterdag kijken, de jongens gaan even spelen bij mn schoonouders zodat we rustig even kunnen praten.

Ga even een lijstje maken met dingen die ik wil weten, hebben jullie nog tips?

pas 2015...

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #14 Gepost op: 28 februari 2014, 19:02:35 »
Ben kerstavond gevraagd. We zijn idd vlot, hebben denk ik 10 locaties bekeken. Het is restaurant z.uiver G.astvrij geworden. Erg fijn meegedacht en geholpen, dit was de 1 ste die we zagen en dat is hem dus geworden :biggrin:

En jullie, welke locatie wordt het?

marisr79

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #15 Gepost op: 28 februari 2014, 19:22:21 »
Hallo allemaal, juni 2015 gaat het bij ons ook eindelijk gebeuren. De negende om precies te zijn. We zijn dan 15 jaar bij elkaar, en dan ook officieel twee jaar verloofd. We hebben het pas met sinterklaas tegen iedereen verteld, wilde graag dat alle familie bij elkaar was. Moeilijk om geheim te houden. Qua planning hebben we wel een idee van ringen en vervoer, maar de locatie nog niet. We hebben gelukkig nog even....
Maar leuk om te lezen dat er meer mensen aan het plannen zijn voor de maand juni

vivalavida

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 25
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #16 Gepost op: 1 maart 2014, 13:50:01 »
@pas2015 Ze hebben niet zo heel veel foto's op hun website staan, maar het ziet er mooi uit! Doen jullie ook alles op 1 locatie of trouwen jullie in het gemeentehuis? Wij hebben gekozen voor de W.esterbouwing in O.osterbeek. Hier zullen we trouwen, proosten, barbequen en dus een (lounge)feest geven.

@marisr79 Gefeliciteerd en welkom op het juni 2015 topic!  :applaus: Ik kan me voorstellen dat het lastig is geweest om jullie verloving bijna een half jaar voor je te moeten houden zeg. Maar wel ontzettend leuk dat de hele familie het tegelijk wist.

@rietje Wij kregen voordat we gingen bezichtigen al een soort van standaard prijslijst toegestuurd. Aan de hand daarvan hebben wij o.a. vragen gesteld over de verschillende soorten arrangementen, kosten daarvan en of je ook kon mixen/matchen. Wat wij verder belangrijk vonden was dat er geen andere bruiden zullen zijn op onze dag. Dat er een invalidetoilet is (handig met grote jurk), hoeveel personeel ze inzetten en of die rondlopen om mensen drinken aan te bieden of dat mensen zelf naar de bar moeten komen. Hoe het zit met de aankleding, moet je dat zelf regelen of doen zij dat? En als je het zelf moet doen, wanneer kun je hier dan mee beginnen? Als zij het doen, heb je dan keuze in bijvoorbeeld kleur? Hoe zit het met eventueel annuleren? Tot hoe laat mag de muziek aan staan?
Dat zijn wel de dingen waar ik nu zo'n beetje op kan komen  :blush: Ben benieuwd hoe je bezichtiging is gegaan, laat je het ons weten?

pas 2015...

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #17 Gepost op: 3 maart 2014, 21:29:01 »
@vivalavida: Klopt het is oorspronkelijk ook een restaurant. Aangezien het stadhuis hier dicht is voor 6 mnd ivm renovatie, doen we nu idd alles op deze locatie. Eigenlijk ook heerlijk relaxed dat we niet hoeven rijden enzo.
Dat loungefeest hoe moet ik dat voorstellen? Klinkt leuk!

@rietje: Hoe is het gegaan? Was het leuk? Wij kregen een steeds beter beeld van onze daginvulling door het voeren Vd gesprekken. Ben benieuwd!

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #18 Gepost op: 3 maart 2014, 22:38:08 »
We hebben een goed gesprek gehad.  Echt een super locatie voor de boys ook voldoende te doen. 

Zag er super verzorgd uit.

Ze verhuren de locatie en dan mag je zelf de rest regelen. Drank en eten enzo.

Ze hebben wel cateraars die dingen kunnen regelen.  Maar mn schoonvader is kok geweest (net met pensioen) en die wil het eten wel verzorgen. Hij bood het spontaan aan. Zo lief.

maar we gaan sowieso nog andere locaties bekijken.


pas 2015...

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #19 Gepost op: 8 maart 2014, 22:11:02 »
Leuk, klinkt goed hoor! Wel altijd goed om meer locaties te bekijken. Wij hebben van te voren eerst koffie gedronken op de locaties, als het dan beviel maakten we gelijk een bezichtigingsafspraak.

Veel plezier!

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #20 Gepost op: 18 mei 2014, 21:42:21 »
We hebben nog 2 amdere locaties bekeken en we zijn er over uit!

ben echt mega enthousiast.   :applaus:



Hoe gaat het met de voorbereidingen van jullie?

wanneer laten jullie de dag vastleggen bij de gemeente? Moet je het een jaar van te vorenlaten doen?

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #21 Gepost op: 21 mei 2014, 19:31:51 »
*breekt in*
Wij wilden de dag alvast vast laten leggen maar we trouwen in augustus volgend jaar pas en wisten nog niet precies op welk tijdstip we precies wilden trouwen en konden het daarom dus nog niet vastleggen.
Bij ons moeten we dus eerst de feest- en trouwlocaties enzo regelen, voordat we het bij de gemeente vast konden leggen..

*breekt weer uit* :P

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #22 Gepost op: 21 mei 2014, 19:47:24 »
Ik heb afgelopen maandag gebeld met de gemeente, we hebben de datum en tijdstip gereserveerd.

Omdat we niet in ondertrouw hoeven kon ik direct de datum laten vast zetten.

Voor de andere stellen die eerst in ondertrouw moeten, kunnen het pas een jaar van tevoren  vast zetten.

omdat we voor de locatie gaan waarbij we alleen de locatie huren en de rest zelf moeten regelen vind ik het toch wel spannend.  Want we willen het wel mooi en goed doen.


Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #23 Gepost op: 22 mei 2014, 11:39:07 »
Leuk om te lezen!
wij trouwen ook op 19-06-2015

Omdat ik totaal niet stressbestendig ben en ook nog eens een paar maanden weg ga hebben we het meeste al vastgelegd.
Overal waar we kwamen kregen we te horen dat het een populaire datum is om te trouwen, dit was voor ons een teken om het maar snel te regelen.

Hetgeen we nu al vastgelegd hebben is:
- Kerk (13.30)
- gemeente (11.15)
- zaal (hier vindt ook het Diner plaats, we houden geen receptie)
- fotograaf
- videograaf
- vervoer
- muziek
- bruidstaart
- ringen (23 januari gaan we ze zelf maken!)

ook de ceremoniemeesters, getuigen en bruidsmeisjes zijn al gevraagd.
Het enige wat ik lastig vind, is dat mensen uit de omgeving steeds zeggen dat we zo vroeg zijn om alles te regelen. Ze beseffen volgens mij niet, dat bij alles nog vervolgafspraken gaan komen.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #24 Gepost op: 22 mei 2014, 14:01:29 »
Ik vind het zo lastig wie we moeten vragen voor de taak ceremoniemeester.
Want die hebben we namelijk wel nodig.

Want op de dag zelf is het wel handig dat iemand ons ff een beetje helpt omdat we een gedeelte zelf doen of laten doen door een extern bedrijf.

We hebben ook nog iemand nodig die een beetje op de jongens van ons letten en ik wil niet dat het dezelfde personen zijn.

Dus twijfel twijfel twijfel!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards