collapse

Auteur Topic: trouwen juni 2015  (gelezen 136664 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #175 Gepost op: 24 januari 2015, 13:50:01 »
Gelukkig heb je wat anders gevonden nu :)

Dinsdag gaan we met as zijn favo ringen bekijken bij de juwelier!

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #176 Gepost op: 26 januari 2015, 11:26:12 »
@bengaaltje Zo wat raar dat ze nu niet willen dat je eerder de boel gaat versieren.
Wij hadden ook bij een locatie gekeken waar je kon afkopen dat er andere mensen in het pand lopen voor hotel en/of restaurant. Jammer dat ze jullie deze optie hadden gegeven.

Gelukkig ben je er nog optijd achter gekomen.

Aanstaande woensdag ga ik de jurk weer passen  :applaus:
Verder afgelopen weekend de bedankjes uitgekocht en proef druk gekregen.
Ook heb ik een mooie enveloppendoos gevonden, niet eentje die ervoor is gemaakt maar een houten kist die ik ga gebruiken.


bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #177 Gepost op: 26 januari 2015, 13:07:57 »
Heb ze ook netjes een mailtje gestuurd dat het niet de afspraak was en dat we daarom voor een andere locatie gingen kiezen, nou tot zover heb ik geen enkele reactie terug gehad van ze ( zegt meer dan genoeg toch )

We gaan nu lekker eten bij Yankee Doodle ( vinden de kids helemaal geweldig )

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #178 Gepost op: 26 januari 2015, 13:47:12 »
Slechte service van ze Bengaaltje, goed dat je op zoek bent gegaan naar iets anders.

Rietje veel plezier woensdag! Hopelijk past hij helemaal.

Pinkrose veel plezier morgen met het kijken van de ringen.

Ik ben 's avonds nu veel bezig met de vaasjes, deze zijn beplakt met jute touw, de lintjes en stokjes voor de wedding Wands zijn klaar dus hoeven alleen maar aan elkaar gemaakt te worden, de letters voor aan m'n kaarten kist heb ik geprint, moet alleen nog stof halen haha.
M'n enveloppenkist is een kistje van de action(hout) en die heb ik geschuurd en gelakt. We krijgen een rustieke uitstraling op de bruiloft.

Verder zijn de kaarten besteld, de ringen hebben we afgelopen gemaakt en ze zijn echt geweldig, al komt dat vooral omdat we ze zelf gemaakt hebben.

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #179 Gepost op: 26 januari 2015, 16:33:46 »
Nou lekker dan, lees net dat Aqua Zoo failliet is verklaard, en laten we daar nou net onze fotoreportage hebben grrr.
Maar hopen dat ze een doorstart maken.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #180 Gepost op: 27 januari 2015, 13:17:49 »
@bengaaltje Wat? dat meen je niet.

Er was toch iemand die het feest/receptie daar ging houden? Weet niet meer wie dat was.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #181 Gepost op: 27 januari 2015, 13:38:05 »
Wat een pech allemaal! En jaa rietje, volgensmij heb je gelijk.

Nou ik duim voor je mee dat ze een doorstart gaan maken

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #182 Gepost op: 27 januari 2015, 13:48:38 »
Dat was ik dus, maar we doen daar alleen de fotoreportage omdat ze het park niet na 18:00 open wilde houden ivm een te kleine groep.
Hoop echt dat ze een doorstart maken, heb hier wel duurbetaalde entreetickets liggen :-(


Hoe was het ringen kijken Pinkrose?

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #183 Gepost op: 27 januari 2015, 14:36:30 »
Echt zonde van het geld!

Mag ik je een tip geven? Ik heb heel lang in Tietjerk (vlakbij aqua zoo) gewoond. Daar heb je ook een mooi bos/park (bos van ypey). Alleen zijn ze nu wel bezig met verbouwingen. Misschien is dat een optie?

Het is gratis en je mag er zo naar toe om foto's te maken.

Wij wouden eerst daar ook foto's maken want mn vriend en ik hebben daar onze eerste date gehad. Maar het ligt te ver van heerenveen om heen en weer te rijden.

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #184 Gepost op: 27 januari 2015, 16:38:53 »
Dat was een idee als we niet helemaal vanuit Drachten hoefden te komen en de daggasten niet mee zouden hebben.

Heb netjes een mailtje terug gehad van Aqua Zoo met een nummer om te kijken of er met die tickets iets te regelen valt, morgen maar eens even bellen.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #185 Gepost op: 28 januari 2015, 06:33:13 »
Maar bengaaltje mochten jullie niet gratis foto,s maken??
Ik ben bezig geweest met burgers zoo voor foto's en wij al bruidspaar en fotograaf plus 1 persoon hadden dan gratis toegang.

Wij gaan nu uiteindelijk bij het kasteel foto's maken.

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #186 Gepost op: 28 januari 2015, 07:11:51 »
Nee ze reken 75 euro voor de reportage.

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #187 Gepost op: 2 februari 2015, 11:36:58 »
Wij trouwen op 22 mei 2015. In Leiden, in een speciaal toegekende trouwlocatie, met mijn broer als BABS.

Wij doen de hele dag op 1 locatie, behalve de kerk. Maar 's ochtend hebben we het burgerlijk huwelijk, daarna de lunch. Na de lunch kunnen we rustig naar de kerk, en na de kerk weer terug naar de locatie voor de receptie en later het diner.

Ik heb een kennisje die fotografe is, en ook onze bruiloft gaat fotograferen. Het album willen we laten zelf maken.
De foto's kunnen voornamelijk op onze locatie gemaakt worden, en bij mooi weer ook in het park tegenover de kerk.

Ringen hebben we zelf ontworpen en laten maken door Monique 't Hoen goudsmid. Echt een aanrader!
Kaart hebben we wel gekozen nu, moeten proefdruk gaan aanvragen.

Hebben allebei kleding, mijn jurk is afgespeld al. Alleen de bloemen moeten nog gekozen en bloemist ook trouwens, haha! En bedankjes...

Volgens mij hebben we overal wel aan gedacht :)

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #188 Gepost op: 2 februari 2015, 15:49:59 »
- breekt even in-

@ Judst, waar gaan jullie precies trouwen? Ben wel benieuwd, ken Leiden goed, wie weet nog wat leuke ideetjes voor foto's!

- breekt weer uit-

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #189 Gepost op: 2 februari 2015, 21:37:03 »
Wij gaan trouwen bij de Engelbertha Hoeve en de Lodewijkkerk (tegenover het van der werf park) :)

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #190 Gepost op: 4 februari 2015, 13:23:36 »
Nou we zijn beiden geslaagd voor een ring hoor :wub: mijn ring is goud en heeft 5 steentjes in een rij onder, en 1 groter steentje erboven. De 5 steentjes vond ik mooi omdat we op onze dag ook precies 5 jaar samen zijn.
AS heeft een gouden tricolore zegelring, ook heel mooi! Was erg aan het twijfelen tussen 2 ringen, de ander pastte zo goed bij hem maar hij heeft hele grove grote handen en die was een stuk smaller dan deze. Hij zou dan in het niet vallen bij zijn vingers, dus toch voor deze gegaan.
Zondag ook weer langs bij onze locatie details bespreken! Zin in!

Is het nog gelukt wat te regelen met de tickets Bengaaltje?
En hoe staat het nu met je jurk Marielle?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #191 Gepost op: 4 februari 2015, 14:26:00 »
Oh Pinkrose wat leuk.

Ik ben verliefd  :heart: :wub: mijn jurk is gisteren binnen gekomen. Hij was echt perfect! Alles is nu compleet, 16 juni ga ik terug om hem op te halen en dan krijg ik instructies over hoe ik hem aan moet doen, dan is hij gestoomd etc.
Het heeft lang geduurd maar daardoor nog wel korting gekregen en de jurk was echt geweldig. Heb nu ook mooie foto's mogen maken daar. Het komt eindelijk goed .

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #192 Gepost op: 4 februari 2015, 18:54:28 »
Oh fijn Marielle! Wat heerlijk zeg!

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #193 Gepost op: 4 februari 2015, 19:33:08 »
Ben ik nog niet achteraan geweest, doe ik in maart even ( dan is er vast bekend of ze een doorstart kunnen maken of niet )

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #194 Gepost op: 7 februari 2015, 11:48:34 »
Oh zo! Nou hoop dat het alsnog door kan gaan!

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #195 Gepost op: 17 februari 2015, 16:21:44 »
Zo, ik heb weer even bijgelezen. Ben alweer een tijd hier niet online geweest. Maar nu terug van vakantie en gaan we vol gas! De gastenlijst is aardig compleet nu, ik mis nog veel adressen, maar dat gaat goed komen. Ook ben ik gister op kaarten jacht geweest. Ik heb nog 10 kaarten over die het mogelijk kunnen gaan worden, daar eind van de week nog maar even voor gaan zitten.......!

Wat fijn van je jurk Marielle! Het heeft lang geduurd zeg....maar erg fijn dat de jurk perfect is!!
Gefeliciteerd Pinkrose met jullie ringen!

Een vraagje voor de Friezen onder ons; weten jullie nog (kleine) leuke Friese gedichtjes voor op de trouwkaart..?

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #196 Gepost op: 23 februari 2015, 13:44:52 »
@maiky: sorry ik zet er geen friese tekst op, mn schoonfamilie is geen fries en onze collega's en veel vrienden die spreken geen fries. Dus kan je niet helpen.

Wij zijn vorige week naar de feestlocatie geweest met mn schoonouders. Echt weer een super goed en leuk gesprek gehad. Weer allemaal dingen die op zn plek vallen.

Vorig weekend ook de bedankjes besteld.

Ben afgelopen donderdag opzoek geweest naar colbertjes voor onze kids, helaas was dat geen leuke zoektocht. Heb geen 1tje gevonden. Daarom nu maar via internet 2 besteld (zonder verzendkosten).

We zitten een beetje met de tekst van de uitnodiging. We zijn er nog druk mee aan het stoeien.

Verder geen grote projecten meer. Wel hoor ik allemaal dingen over een vrijgezellenfeest. Ben echt mega nieuwsgierig.  :biggrin:

Hoe gaat het met bij jullie allemaal????

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #197 Gepost op: 27 februari 2015, 13:23:06 »
Ondertussen heb ik eens met de nieuwe eigenaren van Aqua Zoo gemaild over het hoe en wat.
Werd gisteren netjes terug gebeld dat er voor ons een uitzondering werd gemaakt en onze al in bezit zijnde toegangstickets gewoon geldig zijn op 5 juni ( was anders maar tot 30 april )
Alles is door hun nu bevestigd dus we kunnen er gewoon terecht voor onze fotoreportage :-)
Anders waren we uitgeweken naar de Sprookjeshof in Zuidlaren, maar dat hoeft niet meer dus :-)

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #198 Gepost op: 27 februari 2015, 17:34:43 »
Ohh wat fijn bengaaltje..

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #199 Gepost op: 27 februari 2015, 21:57:45 »

Leafde
Leaf hawwe is foar leaf nimme
elkoars lekken en brekken;
in net wier makke wurd
oersljochtsje mei in knypeach
Want allinnich sa en net oars
sil jim leafde bestean.


Zoiets maiky?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards