collapse

Auteur Topic: trouwen juni 2015  (gelezen 136490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LVZ87

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #25 Gepost op: 3 juni 2014, 23:03:11 »
Leuk dit topic :) Ik ga op 26 juni 2015 het ja-woord geven aan mijn verloofde :applaus:

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #26 Gepost op: 4 juni 2014, 21:23:38 »
Ik ga op 5 juni 2015 ( als het meezit ) mijn jawoord geven.
Eerst op 11 juni in ondertrouw :-)

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #27 Gepost op: 5 juni 2014, 11:29:59 »
Gefeliciteerd!
Leuk dat het juni topic wat drukker wordt.

Even een lijstje ;

- bengaaltje + AS    5-6
- vivalavida + AS     6-6
- Rietje1981 + AS   19-6
- pas 2015 + AS     19-6
- Marielle_90 + AS  19-6
- LVZ87 + AS.         26-6
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2014, 11:36:02 door Marielle_90 »

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #28 Gepost op: 5 juni 2014, 17:01:44 »
Ja het wordt al drukker!

Leuk!

Hoe gaan de voorbereidingen?

Wij hebben al een aantal dingen die al weten of vast hebben gelegd. Gelukkig hebben we de datum bij de gemeente al vast gezet.

@bengaaltje over een jaar ben je druk aan het feesten op je huwelijksdag!  :clap:

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #29 Gepost op: 5 juni 2014, 20:46:42 »
Ben druk aan het kijken voor een leuke locatie.
Was eerst het plan om in het gemeentehuis te trouwen en dan thuis de bbq aan, aangezien we het toch klein vieren.
Maar van dat plan ben ik afgestapt haha.
Heb nu Aqua Zoo op het oog, maar wacht nog op prijsopgave.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #30 Gepost op: 6 juni 2014, 20:51:17 »
Hahaha

het wordt toch groter dan gepland.

Maar aqua zoo. Is dat bij Leeuwarden?


Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #31 Gepost op: 6 juni 2014, 22:41:11 »
Kling wel leuk zo intiem.
Zou willen dat dat bij ons ook kon, wij zitten nu op 35 daggasten en 180 avond gasten.  Wij hebben zo'n grote familie en mijn AS is militair dus ook meteen best wat collega's

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #32 Gepost op: 7 juni 2014, 07:12:01 »
Wij zitten nu met een lijst van 15 en 5 kinderen daggasten. En 80 avond gasten.

Mn vriend heeft wel een grote familie maar die nodigen we niet helemaal uit.

We doen geen neeven en nichten anders komen er nog 45 mensen bij.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #33 Gepost op: 7 juni 2014, 14:11:06 »
Klinkt goed! Wij hebben wel een paar neven en nichten maar niet allemaal want aan 1 kant van de familie heb ik met aanhang 88 neven en nichten dus gaat helaas niet lukken iedereen te vragen.

Vind het wel moeilijk hoor, mensen nodigen zich vaak zelf uit en soms denk ik echt van ; ok, ik was eigenlijk niet van plan je uit te nodigen maar dan voel ik me daarna wel verplicht

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #34 Gepost op: 7 juni 2014, 21:32:50 »
Vooral in de vrienden groep van mn vriend vind ik het lastig omdat het een grote groep is en we alleen 2 stellen uitnodigen voor de hele dag omdat we daar het meest mee omgaan.

Mn moeder die probeert ons ook te sturen qua wie we moeten uitnodigen. Vooral neeven en nichten omdat we wel op hun feest zijn geweest. Ik zei, ik ga geen mensen uitnodigen omdat het zo hoort. Ik wil mensen op het feest hebben die we zelf er graag bij willen hebben.

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #35 Gepost op: 10 juni 2014, 13:22:31 »
Aqua Zoo ligt inderdaad tegen Leeuwarden aan.

Is voor mij de tweede keer dat ik trouw dus van mij hoeft het niet zo groot, gelukkig voor mijn mannetje ook niet.
Alleen de mensen uitnodigen waar we normaal ook contact mee hebben en die we er graag bij willen hebben.
Lopen we alleen tegen een probleem aan, hij wil zijn tweelingbroer niet vragen ( hebben we normaal ook geen contact mee hoor )
Hij had dat tegen zijn vader verteld en die zei zelf weten maar ik vind het niet verstandig, als zijn ma het hoort flipt die flink de pan uit pffff.

pas 2015...

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #36 Gepost op: 11 juni 2014, 22:38:41 »
Tijdje niet geweest, leuk dat er weer wat mensen bij zijn gekomen!
Hier inmiddels op jurkjacht, gister bij de 4e winkel geweest en denk dat t daar gaat lukken, ecHt super!

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #37 Gepost op: 15 juni 2014, 21:22:16 »
Zo we hebben de taken en hulptroepen ingelicht, mn schoonvader die vind het erg leukom ceremonimeester te zijn. Ook wou hij graag onze bruidstaart te maken.

Mn schoonmoeder die wil juist graag helpen met decoreren.

We moeten nu alleen nog ff een dagindeling gaan maken, ook om te kijken hoe we hetwillen gaan doen. Thuis slapen of bij de ouders.

Hebben jullie daar al overna gedacht?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #38 Gepost op: 15 juni 2014, 23:33:39 »
Ik slaap de dag van te voren bij mijn ouders, mijn AS slaapt gewoon in ons huis.
Dag van de bruiloft hebben we overnachtig gekregen van de mensen waar we feest hebben, zij regelen ook taxi daar heen. Kinderen hoeven we geen rekeningn mee te houden want die zijn er bij ons nog niet.

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #39 Gepost op: 15 juni 2014, 23:57:44 »
Wij gaan 05-06-2015 trouwen.
Donderdag zijn we wezen kijken voor bruidsjurken en ik ben op slag verliefd geworden. Morgen gaan we hem nog een keer passen en als ik nog steeds zo enthousiast ben dan neem ik hem.

Ook hebben we afgelopen weekend meerdere trouwlocaties bekeken, hier sprong 1 locatie uit. We wachten nog op de offerte maar waarschijnlijk zijn er er al uit.
Prachtig gemoderniseerde brasserie met een heel gezellige binnentuin, dus met het oog op de datum zou dat ook nog een ideale locatie zijn 

De fotograaf heb ik me nog helemaal niet mee bezig gehouden maar misschien word het daar wel tijd voor nu ik jullie reacties zo lees.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #40 Gepost op: 16 juni 2014, 16:36:07 »
Ja ik lees echt al veel meiden die al bezig zijn geweest met de fotograaf, dat is echt zoiets wat ik nog niet heb geregeld. Wel heb ik een fotograve gevonden die onze smaak heeft qua style.

Ook zijn er afgelopen maand 2 kennisen getrouwd, daar heb ik de foto's van bekeken, toen kwam ik tot de conclusie dat ik die fotograven niet wil.

Gisteren nog gekeken naar een uitnodiging, ik zag bij de site www.kaartenmix.nl leuke kaarten. Hebben jullie daar al eens iets besteld?
De vorige keer dat we kaarten nodig hadden(geboorte van onze kinderen), hebben we het gedaan via een drukker in de stad. Gewoon omdat we het toen makkelijker vonden.

Zouden jullie dit via internet bestellen?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #41 Gepost op: 17 juni 2014, 15:20:10 »
Wij hebben onze fotograaf en videograaf wel vastliggen omdat juni een erg populaire maand is (hebben we ervaren)

De kaarten hebben we in november een afspraak voor staan. Wij gaan absoluut niet via internet bestellen, vind dat te riskant.

Heb overigens nu het getuigenformulier vN de gemeente binnen. Daar staat op relatie tot het bruidspaar . Wat moet ik daar nu neerzetten haha had eerst bij mij beste vriend / beste vriendin daar toch maar goede vriend en goede vriendin van gemaakt. Vind dat hele beste vriendin gebeuren zo kinderachtig klinken

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #42 Gepost op: 18 juni 2014, 15:45:05 »
Heb overigens nu het getuigenformulier vN de gemeente binnen. Daar staat op relatie tot het bruidspaar . Wat moet ik daar nu neerzetten haha had eerst bij mij beste vriend / beste vriendin daar toch maar goede vriend en goede vriendin van gemaakt. Vind dat hele beste vriendin gebeuren zo kinderachtig klinken

Ik denk dat vriend/vrienden of familielid al meer dan voldoende is.
Ik neem aan dat ze zelf ook wel snappen dat het een goede vriend(in) van je is toch?

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #43 Gepost op: 19 juni 2014, 14:17:02 »
 :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

nog een jaar!

het aftellen is nu officeel begonnen

 :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #44 Gepost op: 19 juni 2014, 14:32:12 »
Ja hier ook :applaus:

Rietje, vind je niet dat de tijd zo snel lijkt te gaan? Ahh overmorgen mijn jurk uit gaan zoeken!
Haha ik ben zo hyperactief vandaag, ongelooflijk haha.

Gemeentehuis is betaald, brief naar videograaf ondertekend op de post.  Vanaf nu is het nog minder dan een jaar, klinkt beter dan nog ruim een jaar te gaan!

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #45 Gepost op: 19 juni 2014, 15:56:54 »
De meeste dingen weten we al wat we willen doen en hoe. Maar de juiste mensen ervoor vinden is nog het probleem.

Band/DJ
Fotograaf
Trouwauto
Catering

Ach aan de ene kant denk ik, we hebben nog 12 maanden maar ja dei 12 maanden gaan ook snel voorbij. Want mn vriend heeft me in februari ten huwelijk gevraagd en nu zijn we alweer juni.

Wij hebben nog niks betaald ofzo.
Dat jullie al iets hebben betaald, is ook een mijlpaal  ;)

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #46 Gepost op: 19 juni 2014, 16:17:29 »
*Breekt in*

@Bengaaltje; Ik ga zelf aanstaande maandag trouwen en wij maken onze foto's bij de Leijen. Is Paviljoen de Leijen misschien niet iets voor jullie? Hier kan je de hele dag binnen of buiten doorbrengen. Je kunt de barbecue aansteken en heerlijk aan het water zitten :) Op deze manier kan je het klein houden maar wel in een hele mooie omgeving, mooi in de natuur waar je wel echt het 'rijk voor je alleen hebt' ipv allemaal schoolreisjes in Aquazoo

Voor de rest allemaal, veel plezier met de voorbereidingen en zoals de andere juni2014-bruidjes al zeiden, het is zomaar zover! En ook.. blijf lekker dicht bij jezelf. Wij trouwen op maandag (voor ons een bijzondere datum) en gaan bbq-en ipv dineren, maar hoor alleen maar positieve reacties en iedereen heeft er zin in! 


Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #47 Gepost op: 19 juni 2014, 17:41:13 »
. Wij trouwen op maandag (voor ons een bijzondere datum) en gaan bbq-en ipv dineren, maar hoor alleen maar positieve reacties en iedereen heeft er zin in!

Ohh dan heb jij geluk, de weersvoorspellingen voor maandag zien er goed uit, dus ook nog ideaal weer om te BBQ-en. Ik wens je alvast een prachtige dag, geniet, geniet & geniet!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #48 Gepost op: 19 juni 2014, 23:38:28 »
Klinkt heerlijk dat bbq ipv diner! Zou ook helemaal bij ons passen, alleen hebben we er toch voor gekozen om een gangendiner te doen.
Op onze locatie was bbq sowieso niet mogelijk helaas!

En Rietje wat je zegt is zo inderdaad, steeds een nieuwe mijlpaal! Zaterdag mijn jurk uit gaan zoeken. Man wat ben ik nu al zenuwachtig haha. Droom de stomste dingen; dat echt niets me staat behalve zo'n cruella de vil jurk met allemaal zwarte en witte veren haha.

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #49 Gepost op: 11 juli 2014, 17:44:13 »
Onze locaties zijn sinds vandaag rond.
Na ons jawoord gaan we met de hele groep naar Aqua Zoo ( cadeautje van mijn moeder ) voor een bakje koffie en de fotoreportage.
Daarna gaan we gezellig eten en feestvieren in Eernewoude bij Heidi's cafe/restaurant.

12 augustus ga ik kijken voor de jurk, heb er echt zin in.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards