Alles over trouwen > Het Aanzoek

Moet ik hem vragen ?

<< < (2/6) > >>

Appelsientje:
Ik ben niet zo van de stille hints.....de mijne waren overduidelijk.  :clap:
En ach, ik ken het zo goed. Kerst, niets. Valentijn, ook niets, vakantie, niets en weer een jaar voorbij. Wij hebben er vaak over gesproken en toch kwam het er niet van.

Wintersport 2013; we zouden een romantische dag met zijn tweeën hebben waarbij hij me zelfs mee wilde nemen naar de romantische garden. Dan verwacht je gewoon dat het komt. Maar niets..... :cry:
Terug gekomen op de hotel kamer hield ik het niet meer en heb ik hem opgebiecht dat ik er van overtuigd was dat hij me ging vragen en dat ik enigszins verdrietig was. Hij had geen benul van mijn verdriet en was er helemaal niet mee bezig. Hij wilde wel ooit trouwen maar wist niet goed hoe hij mij moest vragen dus liet de zaken maar zoals ze waren  :blink:

Ik weet nog dat ik zei; "maar ik verwacht geen fanfare of een flash MOB, al zouden we het nu samen beslissen!" En zo gezegd zo gedaan....dat was ons aanzoek. Romantisch? Nee helemaal niet, gehoopt dat het ooit zo zou gaan? Nee, ook niet. En toch was het helemaal perfect. Uiteindelijk draaide het om ons en niet om de manier waarop. :blush:

 

Fammie:
Ik heb mijn man in 2006 op een berg in Noorwegen gevraagd. Inmiddels alweer bijna 7 jaar getrouwd. Ik zou zeggen gewoon doen ;)

Spacekitten:
een tip... stille hints werken niet zo goed bij een man, vraag desnoods gewoon een keer of hij je niet toevallig wil gaan vragen? Ik heb genoeg laten vallen en ik mocht absoluut niet hem vragen, dus heb ik maar lang gewacht.
En als het echt te lang duurt, kan je het alsnog zelf doen :biggrin:

ItsAnne:
Ik heb ook erg lang moeten wachten. Toen we gingen samenwonen: niets, zwanger van de 1e: niets, zwanger van de 2e: niets, 10 jaar samen: niets...
Ik was het toen zo ontzettend beu (en idd: iedereen om ons heen gingen trouwen en die waren toch ook een stuk korter bij elkaar als wij) dat ik op gegeven moment maar eens heb gevraagd hoe hij ten huwelijk gevraagd wilde worden. Heel verschrikt riep hij toen: maar dat ga jij niet doen!!
Toen we 11 jaar samen waren is het toen eindelijk gebeurd! Juni dit jaar trouwen we als we bijna 12 1/2 jaar samen zijn

rietje1981:
Zelf heb ik ook met de gedachte gespeeld om mn vriend te vragen. Maar hij had ooit eens gezegd dat ik hem niet mocht vragen. Ik had veel hints gegeven, veel naar tlc gekeken say yess to the dress. Na een half jaar, kwam het erop neer dat hij graag een verlovingsring wou uit zoeken met mij....

Maar mn vriend en ik zijn 11,5 samen en hebben 2 kinderen. Dus het werd wel eens tijd  :clap:

En? Heb je hem al gevraagd enof heeft hij jou al gevraagd?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie