collapse

Auteur Topic: Fotografen Recensies - Samenvatting  (gelezen 61265 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Trouwfotograaf

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Man
Fotografen Recensies - Samenvatting
« Gepost op: 17 april 2014, 20:40:45 »
Dit is een samenvatting van het topic "Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen". Dit topic is volgens mij een veel gelezen en geliefd onderwerp. Persoonlijk vind ik het in ieder geval een waardevol topic, ik stuur bruidsparen hier altijd graag naar toe wanneer ik reeds geboekt ben op hun trouwdatum. Echter is dit topic door o.a. het 'hulp bij het kiezen' zo groot geworden (24 pagina's op dit moment), dat het vinden van de gerecenseerde fotografen een hele opgave is. Het leek mij een goed idee om dit eens samen te vatten in een makkelijk overzicht.

Het zou mooi zijn als dit topic dan ook alleen voor recensies blijft en geen overige dingen. Daar is dan eventueel "Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen" voor. Zo blijft dit topic mooi schoon en kunnen aanstaande bruidsparen makkelijk een fotograaf vinden of kijken of daar al een recensie over is.

Ik heb uit het voorgenoemde topic dus alleen de recensies eruit gehaald. Naam van de poster en link naar het bericht staat erbij vermeld zodat je het makkelijk op kunt zoeken. Waar het een reactie op een ander bericht betrof heb ik het citaat erbij gezet.

Ik heb de berichten van recent naar oud gekopieerd.

(mocht er een fout in de lijst zitten wil je me dit dan via een PB kenbaar maken?)

Zoek je tips, hulp bij het kiezen of heb je zelf vragen lees dan zeker het topic: "Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen"
« Laatst bewerkt op: 17 april 2014, 20:51:34 door Trouwfotograaf »

Trouwfotograaf

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Man
Re: Fotografen Recensies - Samenvatting
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2014, 20:41:10 »
Lijst met de genoemde / gerecenseerde fotografen: (in volgorde van benoeming recent naar oud)

Vivian Fotografie (Vivian van Oorschot, Gorssel): www.vivianfotografie.nl
Huuruwfotograaf (Wouter Pietermaat, Nieuwegein): www.huuruwfotograaf.nl
Huwelijkfotografie.nl (Jeroen Rebergen, Muiden): www.huwelijkfotografie.nl
Ed Geels Fotografie (Ed Geels, IJmuiden): www.edgeelsfotografie.nl
Daniel Vos Fotografie (Daniel Vos, Alkmaar): www.danielvos.nl
Ingephotography (Inge, Utrecht): www.ingephotography.nl
Stillbeauty Photography (Esther Black, Arnhem): www.stillbeauty.nl
Loveweddings.nl (niet online kunnen vinden)
Lera Fotografie (Victoria, Nieuw-Vennep): www.lerafotografie.nl
Wedding Studios (Gabriel en Eduard, ?): www.fotograaf-bruiloft.com
BeeldKR8 (?, Stellendam): www.beeldkracht.nl
Mark de Vries Fotografie (Mark de Vries, Amersfoort): www.markdevries.nl of www.bruids-fotograaf.com
Debby Elemans Photography (Debby Elemans, Hardinxveld-Giessendam): www.debbyelemans.nl
Erik Groothuis Fotografie (Erik Groothuis, Groningen): www.bighouseproductions.nl
Mon et Mine Bruidsfotografie (Ramon en Hermine, Elburg): www.monetmine.nl
Eppel Fotografie (Ralf Czogallik, Haler (L)): www.eppel.nl
Perry Zonneveld Fotografie (Perry Zonneveld, Veenendaal): www.fotoperry.nl
Visuels Fotografie (Els Oostveen, Eindhoven): www.visuels.nl
Spierings Fotografie (Natasja Spierings, Drunen (NB)): www.spierings-fotografie.nl
RapShots (Mirjam Rap, Arnhem): www.rapshots.nl
Sjoerd Booij (Sjoerd Booij, Amsterdam): www.sjoerdbooij.nl
Pascal Janssen Fotografie (Pascal Janssen, Zeeland?): www.pascaljanssen.nl
Aurora Fotografie (Danitsja Bosua, Schiedam): www.aurorafotografie.nl of www.aurora-trouwfotograaf.nl
Tom Jansen Fotografie (Tom Jansen, Zevenbergen): www.tomjansenfotografie.nl
Hans Bracke (Hans Bracke, Den Haag): www.hansbracke.com
Bertels Fotografie (Johan Bertels, Utrecht): www.bertels-fotografie.nl
Vandenberg-Bruidsfotografie (Arjan van den Berg, Maarssen: www.vandenberg-bruidsfotografie.nl
André Roodhuizen Fotografie (André Roodhuizen, Staverden): www.roodhuizen.nl
So Fine Photography (Sophie den Heijer, Amstelveen): www.sofinephotography.com
Vincent Knoops Fotografie (Vincent Knoops, Helmond): www.knoopsfotografie.nl
Lucky Pictures Fotografie (Willie Brouwers, Beek en Donk): www.luckypicturesphotography.com
Zuiver Fotografie (Anouk van Helmond, Helmond): www.zuiverfotografie.nl
Eye For Photography (Sandra Pardin, Veldhoven): www.eyeforphotography.nl
DennisR Fotografie (Dennis Rutters, Geleen (L)): www.dennisrutters.nl
Foto Grietje (Grietje Mesman, Deventer en Lisserbroek?): www.grietjemesman.nl
RiCon fotografie (Rika Conradi, Ridderkerk): www.huwelijksfotografe.nl
Remko de Vos Fotografie (Remko de Vos, Apeldoorn): www.remkodevosfotografie.nl
PK Fotografie (Peter Kuijpers, Veghel): www.peterkuijpers.nl
Johanna Gercama: (geen website gevonden)
Merten Snijders Fotografie (Merten Snijders, Hoorn (NH)): www.mhq.nl
Trouwen met Thomas (Thomas, Utrecht): www.trouwenmetthomas.nl
Picture Love (Nadine): (geen website gevonden)
Koppenhagen fotografie (René van Koppenhagen, Elst): www.koppenhagenfotografie.nl
Annelies Bosch Fotografie (Annelies Bosch, Dokkum): www.anneliesbosch.nl
Fairyflash Photography (Melanie, Hoorn): www.fairyflash.com
Sanne Bruidsfotografie (Sanne Paas, Ermelo): www.sannebruidsfotografie.nl
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2016, 17:12:17 door Trouwfotograaf »

Trouwfotograaf

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Man
Re: Fotografen Recensies - Samenvatting
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2014, 20:41:38 »
2014

anke-danny: Link naar bericht
5 maart 2014, 15:44:31
Wij hebben onze fotograven ook gevonden.
Overdag word er gefotograveerd door Vivian (http://vivianfotografie.nl)
en 's avond hebben wij Wouter (http://www.huuruwfotograaf.nl/over-ons/)


Stephanie.B: Link naar bericht
28 februari 2014, 09:42:39
Na heel lang vooronderzoek op het internet heb ik zes fotografen een berichtje gestuurd. Van 2 van de 6 kreeg ik zo een droge reactie terug dat ik dacht; laat maar.

Toen waren er nog vier, twee daarvan waren toch te duur, ze vroegen vaak hele hoge bedragen voor een extra uurtje.

Toen waren er nog twee, met eentje hebben we een gesprek gehad en dat beviel ons eigenlijk zo goed dat we de tweede hebben afgezegd.

Wij gaan voor Jeroen Rebergen, ik ben ontzettend benieuwd hoe onze foto's gaan worden!! Maar aan zijn foto's te zien moet dat helemaal goed gaan komen.  :biggrin:


littlelady: Link naar bericht
2 februari 2014, 16:51:06
Hoi Stepanhie B.

Ik weet niet wat jullie budget is maar wij hebben goede ervaringen met Ed Geels fotografie, zijn foto's en manier van werken paste heel goed bij ons! Een andere fotograaf waar wij mee gesproken hebben was Daniel Vos , ook een zeer vriendelijke man met verstand van en liefde voor fotografie.(Beide fotograven komen uit Noord-Holland.)

Veel succes met jullie zoektoch!
Groetjes,
Littlelady


evelienb: Link naar bericht
28 januari 2014, 10:07:38
wij hadden inprincipe inge van www.ingephotography.nl gevraagd. Ik ken haar nog van de middelbare school en ze heeft ook de bruiloft van mijn zus gefotografeerd. Ze heeft geloof ik al meer dan 30 bruiloften gefotografeerd :) verder hanteert ze echt een ontzettend aantrekkelijke lage prijs. Ik heb haar dus bij de bruiloft van mn zus in actie gezien, ze deed het echt geweldig en de foto's zijn prachtig! dit zijn  (een deel van) de foto's van mn zus haar bruiloft https://www.facebook.com/media/set/?set=a.530840470296302.1073741834.206016299445389&type=3
Wij hebben haar uiteindelijk afgebeld omdat we bruidfotografie gewonnen hebben maar toch kan ik haar heel erg aanraden! ze gaat wel zelf trouwen in juli dus in die maand doet ze geen bruiloften..


vivalavida: Link naar bericht
14 januari 2014, 11:27:09
Is er iemand die ervaringen heeft met Stillbeauty fotografie uit Arnhem? Ik kan nergens recensies o.i.d. vinden. De prijs die ze hanteert en het feit dat ze uit de buurt komt spreekt me erg aan. Haar portfolio ziet er ook goed uit, maar hecht veel waarde aan ervaringen van anderen.

Trouwfotograaf

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Man
Re: Fotografen Recensies - Samenvatting
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2014, 20:43:53 »
2013 - Deel 1

Aggies: Link naar bericht
14 december 2013, 08:53:08
"Citaat van: kirriemirrie op 10 december 2013, 13:59:21
Dames, ik zoek iets en kan het niet vinden!
Ik zoek een fotograaf die het soort foto's maakt als in deze link: http://www.benmooreweddingphotography.com/gallery/

Ik kan het maar niet vinden voor een fatsoenlijke prijs (alles boven de 1000 euro voor 5/6 uurtjes vinden we te veel)

Wie heeft tips!??!!? Ik wil echt graag deze sfeer / uitstraling van de foto's maar ik kan het maar niet vinden, ik weet dat het allemaal met de bewerking te maken heeft maar hoe heet de stijl? En welke fotograaf kan dit doen voor een normale prijs!?!?
Het hoeft niet perse een bruidsfotograaf te zijn trouwens, ik heb ook wel hele goede concertfotografen of babyfoto's gezien, maar die doen dan weer geen bruiloften..."


Kijk eens op we loveweddings.nl die komen dicht in de buurt. Het heeft vooral te maken met de de Photoshop, op die manier krijg je de sfeer. Ook heeft de foto locatie er mee te maken en de fotostyling die bepalen voor een groot gedeelte de sfeer.


Au-drey: Link naar bericht
11 december 2013, 12:49:38
"Citaat van: kirriemirrie op 10 december 2013, 13:59:21
Dames, ik zoek iets en kan het niet vinden!
Ik zoek een fotograaf die het soort foto's maakt als in deze link: http://www.benmooreweddingphotography.com/gallery/

Ik kan het maar niet vinden voor een fatsoenlijke prijs (alles boven de 1000 euro voor 5/6 uurtjes vinden we te veel)

Wie heeft tips!??!!? Ik wil echt graag deze sfeer / uitstraling van de foto's maar ik kan het maar niet vinden, ik weet dat het allemaal met de bewerking te maken heeft maar hoe heet de stijl? En welke fotograaf kan dit doen voor een normale prijs!?!?
Het hoeft niet perse een bruidsfotograaf te zijn trouwens, ik heb ook wel hele goede concertfotografen of babyfoto's gezien, maar die doen dan weer geen bruiloften..."


Dat is wel een vrij klein budget voor de kwaliteit foto's die je zoekt. Maar wellicht vindt je www.lerafotografie.nl leuk?


Pitahaya: Link naar bericht
11 december 2013, 10:53:18
@ Kirriemirrie: Wat vind je van de foto's van Gabriel en Eduard? http://www.fotograaf-bruiloft.com/ Is dat een beetje de stijl die je wil?

@ Nintje: Wij hebben Gabriel en Eduard geboekt voor onze bruiloft op 28-08-14. We hebben een enorm leuk gesprek met het stel gehad. Wat een leuke jongens zeg. Ze hebben ons toen ook enorm mooie foto's en filmpjes laten zien. We waren helemaal enthousiast en hebben ze meteen geboekt. We hebben alleen dus nog geen persoonlijke ervaring met hun op de bruiloft, want die moet nog komen. Dat zal ik je na 28 augustus volgend jaar laten weten! :-)

Maar ik zou sowieso even een gesprek aangaan met een fotograaf als ik jou was. Gabriel en Eduard kwamen gewoon bij ons thuis. Dat vond ik ook al zeer positief want we wonen nou niet bepaald om de hoek!


Edithd: Link naar bericht
4 december 2013, 18:57:55
Ik had beeldkr8 ook bekeken maar vind het bij hen jammer dat ze alleen korte clips en film van een aantal minuten kunnen leveren en niet een dvd met al het ruwe materiaal. Maar de prijzen liggen idd vlakbij elkaar.


Roze: Link naar bericht
2 december 2013, 09:21:59
Wij zijn ook tevreden over de kwaliteit van Huwelijkfotografie zijn foto's en video! Wat wel een aandachtspuntje is: wij misten wat input van hem qua opstellingen/poses van de familiefoto's. Daar staat iedereen steeds recht op een rijtje. Verder beviel het prima!


misseagle: Link naar bericht
2 december 2013, 07:46:34
Jeroen was onze fotograaf (en beetje videograaf, we hadden naast hem ook gewoon nog een videograaf)
en we zijn super tevreden over hem!


~Judith~: Link naar bericht
1 december 2013, 21:22:13
"Citaat van: Jojo op  1 december 2013, 16:07:12
Hoihoi,

Wij gaan volgend jaar juni 2014 trouwen. Wie heeft er ervaring met fotograaf en videograaf jeroen rebergen??"


Over tien dagen kan ik je vertellen hoe hij was, maar de loveshoot die we met hem gedaan hebben was fantastisch! Heel ongedwongen en gezellig en geweldige foto's!


Aggies: Link naar bericht
1 december 2013, 09:01:48
"Citaat van: Bolien op 30 november 2013, 17:29:24
Iemand ervaring met Debby Elemans?"


Jaaaaaa, Debby hadden wij ook. Zo een lieve schat. Die moet je nemen. Zo gelachen met haar. Je voelt je helemaal op je gemak bij haar in de buurt. Erg mooie foto's geworden.


margreet1983: Link naar bericht
30 november 2013, 19:20:34
"Citaat van: Bolien op 30 november 2013, 17:29:24
Iemand ervaring met Debby Elemans?"


Ja ik Bolien. Wij hebben haar geboekt als onze fotograve. De loveshoot hebben we al bij haar laten maken.
Ze maakt super relaxte sfeervolle foto's. Een heerlijke, gezellige vrouw die ongedwongen foto's maakt.
Aggies heeft haar foto's ook laten maken. Op haar site heb je heel veel bloggen/previews van bruidsparen.


Puss_in_Boots: Link naar bericht
30 oktober 2013, 11:25:19
Voor de wat meer noordelijk gelegen bruiden;

Wij hadden erik groothuis van www.bighouseproductions.nl. Fijne man, rustig, toch enthousiast, onzichtbaar op de dag zelf, en we zijn erg blij met de fotos en de shoot voelde heel natuurlijk. Aan, geen geposeer!


~Judith~: Link naar bericht
30 oktober 2013, 11:22:56
Wij hebben Jeroen Rebergen van www.huwelijkfotografie.nl. Ik kan nog niet zeggen hoe zijn foto's zijn, want we trouwen over 6 weken pas, maar we hebben al wel een loveshoot gehad en die foto's zijn supermooi geworden. Alle vertrouwen dus!!


Au-drey: Link naar bericht
30 oktober 2013, 11:11:25
"Citaat van: bobbiaan op 29 oktober 2013, 16:16:49
Meiden,
Heb alles even doorgelezen hier en ook al vele namen gegoogled. Maar heb nog bij geen fotograaf gehad Dit is 'm! Behalve bij mon et mine, maar die is zó duur. Kent niemand een fotograaf die qua fotostijl hier een beetje bij aansluit maar iets betaalbaarder is?"


Wij waren ook GEK van Mon et Mine, maar hun prijzen vielen ook bij ons buiten budget.
We zijn uiteindelijk voor Ralf van www.eppel.nl gegaan. Super fotograaf met zelfde stijl! En minstens dezelfde kwaliteiten vinden wij.
'Nadeel' bij mon et mine is dat ze met zijn tweeën komen en daarom dus ook een hogere prijs.


franwam: Link naar bericht
29 oktober 2013, 16:26:06
Wij hebben gekozen voor Emiel Lops in Rotterdam. Betalen 1095 euro voor 8 uur. Dat is ex. fotoalbum. Hij heeft ook de bruiloft van vrienden van ons gedaan en hebben hem eigenlijk op de dag zelf bijna niet gezien. Dat vonden wij belangrijk om zo foto's te krijgen waar mensen 'echt' op staan. Misschien is het wat voor je...


margreet1983: Link naar bericht
16 oktober 2013, 12:16:15
"Citaat van: Aggies op 16 oktober 2013, 11:52:09
Lusi kijk eens bij Debby Elemans. Zij heeft onze foto's gemaakt. Leuke, lieve vrouw. Je voelt direct op je gemak bij haar en zij maakt ongedwongen foto's"


Helemaal mee eens  :applaus:
Wij hebben vorige maand de loveshoot gehad, echt super leuk & gezellig en waanzinnig leuke foto's!


Aggies: Link naar bericht
16 oktober 2013, 11:52:09
Lusi kijk eens bij Debby Elemans. Zij heeft onze foto's gemaakt. Leuke, lieve vrouw. Je voelt direct op je gemak bij haar en zij maakt ongedwongen foto's


littlelady: Link naar bericht
16 oktober 2013, 10:58:19
Ik weet niet wat jullie budget is maar kijk eens bij Daniel Vos Fotografie komt zelf ook uit Alkmaar ik heb hem gesproken erg aardige en ik denk ook kundige man!Succes met zoeken!
Groetjes,
Littlelady


*Mootje*: Link naar bericht
11 oktober 2013, 17:08:06
Wij hadden Perry Zonneveld. Dit is echt een TOP fotograaf! Wij voelden ons meteen bij hem op ons gemak. En hij heeft heel veel leuke ideeën en het kan hem niet gek genoeg. Dus hou je niet van standaard foto's dan is hij al helemaal een aanrader! :biggrin: Bij mijn verhaal over onze trouwdag staat al een leuke/geniale foto van hem! En op zijn site nog veel meer.

Hij is niet een hele goedkope fotograaf maar je krijgt echt waar voor je geld.


Hipse: Link naar bericht
11 oktober 2013, 09:40:36
Graag wil ik ook een lovende recensie over onze fotografe schrijven.
Omdat zij echter een goede bekende van ons is en ik onder een andere schuilnaam op dit forum nogal persoonlijke informatie deel, heb ik even een nieuw account aangemaakt (vandaar dat dit mijn 1e berichtje is onder deze naam!)

Onze trouwdag is gefotografeerd door Els Oostveen van Visuels Fotografie (www.visuels.nl).
Els is allereerst een hele prettige, open persoon die overal voor open staat en die bovendien erg snel werkt. Zo had ze al heel snel na ons eerste voorgesprek de offerte klaar en kregen wij al meteen de dag na ons trouwen een klein voorproefje van 6 foto's van haar.

Tijdens het fotograferen stelt Els je heel snel op je gemak, iets wat heel natuurlijk gaat bij haar. Het voelt niet alsof je aan het poseren bent, je bent gewoon lekker aan het kletsen terwijl je helemaal opgaat in je echtgeno(o)t(e) en ineens zegt ze: "We zijn klaar!"  :biggrin:

Naast dat het heel prettig samenwerken is met Els, maakt ze -niet onbelangrijk- prachtige foto's. Ze is op de juiste plek op het juiste moment, ze heeft oog voor detail en weet heel goed de emotie van het moment te vangen. Haar foto's zijn haarscherp en ze vindt elke keer weer een originele invalshoek. Haar foto's vertellen echt het verhaal van onze trouwdag, waarbij ze niet alleen ons heeft gefotografeerd maar ook heel veel van onze gasten.

Els verhuurt ook een heuse photobooth -met de meest bizarre props- voor op je trouwreceptie of -feest. Wij hadden deze er ook bij en dit heeft voor heel veel hilariteit gezorgd, wat een succesnummer!! De photobooth is heel professioneel van opzet en bij het bekijken van alle foto's die dit heeft opgeleverd liggen we elke keer weer in een deuk.

Wij zijn ontzettend blij dat we Els onze bruiloft hebben laten fotograferen en we hebben al heel veel lovende reacties gehad op onze trouwfoto's. Een echte aanrader dus!


Bianca3108: Link naar bericht
7 oktober 2013, 22:34:27
Wij hadden als fotograaf Natasja spierings uit Drunen.
Zij is van 9.00 tot 17.00 geweest en haar man (ook fotograaf) is van 9.00 tot 14.00 geweest. Dat koste €750. Daarbij krijg je alle foto's op dvd (800 bij ons). Hierin zitten ook de bewerkte foto's, met andere kleuren enzo. Mocht je een bepaalde foto nog anders bewerkt willen, dan kon dat ook nog.
Ze heeft ook ons fotoalbum gemaakt. Erg mooi. 50blz voor € 335. Maar je kan ook meer of minder kiezen.

We hebben er voor gekozen voor 2 fotografen omdat dan het aankleden van zowel de bruidegom als de bruid gefotografeerd wordt en om het officiele gedeelte vanaf 2 kanten vast te leggen. Nu hebben we ook veel foto's van onze gasten.


Aafjes77: Link naar bericht
7 oktober 2013, 12:29:55
Onze fotografe was Mirjam Rap van Rapshots uit Arnhem. Zij is de vrouw van de eigenaar van onze trouwlocatie. Wij hebben inmiddels ons album gekregen en WAUW!
Oke ze kost wat maar dan heb je ook wel wat.
Ze was, op onze trouwdag, om 10.30 bij ons en ging rond 17.00 uur weer weg. We hebben twee dvd's met foto's 1 zwart wit en 1 kleur en een prachtig fotoalbum van 30 pagina's. We hebben 1450 euro betaald. Veel, vind ik ook! Maar het is het meer dan waard, wat een prachtige foto's en wat een mooi album!


LuSi: Link naar bericht
10 september 2013, 09:50:25
Ja ik vind het lastige bij Ed Geels dat hij met pakketten werkt die allemaal niet aansluiten op wat wij willen. Juist de bewerkte foto's bij hem zijn zo mooi, maar die krijg je dan alleen bij de duurdere pakketten. Hij lijkt op het eerste gezicht heel goedkoop, maar volgens mij wordt het uiteindelijk toch nog erg aan de prijs (voor ons budget dan he). Ik ga eens overleggen met AS. Heb ook een fotografe gevonden die een heel stuk goedkoper is- 605 euro voor de hele dag tot 22.30 uur. Nou duurt onze dag absoluut niet tot 22.30 uur, dus zou het voor ons nog een stuk goedkoper worden. Maar haar foto's zijn toch echt niet zó mooi als die van Ed Geels. Volgens mij ga ik opgelucht adem halen als de fotograaf straks geregeld is :)


littlelady: Link naar bericht
9 september 2013, 22:47:29
Hoi LuSi

Wij hebben Ed Geels geboekt ik heb nog geen foto's maar de foto's die ik heb gezien zien er erg goed uit,en hij komt erg professioneel over.
Hij is wel een van de duurdere fotograven die wij hebben gesproken.
Succes met zoeken!


msbee: Link naar bericht
3 augustus 2013, 23:46:53
Sjoerd Booij heeft onze foto's gemaakt (sjoerdbooij.nl). Wel wat duurder dan veel van wat ik hier lees maar we zijn helemaal verliefd op zijn foto's en hij is een superleuke vent om op je bruiloft te hebben. Aanrader!

Trouwfotograaf

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Man
Re: Fotografen Recensies - Samenvatting
« Reactie #4 Gepost op: 17 april 2014, 20:45:09 »
2013 - Deel 2

BBtje: Link naar bericht
28 juli 2013, 07:53:05
wij hadden een fotograaf uit vlissingen Pascal Janssen als je hem googled krijg je direct zijn website. We zijn erg tevreden over hem hij heeft prachtige fotos gemaakt.


Lizzz: Link naar bericht
27 juli 2013, 21:06:51
Mamamikdao : misschien is deze fotografe wat voor je : www.aurorafotografie.nl
Heb nog geen resecties , Maar wij hebben haar geboekt voor onze bruiloft op 6 september :)
Succes met je zoektocht!


Mardai: Link naar bericht
27 juli 2013, 17:44:10
Wij hebben een gesprek gehad met Tom Jansen uit Zevenbergen (http://www.tomjansenfotografie.nl/). Was een heel fijn gesprek en de extra foto's die hij toen heeft laten zien waren ook echt mooi! Voor 5 uur fotograaf betalen we €540,-. We krijgen dan alle mooie foto's bewerkt op dvd en nog een online galerij waar alleen wij (en degene die we het wachtwoord geven) bij kunnen.


Frenchbull85: Link naar bericht
24 juli 2013, 22:00:08
"Citaat van: Shayna op  4 juli 2013, 10:44:14
Hallo,
weet er iemand een goede fotograaf in de omgeving Den Haag/Delft/Rijswijk?

Ben nu op een Site terecht gekomen van Marvin de Kievik en vind het wel mooi eruit zien.
Ze hebben op hun site staan:
5uur trouwreportage voor 945euro
inc reiskosten en 2 fotografen
binnen drie weken een DVD met250 tot 350 foto's in JPG, originele grootte en zonder logo's.
foto's zijn bewerkt op contrast, kleur en/of uitsnede

Wij hebben vorige week een gesprek gehad met Hans Bracke. Ik heb er een heel goed gevoel over en over de andere fotograaf iets minder mijn as vind die andere ook goed en die is goedkoper. Hans vraagt voor heel de dag fotografie 690 euro. Dit is incl. reiskosten en bewerkingen. Voor evt. fotoalbum moesten we rekenen op ong. 250 euro. Misschien dat je er wat aan hebt. Ik hoop dat mijn as overstag gaat en we voor deze fotograaf gaan kiezen hihi.....

Wij hebben een budget van ~1000euro voor de fotograf."


hmm zie nu pas dat mijn bericht er niet onder staat dus sorry daarvoor.
misschien zou je eens kunnen informeren bij Hans Bracke uit den haag.
wij hebben vorige week een gesprek met hem gehad en komt heel proffesioneel en leuk over op ons. Waarschijnlijk gaan wij voor hem kiezen. Hij is voor een hele dag (ongeacht aantal uren) voor €690,00 te boeken en album kost €250,00 dus als je die ook Wilt hebben zit je nog steeds in het budget. Als je zijn naam intypt bij Google kom je op z'n advertentie op marktplaats terecht en daar staat ook z'n link naar z'n site voor trouwfotogravie.


jen89: Link naar bericht
27 juni 2013, 22:46:40
wij zijn op 7 juni 2013 getrouwd en onze fotograaf was johan bertels. Deze fotograaf is ons zeer goed bevallen, hij was heel professioneel en de foto's zijn van goede kwaliteit. Hij komt zelf uit utrecht maar vond het geen probleem om naar den bosch te komen voor ons huwelijk. en niet onbelangrijk de prijs was ook fijn. :)


Anna-Louise: Link naar bericht
23 juni 2013, 11:29:50
Beste Wedding 2013, wij gaan waarschijnlijk Arjan van den Berg als fotograaf nemen voor ons huwelijk in november. (www.vandenberg-bruidsfotografie.nl) We hoorden via vrienden over hem. We hebben toen zijn werk bekeken en hij maakt echt andere dingen dan de meeste. Afgelopen vrijdag hadden we een afspraak met hem en het klikte echt meteen. Hij werkt al heel lang voor tijdschriften en zo en legt zich sinds kort ook meer toe op huwelijken.
Wij hebben hem 'alleen' maar volgens werkt af en toe hij wel samen met iemand. Alleen is hij niet duur iig! Succes!


svlok: Link naar bericht
18 juni 2013, 16:06:54
Ik kan iedereen het foto- en videograaf duo Eduard en Gabriel aanraden van http://www.fotograaf-bruiloft.com/ (zijn volgens mij ook apart te boeken)

We hebben een super goed gesprek met ze gehad, ze denken goed mee en staan open voor ideeën.
Ze leveren onwijs mooie foto's en video's, wat we ook wel een voordeel vinden is dat je geen aanbetaling hoeft te doen en je dus pas achteraf betaalt.

Helaas hebben we besloten om onze bruiloft uit te stellen, maar als we gaan trouwen in 2015 willen we ze zeker boeken.


misseagle: Link naar bericht
18 juni 2013, 13:54:07
Ik kan serieus echt iedereen Jeroen Rebergen aanraden.
Wat een fijne fotograaf, dacht overal goed mee.. zelfs bij het aantrekken van de jurk!
Maakt echt ongelofelijk mooie plaatjes (zelfs ík vind mezelf mooi op de foto's) en is niet duur..

Hij is aanwezig als je wilt dat hij dat is, maar voelt als afwezig als je dat wilt..
Echt top... Heb al een ruime selectie vd foto's gezien van hem en rest krijgen we binnen 2 weken..
Dus ook dat gaat best snel!


Mo_23: Link naar bericht
10 juni 2013, 01:01:25
Heb even niet zo snel op de website gekeken voor de stijl van deze fotograaf, maar ik kan je André Roodhuizen aanraden. Is financieel gewoon heel aantrekkelijk hij is er de hele dag bij voor 850 euro incl. reiskosten!!

Hij heeft onze bruiloft gefotografeerd en ik heb de hele dag niets  van zijn aanwezigheid gemerkt. Hij maakt prachtige foto's en ik kan ze deze week, drie weken na de bruiloft ophalen!!!! www.roodhuizen.nl


Bolien: Link naar bericht
9 juni 2013, 14:13:49
Misschien Sofine Photography?
http://www.sofinephotography.com/wordpress/


Ans: Link naar bericht
9 juni 2013, 09:16:08
Hallo,

leuk al die ervaringen te lezen! en wat is een fotograaf persoonlijk...
via google kwam ik op de website van www.studiodamon.com

Fantastische foto's, maar past helaas niet binnen budget.
Fotografen met een soortgelijke stijl kan ik alleen niet vinden...
iemand tips/ervaringen?


Saartjuh88: Link naar bericht
11 mei 2013, 10:00:39
Wij hebben lerafotografie.nl misschien is ze wat voor julie


Bolien: Link naar bericht
7 mei 2013, 20:56:02
* Vincent Knoops Fotografie
* Lucky Pictures
* Zuiver Fotografie


Happymama79: Link naar bericht
7 mei 2013, 20:15:13
@kitje ik hoor ook goede verhalen over Sandra van eyeforphotography.nl
Moeite waard om eens te informeren.


JoyceS: Link naar bericht
7 mei 2013, 15:41:41
@ Kitje;
Wij wonen in Veldhoven en  hebben zelf Dennis Rutters (uit Geleen-Limburg) http://www.dennisrutters.nl/
Ik hoor ook erg goede verhalen van familie en vrienden over Sandra (veldhoven) www.eyeforphotography.nl/


Ana89: Link naar bericht
15 maart 2013, 09:25:28
Wij hebben gekozen voor RiCon fotografie, prijs / kwaliteit verhouding is goed en we hebben er een ontzettend fijn gespek mee gehad.
we laten daar ook onze uitnodigingen maken.


Happymama79: Link naar bericht
13 maart 2013, 10:55:14
"Citaat van: wedding2013 op 13 maart 2013, 10:02:44
Ik vind het heel raar, dat als ik om een offerte vraag, er altijd een kennismakingsgesprek moet plaatsvinden. Want vaak hoor ik kosten als 750 euro voor een hele dag, maar dan komt dan nog van alles bij. Reiskosten, nabewerking, etc.

Waarom is hierover zoveel onduidelijkheid?"


Ik krijg hier ook altijd zo'n naar gevoel van. Je wilt weten waar je aan toe bent. Uiteindelijk hebben wij mede daarom gekozen voor Koppenhagen fotografie. Die is op zijn website heel duidelijk over de kosten.De hoofdreden om voor hem te gaan was natuurlijk om dat de foto's ons erg aanspraken en er een klik met hem was. Maar de duidelijkheid heeft zeker meegespeeld.
Niets geen verrassingen achteraf.


Puss_in_Boots: Link naar bericht
13 maart 2013, 09:44:35
"Citaat van: BlondeBride op 13 maart 2013, 07:46:53
Gisteren jeroen rebergen een mail gestuurd. Nu in afwachting of hij kan en wil komen.

mensen ervaring?"


wij hebben een kennismakingsgesprek gehad met hem, een erg vriendelijke en enthousiaste man en absoluut niet duur. leuk dat hij ook filmt. Wij hebben overigens voor iemand anders gekozen vanwege de persoonlijkheid en de foto's, maar dat doet niets af aan jeroen.


~Judith~: Link naar bericht
13 maart 2013, 07:57:30
"Citaat van: BlondeBride op 13 maart 2013, 07:46:53
Gisteren jeroen rebergen een mail gestuurd. Nu in afwachting of hij kan en wil komen.

mensen ervaring?"


Hij komt op onze bruiloft in december. Fijn gesprek gehad, goeie klik. Ik hoor eigenlijk alleen maar positieve reacties over hem!


tol81: Link naar bericht
5 maart 2013, 14:20:31
wij hebben gekozen voor Remko de Vos ... fotograaf uit apeldoorn! heeft foto's gemaakt bij mijn nichtje en die foto's zijn prachtig... En hij viel tijdens die dag echt niet op...


Angèl_: Link naar bericht
28 februari 2013, 08:50:06
Wij heben Peter Kuijpers gekozen. Hij komt altijd samen met zijn vrouw.
We hadden echt een ontzettend leuk gesprek met ze afgelopen week.
Prijs is ook goed!


Niemie: Link naar bericht
23 februari 2013, 21:32:36
Wij hebben Johanna Gercama, ze werkt in heel Friesland


svlok: Link naar bericht
22 februari 2013, 12:33:55
Wij hebben voor het foto- en videograaf duo Gabriel en Eduard gekozen.
Goede klik mee en hebben leuke ideeen.

Vooral de foto's en video's spraken ons erg aan.
www.videograaf-bruiloft.com


ilse1983: Link naar bericht
21 februari 2013, 19:18:25
Ik had Merten Snijders voor een fotoreportage voor het werk. Super goed bevallen. Ik ga hem ook vragen om ons huwelijk te fotograferen. @littlelady: misschien iets voor jou? hij komt uit Hoorn.


Mariska83: Link naar bericht
18 februari 2013, 09:04:21
Wij hebben ook onze fotograaf gevonden! "Trouwen met Thomas" omgeving utrecht.

Via vrienden op zijn site gekomen en mijn broer heeft een bruiloft gefilmd waar hij fotografeerde, erg mooie foto's!
Hebben een gesprek gehad en offerte en dat voelde goed. Lijkt mij een fijn iemand om erbij te hebben.
Op mijn facebook de link gezet en erg leuke reacties gehad, wereldje is klein, veel mensen konden hem al.

Nu nog even wachten want trouw pas in september!


misseagle: Link naar bericht
14 februari 2013, 20:36:08
"Citaat van: Puss_in_Boots op 14 februari 2013, 14:13:32
wij hadden ook een optie voor jeroen, maar hebben uiteindelijk niet voor hem gekozen. Wij hebben gekozen bighouseproductions.nl. We vonden deze foto's mooier, en de man zelf wat minder druk dan jeroen."


Van druk zijn hebben wij geen last gehad tijdens de fotoshoot, merkte niet eens dat hij er was! (Jeroen Rebergen), maar ieder zn ding ofcourse.. Denk dat iedereen wel de foto;s krijgt die ze willen toch?  :biggrin:


Angèl_: Link naar bericht
14 februari 2013, 13:57:18
Door alle enthousiaste verhalen hier wilde ik ook graag Jeroen, maar  op onze datum was hij al bezet. Nu heb ik voor volgende week een afspraak gemaakt met Peter Kuijpers. En ook een afspraak met Nadine van Picture Love.


misseagle: Link naar bericht
13 februari 2013, 21:08:50
Wij hebben ook Jeroen... erg relaxte kerel!

En mon et me hadden wij ook gezien.. maar dat is gewoon kwart budget haha dus niet te doen!


Happymama79: Link naar bericht
13 februari 2013, 20:28:51
@Littlelady
Wij hebben gekozen voor Koppenhagen fotografie. http://koppenhagenfotografie.nl/ Zijn foto's spraken ons enorm aan. Fris, helder en modern. Kijk maar eens op zijn site. En dan niet alleen bij de foto's maar ook bij zijn blog. We hebben een leuk gesprek gehad en de klik was. Hij liet veel materiaal zien en voelde onze wensen goed aan. En ook niet onbelangrijk, hij is nog betaalbaar ook.


littlelady: Link naar bericht
13 februari 2013, 13:09:00
Mon et mine ze maken prachtige foto's en wij dachten meteen dit wordt em totdat we de prijs zagen zou rondt de 3500 euro uitkomen. :blink: Begrijp me niet verkeerd ik vind de foto's erg belangrijk maar dit geld hebben wij gewoon weg niet.Dus wij zoeken nog even verder...
Heeft iemand tips?We hadden Jeroen Rebergen op het oog maar is helaas al geboekt op onze dag.
Groetjes, LittleLady


Robertw: Link naar bericht
9 februari 2013, 21:02:52
Wij raden Mon te Mine van harte aan. Wat maken zij (ze zijn altijd met z'n tweetjes) geweldige foto's! Foto's van DE dag maak je maar 1 keer. Kijk niet alleen naar de kosten maar ook naar de kwaliteit van de foto's.


blondbruidje: Link naar bericht
8 februari 2013, 10:09:02
Onze fotograaf was Annelies Bosch uit Dokkum www.anneliesbosch.nl Ze maakt prachtige foto's, is leuk en je kunt een pakket nemen waarbij je ook alle foto's op DVD krijgt, voor ons wel een vereiste. Ook de newborn shoots van haar zijn geweldig!


kirriemirrie: Link naar bericht
8 februari 2013, 10:07:44
Wij boeken Melanie, van Fairyflash fotografie. Een beginnend trouwfotografe maar die echt prachtige foto´s maakt van andere dingen dus dit vertrouwen we haar toe!


daphne89: Link naar bericht
3 januari 2013, 21:54:53
Wij hebben onze fotograaf net geregeld. Het is Sanne geworden, van Sannefotografie. De foto's op haar site vonden we super en paste helemaal bij onze stijl. En het kennismakingsgesprek verliep ook goed. Was erg gezellig en we hebben al veel gelachen. We zijn erg blij met de keuze om op tijd te zoeken naar een fotograaf. :)
« Laatst bewerkt op: 17 april 2014, 21:05:00 door Trouwfotograaf »

Trouwfotograaf

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Man
Re: Fotografen Recensies - Samenvatting
« Reactie #5 Gepost op: 17 april 2014, 20:45:45 »
2012

Volgt spoedig

Trouwfotograaf

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Man
Re: Fotografen Recensies - Samenvatting
« Reactie #6 Gepost op: 17 april 2014, 20:46:11 »
2011

Volgt spoedig

Trouwfotograaf

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Man
Re: Fotografen Recensies - Samenvatting
« Reactie #7 Gepost op: 17 april 2014, 20:46:28 »
2010

Volgt spoedig

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards