collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)  (gelezen 111551 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bloem2014

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #175 Gepost op: 8 oktober 2013, 10:38:21 »
De Vreemde Vogels stond ook op ons lijstje, maar ze hebben tot 2 keer toe niet gereageerd op mijn mail. Gisteren ben ik ook langs geweest, maar ze waren dicht terwijl er op de website staat dat ze open zijn. Beetje vreemd dus. Ik denk dat door dit allemaal deze zaak af gaat vallen voor ons.

Heb je je offerte al gehad?

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #176 Gepost op: 8 oktober 2013, 16:25:34 »
Ja heb de offerte vandaag binnen gehad. Vreemd dat ze dicht waren.

Wij hebben wel telkens reacties op de mail gehad en mochten dan ook afgelopen zaterdag langskomen. Helaas waar ik al bang voor was zijn hun bijna 2x ons budget qua prijs. Wordt er langzaamaan moedeloos van lijkt wel of dat we een te klein budget hebben maar persoonlijk vind ik 2500 behoorlijk veel geld is ruim 1,5 x mn maandsalaris maar op deze manier wordt de feestvreugde behoorlijk afgenomen.

XxSxX

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 32
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #177 Gepost op: 8 oktober 2013, 23:08:41 »
Wij hebben de hertenhorst in het delfste hout als locatie. Je huurt de locatie af en krijgt dan voor drie dagen de locatie in eigen beheer. Dus catering moet je ook zelf regelen, maar de eigenaar kan je daar ook bij helpen. Wij hebben feest met 100 mensen en inclusief de drank en hapjes en overnachten met 20 mensen ( slaapzalen met stapelbedden en grote tuin met ruimte voor tenten) blijven wij binnen de 2500 euro. Nadeel is dat jezelf moet versieren en opruimen, maar voordeel is dat je zo lang als je wil kan feesten en alles zelf in de hand hebt.

Bloem2014

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #178 Gepost op: 9 oktober 2013, 08:47:31 »
Oh jammer.. En de Beatrixzaal in Schiedam?

XxsxX: bevalt het goed. Dat zou ook een hele goede optie voor ons zijn!

XxSxX

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 32
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #179 Gepost op: 9 oktober 2013, 09:19:25 »
Ik kan het je na vrijdag laten weten ;-). Tot nu toe gaat het gesmeerd. Vandaag krijgen we de sleutel en hebben we vandaag en morgen om te versieren en dan vrijdag trouwen we. Ik weet niet wanneer je gaat trouwen maar je kan kok daar trouwen in de boomgaard. Er zit een grote mooie tuin bij waar ook getrouwd mag worden.


Bloem2014

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #180 Gepost op: 9 oktober 2013, 09:56:07 »
Oh spannend!!! Veel plezier.

De plek weten we nog niet aangezien het stadhuis in Vlaardingen gesloten is.. Ik ga pas in februari trouwen. Ik heb ze trouwens gemaild, want zo'n locatie zoeken wij. Ga jij ook dineren met de daggasten?

XxSxX

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 32
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #181 Gepost op: 9 oktober 2013, 11:58:01 »
Ja, ze hebben er een feestzaal en een eetzaal beiden met uitzicht op de tuin. En we hebben een cateraar uit delft (hele betaalbare) genomen en die dient een italiaans buffet op. Neemt de volgende dag ook alles weer vies mee.

Bloem2014

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #182 Gepost op: 9 oktober 2013, 13:36:22 »
Dat klinkt echt perfect en ook helemaal hoe wij het graag willen!
Heel veel plezier de komende dagen!

louisa30

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #183 Gepost op: 13 oktober 2013, 13:34:56 »
Hotel New York is ook geweldig!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #184 Gepost op: 15 oktober 2013, 00:33:28 »
Mag ik jullie een tip geven? De brasserij in delft. Zo een leuke intieme en sfeervolle locatie. Je kunt binnen en buiten trouwen onder een prieel. De eigenaren zijn geweldig en denken met je mee. En qua prijs ook goed te doen. Echte aanrader. Schrik niet. Als je er voor staat denk je hè is dit het? Tot je binnen komt. Zo fantastisch!

louisa30

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #185 Gepost op: 2 november 2013, 12:10:37 »
De brasserij in Delft is inderdaad super!
Wat is het geworden?

Bruid M

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #186 Gepost op: 15 december 2013, 20:11:56 »
Dag allemaal,

Mijn lief en ik zijn op zoek naar een feestlocatie in de buurt van Delft.
Geen hotel of zalencomplex, maar iets buiten, met een meer gemoedelijker sfeer.

Een boerderij misschien, waar je buiten kan zitten, en tussen de bomen kan lunchen.
Of iets anders waar je buiten kan zitten, waar kinderen in het gras kunnen spelen.
Het zou leuk zijn om een groen stukje Zuid-Holland te vinden, dat van de wegen af ligt.

Wie heeft iets in gedachten, in de buurt van Delft?

Als het een heel mooi plekje is, dan is het misschien ook nog wat voor de ceremonie zelf...

Groetjes,
Marlies

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #187 Gepost op: 15 december 2013, 20:20:36 »
Als Leiden ook goed is. Wij hebben een borrel en diner bij de Engelbertha Hoeve gedaan. Overdag (borrel) niet binnen geweest, maar alleen maar in de tuin aan het water. Je kan er geloof ik ook trouwen, maar dat hebben wij niet gedaan. Mooie tuin dus, van binnen ook mooi, gebouw is een oude hoeve, ze denken erg met je mee, goed eten. Ik vond het erg leuk! Overigens ligt het niet echt landelijk, maar daar merk je in de tuin niks van, die zit aan de achterkant.

http://www.engelbertha.nl/

Verder misschien in het Delftse Hout, het theehuis http://www.hetrietendak.nl/ of http://www.knus.nl/? Wat alternatiever: http://www.dumididelfgauw.nl/


Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #188 Gepost op: 20 december 2013, 13:54:52 »
Vlaardingen....buitenhotel de vreemde vogel? Leuke locatie met veel groen, buitenterras, water en voldoende speelgelegenheid voor kinderen.

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #189 Gepost op: 3 januari 2014, 12:53:46 »
Bruid M,

De schaapskooi in Delft misschien iets? Hoewel ik niet weet of je daar echt buiten kan lunchen. Kinderen kunnen daar wel goed buiten spelen.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #190 Gepost op: 3 januari 2014, 13:42:25 »
In de schaapskooi kan je zeker buiten lunchen! Vooral bij de zaal aan de achterzijde zit een grote buitenruimte.
Aan de voorzijde zit een wat kleiner gedeelte met terras.

E Maria

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 36
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #191 Gepost op: 3 februari 2014, 23:14:38 »
Hallo Dames!

Ik ben op zoek naar een leuke locatie om gasten te ontvangen na de kerkdienst. De kerk staat in Rotterdam westzeedijk.
Ik zoek een locatie waar ik in ieder geval een band bestaande uit twee personen kan optreden. Verder geef ik de voorkeur eraan dat ik mijn eigen cateraar mag verzorgen, omdat we nogal specifieke wensen hebben voor de hapjes.
Maar sta nog open voor mogelijkheden en opties :)

Trouwen4Love

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #192 Gepost op: 22 februari 2014, 10:31:59 »
In September van dit jaar trouwen wij. We hebben de trouwlocatie/ceremonie en feest al geregeld.

Omdat ons thema rustic vintage is, zijn we op zoek naar een (groene) buitenlocatie waar we de diner kunnen doen. De trouwlocatie en feestlocatie ligt in de kralingse bos aan het water in rotterdam.

We willen het liefst een locatie vlakbij, liefst buiten en rustiek, met de mogelijkheid om naar binnen te verhuizen mocht het regenen, of de mogelijkheid om een tent op te zetten. Ook een wc wordt erg op prijs gesteld.

We denken aan een (prive)tuin, boomgaard, (prive)park, boerderij, schuur. We zijn met een relatief kleine groep van 50 volwassenen en 15 kinderen. Eten wordt door een catering verzorgd, we willen in geval van regen een grote tent huren, of de locatie moet al een gebouw hebben waar we eventueel naar binnen kunnen verplaatsen mocht het gaan regenen. Stoelen en tafels zouden we indien nodig huren net als de aankleding / styling. Een mooi grote schuur lijkt ons het mooiste of een groen gebied.

Ik heb voorbeelden in de bijlage toegevoegd.

Ik heb me suf gezocht, maar vind alleen plekken met eigen (dure) formele diner, terwijl we een locatie willen die geen restaurant is en ons de vrijheid geeft om zelf een vlotte diner te regelen. Weet iemand iets? Mag ook iets verderop liggen, want dan regelen we vervoer voor de gasten daarheen.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #193 Gepost op: 16 april 2014, 10:16:53 »
Weet iemand toevallig een zaal in Rotterdam, voor ongeveer 120 personen, waar je je eigen eten en drinken mag verzorgen? En natuurlijk voor een mooie prijs als het kan.

Vla13

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #194 Gepost op: 28 april 2014, 17:55:00 »
Ha allemaal,

Wij zijn nog op zoek naar een locatie waar we de hele dag kunnen doorbrengen (ceremonie,taart, borrel, diner en klein feestje) in de buurt van Leiden (liefst op fietsafstand van Leiden Zuid-West), met een groep van ongeveer 60 gasten.
Engelbertha Hoeve is prachtig, maar daar zijn al een aantal keer vrienden van ons getrouwd, dus valt af. De sfeer van een beetje boerderij-achtig, maar toch chique met een tuin is wel precies wat we zoeken. Verder al informatie opgevraagd bij de Lindenhof in Leiderdorp, maar dat wordt nogal prijzig aangezien die gebruikmaken van een dure cateraar EN je ook nog kosten voor de locatie betaalt.
Iemand tips of suggesties? Als een locatie binnen de gemeente Leiden valt, hoeft het niet per se een officiele trouwlocatie te zijn overigens. Je kunt nl. tegen meerprijs bijna alle locaties in Leiden laten aanwijzen als bijzonder huis der gemeente :biggrin:

Ik hoor graag jullie ideeën en ervaringen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards