collapse

Auteur Topic: PK88 getrouwd op 9 mei!  (gelezen 11729 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
PK88 getrouwd op 9 mei!
« Gepost op: 10 mei 2014, 22:00:41 »
Na een jaar voorbereiden en de laatste weken stressen was het gisteren dan zover.

Donderdagavond afscheid van elkaar genomen, ik sliep bij mijn ouders en C. sliep in ons huis. Na het douchen lekker in bed gekropen en na een goed slaapje werd ik wakker. Ik pak mijn telefoon met de gedachten dat het bijna tijd was om op te staan, maar dat viel tegen. Het was pas 4 uur en uiteindelijk ben ik gewoon niet meer in slaap gevallen. Mijn ouders waren gelukkig ook op tijd wakker. Om half 8 nog met AS geappt of hij goed had geslapen (als een Roosje was het antwoord) en om 8 uur kwam de visagiste. Lekker alle tijd genomen om mezelf klaar te maken. Nog steeds geen zenuwen.. raar.. het zal wel. Visagiste maakte ook al opmerking dat ik zo kalm was. Fotograaf arriveerde om half 10, zijn stagiair werd verwezen naar AS om foto´s te maken. Die had inmiddels de trouwauto opgehaald en mocht zich ook gaan omkleden. Nou de jurk aantrekken, ging gelukkig allemaal goed. Alleen kwart over 10 al klaar, en AS kwam pas om half 11.. Toch wel wat zenuwen. Hoorde dat AS ook al onderweg was, we wonen echter 2 straten achter mijn ouders. Dus die heeft wat extra rondjes gereden, haha. Toen het beneden wat onrustig werd merkte ik dat hij eraan kwam. Ik hoorde hem zo mooi tegen mijn vader zeggen: hoeist S. en ik hoorde geen antwoord. Wist dus dat die beneden al in tranen stond en toen moest ik de trap nog af. AS riep naar boven.. de zenuwen gierden door mijn lijf, ik liep de trap af, en daar stond hij.. prachtig!! Sexy WOW!! en ga zo maar door. Op en top zag hij eruit. En moet eerlijk zeggen dat ik ook superblij was met het boeket wat hij vasthield.. heel mooi! Alleen toen een huilende papa en mama. Tja enigst kind en dan je dochter weg moeten geven.

In overleg met fotograaf besloten om toch foto´s te gaan maken op de buitenlocatie. Aangekomen bij fotolocatie was hij helemaal enthousiast, bloemen stonden in bloei en volgens mij hebben we echt veel leuke foto´s gemaakt. Vervolgens naar fotolocatie 2, waren we foto´s hebben gemaakt die mijn ouders ook hadden gemaakt. Extra foto´s met wat special effects geprobeerd. Ja en toen hadden we nog tijd over. Nou oke, toch ook maar naar de binnenlocatie gegaan. Fotograaf weer super enthousiast, zag er prachtig uit. (Voorbeelden van foto´s onderaan ;) ) Terug naar mijn ouders voor de lunch. Alle daggasten waren er en de zon ging schijnen. Dakje van de cabrio kon eventjes open :) Was op andere momenten van de dag wel anders, haha. Maar dat maakte 0,0 uit. Na de lunch foto´s maken met daggasten, alleen daar verstoorde de regen, hagel en onweer het een beetje. En we waren veel te vroeg klaar. Half uur voor de ceremonie. Gebeld en we konden wel eerder die kant op komen. Iedereen vertrekt richting het stadhuis. En daar stonden wij nog alleen, zonder autosleutel want die had een van de CM bij. Maar eventjes gebeld en die kwamen hem even terug brengen en konden wij ook gaan :biggrin: AS en ik nog wat extra rondjes gereden om tijd te rekken. Bij stadhuis stonden allerlei mensen die kwamen kijken. Ze starten het nummer in wat mijn vader had opgegeven ( I Loved her First - Peach) en die schoot gelijk vol. Maar we moesten nog even wachten op zus van AS, die kwam snel naar binnen gerend, nummer werd vervolgens nogmaals ingestart en hij stapte vol vertrouwen met me mee en we komen aan bij AS. Schoot hij weer vol. Ach was zo sneu eigenlijk maar ook mooi. Blijkbaar hebben er veel mensen staan huilen toen we binnen kwamen. CM ging iets te snel met wat fouten in het verhaal. Gelukkig is dat gefilmd en kunnen we dat terug kijken. De ringen pasten  :applaus: dat was van de week wel anders toen AS hem niet paste.
Na de ceremonie nog wat foto´s en richting feestlocatie. Waar een verassing was voor AS hij mocht sabreren. En ik blijkbaar ook, vrouwen mogen eerst. Eerste slag, gelijk de hals en kurk van de fles. AS aan de beurt, die arme jongen heeft veel keren geprobeerd maar het lukte niet. Vervolgens deed die man het en mocht AS het proberen bij een 3de fles. Toen ging het gelukkig wel goed. Nog wat relaxtijd, en lekker gegeten. Taart werd wat verlaat gebracht vanwege file. Maar dat mocht de smaak niet bederven, wat was die lekker. Intussen werd de Photobooth opgebouwd voor de avond.

Alle gasten kwamen vanaf half 9 binnen gedruppeld en de openingsdans kwam ook dichterbij. Er werd een Glossy uitgedeeld met foto´s en verhalen over ons.. oeps, maar wel echt super leuk! Wat kregen we veel complimenten over hoe we eruit zagen. Iedereen was onder de indruk. En toen de opening, met wat kleine foutjes, maar dat maakte hem juist super leuk en kon het feest beginnen. De Photobooth was een groot succes! (Dus aanstaande bruidjes ;) haha) feest was leuk, maar warm en zweten.. ik had gewoon medelijden met de mensen die me allemaal vast pakten tijdens het afscheid. En toen werden we naar voren geroepen. Twee getuigen stonden klaar bij een beamer.. ojee.. Getuige van AS begon, verhaal over hun vriendschap, mooi verhaal met leuke grappen. Toen kwam mijn getuigen, jongen die veel voor me betekent en eigenlijk net zo goed kan fungeren als broertje van me. Hij had twee zinnen gesproken en mijn tranen vloeiden al. Hij moest ook paar keer slikken :blush: was leuk en toen kwam er een filmpje. Ik was zo bang dat ze filmpje gingen laten zien van het vrijgezellenfeest. Maar toen kwam het ze hadden een lipdub gemaakt op het nummer Icona Pop - I love it met heel de vriendengroep. SUPER gedaan!! Broertje van AS had nog een zanger geregeld, die echt de boel op zijn kop kreeg, echt leuk geregeld!!
Eenmaal thuisgekomen een slaapkamer vol ballonnen (bleken er achteraf 400 te zijn) en de klinken van de logeerkamer af. Ballonnen van het bed en lekker in slaap gevallen na een super dag.

Al met al een super dag, super ontspannen en ik zou tekenen om het nogmaals zo te doen!
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2015, 11:16:31 door pk88 »

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2014, 22:01:17 »
Foto bij eerste fotolocatie
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2015, 11:16:21 door pk88 »

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #2 Gepost op: 10 mei 2014, 22:16:33 »
Gefeliciteerd! prachtig verhaal en hele mooie foto's! nu lekker nagenieten!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2014, 22:17:44 »
Nogmaals gefeliciteerd. Jullie zien er prachtig uit!

Riba

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1017
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #4 Gepost op: 10 mei 2014, 22:22:24 »
Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk en gezondheid gewenst!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #5 Gepost op: 10 mei 2014, 22:56:55 »
Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad!
Van harte gefeliciteerd!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #6 Gepost op: 10 mei 2014, 23:24:08 »
Mooi verhaal! Gefeliciteerd en geniet maar lekker na :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #7 Gepost op: 10 mei 2014, 23:33:46 »
Prachtig! Geniet van jullie roze wolk!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #8 Gepost op: 11 mei 2014, 00:50:22 »
Pravhtig verhaal en foto's! Gefeliciteerd pk en man! Geniet nog lekker na van jullie mooie dag :applaus:

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #9 Gepost op: 11 mei 2014, 08:23:17 »
gefeliciteerd! T klinkt en ziet eruit als n prachtige dag!

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #10 Gepost op: 11 mei 2014, 10:28:31 »
Dat klinkt als een mooie en bijzondere dag. Wat een prachtige foto's!

Pooh

  • Gast
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #11 Gepost op: 11 mei 2014, 11:10:06 »
Nogmaals gefeliciteerd! Het klinkt echt als een prachtige dag! Wat zag je er ook mooi uit!

Inge89

  • Gast
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #12 Gepost op: 11 mei 2014, 11:53:43 »
Wat een heerlijk verhaal en toffe foto's! Ik vind het wel een geruststelling dat het eigenlijk geen klap uitmaakt wat voor weer het wordt, gewoon genieten. En blijf nog even op je roze wolk zitten!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #13 Gepost op: 11 mei 2014, 12:07:10 »
http://youtu.be/6nHf8KetXk8

Hopelijk doet hij het. De lipdub van onze vrienden.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #14 Gepost op: 11 mei 2014, 13:06:59 »
Gefeliciteerd! En goed om te horen dat jullie zo'n fijne dag gehad hebben!

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #15 Gepost op: 11 mei 2014, 14:18:04 »
Klinkt als een geweldige dag! Mooie foto's! En lachen, die lipdub!

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #16 Gepost op: 11 mei 2014, 18:44:48 »
Gefeliciteerd!!!! Leuk verhaal van een prachtige dag!

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #17 Gepost op: 11 mei 2014, 19:54:38 »
Van harte gefeliciteerd! Geniet lekker na van jullie dag.

xSKELLINGTONx

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 21
  • Geslacht: Vrouw
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #18 Gepost op: 11 mei 2014, 22:12:07 »
Gefeliciteerd! En wat een geweldig verhaal en geweldige foto's!

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #19 Gepost op: 12 mei 2014, 07:48:25 »
Van harte gefeliciteerd PK!

Wat een prachtige foto's al, hoop dat de rest net zo mooi is.
Jullie dag klinkt mooi, fijn dat er wat momenten waren zonder regen!
Nu lekker nagenieten :)!

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #20 Gepost op: 12 mei 2014, 08:49:25 »
PK dat klinkt als een prachtige dag, nogmaals gefeliciteerd !


daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #21 Gepost op: 12 mei 2014, 08:52:00 »
Heel gaaf verhaal Pk88! En nog prachtige buiten foto's ondanks het slechte weer. Gefeliciteerd!!

Kimberley27

  • Gast
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #22 Gepost op: 12 mei 2014, 09:22:23 »
Klinkt geweldig! Nu lekker nagenieten!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #23 Gepost op: 12 mei 2014, 09:26:44 »
Prachtig verhaal en geweldige foto's! Nogmaals gefeliciteerd!

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: PK88 getrouwd op 9 mei!
« Reactie #24 Gepost op: 12 mei 2014, 09:30:49 »
LEUK!!! Wat een prachtige foto's!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards