collapse

Auteur Topic: Daphne89 is getrouwd!!!  (gelezen 12852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Daphne89 is getrouwd!!!
« Gepost op: 19 mei 2014, 11:32:24 »
Hier ons verhaal van een geweldige dag. De avond ervoor nog de locatie versierd, dit werd vrij laat en we lagen om 12 uur in bed. Slecht geslapen en om 6 uur ging de wekker. Nog even samen gelegen en toen eruit. Snel douchen, laatste spullen inpakken voor ons weekendje weg en toen snel naar beneden en met de auto naar mijn ouders.
Daar aangekomen waren de kapster en visagiste er al. De make-up zat er binnen een kwartiertje op, mijn haar was ook sneller klaar dan verwacht. Dus nog voor half 9 kon ik mijn jurk aantrekken. De spanning gierde door mijn lichaam en wat zat de jurk strak. Maar het totaal plaatje was prachtig. Toen alles aan was naar beneden gelopen, dat was nog een hele toer. Eenmaal beneden op een stoel gaan zitten en wachten tot Davy mij op kwam halen.
En toen ging de bel, nog een keer diep adem gehaald en de deur geopend, wat zag hij er prachtig uit! Alle spanning kwam er toen uit en er zijn wat traantjes gevloeid. Na een heel aantal complimenten zijn we in de auto gestapt en naar Vreeland gereden om daar foto’s te maken.
Het zonnetje kwam elke keer tussen de wplken door dus dat was perfect, helaas een beetje koud, maar ik heb het jasje geleend van mijn cm  We hebben daar ook nog was foto’s gemaakt bij de boerderij die van mijn opa en oma is geweest.
Toen weer in de auto terug naar mijn ouderlijk huis. Daar stonden alle daggasten, wat een onthaal. Binen nog wat gedronken, eten ging echt niet en nog een aantal foto’s gemaakt in de tuin. Toen opweg naar de theetuin in Eemnes.
Eerst in de auto het terrein opgereden en naast alle daggasten waren er nog een heleboel avondgasten die ook naar de ceremonie kwamen. Echt super. Na een heerlijk onthaal was het tijd voor de ceremonie. Mijn vader heeft mij weggegeven. De ceremonie duurde niet te lang en paste precies bij ons. De muziek werd ondersteund door mijn vriedin met de dwarsfluit. Na de ceremonie hebben we getoost in de tuin. Na de vele felicitaties nog een aantal foto’s gemaakt.
Toen opweg naar Huizen, dat stukje konden we lekker met de kap open rijden, wat een lekker weer was het geworden.
Daar aangekomen weer een erehaag, deze keer met bellenblaas. Vervolgens binnen weer getoost en de cadeau’s in ontvangst genomen. Toen de taart aangesneden en heerlijk buiten genoten van de receptie. Ik ben super verbrand, maar het was het waard 
Vervolgens heerlijk gegeten, weer weinig op, maar het was lekker. Helaas duurde het diner erg lang. De band er karikaturist waren al binnen gekomen. Toen wij bij de karikaturist zaten kwamen de eerste avondgasten al weer binnen. Op een scherm kwamen een aantal foto’s van de dag voorbij. Super om jezelf zo terug te zien. De avond is voorbij gevlogen, een aantal stukjes, de ene toch een stuk leuker dan de ander. De openingsdans, prachtig begeleidt door de band.  De kraanvogels vond iedereen geweldig en ook de karikaturist deed het goed. Het einde van de avond kwam toen snel in zicht.
De ceremoniemeesters hadden nog een verrassing, we gingen wensballonnen oplaten, super leuk om te doen. Vervolgens gingen we naar het hotel en dit door een erehaag van de gasten die er nog waren met sterretjes. Eenmaal in de hotelkamer, jurk uit, wat voelde dat fijn. Nog lekker in het bubbelbad gelegen en vervolgens de enveloppen geteld. Om half 3 zijn we gaan slapen.
Daarna nog een heerlijk weekend gehad op Texel en nu alles voorbereiden voor ons nieuwe huisje.
Hierbij al een voorproefje van de foto’s.


A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2014, 12:15:45 »
Daphne ik vind de stijl van jullie fotograaf echt heel leuk !
Gefeliciteerd  :applaus:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2014, 12:40:23 »
Gefeliciteerd!!!!
En wat een prachtige foto's inderdaad, jullie zagen er fantastisch uit!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #3 Gepost op: 19 mei 2014, 12:58:17 »
Mooie foto's Daphne! Gefeliciteerd!!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #4 Gepost op: 19 mei 2014, 14:10:31 »
Mooie foto's!
Ik vind het alleen jammer dat ik je jurk niet heel goed kan zien..  :blush:

FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #5 Gepost op: 19 mei 2014, 14:44:17 »
Gefeliciteerd! en super mooie foto's

MCwedding

  • Gast
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #6 Gepost op: 19 mei 2014, 14:49:44 »
Gefeliciteerd  :applaus: :applaus: :applaus:


Jammer van je jurk, maar wel fijn dat je toch hebt kunnen genieten!!!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #7 Gepost op: 19 mei 2014, 16:07:45 »
Bedankt!! @Veroo, ik heb nu idd nog geen foto waar mijn jurk heel goed op te zien is, maar als we de rest binnen hebben zal ik er eentje plaatsen :)

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #8 Gepost op: 19 mei 2014, 18:00:11 »
Mooi verhaal+foto's!  Gefeliciteerd!

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #9 Gepost op: 19 mei 2014, 18:19:23 »
Nogmaals gefeliciteerd! Wat zagen jullie er mooi uit!

lafarina

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
    • Gerbilfokkerij Mileena
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #10 Gepost op: 19 mei 2014, 18:47:13 »
Originele stijl van fotograferen en jullie zagen er heel mooi uit, gefeliciteerd!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #11 Gepost op: 20 mei 2014, 13:07:34 »
Van harte gefeliciteerd!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #12 Gepost op: 20 mei 2014, 16:39:41 »
Bedankt!! @Veroo, ik heb nu idd nog geen foto waar mijn jurk heel goed op te zien is, maar als we de rest binnen hebben zal ik er eentje plaatsen :)

ik wacht geduldig af :)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #13 Gepost op: 21 mei 2014, 11:40:30 »
oeps, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd Daphne, volgens mij hebben jullie een hele mooie dag gehad!

mamamikado

  • Gast
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #14 Gepost op: 24 mei 2014, 09:29:22 »
wow! zo'n mooie dag wil ik ook!

Ik ben weg van de 2 laatste foto's. Heb je de kraanvogels zelf gevouwen?

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #15 Gepost op: 24 mei 2014, 09:40:23 »
@Mamamikado, Dankjewel! ik heb alle 1000 vogels zelf gevouwen, een hele klus, maar ik ben zo blij met het resultaat :)

mamamikado

  • Gast
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #16 Gepost op: 24 mei 2014, 10:46:21 »
Wow respect! Maar het ziet er schitterend uit!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #17 Gepost op: 26 mei 2014, 14:33:23 »
Wow 1000 vogels vouwen... Gefeliciteerd!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #18 Gepost op: 31 mei 2014, 11:32:20 »
Wat een lieve foto van jullie...(de 1e) gefeliciteerd!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!! met extra foto's
« Reactie #19 Gepost op: 12 juni 2014, 11:48:22 »
Speciaal voor Verooo nog een paar foto's waar mijn hele jurk op te zien is. En het jasje dat ik aan heb tijdens de ceremonie was van mijn cm. Achteraf wel van gebaald dat ik die aan had, maar mijn jurk stond 20 cm open aan de achterkant omdat ik me helemaal niet lekker voelde.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #20 Gepost op: 12 juni 2014, 11:52:14 »
Mooie fotos Daphne!! Leuk extra fotos te zien!!
Je jurk valt niet echt op dat hij niet helemaal zit zoals je gehoopt hebt..tenminste zo ik het zie!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daphne89 is getrouwd!!!
« Reactie #21 Gepost op: 12 juni 2014, 11:59:51 »
@Mars, gasten die wel naar de ceremonie kwamen maar geen daggasten waren hadden het niet eens door dat het jasje er niet bij hoorde. Het viel dus niet op, maar voor mezelf wel erg jammer.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards