collapse

Auteur Topic: Gezocht: wegwerpcamera's  (gelezen 6791 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Gezocht: wegwerpcamera's
« Gepost op: 23 mei 2014, 22:31:43 »
Wie heeft ze over van de bruiloft en wil ze doorverkopen? Ze schijnen aan het uitsterven te zijn want ik kan ze nergens meer vinden helaas! En aangezien ik in het dagelijks leven graag foto's maak met een wegwerpcamera wil ik graag een voorraadje hebben!

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2014, 23:25:30 »
Heeft de Action ze niet? Ik dacht dat ik ze daar wel eens heb zien liggen. Wij wilden eerst ook wegwerpcamera's, maar vriendlief wil liever alles digitaal. Scheelt ook ontwikkelkosten. Wij willen nu kaartjes maken met ons mailadres erop en vragen aan de gasten die foto's of filmpjes maken met hun mobieltjes, deze aan ons door te mailen. Dan kunnen we de mooie foto's er uit kiezen en printen (we hebben een fotoprinter).

Groetjes

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2014, 08:54:18 »
Nou ik zoek ze gewoon echt voor dagelijks gebruik, niet perse voor de bruiloft.
Action heeft ze niet meer in het assortiment, helaas!

mamamikado

  • Gast
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #3 Gepost op: 24 mei 2014, 09:01:55 »
Light in the box ;)
Foto Klein, maar ook daar vanaf 7,-

Wat doe jij zoal met die wegwerpcameraatjes? Ik liep ook altijd met een klein digitaal cameraatje en mijn telefoon in mijn tas. Heb sindskort nieuwe telefoon, een samsung Galaxy zoom, iedereen kijkt me vragend aan, wat is dat? Maar hij maakt zulke mooie foto's, dat zelfs kennis van me, fotografe, niet kon geloven dat ik deze kwaliteit voor elkaar krijg met een telefoon ;)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #4 Gepost op: 24 mei 2014, 09:25:40 »
ik ruïneer ze en maak er dan foto's mee...hahaha.....

mamamikado

  • Gast
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #5 Gepost op: 24 mei 2014, 10:07:12 »
Dus het is echt voor foto's in de kunststijl? Grappig zeg!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #6 Gepost op: 24 mei 2014, 10:48:45 »
Nou er zijn bepaalde dingen die met de camera kan doen waardoor je bijvoorbeeld foto's krijgt die eruit zien alsof er een instagram filter overheen zit, of waardoor je foto's krijgt die er heel "oud" uitzien...en dat vind ik heel leuk. En daarnaast hou ik ervan om de camera weken te laten liggen, waardoor je niet meer weet wat je gefotografeerd hebt en je dan weer echt moet wachten tot je je foto's kan ophalen...net als vroeger lekker de foto's bekijken direct uit het zakje bij de winkel!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #7 Gepost op: 24 mei 2014, 11:17:53 »
Hier al eens gekeken:
http://www.beslist.nl/products/cadeaus_gadgets_culinair/cadeaus_gadgets_culinair_3216970/

Ik weet dat fotoklein ze sowieso nog verkoopt!
En anders eens op marktplaats?

mamamikado

  • Gast
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #8 Gepost op: 24 mei 2014, 11:54:05 »
Nou er zijn bepaalde dingen die met de camera kan doen waardoor je bijvoorbeeld foto's krijgt die eruit zien alsof er een instagram filter overheen zit, of waardoor je foto's krijgt die er heel "oud" uitzien...en dat vind ik heel leuk. En daarnaast hou ik ervan om de camera weken te laten liggen, waardoor je niet meer weet wat je gefotografeerd hebt en je dan weer echt moet wachten tot je je foto's kan ophalen...net als vroeger lekker de foto's bekijken direct uit het zakje bij de winkel!
Zo vond ik hier pasgeleden in huis een rolletje, ook vol. Dit bleken foto's te zijn van ons eerste huisje, het opknappen enz. Maar ook nog dat mijn AS zijn oma bij ons mosselen kwam eten, in ons huisje, ze was zo trots op haar jongste kleinzoon. Inmiddels is ze alweer 8 jaar overleden :cry: en wonen wij al 10 jaar niet meer op deze plek ;)

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #9 Gepost op: 24 mei 2014, 12:25:30 »
Hema (alleen niet alle filialen) en flying tiger verkopen ze nog wel! (ik fotografeer trouwens bijna alleen maar analoog, heb een stuk of 20 analoge camera's en koop ook regelmatig nog een wegwerpje ;))

CK71

  • Gast
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #10 Gepost op: 24 mei 2014, 12:33:26 »
Ik heb ze besteld bij www.trouwen-feestartikelen.nl

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #11 Gepost op: 24 mei 2014, 12:47:16 »
Ik heb er pas nog eentje bij HEMA gekocht inderdaad.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #12 Gepost op: 30 mei 2014, 14:46:48 »
Ik heb ze van de week nog bij Kruidvat zien liggen...

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezocht: wegwerpcamera's
« Reactie #13 Gepost op: 30 mei 2014, 15:15:03 »
Ik ben inmiddels voorzien...er lagen nog 4 over datum bij de lokale drogist! Bedankt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards