collapse

Auteur Topic: KvD heet nu KU-vD!  (gelezen 7427 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
KvD heet nu KU-vD!
« Gepost op: 26 mei 2014, 09:57:44 »
24 mei 2014, EINDELIJK!
De dag van tevoren was nog best druk: laatste boodschappen voor de brunch voor de daggasten, laatste schoonmaakacties, spullen naar de locatie brengen, nagels moesten opnieuw. En ik had in de middag nog een massage voor mezelf geregeld, heerlijk ontspannen, een aanrader! Vrijdag is AS na het auto poetsen naar zijn ouders gegaan en kwamen mijn ouders bij mij eten. ’s Avonds kwamen mijn zus en haar gezin bij mij logeren! Na een gezellige avond ben ik rond 22.30 naar bed gegaan en omdat ik vrij moe was ben ik snel in slaap gevallen!

Om 6 uur ging de wekker alweer. Het was zover!!! Om half 7 stond de kapper al voor de deur, ze deed eerst het haar van mijn zus en daarna mijn haar en make-up. Toen het haar van mijn moeder ook gedaan was zijn we mijn jurk aan gaan doen. AS zou om 9 uur voor de deur staan, maar bij de bloemist ging het allemaal zo voorspoedig dat ik om kwart voor 9 al door CM gevraagd werd of ik al klaar was! Ehhh nee! Ik moest mijn schoenen nog aan, sieraden ook, en zijn zus was er nog niet en de kapper was nog niet klaar met andere CM. Hij moest dus nog even wachten om de hoek haha. Toen we klaar waren ging iedereen naar buiten en stond ik alleen in de gang. Zenuwen!! Maar dat viel allemaal weg toen ik de deur voor hem open deed. Wat een mooie man :-D! Gelukkig zag ik aan zijn blik dat hij mij ook prachtig vond. Na even bijkomen zijn we naar onze fotolocatie gegaan. Onderweg een paar spetters regen. De fotoshoot begonnen we binnen en toen we buiten verder gingen was het weer helemaal droog! Gelukkig ook bewolkt, dat is volgens de fotograaf beter voor het licht en de contrasten. Was leuk, de shoot! Alleen waren er een paar vliegjes tussen het tule gaan zitten  na een foto in het langere gras, die hebben we weer bevrijd.
Na de shoot een broodje in de auto en op weg naar Delft. Heel langzaam rijden op de snelweg, bang dat de bloemen van de auto af zouden waaien! Het waaide namelijk best hard! Eenmaal in Delft  was de zon doorgebroken en begonnen we wat zenuwachtig te worden. We kregen een seintje en mochten de markt op komen rijden. Wat veel mensen stonden daar op ons te wachten! En leuk dat wildvreemden roepen: ‘fijne dag’! Ik heb alleen niet echt goed gezien wie er allemaal naar ons hebben staan kijken, te nerveus misschien.
Bij de start van het openingsnummer liep AS met zijn moeder de zaal in. Even later volgde ik met mijn vader en begon de ceremonie. Wat een mooie en ontroerende ceremonie, met een lach en een traan. Toen we weer naar buiten kwamen liepen we onder een mooie rozenhaag van de familie naar de auto. Om niet als eerste bij de feestlocatie aan te komen zijn we nog wat foto’s gaan maken bij de Oostpoort, een oude stadspoort van Delft.
Toen op naar de Schaapskooi! Daar aangekomen hebben we eerst de taart aangesneden. Helaas hebben we er niet goed genoeg op gelet, maar niet alle daggasten waren erbij. Gelukkig bij het proosten erna wel en hebben we met zn allen een heerlijke chipolatataart gegeten!
Na de taart volgde een fotosessie met de daggasten en kon de borrel / receptie beginnen! Gezellig met buren, neven, nichten en collega’s, ook buiten op  het terras. Ik was blij dat het geen 30 graden was, ik vond het nu al warm met mijn jurk ;-).  Het waren mooie familie reünies! Ook een jeugdvriend van AS die hij al 15 jaar niet gezien had is gekomen.
Na de wat uitgelopen receptie was het tijd voor het diner. Heerlijk gegeten! En een emotionele speech van mijn schoonvader. We dachten genoeg tijd te hebben voor het eten, maar het was toch haasten! Even snel opfrissen dan maar! Poedertje, deo, lippenstift en gaan!
Nou ja, we moesten nog even wachten, want de familie had nog wat te doen: alle gasten stonden aan twee kanten van de zaal en we werden binnengehaald met een openingslied. Ook hadden ze allemaal een ‘vriendenboek’-A4tje ingevuld, leuk om te lezen!
Tijdens de felicitaties liet de fotograaf een selectie van foto’s zien, vond iedereen erg leuk! En toen was het tijd om het feest te laten losbarsten! De openingsdans ging niet helemaal zoals gepland (ik stond een paar keer op de achterkant van mn jurk), maar dat heeft niemand doorgehad.
Wat een fantastische knalfeest begon toen. De band speelde het dak eraf! We hebben geen moment stil gezeten, zelfs de ooms en tantes (die toch al 60-70 zijn) waren op de dansvloer te vinden en bleven tot het einde. Het fotohokje was echt hilarisch! Wij kregen alle foto’s digitaal en hebben tranen met tuiten gelachen de dag na de bruiloft.

Wat een ongelooflijk geweldige fantastische dag was het! We kunnen er maar niet over uit, en horen alleen maar positieve reacties van iedereen.

Voor de voorselectie van onze fotograaf: zie http://1drv.ms/1mbtwfp

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2014, 10:02:45 »
Gefeliciteerd! Wat een geweldig verhaal en super leuke foto's!

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #2 Gepost op: 26 mei 2014, 10:07:44 »
Geweldig! Van harte gefeliciteerd!!!! Het ziet er inderdaad prachtig uit. Wat een leuk idee die bloemenhaag!!!  :applaus:

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #3 Gepost op: 26 mei 2014, 10:09:00 »
Gefeliciteerd KU-vD! Het klinkt als een super mooie dag!
Mooie foto's al :)!!

MCwedding

  • Gast
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #4 Gepost op: 26 mei 2014, 10:19:31 »
Gefeliciteerd!!!

Mooie foto's

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #5 Gepost op: 26 mei 2014, 10:36:36 »
Gefeliciteerd!!! Mooi fris groen de achtergrond.
en de auto! Leuk!! ik herken hem van de trouwkaart in de mail :biggrin:

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #6 Gepost op: 26 mei 2014, 11:05:18 »
Gefeliciteerd! Wat zagen jullie er mooi uit.

Inderdaad net als op het kaartje  :biggrin:

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #7 Gepost op: 26 mei 2014, 12:28:01 »
Gefeliciteerd! Jullie zagen er heel mooi uit.

Fijn om te lezen dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #8 Gepost op: 26 mei 2014, 12:47:26 »
Gefeliciteerd! Klinkt echt als een heerlijke dag!

FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #9 Gepost op: 26 mei 2014, 15:29:49 »
Gefeliciteerd en veel geluk samen!!!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #10 Gepost op: 26 mei 2014, 16:51:26 »
wat een mooi verhaal en super leuke foto's, geniet ze nog lekker na!!

lafarina

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
    • Gerbilfokkerij Mileena
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #11 Gepost op: 26 mei 2014, 17:18:29 »
Van harte gefeliciteerd en wat een leuk verhaal en mooie foto's! Ik heb vorig jaar een bruiloft mogen bijwonen ook stadhuis Delft en daarna Schaapskooi, mooie combinatie aan locaties ;)

Droopy

  • Gast
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #12 Gepost op: 26 mei 2014, 18:36:31 »
Van harte gefeliciteerd.
Zien er prachtig uit die foto. Het geluk en de liefde spat ervan af
Heel veel geluk samen

Pooh

  • Gast
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #13 Gepost op: 26 mei 2014, 20:27:00 »
Mooie foto's! Jullie zijn een leuk stel!
Nogmaals gefeliciteerd!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: KvD heet nu KU-vD!
« Reactie #14 Gepost op: 26 mei 2014, 23:00:42 »
Gefeliciteerd!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards