collapse

Auteur Topic: Al bijna trouwen, toch nog even het aanzoek met jullie delen  (gelezen 6993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lafarina

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
    • Gerbilfokkerij Mileena
Al bijna trouwen, toch nog even het aanzoek met jullie delen
« Gepost op: 28 mei 2014, 23:41:01 »
Zoals de titel al zegt ga ik binnenkort al trouwen (7 juni) maar wil ik toch nog graag het aanzoek met jullie delen. Bij deze...

In juni 2012 gingen mijn vriend en ik naar Jamaica voor 10 dagen. Wat was dit een heerlijke vakantie in een heerlijk land met heerlijke mensen! We hebben volop genoten en zijn helemaal chilllll thuis gekomen ;) Op 10 juni 2012, (achteraf ook nog eens de datum dat we 6,5 jaar samen waren, toeval en niet gepland), gingen we naar de YS falls en daarna door de jungle in een bootje. Bij de YS falls was het zo mooi, dit moet echt het mooiste plekje natuur op aarde zijn. Mijn vriend bleek al de hele vakantie de ring met zich mee te dragen en wachtte op het stukje Jamaica wat niet mooier kon, en dat was hier....

We wilden helemaal omhoog lopen tot de top van de waterval. Ik kreeg onderweg last van mijn astma en het ging niet zo vlot, mijn vriend is normaal heel begripvol maar nu jutte hij me op om door te lopen. Achteraf bleek dat hij graag snel wilde zodat er niemand verder zou zijn nog haha ;) zenuwachtig als hij was jutte hij me op naar boven en geïrriteerd ging ik achter hem aan :sleep: Boven ons vergaapt aan de beauty om ons heen en ik kon eindelijk even op adem komen. Er kwam een andere toerist ook boven met een professionele camera waarop mijn vriend direct mijn camera aan hem gaf en vroeg of hij een foto van ons wilde maken. Toen wij gingen poseren pakte hij ineens iets uit zijn broekzak en begon tegen me te praten. Ik zei nog "wat doe je nu?! Er wordt een foto gemaakt" echt helemaal niks vermoedend.... :sleep:
Toen hij doorging en een doosje uit zijn broekzak haalde werd ik stil en wist even niet wat er ging gebeuren. Toen ging hij op zijn knieën en heeft me met een heel lief inleidende (persoonlijke) tekst ten huwelijk gevraagd.

Ik heb echt gejankt als een echte vrouw hahaha en natuurlijk meteen JA geroepen. De hele sessie staat op de foto want deze toerist wist wel hoe hij foto's moest maken en heeft de hele tijd door geklikt. Erg mooi om later thuis te zien hoe emotioneel en mooi het was, want op het moment zelf ging het zo snel en zat ik zo in de wolken ^_^

Inmiddels dus bijna 2 jaar verloofd en volgende week wordt de mooiste dag van mijn leven met de mooiste, liefste en geweldigste man op aarde! :applaus:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Al bijna trouwen, toch nog even het aanzoek met jullie delen
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2014, 10:12:14 »
Lief!!! en goed getimed van je vriend. Ik wil nu toch wel heeeeel graag zo'n foto zien!!!

Droopy

  • Gast
Re: Al bijna trouwen, toch nog even het aanzoek met jullie delen
« Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2014, 10:41:49 »
Wat een prachtig aanzoek.
Ben nu ook wel benieuwd naar de foto's.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Al bijna trouwen, toch nog even het aanzoek met jullie delen
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2014, 10:55:52 »
Wat een mooi aanzoek!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards